Hotel IC Hotels Residence

Kleine hotelsWeer vandaag32°20°
Hotel IC Hotels Residence
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Residence voor je op een rij gezet:

Contact

34 reviews over Hotel IC Hotels Residence in het Nederlands

Een leven in luxe

elisabeth
3-11-2014

Heerlijk genoten. Kregen zelfs een upgrade naar een mooie villa, helemaal super. Heerlijk eten, vriendelijk personeel en niets is ze teveel. Ontvangst met champagne en lekkernijen. Voor elk wat wils. Luieren, lekker eten, lekker sporten, lekker zonnen (mits het niet regent zoals bij ons het geval....) Voor oudere jeugd die in de groei zijn en altijd honger hebben, is de roomservice ideaal ;)

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

Geweldig

Anne Marie
12-6-2014

Paradijs in turkije. Geweldige service, heerlijk eten en aandacht voor alle leeftijdsgroepen. Speciaal veel mogelijkheden voor kleine kinderen. Dus echt de place to be voor het hele gezin.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top Hotel!!! 5+++++

pattynama
7-6-2014

De residence staat garant voor een PERFECTE vakantie. Het hotel is erg schoon en mooi groot en ruim opgezet. Het personeel is erg vriendelijk en willen alles voor je doen om je vakantie fantastisch te maken. Het eten in het spybag restaurant is super ( a la carte en een buffet) Kortom gegarandeerd een top vakantie!

Gereisd Met partner in mei 2014

Zorgeloos genieten

annemiek van den Berg
30-5-2014

We zijn eind april in ic residence geweest. Ontvangst met champagne , aardbeien chocolade. Geweldig! Appartement voor 4 volwassenen en 1 kindje van 1 jaar, was prima maar wel wat oubollig. Eten heel relaxed en prachtig buffet en ook nog eens de mogelijkheid a la carte te eten. Ook de restaurants in ic green palace waren gratis. Ze werden voor je gereserveerd. De italiaan vonden wij tegenvallen.De sushi en japanner daarentegen heel erg lekker. Het personeel daar was super. De service was geweldig. Op het strand kreeg je heerlijk schoongemaakt fruit. Aan het zwembad milkshake,cappuccino, alles wat je maar wilde. Wij vonden het geweldig en ze zien ons daar waarschijnlijk volgend jaar weer. Het enige wat ik wel anders zou willen. Een schermpje op het terras voor het appartement zodat je iets afgeschermd van je buren zit.

, wat je maar wilde.

Gereisd Anders in april 2014

Geweldig

Yvonne
2-2-2014

We zijn met een groep naar Hotel IC Residence geweest. Het is geweldig je hebt je eigen restaurant met geweldige bediening. Mehmet Ercan en Murat liepen het vuur uit hun schoenen voor ons. We zijn 1 x naar de italiaan geweest dit was ook geweldig, Het Eten in het hotel is niet zo geweldig, dit is echt een verschrikkelijke massa. Verder is het een mooi park. Dit jaar gaan we wwer we hebben al geboekt.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Droomvakantie

Van der Gouw
31-5-2013

In mei 2013 acht dagen in Hotel IC Residence verbleven met gezin. Wat een ontvangst, wat een luxe, wat een prachtig park. Wij hebben enorm genoten van alle luxe en verwennerij. Personeel zeer lief en vriendelijk en tijd voor echte persoonlijke aandacht. Kamermeisje maakte iedere dag een sprookje van de slaapkamer, met bloemen, fruit en een gevulde koelkast. Enorm, geweldig, geen woorden eigenlijk voor. Het wordt nu moeilijk een andere vakantiebestemming uit te kiezen voor een volgende keer. Ik zou zeggen Hotel IC Residence, u heeft ons niet voor de laatste keer gezien. Komen zeer zeker nog een keer terug. Het gebruik wat mogelijk is van het naastgelegen Hotel IC Green Palace is er gewoon bij ingeschoten.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon May 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Op en top luxe

Suus
3-4-2013

Geweldig Hotel met alle denkbare luxe. voor vertier van de kids maak je gebruik van faciliteiten van naastgelegen IC Green. Eten is perfect. fruit, noten, chocolade en chips elke dag op de kamer inclusief fles wijn. sterke drank in de minibar en roomservice alles al inclusive. we komen hier zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Zeker doen!

F. van Baal
9-7-2012

Mooi hotel met rustige ligging, eten is van extreme hoogwaardige kwaliteit! Dit is een paradijs als je van je lekker eten houdt! Dagelijks kiezen vd kaart en rondneuzen bij het buffet, paling, makreel, mosselen, inktvis, maar ook hert, eend etc het si er allemaal, en als je wilt elke dag incl. champagne etc alles is allinn! Wij boekten een lake villa, maar door foutje communicatie hebben we kosteloos een bali villa gekregen, gratis strandvilla erbij, en eigen zwembad bij het huisje ( nouja huisje ) 2 koelkasten, 2 tv's 2 badkamers, eigen patio, en eigen bediening. Laatste dag wat onenigheid gehad met ober, maar dat was snel verholpen, dus dat mag de pret niet drukken! Enige serieuze nadeel vond ik de buggy's die over het terrein rijden voor de gasten, ze verwachten dat je gewoon aan de kant gaat anders rijden ze je van de sokken, het heeft me 2 teennagels gekost!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

in 1 woord Fantastisch.......

Maria
14-6-2012

Een super accomodatie en een fantastisch zwembad voor de deur. Restaurant Spy is goed toeven maar uiteraard kun je ook van alles gebruik maken van het naastgelegen IC green. Wij waren met 2 kleine kinderen en lieten hun in de middag lekker slapen. Wij lagen dan te zonnen/zwemmen op ons terras .Koelkast super gevuld en allerlei extra's noten chips chocolade en fruit. Wie dit niet waanzinnig vind... Om nog maar te zwijgen over de prive transfer van het vliegveld en ontvangst met aardbeien en champagne. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Ik zeg .... Doen !

Jonathan Horn van Beek
26-4-2012

Als je echt een belevenis wil dan ben je hier echt op het juiste adres ! Onze week was "heaven " Service was eerste class .... eten & villa ook . Alle personnel doen alles voor je. Kleine details worden niet vergeten , zoals wat je lekker vindt voor je ontbijt - en omdat wij veel koffie drinken wisten ze om meer koffie in onze villa achter te laten - en met elke maaltijd stond er een extra sterk koffie klaar, zonder iets te zeggen ! Manager en alle personnel zijn bijzonder vriendelijk en pro-active. En, als echt een toppetje - was onze vip transfer tussen vliegveld en residence .... wij gaan in september weer terug! Niet het goedkoopst maar zeker het beste ... en waar voor je geld - You get what you pay for!

Gereisd Met partner in april 2012

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IC Hotels Residence in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IC Hotels Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.