Hotel IC Hotels Residence

Kleine hotelsWeer vandaag31°21°
Hotel IC Hotels Residence
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Residence voor je op een rij gezet:

Contact

12 reviews over Hotel IC Hotels Residence in het Nederlands

Echt geweldig, het kan niet beter!

J.G. Groen
17-5-2019

We hebben met onze kinderen van 15 maanden en 3 jaar fantastisch genoten! Wat een luxe en service, zelden zo goed meegemaakt. We hadden een Bali deluxe villa en dat is met twee kleine kinderen echt een aanrader. Veel ruimte en rust, heerlijk om te ontspannen na een drukke dag in het Green Palace resort. (Aquapark is fantastisch voor kinderen). Het personeel van IC Residence doet er werkelijk waar alles aan om het naar je zin te maken. Alhoewel wij er huiverig voor waren om met onze kinderen naar een restaurant te gaan (geen stilzitters) ging het heel erg goed. Ons zoontje van drie vroeg ook steeds wanneer we weer naar het restaurant met de lieve obers konden gaan voor een high five of een box:). Subliem schoon en niets is te gek. 24/7 Roomservice, lekkere wijn, geïmporteerde biertjes (van Corona tot Heineken), goed eten, alles was inbegrepen. We hebben genoten en komen zeker terug. Bedankt lieve mensen van IC Residence, chapeau.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Geweldig! Ik zou zo weer teruggaan!

Daphne
13-5-2019

Wauw wat een mooi resort! Heerlijk om zo'n groot zwembad bij je kamer te hebben. Wij hadden een eigen "eilandje" met ligbedden (met heerlijk zachte matrasjes), deze deel je met de buren, maar in ons geval hadden we hem voor onszelf. Minibar gevuld met blikjes "echte" cola e.d. en chocola. Op de kamer staan er elke dag nootjes, pringles en een cakje. Kamer is goed schoon en er staat fruit. Tijdens de vakantie was ik jarig en stond er een heerlijke taart op de kamer! Het eten was echt heerlijk, zowel ontbijt, lunch als diner. In het nieuwe strandrestaurant (voor de lunch) lagen ook donuts en heerlijke taartjes. Personeel echt super vriendelijk en massages heel goed! Je mag gebruik maken van alle zwembaden/glijbanen enz van IC Green, wat ook super is voor de kids. Ik zou hier zo weer heen gaan! ohja die privé transfer was ook geweldig!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Elif Sunay, CRM Supervisor, 17-5-2019

Dear Daphne,

Thank you very much for being our guest and for your kind review. We were really happy to host you at IC Hotels Residence.

We hope for many new opportunities for welcoming you at out hotel.

Best Regards, Maria BOĞA CRM Supervisor

Geweldig gehad!

sonia @ edwin
1-8-2017

Bij aankomst nogal slordig ontvangen. We kregen onze kamer sleutel en moesten maar uitzoeken waar het was. De eerste week erg veel Russen in het hotel ( 90 % ) Kijk eerst goed of er veel Russen zijn. Daarna nam het echter af. En de laatste week super genoten van het geweldige complex.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed vertoeven

Van leeuwen
29-4-2017

Zaten in lake Vila. Erg goed 2 slaapkamers en huiskamer ieder had een eigen badkamer. Goed gevulde minibar chocola, nootjes, chips, wijn en elke dag vers fruit. minpunten: de centraal geregelde airco gaat pas per 1 mei ook koelen en de bedden zijn echt heel hard. Hele goede service beloven wel teveel en komen niet alles na dat was wel jammer a la carte was heerlijk. Croissants chocolade broodjes activia pannekoeken eitjes verse jus d' orange of appelsap het is er allemaal. Lig je op het zwembad dan kan je ook alles bestellen wat je wil. Cocktails aardbeien ijsjes chips alles kan en wordt bedient. roomservices een hele menukaart om te bestellen. Geïmporteerde drank ook inbegrepen. Animatie shows starten pas na 1 mei. Mini club kun je strand spullen en spelletjes lenen kan PlayStation gespeeld worden en doen activiteiten met kinderen gedurende de dag. Top week!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Zeer goed

Dave
4-9-2016

Bij aankomst werden we zeer netjes en persoonlijk ontvangen met heerlijke hapjes en drankjes. Daarna werden we naar onze Lake villa gebracht. De villa was netjes ingericht met mini bar, verse bloemen, fruit en heerlijke nootjes. Het terras van de villa heeft heerlijke ligbedden en van hieruit kun je in het heerlijke zwembad springen. Iedere morgen bestelden we ontbijt via roomservice (ingebegrepen) aangezien we altijd te laat waren om aan te schuiven in het restaurant. We hebben ook gebruik gemaakt van de faciliteiten van IC green park. Heerlijke zwembaden in een hele mooie groene omgeving. Het was redelijk rustig en overal waren er meer dan voldoende ligbedden beschikbaar. Hygiene staat hoog aangeschreven aangezien alles goed wordt schoongemaakt. De shows zijn ook van hoog niveau en zeer entertaining. Personeel was over het algemeen zeer aardig maar spraken beperkt Engels. Hierdoor ontstonden er nog wel eens kleine misverstanden bij het bestellen van het eten. Het enige punt waar in onze ogen verbetering mogelijk is bij het eten. Niet dat dit slecht is maar het aanbod is beperkt en over het algemeen niet zo speciaal. Helaas is dit ook in het a la carte restaurant van IC residence.

Wi-Fi is overal aanwezig en zeer goed. IC Residence doet er alles aan om een perfect verblijf te regelen voor haar gasten .Toch net dat beetje extra dan IC green park. Chapeau!

Aangezien wij andere hotels (b.v. Lika world) hebben gehad waarbij de omgeving, ambiance en eten beter waren geven we een dikke 8! Zeer aan te bevelen maar er zijn betere hotels.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Superluxe vakantie, geweldige ervaring!

Suzanne
1-5-2016

We zijn hier geweest met ons gezin (met dochters van bijna 2 en 4 jaar) en opa en oma. We hadden een lake villa geboekt maar kregen een upgrade naar een Bali deluxe villa. We zijn al op heel wat plekken geweest maar we hebben nog nooit zo'n luxe vakantie en mooie accomodatie gehad! Het begon al met de VIP-transfer vanaf de luchthaven en de geweldige VIP ontvangst met champagne in de mooie lounge door manager Vahdet. Mijn moeder is afhankelijk van een rolstoel en werkelijk alles werd gedaan om het haar en ons naar de zin te maken. Het hotel is dan ook zeer geschikt voor rolstoelers. Maar ook voor kleine kinderen is er genoeg te doen van miniclub met heel programma tot speelhal, grote grasvelden en leuke zwembaden, met als bonus een loslopende schildpad in onze eigen tuin met zwembad bij de residence:). Het eten is erg goed, en de service van de residence is helemaal excellent met eigen strandhuisjes, vers gesneden fruit op het strand en een prachtig superrustig zwembad. Speciale dank voor Vahdet en het andere personeel van de residence, zelden zulk oprecht betrokken en vriendelijk personeel meegemaakt. Een absolute aanrader en wij komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Geweldig

Anne Marie
12-6-2014

Paradijs in turkije. Geweldige service, heerlijk eten en aandacht voor alle leeftijdsgroepen. Speciaal veel mogelijkheden voor kleine kinderen. Dus echt de place to be voor het hele gezin.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Op en top luxe

Suus
3-4-2013

Geweldig Hotel met alle denkbare luxe. voor vertier van de kids maak je gebruik van faciliteiten van naastgelegen IC Green. Eten is perfect. fruit, noten, chocolade en chips elke dag op de kamer inclusief fles wijn. sterke drank in de minibar en roomservice alles al inclusive. we komen hier zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Zeker doen!

F. van Baal
9-7-2012

Mooi hotel met rustige ligging, eten is van extreme hoogwaardige kwaliteit! Dit is een paradijs als je van je lekker eten houdt! Dagelijks kiezen vd kaart en rondneuzen bij het buffet, paling, makreel, mosselen, inktvis, maar ook hert, eend etc het si er allemaal, en als je wilt elke dag incl. champagne etc alles is allinn! Wij boekten een lake villa, maar door foutje communicatie hebben we kosteloos een bali villa gekregen, gratis strandvilla erbij, en eigen zwembad bij het huisje ( nouja huisje ) 2 koelkasten, 2 tv's 2 badkamers, eigen patio, en eigen bediening. Laatste dag wat onenigheid gehad met ober, maar dat was snel verholpen, dus dat mag de pret niet drukken! Enige serieuze nadeel vond ik de buggy's die over het terrein rijden voor de gasten, ze verwachten dat je gewoon aan de kant gaat anders rijden ze je van de sokken, het heeft me 2 teennagels gekost!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

in 1 woord Fantastisch.......

Maria
14-6-2012

Een super accomodatie en een fantastisch zwembad voor de deur. Restaurant Spy is goed toeven maar uiteraard kun je ook van alles gebruik maken van het naastgelegen IC green. Wij waren met 2 kleine kinderen en lieten hun in de middag lekker slapen. Wij lagen dan te zonnen/zwemmen op ons terras .Koelkast super gevuld en allerlei extra's noten chips chocolade en fruit. Wie dit niet waanzinnig vind... Om nog maar te zwijgen over de prive transfer van het vliegveld en ontvangst met aardbeien en champagne. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IC Hotels Residence in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IC Hotels Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.