Hotel IC Hotels Residence

Kleine hotelsWeer vandaag30°19°
Hotel IC Hotels Residence
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Residence voor je op een rij gezet:

Contact

6 reviews over Hotel IC Hotels Residence in het Nederlands

Geweldig in de overtreffende trap!

Rien Sterk
27-6-2019

Op 26 juni teruggekomen van 8 dagen IC Hotels Residence, wat hebben wij genoten onze vakantie. Bij aankomst op de luchthaven wordt je door een medewerker opgewacht en met een privé VIP-coach (met gekoelde drankjes) naar het verblijf gebracht. Na 20 minuten rijden arriveer je bij het park en begint je avontuur. Het avontuur heeft bij ons 8 dagen geduurd en dit was voor ons de meest ultieme vakantie, iedereen bij Residence doet meer dan zijn/haar best om een onvergetelijke vakantie er van te maken. Geweldig eten bij restaurant Spy Bag en heerlijk chillen bij het strand of de ligbedden bij het prive zwembad bij het restaurant. Woorden schieten te kort als het gaat om service, gastvrijheid en kwaliteit. Wat was dit een geweldige vakantie, niet te vergelijken met een normale All-Inclusive vakantie. Het was voor ons de eerste keer bij Residence, maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Alleen maar lof voor iedereen IC Residence!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Geweldig hotel

Eduard
9-7-2017

Prima service en vriendelijk personeel. Mooie en schone omgeving. Ligt in een prachtige tuin, waarin het heerlijk wandelen is.Wij verbleven in de bali bungalow met eigen zwembad en ligstoelen. Heerlijk rustig. Helaas zijn de matrassen erg hard. Dat was minder. Het hotel ligt niet dichtbij de winkels. Het hotel is misschien aan renovatie toe, echter hebben wij ons hier niet aan gestoord. Wij hebben een fijne rustige vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel met prachtige tuin en attente service

myora
7-6-2017

IC Residence is een prachtig gelegen accommodatie, dichtbij de luchthaven. In tegenstelling tot veel hotels in de omgeving is het super ruim opgezet. De tuin is prachtig en goed onderhouden met allerlei soorten bloemen. Het hotel straalt super veel rust uit. Geboekt via touroperator, echt een aanrader. Het personeel in het Residence gedeelte is erg attent en behulpzaam. Het hotel ligt aan een mooi zandstrand en er is iedere avond live muziek. De Lake kamers hebben een eigen zwembad, dit vonden wij erg fijn.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

SUPER hotel -villa

f modder
11-8-2015

ben er nu 3 keer geweest het er zo onwijs mooi de omgeving is super het ligt valk bij lara het personeel is onwijs vriendelijk en zeer behulpzaam het kost wat maar dan heb wel wat heeft een zeer goed restaurant het eten is goed de kamers worden elke dag schoongemaakt is er ook er schoon op het park

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Top resort

Fam. Ruizendaal
16-5-2015

Als je van rust, ruimte en gemoedelijkheid houdt is dit the place to be. Het eten en bediening in het restaurant is geweldig. Bedankt Murat en Fatih en natuurlijk Omar voor wie niets teveel is. Eten van buffet en van de kaart zowel s'ochtends, s'middags en s'avonds. Geen handdoekje leggen en bediening aan zwembad. Wil je drukte en vertier dan ga je naar het hotel. Wij komen zeker nog een keer terug. 80 procent van de gasten komt hier weer terug en dat zegt al genoeg.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Geweldig

Yvonne
2-2-2014

We zijn met een groep naar Hotel IC Residence geweest. Het is geweldig je hebt je eigen restaurant met geweldige bediening. Mehmet Ercan en Murat liepen het vuur uit hun schoenen voor ons. We zijn 1 x naar de italiaan geweest dit was ook geweldig, Het Eten in het hotel is niet zo geweldig, dit is echt een verschrikkelijke massa. Verder is het een mooi park. Dit jaar gaan we wwer we hebben al geboekt.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IC Hotels Residence in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IC Hotels Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.