Hotel IC Hotels Residence

Kleine hotelsWeer vandaag24°13°
Hotel IC Hotels Residence
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Residence voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel IC Hotels Residence in het Nederlands

schitterend complex ontzettend groot samen met het Green Palace maar buiten het resort helemaal niks te beleven dan moet je eerst met de bus naar Lara of Antalya. IC is geweldig luxe je wordt helemaal in de watten gelegd en bij aankomst zelfs afgehaald met een limousine en opgewacht met champagne en lekkere hapjes terwijl de manager je check in doet. Verder eigen restaurant en zwembad . Wil je naar het strand word je met een buggy gebracht als je dat wilt. Je kunt als IC gast ook alle faciliteiten van het Green Palace gebruiken maar andersom kan niet. Bij vertrek moet je om 1200 uur de villa uit maar wij mochten blijven tot 1800 uur voor 40,00 euro omdat wij pas om 1830 vertrokken met de limousine naar het vliegveld..super hoor

geweldig!

Babette-kk1917, 19-10-2017

top hotel, goede service.

alles perfect

Geweldig gehad!

sonia @ edwin, 1-8-2017

Bij aankomst nogal slordig ontvangen. We kregen onze kamer sleutel en moesten maar uitzoeken waar het was. De eerste week erg veel Russen in het hotel ( 90 % ) Kijk eerst goed of er veel Russen zijn. Daarna nam het echter af. En de laatste week super genoten van het geweldige complex.

Geweldig hotel

Eduard, 9-7-2017

Prima service en vriendelijk personeel. Mooie en schone omgeving. Ligt in een prachtige tuin, waarin het heerlijk wandelen is.Wij verbleven in de bali bungalow met eigen zwembad en ligstoelen. Heerlijk rustig. Helaas zijn de matrassen erg hard. Dat was minder. Het hotel ligt niet dichtbij de winkels. Het hotel is misschien aan renovatie toe, echter hebben wij ons hier niet aan gestoord. Wij hebben een fijne rustige vakantie gehad.

Hotel met prachtige tuin en attente service

myora, 7-6-2017

IC Residence is een prachtig gelegen accommodatie, dichtbij de luchthaven. In tegenstelling tot veel hotels in de omgeving is het super ruim opgezet. De tuin is prachtig en goed onderhouden met allerlei soorten bloemen. Het hotel straalt super veel rust uit. Geboekt via touroperator, echt een aanrader. Het personeel in het Residence gedeelte is erg attent en behulpzaam. Het hotel ligt aan een mooi zandstrand en er is iedere avond live muziek. De Lake kamers hebben een eigen zwembad, dit vonden wij erg fijn.

Goed vertoeven

Van leeuwen, 29-4-2017

Zaten in lake Vila. Erg goed 2 slaapkamers en huiskamer ieder had een eigen badkamer. Goed gevulde minibar chocola, nootjes, chips, wijn en elke dag vers fruit. minpunten: de centraal geregelde airco gaat pas per 1 mei ook koelen en de bedden zijn echt heel hard. Hele goede service beloven wel teveel en komen niet alles na dat was wel jammer a la carte was heerlijk. Croissants chocolade broodjes activia pannekoeken eitjes verse jus d' orange of appelsap het is er allemaal. Lig je op het zwembad dan kan je ook alles bestellen wat je wil. Cocktails aardbeien ijsjes chips alles kan en wordt bedient. roomservices een hele menukaart om te bestellen. Geïmporteerde drank ook inbegrepen. Animatie shows starten pas na 1 mei. Mini club kun je strand spullen en spelletjes lenen kan PlayStation gespeeld worden en doen activiteiten met kinderen gedurende de dag. Top week!!

Uitstekend hotel met topservice!

Wimmie007, 29-10-2016

Wij verbleven in een Lake villa, een prima onderkomen, direct aan zwembad. Iedere dag vers fruit en een goed gevulde koelkast. Het hotel is voor de rustzoeker, met de mogelijkheid om gebruik te maken Ic Green kun je ook drukte en vertier opzoeken, een uitstekende combinatie.Het eten is prima, een goede combinatie van a la carte en buffet, geen grote vreetschuur, maar eten in een intieme setting, waarin je persoonlijke aandacht krijgt van het personeel. Er is hier veel mogelijk, van vervoer van en naar strand tot aan roomservice met eten op de kamer. Ook het vip vervoer van en naar vliegveld is top! De manager kwam persoonlijk afscheid nemen, echt top! Kortom wij komen hier zeker nog eens terug. 10 geef ik niet snel omdat het altijd beter kan, maar dit hotel komt dichtbij de 10.

Zeer goed

Dave, 4-9-2016

Bij aankomst werden we zeer netjes en persoonlijk ontvangen met heerlijke hapjes en drankjes. Daarna werden we naar onze Lake villa gebracht. De villa was netjes ingericht met mini bar, verse bloemen, fruit en heerlijke nootjes. Het terras van de villa heeft heerlijke ligbedden en van hieruit kun je in het heerlijke zwembad springen. Iedere morgen bestelden we ontbijt via roomservice (ingebegrepen) aangezien we altijd te laat waren om aan te schuiven in het restaurant. We hebben ook gebruik gemaakt van de faciliteiten van IC green park. Heerlijke zwembaden in een hele mooie groene omgeving. Het was redelijk rustig en overal waren er meer dan voldoende ligbedden beschikbaar. Hygiene staat hoog aangeschreven aangezien alles goed wordt schoongemaakt. De shows zijn ook van hoog niveau en zeer entertaining. Personeel was over het algemeen zeer aardig maar spraken beperkt Engels. Hierdoor ontstonden er nog wel eens kleine misverstanden bij het bestellen van het eten. Het enige punt waar in onze ogen verbetering mogelijk is bij het eten. Niet dat dit slecht is maar het aanbod is beperkt en over het algemeen niet zo speciaal. Helaas is dit ook in het a la carte restaurant van IC residence.

Wi-Fi is overal aanwezig en zeer goed. IC Residence doet er alles aan om een perfect verblijf te regelen voor haar gasten .Toch net dat beetje extra dan IC green park. Chapeau!

Aangezien wij andere hotels (b.v. Lika world) hebben gehad waarbij de omgeving, ambiance en eten beter waren geven we een dikke 8! Zeer aan te bevelen maar er zijn betere hotels.

Superluxe vakantie, geweldige ervaring!

Suzanne, 1-5-2016

We zijn hier geweest met ons gezin (met dochters van bijna 2 en 4 jaar) en opa en oma. We hadden een lake villa geboekt maar kregen een upgrade naar een Bali deluxe villa. We zijn al op heel wat plekken geweest maar we hebben nog nooit zo'n luxe vakantie en mooie accomodatie gehad! Het begon al met de VIP-transfer vanaf de luchthaven en de geweldige VIP ontvangst met champagne in de mooie lounge door manager Vahdet. Mijn moeder is afhankelijk van een rolstoel en werkelijk alles werd gedaan om het haar en ons naar de zin te maken. Het hotel is dan ook zeer geschikt voor rolstoelers. Maar ook voor kleine kinderen is er genoeg te doen van miniclub met heel programma tot speelhal, grote grasvelden en leuke zwembaden, met als bonus een loslopende schildpad in onze eigen tuin met zwembad bij de residence:). Het eten is erg goed, en de service van de residence is helemaal excellent met eigen strandhuisjes, vers gesneden fruit op het strand en een prachtig superrustig zwembad. Speciale dank voor Vahdet en het andere personeel van de residence, zelden zulk oprecht betrokken en vriendelijk personeel meegemaakt. Een absolute aanrader en wij komen zeker terug!

SUPER hotel -villa

f modder, 11-8-2015

ben er nu 3 keer geweest het er zo onwijs mooi

de omgeving is super

het ligt valk bij lara

het personeel is onwijs vriendelijk en zeer behulpzaam

het kost wat maar dan heb wel wat

heeft een zeer goed restaurant het eten is goed

de kamers worden elke dag schoongemaakt

is er ook er schoon op het park

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IC Hotels Residence in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IC Hotels Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel IC Hotels Residence scoort een 9.2 uit 10 op basis van 28 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: