Hotel IC Hotels Green Palace *****

Hotel IC Hotels Green Palace *****

Hotel IC Hotels Green Palace
Hotel IC Hotels Green Palace
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Green Palace voor je op een rij gezet:

997 reviews over Hotel IC Hotels Green Palace in het Nederlands

voor de 4e keer , maar helaas niet meer!

Peter, 18-1-2018

Restaurant,.bars .bediening prima , maar wij wilden de kamer langer houden op de vertrekdag.

Waren hier voor de 4 e keer onze familie, van 1400-1800 uur -ff 75 euro aftikken

schandalig,geen coulance,gek he ,dat we niet meer gaan.

dat is niet bepaald klant vriendelijk. die gozer vd guest relations zeer arrogant, wie is tie dan?

gaan zeker terug naar lara , maar niet IC.

Dear Peter,

Thank you for choosing IC Hotels Green palace for the forth time.

I will share your review with the hotel management to check.

Best Regards,

Een geweldig resort om te relaxen

Heleen padding, 14-1-2018

Alleen de bedden waren hard, voor de rest was alles goed.

Dear Heleen,

Thank you for choosing IC Hotels Green Palace.

We are very happy that you enjoyed your stay. The beds had changed this winter. I hope you will be happy with the beds in next visit.

We look forward to serve you.

Goei hotel

Fano, 9-12-2017

Goed hotel ..vriendelijke personeel

Dear Fano,

Thank you for choosing IC Hotels Green palace. We are very happy that you had satisfied with the service quality.

It will be our pleasure to serve you again.

Best Regards,

Fantastische hotel met prachtige tuinen

Fam. Hekker, 3-12-2017

Wij waren hier met 4 volwassen en 1 kind van 10 jaar. Fantastische ontvangst. Mooie ruime Lake Villa. Uitgebreid buffet in het à la cart restaurant met vriendelijke bediening. Ruime zwembaden. Zeer ruime en goed onderhouden tuinen. Zeer goede koffiebar. Animatie voor de kinderen zeer goed en voor volwassenen is er genoeg te doen, de avond shows zijn van topklasse. Degene die wat slecht ter been kunnen gebruik maken van een golfkarretje die je op verzoek kunt aanvragen voor transport.

Het is ons zo goed bevallen hier dat wij met vrienden wederom hier zijn geweest in oktober maar dan is het zwembad water buiten wel wat erg koud. de service was weer perfect, dat vonden wij.

Wat ons betreft komen wij daar nog eens voor een heerlijke vakantie.

Fam. Hekker,

Thank you for choosing IC Hotels Green Palace.

We are very happy that you enjoyed your time.

We look forward to serv you again.

Best Regards,

zon, zee, zwembad in 1 woord gewoon Geweldig!

Marijke en alexandra, 19-11-2017

Gewoon geweldig daar in Ic Green Palace ,zo vriendelijk al het personeel, een heerlijk koffiehuis. Eigenlijk vinden wij alles daar leuk en fijn om daar te zijn. En als er iets niet naar wens is dan gaan ze je helpen om het je helemaal naar het zin te maken. Maar. Dat hebben wij zelf niet meegemaakt. Nu 2 x daar geweest en als het aan ons ligt gaan we weer terug naar Ic Green Palace.

Dear Marijke en Alexandra,

Thank you for choosing IC Hotels Green Palace for second time. We are very happy you enjoyed the service quality.

Onze tweede huis

Marion & Hans, 18-11-2017

Het voelt hier steeds meer als onze tweede huis. Ruim opgezet complex met uitgestrektheid park met mooie tuinen. Je hoeft ‘s morgens niet je wekker te zetten om ergens een plaatsje te vinden bij een van de 5 zwembaden of het lekkere zandstrand. Gedurende de hele dag is er eten en drinken in overvloed en kom je niets tekort. Als je iets niet naar wens is, meld dit gewoon bij de receptie, er wordt direct actie ondernomen. En ga Zoover hiervoor niet gebruiken!

Wij komen terug, is echt een top hotel.

Dear Marion & Hans,

We would like to thank you for your kind review. We are very happy that you had satisfied with the service quality.

It will be our pleasure to serve you again.

Gewoon Geweldig!!

M van den Haak, 18-11-2017

Hotel zeer goed, personeel zeer vriendelijk, alleen jammer dat ze weinig in het Engels kunnen spreken, maar ze doen wel moeite om je te begrijpen.

Koffie huisje is echt geweldig. Heerlijke koffie.

Dear M van den Haak,

Thank you for your kind review. We are very happy that you enjoyed our stay.

I will inform the management about your English knowledge about the staff.

We look forward to serve you again with a pleasure.

Best regards,

Voor ons nooit meer er zijn betere resorts

Yvonne, 1-11-2017

Eten in dit hotel is zeer goed. Zwembaden erg koud maar het strand daarentegen top ! Personeel on restaurant en bar werkt erg hard en zijn vriendelijk. De man van de klantenservice Dhr Ruckert is ronduit onvriendelijk en arrogant. Het gebouw zowel binnen als buiten is gedateerd. Winkels ver weg van het resort dus je moet met bus of taxi als je wil shoppen en die prijs van de taxi word dus uitgemolken. De tuin is heel erg mooi en word goed onderhouden.

Dear Yvonne,

Thank you for choosing IC Hotels Green Palace. Your review will be shared with the hotel management. I will talkt he Alex or you may send me the details about your discomfort.

Best Regards,

Heel mooi hotel met veel groen

Leo 't Hart, 12-10-2017

koffiebar was erg leuk opgezet en super shows

Dear Leo 't Hart,

Thank you for choosing IC Hotels Green Palace. We are very happy that you enjoyed your stay and the coffe shop.

We look forward to serve you again with a pleasure.

Super hotel

Anja, 8-10-2017

Het is een erg fijn hotel We zijn hier voor de tweede keer geweest.Personeel is vriendelijk en proberen je in alles behulpzaam te zijn.Shows zijn erg goed en daarna live muziek bij de bar om lekker bij te borrelen.

Het enigste minpuntje wat ik heb is dat het eten niet altijd warm was.

Elif SUNAY, Guest Relations Manager, 11-10-2017

Dear Anja,

Thank you for choosing IC Hotels Green palace for the second time. We are very happy that you enjoyed it again.

We look forward to serve you soon.

Best Regards,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IC Hotels Green Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IC Hotels Green Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel IC Hotels Green Palace scoort een 8.91 uit 10 op basis van 1040 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: