Hotel IC Hotels Residence

9,7

9 reacties Hotel IC Hotels Residence

Lake villa

Danny, 4-7-2018

Zijn er traphekje in de lake villa zodat de kleine kinderen niet zomaar naar buiten kunnen?

Is het beter om een lake villa beneden of boven te hebben?

Hoor graag het antwoord

Gr d kraaij

Renovatie

IKA76, 18-2-2016

In de winter 2014/2015 is IC green hotel verbouwd. Ons is verteld dat de renovatie van de residence gepland stond voor deze winter (2015/2016).

Weet iemand of dit reeds is gebeurd? Graag reactie van mensen die er binnenkort naartoe gaan/heel recent zijn geweest..

We willen weer boeken, maar komen wel voor de rust!

Glijbanen

Lasuus, 30-11-2015

Wij denken eraan bij IC hotels residence te boeken. Via kras staat er in de omschrijving dat er een zwembad met waterglijbanen is. Hier vinden wij echter niets over terug. Kan iemand vertellen of ze er wel zijn bij dit hotel?

Alvast bedankt voor uw reactie.

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Residence voor je op een rij gezet:

WiFi IC Recidence

Jannoman, 26-9-2015

Werkt het WiFi goed? Ik heb ergens gelezen dat je tot 1mb krijgt.

Is dit per persoon, of per boeking?

Is er sneller internet waarvoor je kan betalen?

Lake villa

s_bouwhuis, 24-4-2015
Hoi, weet iemand welke villa's gunstige ligging hebben en of er verschil zit in een villa op de eerste of tweede verdieping? Wij gaan met twee kinderen (7 en 9) in de meivakantie. Alvast dank voor jullie reactie. Groetjes fam. Bouwhuis

Lake Villa

Ilse, 29-4-2014
We hebben met 5 personen (3 volwassen en 2 kinderen van 5 en 7) geboekt in een Lake Villa, is dat te doen qua ruimte?

Waar boeken

simone_1, 27-2-2014
Waar kan ik de residence boeken? Rake biedt het niet meer aan?

reisburo?

paulien, 11-7-2013
Bij welk reisburo is deze accomodatie te boeken?

lake villa

mieke dijkstra, 2-3-2013

kan iemand mij vertellen of er een barretje is bij de lake villas?of dat je voor je drankje naar ic green palace moet.

mieke