Hotel IC Hotels Green Palacestersterstersterster

8.6Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Green Palace voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

IC Hotel Green Palace Antalya scoort hoog op het gebied van kindvriendelijkheid. Met het nieuwe aquapark is er voor alle leeftijden volop vertier. Je overnacht in een ruime familiekamer met een zwembad voor de deur. De kamers kunnen soms wel iets schoner, maar de receptie lost dit probleem meteen op door een andere kamer aan te bieden en een extra etentje in het à la carte restaurant. Benieuwd of IC Hotel Green Palace Antalya iets voor jou is? Lees met ons mee.

Spetteren jouw kinderen graag in het water? Dan zitten ze (en jij zelf) helemaal goed bij Hotel IC Hotels Green Palace. Voor alle leeftijden is hier wel wat te doen. De allerkleinsten genieten van een apart kinderbad met glijbanen, terwijl de oudere kids (en ouders) roetsjen van de glijbanen in het nieuwe aquapark. Volgens reviewer Tamara zijn de kids hier niet meer weg te slaan. En Jessica schrijft: ‘Wij hebben een topvakantie gehad! We zijn in het hoogseizoen op vakantie geweest maar ondanks de drukte was er altijd genoeg ruimte in het zwembad qua zwemruimte. Heerlijke vakantie en wat mij betreft had ie nog wel wat langer mogen duren dan de 8 dagen die wij er waren! Oh ja, het waterpark is echt te gek! Zelfs ik, 31 jr, zat vol adrenaline na de te gekke glijbanen!’ Reviewers vinden het water wel wat koud, maar als je er eenmaal door bent is dit heel verfrissend.

De ontspannen dag aan het zwembad maak je volgens jullie compleet met een behandeling in de hammam van IC Hotel Green Palace Antalya. De ervaring van Wilma is heel positief: ‘Een aanrader is de Hammam / Spa in het hotel. Deze is wel duurder dan de Hammam die elders wordt aangeboden, maar is het meer dan waard.’ Ook reviewer Nadieh is enthousiast over de hammam, maar doe het zeker aan het begin van je bezoek zodat je nog bruin kunt worden.

Een hapje eten bij IC Hotel Green Palace Antalya? De keuze is reuze. Schep je bordje vol tijdens het buffet of kies voor een van de zes à la carte restaurants. Ontdek hier bijvoorbeeld de Italiaanse, Turkse, Mexicaanse, Chinese of Japanse keuken. Wel schrijven reviewers vaak dat het druk kan zijn in het restaurant, maar warm en vers eten krijg je hier zeker.

Ligging

Waar IC Hotel Green Palace Antalya volgens reviewers iets minder op scoort is de ligging. Om plaatsen te bezoeken heb je een huurauto of dolmus nodig. Het centrum van Antalya ligt namelijk op 25 kilometer. Antalya is extra gezellig op zaterdag met de weekmarkt. Het privéstrand van het hotel ligt wel om de hoek. Hier is altijd een ligbedje vrij en geniet je nog steeds van de all-inclusive formule.

Een echte shopfan? Dan heeft Coen nog wat leuke tips: ‘In de directe omgeving is niet veel te doen. Maar voor 2 euro stap je voor het hotel op de bus en kan je gaan winkelen ter hoogte van Miracle resort of doorrijden naar Lara/Antalya.’

Contact

1103 reviews over Hotel IC Hotels Green Palace

• 2019
    9Adri en Ely20-10-2019

Geweldig

Wij zijn hier voor de 8e keer geweest. Helemaal geweldig, mooi hotel gelegen in een grote groene tuin met zwembaden. Er is een heel fijn en groot strand met strandbar. Geen grote eetzaal, alles is verdeeld in gezellige gedeeltes waar je kunt eten zowel binnen als buiten. Eten is prima en gevarieerd. Kamer is iets gedateerd maar goed schoon. Personeel is erg vriendelijk. Wij kijken weer al uit naar volgend jaar !!

Dear Adri,

Thank you very much for being our guest once again at IC Hotels Green Palace.

It makes us very happy to read that you spend relaxing and enjoyable family vacation at our hotel.

We are looking forward to see you again and make you next stay same great as previous one.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10C v B19-10-2019

Supervakantie!! 👌🏻

Super hotel en van alle gemakken voorzien. Ruim opgezet, heerlijk. Ik snap niet dat mensen hier wat over te klagen hebben.

Dear Guest "CvB"

Thank you for your kind review.

We are very happy that you had satisfied with the service Quality.

It will be our pleasure to serve you in IC Hotels, please feel free to contact me before your next visit.

Sinan BÜYÜK IC Hotels CRM Department [email protected]

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Marion en Hans12-10-2019

Perfect

Voor de achtste keer in dit prachtig hotel geweest, met zijn grote zwembaden, tuinen. Dit hotel is gewoon compleet, geen vreet schuren, eten afwisselend, persoon zeer behulpzaam en vriendelijk. Het doel van dit hotel is om alles naar je zin te maken, natuurlijk gaan dingen fout, direct melden of loop even naar de quest relation en er wordt direct actie ondernomen. Tot volgend jaar

Dear Marion,

Thank you very much for choosing our hotel and sharing your kind review on Zoover page.

We are pleased to know that you was satisfied with your stay at IC Hotels Green Palace.

We are looking forward to host and sevre you again.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7Jank17-09-2019

Niet uitgekomen wat ik had verwacht

Ontzettend groot resort, uitgestald eten zeer rommelig, allemaal eilandjes, niets is logisch neergezet, je mag wel rolschaatsen aandoen, v.b. tussen de div. soorten eieren en brood zit wel 100m. tussen. Tussen het grilvlees en de frieten hetzelfde, pas op dat je niets vergeet, want dan is het zoeken waar het staat. Kwaliteit van het eten is wel goed. Wat de import drank aangaat, het zit wel in de originele fles, maar is niet de originele drank. Wel 6 soorten uitgeprobeerd, vooral de Bacardi smaakt vreselijk, andere likeuren en de Malibu, is niet de werkelijke, toen we met een groep de drank eerst in een plastic glas bestelden, het zou aan de glazen kunnen liggen, met apart het ijs, en we een blikje cola uit de vitrine pakten, kwamen de obers naar ons toe, en zeiden, Original drank, zij bedoelden natuurlijk Turkse Original. Bij alle bars hetzelfde. Jammer, doe het niet in de originele flessen zou ik zeggen. Kamers en bedden zijn oké.

Dear Jank,

Thank you very much for choosing our hotel and sharing your review on Zoover page.

Your opinion is very important for us, we always try to improve our service Quality.

All your comments was forwarded to relevant departments and hotel management for future improvements.

We hope to have a chance to host and serve you again.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Peter15-09-2019

Geen 2e keer, zijn betere voor minder geld

Prachtig aangelegd en zeer ruimte, overal koelkasten en ijs, glijbanen rookvrij & personeel erg aardig.

Tot zover het positieve: Erg afgelegen t.o.z. van andere hotels in Lara. Rookvrij gedeelte buiten is ingesloten door rook gedeeltes, heb je dus niets aan. Eten is meestal koud, warmhoud bakken hebben niet genoeg water. Hoofd kok was verbaast toen ik hem koude noedels liet proven die net uit een afgesloten bak kwamen. Niet omdat het koud was maar omdat ik hem aansprak denk ik. Is een uitzondering om er iets te vinden dat goed warm is. Bij aankomst 4 dagen de grote glijbanen dicht (en daar kwamen we voor), tot de laatste dag heeft men volg gehouden tegen de reisleiding dat ze open waren. Gast relations doen vriendelijk rekken tijd zodat ze niets hoeven op te lossen! Volleybal veld bijna geen zand met veel stenen, je speelt op een beton vloer. Waterpolo geen gekleurde bandjes, zoek maar uit waar je bij hoort. Er zijn betere voor minder.

Dear Peter,

We thank you for choosing our hotel and for sharing your review at Zoover page.

We are sad that you had a bad experience during your stay at IC Hotels Green Palace. All your comments have been shared with the hotel management.

We sincerely hope to have a new opportunity for welcoming and serving you at IC Hotels Green Palace.

Kind Regards, Sinan BÜYÜK IC Hotels CRM Department

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 9Fam van der voort01-09-2019

Aanrader

Verblijf was super! Gelegen in mooi groen park.Ondanks dat het een groot hotel was geen last van drukte gehad. Er zijn zeker genoeg ligbedden! Eten en drinken super! Vriendelijk personeel, lekkere koffie en cocktails en lessen yoga, steps en pilates van Deniz waren heerlijk! Voor kinderen meer dan genoeg te doen! Ligging iets buiten Lara . Shuttlebus zou fijn zijn maar centrum is aan te lopen en terug een taxi voor €5,- (wellicht hebben wij teveel betaald hoor ;) Kamer was wellicht wat gedateerd maar schoon en dagelijks aangevulde minibar, fijne airco dikke prima! Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

Elif SUNAY, Guest Relations Manager, 11-09-2019

Dear Fam Van Der Voort,

Thank you for your kind review. We are very happy that you enjoyed your stay with your family.

• 9Familie S28-08-2019

Geweldig!

Vandaag terug gekomen van 10 dagen in IC Green Palace. Wat een geweldig, mooi resort. En wat een ontzettend behulpzaam en vriendelijk personeel werkt er!

Ligging scoort een 6: voordeel van de ligging is dat de transfertijd vanaf het vliegveld kort is (ongeveer 30 minuutjes) maar het nadeel is dat het wat verder bij alles (winkeltjes, stadjes enz) vandaan ligt. Tip: shuttlebus verbinding maken naar Antalya bijv.

Service goed. Op verzoek zelfs ontbijt pakketjes meegekregen omdat wij bij vertrek al om 4 uur in de nacht opgehaald werden bij het hotel.

Wij hadden een familiekamer (6 personen) waarbij 2 personen op de slaapbank lagen in de woonkamer. En daarbij nog 2 aparte slaapkamers en 2 badkamers. Ruim genoeg. Beetje verouderd maar wij hebben er alleen geslapen, dus dat was voor ons geen probleem.

Ik kan eigenlijk niks negatiefs bedenken! Top zwembaden en glijbanen, leuke animatie en uitgebreide all-in formule!

Elif SUNAY, Guest Relations Manager, 11-09-2019

Dear Familie S,

• 9Nancy25-08-2019

Wij hebben ECHT genoten

Wij hebben een heerlijk vakantie gehad. Eerder in het Titanic resort geweest waar de lobby en ect mooier was geven wij toch de voorkeur aan Green Palace.. veel meer voor de kinderen, aqua park is geweldig veel animatie voor jong en oud geweldig personeel mooi grote tuin en genoeg ligbedden zodat je niet om 6.30uur de wekker hoeft te zetten voor een ligbed. Wij gaan nooit naar het zelfde hotel, maar naar IC Green palace zouden we nog wel eens terug willen

Elif SUNAY, Guest Relations Manager, 28-08-2019

Dear Nancy,

• 9Britt24-08-2019

We echt een Top vakantie gehad.

Net terug van IC green palace. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het eten was goed en ruime keus. De koffiebar was echt heerlijk vooral de cappuccino. Voor de meest spannende glijbanen moet je 10 jaar en 125 cm zijn. Ons zoontje was 9,5 en 140 cm, maar ze deden moeilijk om hem er vanaf te laten gaan. Wij zijn naar quest relations geweest. Er werd contact met de manager opgenomen en wij moesten toestemming geven, dat wij zelf het risico dragen mocht er iets misgaan. Dit gedaan en toen kon hij er wel vanaf. Het Animatieteam en dan met name Jenya en Johnny waren echt toppers. We love you. Ze waren erg leuk en niet te opdringerig. Shows vonden wij minder, maar live muziek was wel weer leuk. De zee was heerlijk, wel wat steentjes, maar we hoefden geen waterschoenen aan. Waterpark en glijbanen park was leuk. Ze hadden o. a. magnums en cornetto's. Cocktails waren heerlijk. Om 23.20 als de live muziek afgelopen is, gaan ze wel opruimen.

Elif SUNAY, Guest Relations Manager, 28-08-2019

Dear Britt,

Thank you for your kind review. We are very happy that you enjoyed your stay with your family and your son had fun at water slides.

• 9Dicky17-08-2019

Mooi, luxe en kindvriendelijk resort

Mooi, luxe en kindvriendelijk resort. Wij (2 volwassenen en 2 kinderen) verbleven 10 dagen op dit resort. Wij hebben een familie-kamer met apart slaapdeel bij een touroperator geboekt maar hebben dit niet gekregen.Op de site van de touroperator staat misleidende informatie voor wat (familie) kamers betreft. Ondanks deze zware tegenvaller (kleine kamer met 4 personen) hebben wij toch een fijne vakantie gehad op dit mooie, luxe, kindvriendelijk resort. Het eten is erg goed en de drankjes zijn ook dik in orde (bekende merken). Ook de hygiëne is goed en is het park schoon. Het personeel is vriendelijk en doet (soms iets te veel) hun best. Animatie team is op een leuke manier de hele dag aanwezig. De mini-club is zeer schoon en netjes met leuke speelmogelijkheden voor verschillende leeftijden. De zwembaden zijn over het park verspreid en voor de wat kleinere kinderen is er een apart zwembad met water speeltuin (splash world).

Elif Sunay, Guest Relations Manager, 19-08-2019

Dear Dicky,

Best Regards, Elif SUNAY CRM Manager

57 tips over Hotel IC Hotels Green Palace

• Claudi, 06-05-2014

Dolmus, stopt voor de deur (1 euro p.p). Hammam in IC green was prima! Markt in Lara met taxi (40 euro 5 personen) was ook leuk, taxichauffeur wachtte twee uur op ons. De man van de taxi is erg vriendelijk (loopt voor de deur). Kapper in hotel (knippen, scheren) was ook prima. De villa was TOP.

• Gea Vrijhof, 20-05-2014

Wees gewoon vriendelijk tegen het personeel dat doen hun in iedergeval wel tegen jou. Het kost niets extra's

• BiancaCharles, 09-01-2012

Bij de Spa kun je als je al uit moet checken nog douchen en een handdoek gebruiken,altijd makkelijk

121 vragen over Hotel IC Hotels Green Palace

• Denise, 01-01-2020

kamers

Zijn alle kamers in dit hotel gerenoveerd. Er staan op de foto's nog hele mooie kamers maar ook hele vervallen kamers.

• Johan, 13-10-2019

Baby hapjes

Weet iemand of er daar ook groentepotjes en fruitpotjes zijn voor baby’s van 14 maanden?

• Melissa , 30-06-2019

Zwemluiers en luiers

Zijn er in het hotel luiers en zwemluiers te koop ?

En is er op de kamer shampoo en cremespoeling aanwezig. En wordt dit bijgevuld ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen7

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën