Hotel IC Hotels Residence

Kleine hotelsWeer vandaag30°19°
Hotel IC Hotels Residence
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Residence voor je op een rij gezet:

Contact

7 reviews over Hotel IC Hotels Residence in het Nederlands

Goede service

Freerk
16-7-2019

De aangeboden luxe is wennen. Vanaf ontvangst met champagne, mooie groot zwembad aan huis, tot de uitgebreide eetmogelijkheden. Vele bieren op de fles, dagelijks vers fruit, chips, nootjes en koekjes op de kamer. Wil je toch even de drukte in, ga je naar het aangrenzende resort. Ga absoluut een keer aan het strand eten! De Italiaan is tevens een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Fantastisch!

Fam. Vermeeren
29-4-2019

Wij zijn net terug van 10 dagen IC Hotels Residence. Wat een geweldige ervaring! Bij aankomst op de luchthaven al opgewacht door een hotelmedewerker en met privévervoer naar de accommodatie gebracht. Onder het genot van champagne en alcoholvrije cocktails (voor de kinderen) bij het hotel ingecheckt. Wij verbleven in een lake villa, wat bestond uit 2 frisse ruime slaapkamers en een zitgedeelte. De minibar was altijd goed gevuld, op de kamer verder chocola, nootjes. Alles is er echt op gericht het je naar je zin te maken. De kamers werden goed schoongehouden. Heerlijk ook de eigen ligbedden. Het restaurant (Spy Bag) vonden wij heel gemoedelijk met lekker eten. Het personeel doet echt heel erg zijn best het je naar je zin te maken. Nu al weer een beetje heimwee, wij komen graag nog eens terug!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Elif Sunay, CRM Supervisor, 17-5-2019

Dear Family Vermeeren.

We thank you for your great review on Zoover page.

It is a real pleasure to read that you were satisfied with our transfer service, welcome cocktailes, villa, mini bar service, room cleanliness, Spy-Bag restaurant and staff services.

We wıll be always happy to welcome you at IC Hotels Residence, your second home away from real home.

Kind Regards, Maria BOĞA CRM Supervisor

Fenomenaal, super,prachtig en goede service

Murat Demir
1-5-2018

Wij hadden een lake villa voor 10 dagen. Vandaag pas terug en eerlijk gezegd zou ik zo meteen weer terug willen vliegen. Super goed concept, goed eten, top service , zeer schoon complex, rustig , je komt volkomen tot rust, geen massa menigte. Personeel super vriendelijk. Ze werken hard en zijn beleefd, vriendelijk, behulpzaam, duidelijk en professioneel. Met heel veel dank aan: Sef Suleyman, Zeynep hanim, Alina, Nuriye, Havva, Ayfer, Yasemin,Gizem, Mehmet, Abdurrahman, Yasar, Murat ( adas ) en Selim. Hepinize tesekkurler, en kisa zamanda gorusmek uzere...

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Maria Boğa, CRM Supervisor, Thu Aug 09 2018 13:55:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Murat DEMIR,

Thnak you for choosing IC Hotels Residence for your holiday. Your kind review is also very much appreciated.

Our staff members are more than happy to know their efforts were able to make your stay an excellent one.

We hope to welcome you at IC Hotels Residence again in not too distant future.

Kind Regards, Maria BOĞA CRM Supervisor

Het is weer top

yvonne
29-6-2015

Voor de derde maal. En het is weer top. Wat een goede service en wat een vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 26 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een tegenvaller!

simone
20-11-2014

In de herfstvakantie hier geweest. Viel ons echt tegen na alle positieve berichten op Zoover. Service was ronduit slecht, vooral GM. Uiteindelijk bij GM in het hotel zaken kunnen regelen wat bij GM vd Residence niet lukte. Onvoorstelbaar! Roomservice kwam niet opdagen. Ook de gevraagde extra paraplu werd niet gebracht. Totaal verouderd ook. Het wordt deze winter gerenoveerd. Geen overbodige luxe. Alle zwembaden koud. Je verwacht voor deze prijs toch 1 verwarmd zwembad. (En je bent niet op vakantie voor een binnenzwembad, dan kun je net zo goed in NL blijven) Obers wel vriendelijk. Eten goed maar niet meer dan dat. Voor ons echt niet meer. Twee maal het hotel IC GP is beter bevallen dan dit. Nu toch echt dubbel zoveel betaald :(

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

Een leven in luxe

elisabeth
3-11-2014

Heerlijk genoten. Kregen zelfs een upgrade naar een mooie villa, helemaal super. Heerlijk eten, vriendelijk personeel en niets is ze teveel. Ontvangst met champagne en lekkernijen. Voor elk wat wils. Luieren, lekker eten, lekker sporten, lekker zonnen (mits het niet regent zoals bij ons het geval....) Voor oudere jeugd die in de groei zijn en altijd honger hebben, is de roomservice ideaal ;)

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

Droomvakantie

Van der Gouw
31-5-2013

In mei 2013 acht dagen in Hotel IC Residence verbleven met gezin. Wat een ontvangst, wat een luxe, wat een prachtig park. Wij hebben enorm genoten van alle luxe en verwennerij. Personeel zeer lief en vriendelijk en tijd voor echte persoonlijke aandacht. Kamermeisje maakte iedere dag een sprookje van de slaapkamer, met bloemen, fruit en een gevulde koelkast. Enorm, geweldig, geen woorden eigenlijk voor. Het wordt nu moeilijk een andere vakantiebestemming uit te kiezen voor een volgende keer. Ik zou zeggen Hotel IC Residence, u heeft ons niet voor de laatste keer gezien. Komen zeer zeker nog een keer terug. Het gebruik wat mogelijk is van het naastgelegen Hotel IC Green Palace is er gewoon bij ingeschoten.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon May 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IC Hotels Residence in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IC Hotels Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.