Hotel IC Hotels Residence

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Residence voor je op een rij gezet:

Contact

34 reviews over Hotel IC Hotels Residence

• 9Freerk16-07-2019

Goede service

De aangeboden luxe is wennen. Vanaf ontvangst met champagne, mooie groot zwembad aan huis, tot de uitgebreide eetmogelijkheden. Vele bieren op de fles, dagelijks vers fruit, chips, nootjes en koekjes op de kamer. Wil je toch even de drukte in, ga je naar het aangrenzende resort. Ga absoluut een keer aan het strand eten! De Italiaan is tevens een aanrader.

• 10J.G. Groen17-05-2019

Echt geweldig, het kan niet beter!

We hebben met onze kinderen van 15 maanden en 3 jaar fantastisch genoten! Wat een luxe en service, zelden zo goed meegemaakt. We hadden een Bali deluxe villa en dat is met twee kleine kinderen echt een aanrader. Veel ruimte en rust, heerlijk om te ontspannen na een drukke dag in het Green Palace resort. (Aquapark is fantastisch voor kinderen). Het personeel van IC Residence doet er werkelijk waar alles aan om het naar je zin te maken. Alhoewel wij er huiverig voor waren om met onze kinderen naar een restaurant te gaan (geen stilzitters) ging het heel erg goed. Ons zoontje van drie vroeg ook steeds wanneer we weer naar het restaurant met de lieve obers konden gaan voor een high five of een box:). Subliem schoon en niets is te gek. 24/7 Roomservice, lekkere wijn, geïmporteerde biertjes (van Corona tot Heineken), goed eten, alles was inbegrepen. We hebben genoten en komen zeker terug. Bedankt lieve mensen van IC Residence, chapeau.

• 10Daphne13-05-2019

Geweldig! Ik zou zo weer teruggaan!

Wauw wat een mooi resort! Heerlijk om zo'n groot zwembad bij je kamer te hebben. Wij hadden een eigen "eilandje" met ligbedden (met heerlijk zachte matrasjes), deze deel je met de buren, maar in ons geval hadden we hem voor onszelf. Minibar gevuld met blikjes "echte" cola e.d. en chocola. Op de kamer staan er elke dag nootjes, pringles en een cakje. Kamer is goed schoon en er staat fruit. Tijdens de vakantie was ik jarig en stond er een heerlijke taart op de kamer! Het eten was echt heerlijk, zowel ontbijt, lunch als diner. In het nieuwe strandrestaurant (voor de lunch) lagen ook donuts en heerlijke taartjes. Personeel echt super vriendelijk en massages heel goed! Je mag gebruik maken van alle zwembaden/glijbanen enz van IC Green, wat ook super is voor de kids. Ik zou hier zo weer heen gaan! ohja die privé transfer was ook geweldig!

Elif Sunay, CRM Supervisor, 17-05-2019

Dear Daphne,

Thank you very much for being our guest and for your kind review. We were really happy to host you at IC Hotels Residence.

We hope for many new opportunities for welcoming you at out hotel.

Best Regards, Maria BOĞA CRM Supervisor

• 9Fam. Vermeeren29-04-2019

Fantastisch!

Wij zijn net terug van 10 dagen IC Hotels Residence. Wat een geweldige ervaring! Bij aankomst op de luchthaven al opgewacht door een hotelmedewerker en met privévervoer naar de accommodatie gebracht. Onder het genot van champagne en alcoholvrije cocktails (voor de kinderen) bij het hotel ingecheckt. Wij verbleven in een lake villa, wat bestond uit 2 frisse ruime slaapkamers en een zitgedeelte. De minibar was altijd goed gevuld, op de kamer verder chocola, nootjes. Alles is er echt op gericht het je naar je zin te maken. De kamers werden goed schoongehouden. Heerlijk ook de eigen ligbedden. Het restaurant (Spy Bag) vonden wij heel gemoedelijk met lekker eten. Het personeel doet echt heel erg zijn best het je naar je zin te maken. Nu al weer een beetje heimwee, wij komen graag nog eens terug!

Elif Sunay, CRM Supervisor, 17-05-2019

Dear Family Vermeeren.

We thank you for your great review on Zoover page.

It is a real pleasure to read that you were satisfied with our transfer service, welcome cocktailes, villa, mini bar service, room cleanliness, Spy-Bag restaurant and staff services.

We wıll be always happy to welcome you at IC Hotels Residence, your second home away from real home.

Kind Regards, Maria BOĞA CRM Supervisor

• 2018
    10Murat Demir01-05-2018

Fenomenaal, super,prachtig en goede service

Wij hadden een lake villa voor 10 dagen. Vandaag pas terug en eerlijk gezegd zou ik zo meteen weer terug willen vliegen. Super goed concept, goed eten, top service , zeer schoon complex, rustig , je komt volkomen tot rust, geen massa menigte. Personeel super vriendelijk. Ze werken hard en zijn beleefd, vriendelijk, behulpzaam, duidelijk en professioneel. Met heel veel dank aan: Sef Suleyman, Zeynep hanim, Alina, Nuriye, Havva, Ayfer, Yasemin,Gizem, Mehmet, Abdurrahman, Yasar, Murat ( adas ) en Selim. Hepinize tesekkurler, en kisa zamanda gorusmek uzere...

Maria Boğa, CRM Supervisor, 09-08-2018

Dear Murat DEMIR,

Thnak you for choosing IC Hotels Residence for your holiday. Your kind review is also very much appreciated.

Our staff members are more than happy to know their efforts were able to make your stay an excellent one.

We hope to welcome you at IC Hotels Residence again in not too distant future.

Kind Regards, Maria BOĞA CRM Supervisor

• 2017
    9sonia @ edwin01-08-2017

Geweldig gehad!

Bij aankomst nogal slordig ontvangen. We kregen onze kamer sleutel en moesten maar uitzoeken waar het was. De eerste week erg veel Russen in het hotel ( 90 % ) Kijk eerst goed of er veel Russen zijn. Daarna nam het echter af. En de laatste week super genoten van het geweldige complex.

• 8Van leeuwen29-04-2017

Goed vertoeven

Zaten in lake Vila. Erg goed 2 slaapkamers en huiskamer ieder had een eigen badkamer. Goed gevulde minibar chocola, nootjes, chips, wijn en elke dag vers fruit. minpunten: de centraal geregelde airco gaat pas per 1 mei ook koelen en de bedden zijn echt heel hard. Hele goede service beloven wel teveel en komen niet alles na dat was wel jammer a la carte was heerlijk. Croissants chocolade broodjes activia pannekoeken eitjes verse jus d' orange of appelsap het is er allemaal. Lig je op het zwembad dan kan je ook alles bestellen wat je wil. Cocktails aardbeien ijsjes chips alles kan en wordt bedient. roomservices een hele menukaart om te bestellen. Geïmporteerde drank ook inbegrepen. Animatie shows starten pas na 1 mei. Mini club kun je strand spullen en spelletjes lenen kan PlayStation gespeeld worden en doen activiteiten met kinderen gedurende de dag. Top week!!

• Oude reviews

8Dave04-09-2016

Zeer goed

Bij aankomst werden we zeer netjes en persoonlijk ontvangen met heerlijke hapjes en drankjes. Daarna werden we naar onze Lake villa gebracht. De villa was netjes ingericht met mini bar, verse bloemen, fruit en heerlijke nootjes. Het terras van de villa heeft heerlijke ligbedden en van hieruit kun je in het heerlijke zwembad springen. Iedere morgen bestelden we ontbijt via roomservice (ingebegrepen) aangezien we altijd te laat waren om aan te schuiven in het restaurant. We hebben ook gebruik gemaakt van de faciliteiten van IC green park. Heerlijke zwembaden in een hele mooie groene omgeving. Het was redelijk rustig en overal waren er meer dan voldoende ligbedden beschikbaar. Hygiene staat hoog aangeschreven aangezien alles goed wordt schoongemaakt. De shows zijn ook van hoog niveau en zeer entertaining. Personeel was over het algemeen zeer aardig maar spraken beperkt Engels. Hierdoor ontstonden er nog wel eens kleine misverstanden bij het bestellen van het eten. Het enige punt waar in onze ogen verbetering mogelijk is bij het eten. Niet dat dit slecht is maar het aanbod is beperkt en over het algemeen niet zo speciaal. Helaas is dit ook in het a la carte restaurant van IC residence.

Wi-Fi is overal aanwezig en zeer goed. IC Residence doet er alles aan om een perfect verblijf te regelen voor haar gasten .Toch net dat beetje extra dan IC green park. Chapeau!

Aangezien wij andere hotels (b.v. Lika world) hebben gehad waarbij de omgeving, ambiance en eten beter waren geven we een dikke 8! Zeer aan te bevelen maar er zijn betere hotels.

• 10Suzanne01-05-2016

Superluxe vakantie, geweldige ervaring!

We zijn hier geweest met ons gezin (met dochters van bijna 2 en 4 jaar) en opa en oma. We hadden een lake villa geboekt maar kregen een upgrade naar een Bali deluxe villa. We zijn al op heel wat plekken geweest maar we hebben nog nooit zo'n luxe vakantie en mooie accomodatie gehad! Het begon al met de VIP-transfer vanaf de luchthaven en de geweldige VIP ontvangst met champagne in de mooie lounge door manager Vahdet. Mijn moeder is afhankelijk van een rolstoel en werkelijk alles werd gedaan om het haar en ons naar de zin te maken. Het hotel is dan ook zeer geschikt voor rolstoelers. Maar ook voor kleine kinderen is er genoeg te doen van miniclub met heel programma tot speelhal, grote grasvelden en leuke zwembaden, met als bonus een loslopende schildpad in onze eigen tuin met zwembad bij de residence:). Het eten is erg goed, en de service van de residence is helemaal excellent met eigen strandhuisjes, vers gesneden fruit op het strand en een prachtig superrustig zwembad. Speciale dank voor Vahdet en het andere personeel van de residence, zelden zulk oprecht betrokken en vriendelijk personeel meegemaakt. Een absolute aanrader en wij komen zeker terug!

• 10yvonne29-06-2015

Het is weer top

Voor de derde maal. En het is weer top. Wat een goede service en wat een vriendelijk personeel.

5 tips over Hotel IC Hotels Residence

• Chantal, 03-05-2012

Boek deze villa's via Arke, je bespaard hierop flink geld, en waarom hij niet tussen de vergelijker staat hier is mij een raadsel? Je moet hem gewoon zoeken onder IC green palace en dan de villa boeken ( mits beschikbaar ) verschil kan wel eens oplopen tot meer dan 2000 euro, das de moeite toch!

• Jonathan Horn van Beek, 26-04-2012

Neem de Dolmus naar Antalya ... voor het hotel - €1,50 en gezellig !

• elisabeth, 03-11-2014

Ze doen iets extra's voor de terugkomende gast.

9 vragen over Hotel IC Hotels Residence

• Danny, 04-07-2018

Lake villa

Zijn er traphekje in de lake villa zodat de kleine kinderen niet zomaar naar buiten kunnen? Is het beter om een lake villa beneden of boven te hebben? Hoor graag het antwoord

Gr d kraaij

• IKA76, 18-02-2016

Renovatie

In de winter 2014/2015 is IC green hotel verbouwd. Ons is verteld dat de renovatie van de residence gepland stond voor deze winter (2015/2016). Weet iemand of dit reeds is gebeurd? Graag reactie van mensen die er binnenkort naartoe gaan/heel recent zijn geweest..

We willen weer boeken, maar komen wel voor de rust!

• Lasuus, 30-11-2015

Glijbanen

Wij denken eraan bij IC hotels residence te boeken. Via kras staat er in de omschrijving dat er een zwembad met waterglijbanen is. Hier vinden wij echter niets over terug. Kan iemand vertellen of ze er wel zijn bij dit hotel?

Alvast bedankt voor uw reactie.

IKA76, 18-02-2016

IC green HOTEL heeft een diversiteit aan zwembaden, waaronder eentje met 3 glijbanen. IC RESIDENCE is een apart gedeelte met een 2 gewone zwembaden. Hier is het rustig en geen animatie of kindervermaak (enkel baby club). Je kunt een huisje boeken op de residence en dan met de kinderen naar het hotel gedeelte gaan om daar bij het zwembad te gaan liggen. Je mag nl. van de faciliteiten gebruik maken. Hier bevinden zich ook de kinderdisco en de verschillende restaurants.

• Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages