Hotel IC Hotels Residence

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Residence voor je op een rij gezet:

Contact

7 reviews over Hotel IC Hotels Residence in het Nederlands

• 2017
    10irene24-10-2017

IC Residence was een geweldige ervaring voor ons

schitterend complex ontzettend groot samen met het Green Palace maar buiten het resort helemaal niks te beleven dan moet je eerst met de bus naar Lara of Antalya. IC is geweldig luxe je wordt helemaal in de watten gelegd en bij aankomst zelfs afgehaald met een limousine en opgewacht met champagne en lekkere hapjes terwijl de manager je check in doet. Verder eigen restaurant en zwembad . Wil je naar het strand word je met een buggy gebracht als je dat wilt. Je kunt als IC gast ook alle faciliteiten van het Green Palace gebruiken maar andersom kan niet. Bij vertrek moet je om 1200 uur de villa uit maar wij mochten blijven tot 1800 uur voor 40,00 euro omdat wij pas om 1830 vertrokken met de limousine naar het vliegveld..super hoor

10Hygiëne
    8Ligging

• 10Babette-kk191719-10-2017

geweldig!

top hotel, goede service. alles perfect

10Hygiëne
    10Ligging

• Oude reviews

9Wimmie00729-10-2016

Uitstekend hotel met topservice!

Wij verbleven in een Lake villa, een prima onderkomen, direct aan zwembad. Iedere dag vers fruit en een goed gevulde koelkast. Het hotel is voor de rustzoeker, met de mogelijkheid om gebruik te maken Ic Green kun je ook drukte en vertier opzoeken, een uitstekende combinatie.Het eten is prima, een goede combinatie van a la carte en buffet, geen grote vreetschuur, maar eten in een intieme setting, waarin je persoonlijke aandacht krijgt van het personeel. Er is hier veel mogelijk, van vervoer van en naar strand tot aan roomservice met eten op de kamer. Ook het vip vervoer van en naar vliegveld is top! De manager kwam persoonlijk afscheid nemen, echt top! Kortom wij komen hier zeker nog eens terug. 10 geef ik niet snel omdat het altijd beter kan, maar dit hotel komt dichtbij de 10.

9Kamers

• 9RRFM Engelaar29-05-2015

geweldig en een fantastisch hotel

Heel goede service met name het bedienend personeel in het Italiaans restaurant en in het buffetrestaurant, men probeert iedere gast in de watten te leggen. De keuze in de bars was zeker goed en ook daar was picobello. De kamers werden elke dag schoon gemaakt en de mini bar aangevuld. Handdoeken voor het zwembad of strand kon men elke dag om ruilen. Alleen de ligbedden aan het strand hebben betere ligkomfort.

9Kindvriendelijk
    9Zwembad
    9Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    9Service
    8Ligging

• 10pattynama07-06-2014

Top Hotel!!! 5+++++

De residence staat garant voor een PERFECTE vakantie. Het hotel is erg schoon en mooi groot en ruim opgezet. Het personeel is erg vriendelijk en willen alles voor je doen om je vakantie fantastisch te maken. Het eten in het spybag restaurant is super ( a la carte en een buffet) Kortom gegarandeerd een top vakantie!

10Ligging

• 10Jonathan Horn van Beek26-04-2012

Ik zeg .... Doen !

Als je echt een belevenis wil dan ben je hier echt op het juiste adres ! Onze week was "heaven " Service was eerste class .... eten & villa ook . Alle personnel doen alles voor je. Kleine details worden niet vergeten , zoals wat je lekker vindt voor je ontbijt - en omdat wij veel koffie drinken wisten ze om meer koffie in onze villa achter te laten - en met elke maaltijd stond er een extra sterk koffie klaar, zonder iets te zeggen ! Manager en alle personnel zijn bijzonder vriendelijk en pro-active. En, als echt een toppetje - was onze vip transfer tussen vliegveld en residence .... wij gaan in september weer terug! Niet het goedkoopst maar zeker het beste ... en waar voor je geld - You get what you pay for!

• 10mike25-01-2012

Geweldige plek

Een superleuk hotel voor een goede prijs-kwaliteitverhouding!

8Kindvriendelijk
    8Kamers
    9Service

5 tips over Hotel IC Hotels Residence

• Chantal, 03-05-2012

Boek deze villa's via Arke, je bespaard hierop flink geld, en waarom hij niet tussen de vergelijker staat hier is mij een raadsel? Je moet hem gewoon zoeken onder IC green palace en dan de villa boeken ( mits beschikbaar ) verschil kan wel eens oplopen tot meer dan 2000 euro, das de moeite toch!

• Jonathan Horn van Beek, 26-04-2012

Neem de Dolmus naar Antalya ... voor het hotel - €1,50 en gezellig !

• elisabeth, 03-11-2014

Ze doen iets extra's voor de terugkomende gast.

9 vragen over Hotel IC Hotels Residence

• IKA76, 18-02-2016

Renovatie

In de winter 2014/2015 is IC green hotel verbouwd. Ons is verteld dat de renovatie van de residence gepland stond voor deze winter (2015/2016). Weet iemand of dit reeds is gebeurd? Graag reactie van mensen die er binnenkort naartoe gaan/heel recent zijn geweest..

We willen weer boeken, maar komen wel voor de rust!

• Lasuus, 30-11-2015

Glijbanen

Wij denken eraan bij IC hotels residence te boeken. Via kras staat er in de omschrijving dat er een zwembad met waterglijbanen is. Hier vinden wij echter niets over terug. Kan iemand vertellen of ze er wel zijn bij dit hotel?

Alvast bedankt voor uw reactie.

IKA76, 18-02-2016

IC green HOTEL heeft een diversiteit aan zwembaden, waaronder eentje met 3 glijbanen. IC RESIDENCE is een apart gedeelte met een 2 gewone zwembaden. Hier is het rustig en geen animatie of kindervermaak (enkel baby club). Je kunt een huisje boeken op de residence en dan met de kinderen naar het hotel gedeelte gaan om daar bij het zwembad te gaan liggen. Je mag nl. van de faciliteiten gebruik maken. Hier bevinden zich ook de kinderdisco en de verschillende restaurants.

• simone_1, 27-02-2014

Waar boeken

Waar kan ik de residence boeken? Rake biedt het niet meer aan?

simone_1, 27-02-2014

Tikfout. Ik bedoel Arke uiteraard.

Saskia1979, 19-05-2015

Ja hoor, arke biedt het nog steeds aan. Je moet dan zoeken bij green palace en bij kamers voor de Lake villa kiezen. Heb ik zelf ook gedaan.

• Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages