Hotel IC Hotels Residence

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Residence voor je op een rij gezet:

Contact

34 reviews over Hotel IC Hotels Residence

• 9Freerk16-07-2019

Goede service

De aangeboden luxe is wennen. Vanaf ontvangst met champagne, mooie groot zwembad aan huis, tot de uitgebreide eetmogelijkheden. Vele bieren op de fles, dagelijks vers fruit, chips, nootjes en koekjes op de kamer. Wil je toch even de drukte in, ga je naar het aangrenzende resort. Ga absoluut een keer aan het strand eten! De Italiaan is tevens een aanrader.

• 10Rien Sterk27-06-2019

Geweldig in de overtreffende trap!

Op 26 juni teruggekomen van 8 dagen IC Hotels Residence, wat hebben wij genoten onze vakantie. Bij aankomst op de luchthaven wordt je door een medewerker opgewacht en met een privé VIP-coach (met gekoelde drankjes) naar het verblijf gebracht. Na 20 minuten rijden arriveer je bij het park en begint je avontuur. Het avontuur heeft bij ons 8 dagen geduurd en dit was voor ons de meest ultieme vakantie, iedereen bij Residence doet meer dan zijn/haar best om een onvergetelijke vakantie er van te maken. Geweldig eten bij restaurant Spy Bag en heerlijk chillen bij het strand of de ligbedden bij het prive zwembad bij het restaurant. Woorden schieten te kort als het gaat om service, gastvrijheid en kwaliteit. Wat was dit een geweldige vakantie, niet te vergelijken met een normale All-Inclusive vakantie. Het was voor ons de eerste keer bij Residence, maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Alleen maar lof voor iedereen IC Residence!

• 9Fam. Vermeeren29-04-2019

Fantastisch!

Wij zijn net terug van 10 dagen IC Hotels Residence. Wat een geweldige ervaring! Bij aankomst op de luchthaven al opgewacht door een hotelmedewerker en met privévervoer naar de accommodatie gebracht. Onder het genot van champagne en alcoholvrije cocktails (voor de kinderen) bij het hotel ingecheckt. Wij verbleven in een lake villa, wat bestond uit 2 frisse ruime slaapkamers en een zitgedeelte. De minibar was altijd goed gevuld, op de kamer verder chocola, nootjes. Alles is er echt op gericht het je naar je zin te maken. De kamers werden goed schoongehouden. Heerlijk ook de eigen ligbedden. Het restaurant (Spy Bag) vonden wij heel gemoedelijk met lekker eten. Het personeel doet echt heel erg zijn best het je naar je zin te maken. Nu al weer een beetje heimwee, wij komen graag nog eens terug!

Elif Sunay, CRM Supervisor, 17-05-2019

Dear Family Vermeeren.

We thank you for your great review on Zoover page.

It is a real pleasure to read that you were satisfied with our transfer service, welcome cocktailes, villa, mini bar service, room cleanliness, Spy-Bag restaurant and staff services.

We wıll be always happy to welcome you at IC Hotels Residence, your second home away from real home.

Kind Regards, Maria BOĞA CRM Supervisor

• 2018
    10Murat Demir01-05-2018

Fenomenaal, super,prachtig en goede service

Wij hadden een lake villa voor 10 dagen. Vandaag pas terug en eerlijk gezegd zou ik zo meteen weer terug willen vliegen. Super goed concept, goed eten, top service , zeer schoon complex, rustig , je komt volkomen tot rust, geen massa menigte. Personeel super vriendelijk. Ze werken hard en zijn beleefd, vriendelijk, behulpzaam, duidelijk en professioneel. Met heel veel dank aan: Sef Suleyman, Zeynep hanim, Alina, Nuriye, Havva, Ayfer, Yasemin,Gizem, Mehmet, Abdurrahman, Yasar, Murat ( adas ) en Selim. Hepinize tesekkurler, en kisa zamanda gorusmek uzere...

Maria Boğa, CRM Supervisor, 09-08-2018

Dear Murat DEMIR,

Thnak you for choosing IC Hotels Residence for your holiday. Your kind review is also very much appreciated.

Our staff members are more than happy to know their efforts were able to make your stay an excellent one.

We hope to welcome you at IC Hotels Residence again in not too distant future.

Kind Regards, Maria BOĞA CRM Supervisor

• 2017
    8Eduard09-07-2017

Geweldig hotel

Prima service en vriendelijk personeel. Mooie en schone omgeving. Ligt in een prachtige tuin, waarin het heerlijk wandelen is.Wij verbleven in de bali bungalow met eigen zwembad en ligstoelen. Heerlijk rustig. Helaas zijn de matrassen erg hard. Dat was minder. Het hotel ligt niet dichtbij de winkels. Het hotel is misschien aan renovatie toe, echter hebben wij ons hier niet aan gestoord. Wij hebben een fijne rustige vakantie gehad.

• 9myora07-06-2017

Hotel met prachtige tuin en attente service

IC Residence is een prachtig gelegen accommodatie, dichtbij de luchthaven. In tegenstelling tot veel hotels in de omgeving is het super ruim opgezet. De tuin is prachtig en goed onderhouden met allerlei soorten bloemen. Het hotel straalt super veel rust uit. Geboekt via touroperator, echt een aanrader. Het personeel in het Residence gedeelte is erg attent en behulpzaam. Het hotel ligt aan een mooi zandstrand en er is iedere avond live muziek. De Lake kamers hebben een eigen zwembad, dit vonden wij erg fijn.

• Oude reviews

10f modder11-08-2015

SUPER hotel -villa

ben er nu 3 keer geweest het er zo onwijs mooi de omgeving is super het ligt valk bij lara het personeel is onwijs vriendelijk en zeer behulpzaam het kost wat maar dan heb wel wat heeft een zeer goed restaurant het eten is goed de kamers worden elke dag schoongemaakt is er ook er schoon op het park

• 10yvonne29-06-2015

Het is weer top

Voor de derde maal. En het is weer top. Wat een goede service en wat een vriendelijk personeel.

• 9Fam. Ruizendaal16-05-2015

Top resort

Als je van rust, ruimte en gemoedelijkheid houdt is dit the place to be. Het eten en bediening in het restaurant is geweldig. Bedankt Murat en Fatih en natuurlijk Omar voor wie niets teveel is. Eten van buffet en van de kaart zowel s'ochtends, s'middags en s'avonds. Geen handdoekje leggen en bediening aan zwembad. Wil je drukte en vertier dan ga je naar het hotel. Wij komen zeker nog een keer terug. 80 procent van de gasten komt hier weer terug en dat zegt al genoeg.

• 5simone20-11-2014

Wat een tegenvaller!

In de herfstvakantie hier geweest. Viel ons echt tegen na alle positieve berichten op Zoover. Service was ronduit slecht, vooral GM. Uiteindelijk bij GM in het hotel zaken kunnen regelen wat bij GM vd Residence niet lukte. Onvoorstelbaar! Roomservice kwam niet opdagen. Ook de gevraagde extra paraplu werd niet gebracht. Totaal verouderd ook. Het wordt deze winter gerenoveerd. Geen overbodige luxe. Alle zwembaden koud. Je verwacht voor deze prijs toch 1 verwarmd zwembad. (En je bent niet op vakantie voor een binnenzwembad, dan kun je net zo goed in NL blijven) Obers wel vriendelijk. Eten goed maar niet meer dan dat. Voor ons echt niet meer. Twee maal het hotel IC GP is beter bevallen dan dit. Nu toch echt dubbel zoveel betaald :(

5 tips over Hotel IC Hotels Residence

• Chantal, 03-05-2012

Boek deze villa's via Arke, je bespaard hierop flink geld, en waarom hij niet tussen de vergelijker staat hier is mij een raadsel? Je moet hem gewoon zoeken onder IC green palace en dan de villa boeken ( mits beschikbaar ) verschil kan wel eens oplopen tot meer dan 2000 euro, das de moeite toch!

• Jonathan Horn van Beek, 26-04-2012

Neem de Dolmus naar Antalya ... voor het hotel - €1,50 en gezellig !

• elisabeth, 03-11-2014

Ze doen iets extra's voor de terugkomende gast.

9 vragen over Hotel IC Hotels Residence

• Danny, 04-07-2018

Lake villa

Zijn er traphekje in de lake villa zodat de kleine kinderen niet zomaar naar buiten kunnen? Is het beter om een lake villa beneden of boven te hebben? Hoor graag het antwoord

Gr d kraaij

• IKA76, 18-02-2016

Renovatie

In de winter 2014/2015 is IC green hotel verbouwd. Ons is verteld dat de renovatie van de residence gepland stond voor deze winter (2015/2016). Weet iemand of dit reeds is gebeurd? Graag reactie van mensen die er binnenkort naartoe gaan/heel recent zijn geweest..

We willen weer boeken, maar komen wel voor de rust!

• Lasuus, 30-11-2015

Glijbanen

Wij denken eraan bij IC hotels residence te boeken. Via kras staat er in de omschrijving dat er een zwembad met waterglijbanen is. Hier vinden wij echter niets over terug. Kan iemand vertellen of ze er wel zijn bij dit hotel?

Alvast bedankt voor uw reactie.

IKA76, 18-02-2016

IC green HOTEL heeft een diversiteit aan zwembaden, waaronder eentje met 3 glijbanen. IC RESIDENCE is een apart gedeelte met een 2 gewone zwembaden. Hier is het rustig en geen animatie of kindervermaak (enkel baby club). Je kunt een huisje boeken op de residence en dan met de kinderen naar het hotel gedeelte gaan om daar bij het zwembad te gaan liggen. Je mag nl. van de faciliteiten gebruik maken. Hier bevinden zich ook de kinderdisco en de verschillende restaurants.

• Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages