Hotel IC Hotels Residence

Kleine hotelsWeer vandaag31°19°
Hotel IC Hotels Residence
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Residence voor je op een rij gezet:

Prettig Reizen

1 review over Hotel IC Hotels Residence in het Nederlands

Zorgeloos genieten

annemiek van den Berg
30-5-2014

We zijn eind april in ic residence geweest. Ontvangst met champagne , aardbeien chocolade. Geweldig! Appartement voor 4 volwassenen en 1 kindje van 1 jaar, was prima maar wel wat oubollig. Eten heel relaxed en prachtig buffet en ook nog eens de mogelijkheid a la carte te eten. Ook de restaurants in ic green palace waren gratis. Ze werden voor je gereserveerd. De italiaan vonden wij tegenvallen.De sushi en japanner daarentegen heel erg lekker. Het personeel daar was super. De service was geweldig. Op het strand kreeg je heerlijk schoongemaakt fruit. Aan het zwembad milkshake,cappuccino, alles wat je maar wilde. Wij vonden het geweldig en ze zien ons daar waarschijnlijk volgend jaar weer. Het enige wat ik wel anders zou willen. Een schermpje op het terras voor het appartement zodat je iets afgeschermd van je buren zit.

, wat je maar wilde.

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IC Hotels Residence in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IC Hotels Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.