Hotel IC Hotels Residence

Kleine hotelsWeer vandaag31°19°
Hotel IC Hotels Residence
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Residence voor je op een rij gezet:

Contact

34 reviews over Hotel IC Hotels Residence in het Nederlands

Hotel met prachtige tuin en attente service

myora
7-6-2017

IC Residence is een prachtig gelegen accommodatie, dichtbij de luchthaven. In tegenstelling tot veel hotels in de omgeving is het super ruim opgezet. De tuin is prachtig en goed onderhouden met allerlei soorten bloemen. Het hotel straalt super veel rust uit. Geboekt via touroperator, echt een aanrader. Het personeel in het Residence gedeelte is erg attent en behulpzaam. Het hotel ligt aan een mooi zandstrand en er is iedere avond live muziek. De Lake kamers hebben een eigen zwembad, dit vonden wij erg fijn.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Goed vertoeven

Van leeuwen
29-4-2017

Zaten in lake Vila. Erg goed 2 slaapkamers en huiskamer ieder had een eigen badkamer. Goed gevulde minibar chocola, nootjes, chips, wijn en elke dag vers fruit. minpunten: de centraal geregelde airco gaat pas per 1 mei ook koelen en de bedden zijn echt heel hard. Hele goede service beloven wel teveel en komen niet alles na dat was wel jammer a la carte was heerlijk. Croissants chocolade broodjes activia pannekoeken eitjes verse jus d' orange of appelsap het is er allemaal. Lig je op het zwembad dan kan je ook alles bestellen wat je wil. Cocktails aardbeien ijsjes chips alles kan en wordt bedient. roomservices een hele menukaart om te bestellen. Geïmporteerde drank ook inbegrepen. Animatie shows starten pas na 1 mei. Mini club kun je strand spullen en spelletjes lenen kan PlayStation gespeeld worden en doen activiteiten met kinderen gedurende de dag. Top week!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Uitstekend hotel met topservice!

Wimmie007
29-10-2016

Wij verbleven in een Lake villa, een prima onderkomen, direct aan zwembad. Iedere dag vers fruit en een goed gevulde koelkast. Het hotel is voor de rustzoeker, met de mogelijkheid om gebruik te maken Ic Green kun je ook drukte en vertier opzoeken, een uitstekende combinatie.Het eten is prima, een goede combinatie van a la carte en buffet, geen grote vreetschuur, maar eten in een intieme setting, waarin je persoonlijke aandacht krijgt van het personeel. Er is hier veel mogelijk, van vervoer van en naar strand tot aan roomservice met eten op de kamer. Ook het vip vervoer van en naar vliegveld is top! De manager kwam persoonlijk afscheid nemen, echt top! Kortom wij komen hier zeker nog eens terug. 10 geef ik niet snel omdat het altijd beter kan, maar dit hotel komt dichtbij de 10.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Zeer goed

Dave
4-9-2016

Bij aankomst werden we zeer netjes en persoonlijk ontvangen met heerlijke hapjes en drankjes. Daarna werden we naar onze Lake villa gebracht. De villa was netjes ingericht met mini bar, verse bloemen, fruit en heerlijke nootjes. Het terras van de villa heeft heerlijke ligbedden en van hieruit kun je in het heerlijke zwembad springen. Iedere morgen bestelden we ontbijt via roomservice (ingebegrepen) aangezien we altijd te laat waren om aan te schuiven in het restaurant. We hebben ook gebruik gemaakt van de faciliteiten van IC green park. Heerlijke zwembaden in een hele mooie groene omgeving. Het was redelijk rustig en overal waren er meer dan voldoende ligbedden beschikbaar. Hygiene staat hoog aangeschreven aangezien alles goed wordt schoongemaakt. De shows zijn ook van hoog niveau en zeer entertaining. Personeel was over het algemeen zeer aardig maar spraken beperkt Engels. Hierdoor ontstonden er nog wel eens kleine misverstanden bij het bestellen van het eten. Het enige punt waar in onze ogen verbetering mogelijk is bij het eten. Niet dat dit slecht is maar het aanbod is beperkt en over het algemeen niet zo speciaal. Helaas is dit ook in het a la carte restaurant van IC residence.

Wi-Fi is overal aanwezig en zeer goed. IC Residence doet er alles aan om een perfect verblijf te regelen voor haar gasten .Toch net dat beetje extra dan IC green park. Chapeau!

Aangezien wij andere hotels (b.v. Lika world) hebben gehad waarbij de omgeving, ambiance en eten beter waren geven we een dikke 8! Zeer aan te bevelen maar er zijn betere hotels.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Superluxe vakantie, geweldige ervaring!

Suzanne
1-5-2016

We zijn hier geweest met ons gezin (met dochters van bijna 2 en 4 jaar) en opa en oma. We hadden een lake villa geboekt maar kregen een upgrade naar een Bali deluxe villa. We zijn al op heel wat plekken geweest maar we hebben nog nooit zo'n luxe vakantie en mooie accomodatie gehad! Het begon al met de VIP-transfer vanaf de luchthaven en de geweldige VIP ontvangst met champagne in de mooie lounge door manager Vahdet. Mijn moeder is afhankelijk van een rolstoel en werkelijk alles werd gedaan om het haar en ons naar de zin te maken. Het hotel is dan ook zeer geschikt voor rolstoelers. Maar ook voor kleine kinderen is er genoeg te doen van miniclub met heel programma tot speelhal, grote grasvelden en leuke zwembaden, met als bonus een loslopende schildpad in onze eigen tuin met zwembad bij de residence:). Het eten is erg goed, en de service van de residence is helemaal excellent met eigen strandhuisjes, vers gesneden fruit op het strand en een prachtig superrustig zwembad. Speciale dank voor Vahdet en het andere personeel van de residence, zelden zulk oprecht betrokken en vriendelijk personeel meegemaakt. Een absolute aanrader en wij komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

SUPER hotel -villa

f modder
11-8-2015

ben er nu 3 keer geweest het er zo onwijs mooi de omgeving is super het ligt valk bij lara het personeel is onwijs vriendelijk en zeer behulpzaam het kost wat maar dan heb wel wat heeft een zeer goed restaurant het eten is goed de kamers worden elke dag schoongemaakt is er ook er schoon op het park

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Het is weer top

yvonne
29-6-2015

Voor de derde maal. En het is weer top. Wat een goede service en wat een vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 26 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig en een fantastisch hotel

RRFM Engelaar
29-5-2015

Heel goede service met name het bedienend personeel in het Italiaans restaurant en in het buffetrestaurant, men probeert iedere gast in de watten te leggen. De keuze in de bars was zeker goed en ook daar was picobello. De kamers werden elke dag schoon gemaakt en de mini bar aangevuld. Handdoeken voor het zwembad of strand kon men elke dag om ruilen. Alleen de ligbedden aan het strand hebben betere ligkomfort.

Gereisd Met partner in Mon May 18 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top resort

Fam. Ruizendaal
16-5-2015

Als je van rust, ruimte en gemoedelijkheid houdt is dit the place to be. Het eten en bediening in het restaurant is geweldig. Bedankt Murat en Fatih en natuurlijk Omar voor wie niets teveel is. Eten van buffet en van de kaart zowel s'ochtends, s'middags en s'avonds. Geen handdoekje leggen en bediening aan zwembad. Wil je drukte en vertier dan ga je naar het hotel. Wij komen zeker nog een keer terug. 80 procent van de gasten komt hier weer terug en dat zegt al genoeg.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Wat een tegenvaller!

simone
20-11-2014

In de herfstvakantie hier geweest. Viel ons echt tegen na alle positieve berichten op Zoover. Service was ronduit slecht, vooral GM. Uiteindelijk bij GM in het hotel zaken kunnen regelen wat bij GM vd Residence niet lukte. Onvoorstelbaar! Roomservice kwam niet opdagen. Ook de gevraagde extra paraplu werd niet gebracht. Totaal verouderd ook. Het wordt deze winter gerenoveerd. Geen overbodige luxe. Alle zwembaden koud. Je verwacht voor deze prijs toch 1 verwarmd zwembad. (En je bent niet op vakantie voor een binnenzwembad, dan kun je net zo goed in NL blijven) Obers wel vriendelijk. Eten goed maar niet meer dan dat. Voor ons echt niet meer. Twee maal het hotel IC GP is beter bevallen dan dit. Nu toch echt dubbel zoveel betaald :(

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IC Hotels Residence in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IC Hotels Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.