Hotel IC Hotels Residence

Hotel IC Hotels Residence
9,3

5 tips over Hotel IC Hotels Residence

RRFM Engelaar, 29-5-2015
Wat wij zeker niet zullen aanraden is aan de receptie vragen of men de kamer langer mag gebruiken vanwege een late vlucht terug naar huis ,voor een verblijf van 6 uur op je kamer rekenen zij honderdvijfentwintig euro toen ik te kennen gaf dat het wel heel veel geld is was honderd euro ook goed en dan heb ik het idee dat de receptiemedewerker dit bedrag in eigen zak stopt, schandalig.
Fam. Ruizendaal, 16-5-2015
Gratis ophaalservice van vliegveld naar hotel en vice versa. Wel van te voren mail sturen met vluchtnummer en aankomsttijd.
elisabeth, 3-11-2014
Ze doen iets extra's voor de terugkomende gast.

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Residence voor je op een rij gezet:

Chantal, 3-5-2012
Boek deze villa's via Arke, je bespaard hierop flink geld, en waarom hij niet tussen de vergelijker staat hier is mij een raadsel? Je moet hem gewoon zoeken onder IC green palace en dan de villa boeken ( mits beschikbaar ) verschil kan wel eens oplopen tot meer dan 2000 euro, das de moeite toch!
Jonathan Horn van Beek, 26-4-2012
Neem de Dolmus naar Antalya ... voor het hotel - €1,50 en gezellig !