Hotel IC Hotels Residence

9.7Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Residence voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

35 reviews over Hotel IC Hotels Residence

• 10Fam. Meijer07-01-2020

Geweldig

Wat een luxe dit hotel, echt top. Zeer goede verzorging. Eten was zeer goed, geen wachtrijen in restaurant, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamer en alles goed schoon. Het is ons zo goed bevallen dat we voor komend zomer weer hebben geboekt.

Leyla Kara, CRM Supervisor, 20-01-2020

Dear Guests,

Thank you very much for choosing our hotel and sharing your great review on Zoover page. We are very pleased to know that you was satisfy with your stay at IC Hotels Residence. Looking forward to welcome you again soon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2019
    9Freerk16-07-2019

Goede service

De aangeboden luxe is wennen. Vanaf ontvangst met champagne, mooie groot zwembad aan huis, tot de uitgebreide eetmogelijkheden. Vele bieren op de fles, dagelijks vers fruit, chips, nootjes en koekjes op de kamer. Wil je toch even de drukte in, ga je naar het aangrenzende resort. Ga absoluut een keer aan het strand eten! De Italiaan is tevens een aanrader.

Dear Freerk,

Thank you very much for your great comments and recommendations.

We are always happy to host and serve you at IC Hotels Residence.

Looking forward to see you again.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10Rien Sterk27-06-2019

Geweldig in de overtreffende trap!

Op 26 juni teruggekomen van 8 dagen IC Hotels Residence, wat hebben wij genoten onze vakantie. Bij aankomst op de luchthaven wordt je door een medewerker opgewacht en met een privé VIP-coach (met gekoelde drankjes) naar het verblijf gebracht. Na 20 minuten rijden arriveer je bij het park en begint je avontuur. Het avontuur heeft bij ons 8 dagen geduurd en dit was voor ons de meest ultieme vakantie, iedereen bij Residence doet meer dan zijn/haar best om een onvergetelijke vakantie er van te maken. Geweldig eten bij restaurant Spy Bag en heerlijk chillen bij het strand of de ligbedden bij het prive zwembad bij het restaurant. Woorden schieten te kort als het gaat om service, gastvrijheid en kwaliteit. Wat was dit een geweldige vakantie, niet te vergelijken met een normale All-Inclusive vakantie. Het was voor ons de eerste keer bij Residence, maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Alleen maar lof voor iedereen IC Residence!

Dear Rien Sterk,

We appreciate your kind commnets on Zoover page.

It is a great pleasure to read that you spend great time at IC Hotels Residence and you was satisfied with our service quality.

For our entire team it is always an honour to host and serve you at our hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10J.G. Groen17-05-2019

Echt geweldig, het kan niet beter!

We hebben met onze kinderen van 15 maanden en 3 jaar fantastisch genoten! Wat een luxe en service, zelden zo goed meegemaakt. We hadden een Bali deluxe villa en dat is met twee kleine kinderen echt een aanrader. Veel ruimte en rust, heerlijk om te ontspannen na een drukke dag in het Green Palace resort. (Aquapark is fantastisch voor kinderen). Het personeel van IC Residence doet er werkelijk waar alles aan om het naar je zin te maken. Alhoewel wij er huiverig voor waren om met onze kinderen naar een restaurant te gaan (geen stilzitters) ging het heel erg goed. Ons zoontje van drie vroeg ook steeds wanneer we weer naar het restaurant met de lieve obers konden gaan voor een high five of een box:). Subliem schoon en niets is te gek. 24/7 Roomservice, lekkere wijn, geïmporteerde biertjes (van Corona tot Heineken), goed eten, alles was inbegrepen. We hebben genoten en komen zeker terug. Bedankt lieve mensen van IC Residence, chapeau.

Dear J.G. Groen,

Thank you very much for choosing our hotel for your family vacation and sharing your great review on Zoover page.

We are always happy to host and serve you at IC Hotels Residence.

Looking forward to see you again.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Daphne13-05-2019

Geweldig! Ik zou zo weer teruggaan!

Wauw wat een mooi resort! Heerlijk om zo'n groot zwembad bij je kamer te hebben. Wij hadden een eigen "eilandje" met ligbedden (met heerlijk zachte matrasjes), deze deel je met de buren, maar in ons geval hadden we hem voor onszelf. Minibar gevuld met blikjes "echte" cola e.d. en chocola. Op de kamer staan er elke dag nootjes, pringles en een cakje. Kamer is goed schoon en er staat fruit. Tijdens de vakantie was ik jarig en stond er een heerlijke taart op de kamer! Het eten was echt heerlijk, zowel ontbijt, lunch als diner. In het nieuwe strandrestaurant (voor de lunch) lagen ook donuts en heerlijke taartjes. Personeel echt super vriendelijk en massages heel goed! Je mag gebruik maken van alle zwembaden/glijbanen enz van IC Green, wat ook super is voor de kids. Ik zou hier zo weer heen gaan! ohja die privé transfer was ook geweldig!

Elif Sunay, CRM Supervisor, 17-05-2019

Dear Daphne,

Thank you very much for being our guest and for your kind review. We were really happy to host you at IC Hotels Residence.

We hope for many new opportunities for welcoming you at out hotel.

Best Regards, Maria BOĞA CRM Supervisor

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Fam. Vermeeren29-04-2019

Fantastisch!

Wij zijn net terug van 10 dagen IC Hotels Residence. Wat een geweldige ervaring! Bij aankomst op de luchthaven al opgewacht door een hotelmedewerker en met privévervoer naar de accommodatie gebracht. Onder het genot van champagne en alcoholvrije cocktails (voor de kinderen) bij het hotel ingecheckt. Wij verbleven in een lake villa, wat bestond uit 2 frisse ruime slaapkamers en een zitgedeelte. De minibar was altijd goed gevuld, op de kamer verder chocola, nootjes. Alles is er echt op gericht het je naar je zin te maken. De kamers werden goed schoongehouden. Heerlijk ook de eigen ligbedden. Het restaurant (Spy Bag) vonden wij heel gemoedelijk met lekker eten. Het personeel doet echt heel erg zijn best het je naar je zin te maken. Nu al weer een beetje heimwee, wij komen graag nog eens terug!

Elif Sunay, CRM Supervisor, 17-05-2019

Dear Family Vermeeren.

We thank you for your great review on Zoover page.

It is a real pleasure to read that you were satisfied with our transfer service, welcome cocktailes, villa, mini bar service, room cleanliness, Spy-Bag restaurant and staff services.

We wıll be always happy to welcome you at IC Hotels Residence, your second home away from real home.

Kind Regards, Maria BOĞA CRM Supervisor

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    10Murat Demir01-05-2018

Fenomenaal, super,prachtig en goede service

Wij hadden een lake villa voor 10 dagen. Vandaag pas terug en eerlijk gezegd zou ik zo meteen weer terug willen vliegen. Super goed concept, goed eten, top service , zeer schoon complex, rustig , je komt volkomen tot rust, geen massa menigte. Personeel super vriendelijk. Ze werken hard en zijn beleefd, vriendelijk, behulpzaam, duidelijk en professioneel. Met heel veel dank aan: Sef Suleyman, Zeynep hanim, Alina, Nuriye, Havva, Ayfer, Yasemin,Gizem, Mehmet, Abdurrahman, Yasar, Murat ( adas ) en Selim. Hepinize tesekkurler, en kisa zamanda gorusmek uzere...

Maria Boğa, CRM Supervisor, 09-08-2018

Dear Murat DEMIR,

Thnak you for choosing IC Hotels Residence for your holiday. Your kind review is also very much appreciated.

Our staff members are more than happy to know their efforts were able to make your stay an excellent one.

We hope to welcome you at IC Hotels Residence again in not too distant future.

Kind Regards, Maria BOĞA CRM Supervisor

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

10irene24-10-2017

IC Residence was een geweldige ervaring voor ons

schitterend complex ontzettend groot samen met het Green Palace maar buiten het resort helemaal niks te beleven dan moet je eerst met de bus naar Lara of Antalya. IC is geweldig luxe je wordt helemaal in de watten gelegd en bij aankomst zelfs afgehaald met een limousine en opgewacht met champagne en lekkere hapjes terwijl de manager je check in doet. Verder eigen restaurant en zwembad . Wil je naar het strand word je met een buggy gebracht als je dat wilt. Je kunt als IC gast ook alle faciliteiten van het Green Palace gebruiken maar andersom kan niet. Bij vertrek moet je om 1200 uur de villa uit maar wij mochten blijven tot 1800 uur voor 40,00 euro omdat wij pas om 1830 vertrokken met de limousine naar het vliegveld..super hoor

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Babette-kk191719-10-2017

geweldig!

top hotel, goede service. alles perfect

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9sonia @ edwin01-08-2017

Geweldig gehad!

Bij aankomst nogal slordig ontvangen. We kregen onze kamer sleutel en moesten maar uitzoeken waar het was. De eerste week erg veel Russen in het hotel ( 90 % ) Kijk eerst goed of er veel Russen zijn. Daarna nam het echter af. En de laatste week super genoten van het geweldige complex.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Hotel IC Hotels Residence info