Hotel IC Hotels Green Palace

Hotel IC Hotels Green Palace
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Green Palace voor je op een rij gezet:

1005 reviews over Hotel IC Hotels Green Palace in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima

Fam v velzen
18-7-2018

Primal hotel ,mooie tuin. Prima eten . Heerlijke bedden. Leuke shows. Niet te vergeten de WiFi is erg goed zelfs op t strand WiFi, zeker voor grotere kids belangrijk. De familie kamer prima heerlijk eigen kamer en twee badkamers.

Mooi maar niet weer

J.E. Eshuis
27-6-2018

Is een kinderhotel.

Eten was uit de kunst. Eén woord geweldig.

Bediening en personeel top. Schoonmaak prima en park goed onderhouden

De airco geeft veel te veel herrie en dan twee resorts verder wordt iedere avond nacht house disco gehouden tot 02.00 uur. Wie zit daar nu op te wachten.

Als je voor je rust wilt met al die baby's en kleine kinderen dan moet je hier niet naar toe. Hoewel veel plus komen we hier niet meer.

Elif SUNAY, Guest Relations Manager, 30-6-2018

Dear J.E. Eshuis,

Thank you for choosing IC Hotels Green Palace. We are very happy you like the food.

Your advices will be shared with the hotel management.

We look forward to serve you again.

CRM Manager

Heerlijk weekje gehad in IC Green Palace

tjw49
13-6-2018

We waren voor de derde keer in dit hotel. Bij aankomst kregen we een gratis upgrade naar een junior suite. Die lag op de bovenste verdieping. Grote kamer met bankstel en groot balkon. Goed gevulde koelkast, die elke dag bijgevuld werd. Op de eerste avond vonden we na het diner een welkomstkaartje met een fles rode wijn en een bordje fruit.

De kamer werd goed schoon gehouden door Ismahan en Arisje.

Helaas moest je je in het ligbad douchen, die had wel een gladde bodem.

Ontbijt en lunch gebruikten we binnen in het Sofra restaurant (vanwege de hitte was het ons buiten te warm). Daar werden we helemaal verwend door Meral, die ons van al het mogelijke voorzag. Uitgebreide buffetten met voor ieder wat wils. 's Avonds konden we mooi buiten eten.

Ook aan het zwembad werden we verwend. Zo werd er elke dag een versnapering rond gebracht, kersen, een drankje, een komkommer, fruit etc. Ook kwam men vragen of we misschien een schoon badlaken wilde.

Elif SUNAY, Guest Relations Manager, 27-6-2018

Dear Heerlijk,

Thank you for choosing IC Hotels Green Palace for the third time.

We are very happy that you had satisfied with the service quality again.

We look forward to serve you again in IC Hotels Green Palace.

GR Manager

Fantastisch!

Peter, Susan, Jan Pieter en Saskia
22-5-2018

Geweldig hotel! Heerlijke grote bedden, mooie kamer! Bediening zeer vriendelijk en na 1 x wisten ze wat je wilde. Entertainment was super! Mooie shows in de avond! Entertainment mengde zich ook onder de gasten en kwamen zo nu en dan een praatje maken. Murad was geweldig! Verschillende zwembaden waaronder een 16 plus zwembad! Lekker rustig! Eten was erg goed! Verschillende ala card restaurants, voor 8 euro pp een heerlijke avond! Hamam en massage bijzonder goed! Een mooie tuin erbij doet de naam van het hotel eer aan! Wij willen er zeker nog een keer naartoe!

Elif SUNAY, Guest Relations Manager, 27-6-2018

Dear Peter, Susan, Jan Pieter en Saskia,

Thank you for choosing IC Hotels Green Palace for the review

We are very happy that you had satisfied with the service quality.

We look forward to serve you again in IC Hotels Green Palace.

GR Manager

Schoon, mooie tuin, prachtige shows

Hubertus room 753
19-5-2018

Het hotel heeft het afgelopen jaar een groot waterpark erbij gekregen. Nieuwe wc en mooie verlichting. Ook de sunset snack bar&restaurant zijn opgeknapt. Nieuw meubilair en een nieuwe keuken. Maar waar we ontzettend tevreden over zijn is de geweldige service van het personeel. Mijn man is diabetes patiënt en daardoor op een koolhydraten arm dieet gezet (20 koolhydraten per dag) wat een hele opgave is op vakantie. we hadden brood en crackers meegenomen maar het beleg was een groter probleem. Maar voor de managers van het hotel niet er werd Oude kaas en blauwschimmelkaas geregeld en iedere dag aangevuld in de minibar. Ook extra blikjes colalight geen probleem. We wisten dat de service bij IC goed was maar dit overtreft onze verwachtingen. We komen hier graag terug. We zijn nog aan het genieten van onze vakantie en kunnen iedereen IC green Palace aanbevelen. Het personeel is vrolijk, gezellig en niets is ze teveel.

Elif SUNAY, Guest Relations Manager, 22-5-2018

Dear Hubertus,

Thank you for choosing IC Hotels Green Palace. We are very happy that you had satisfied with the diabetic service.

It will be our pleasure to serve you again.

CRM Manager

Heerlijk voor een weekje er tussen uit!

Anna
10-5-2018

Van rust naar waterpretpark/speelparadijs voor kinderen, maar toch zeker nog de moeite waard.

In de zomer van 2015 hier geweest en toen vooral genoten van de heerlijke rust. Dit jaar een gigantisch water speel park toestand (paradijs)

Veel meer gezinnen en veel drukker dan voorheen maar toch nog altijd de moeite waard.

Personeel overal even aardig. Kamers keurig, bedden heel goed, heerlijk veel water uit de douche.

Eten écht goed, als je hier niets van je gading kunt vinden ( de hele dag) weet ik niet wat de butler thuis serveert want het eten is echt goed. Zeker gezien de enorme drukte.

Ze blijven bijvullen, en ja, soms is iets op en dan word het aangevuld met iets anders, maar dat is volgens mij prima.

Zet je verstand op jul voor wat betreft de eetgewoontes van sommige Russen (borden vol en 2/3 gaat weg) en sommige landgenoten waarvan de kinderen in het restaurant mogen steppen (!?!) brood mogen pakken en weer terug leggen enz .

Elif SUNAY, Guest Relations Manager, 22-5-2018

Dear Anna,

Thank you for coming back after 2015. We are veyr happy that you enjoyed your stay again.

We look forward to serve you with a pleasure.

Best regards,

fantastisch hotel

kathy & stefaan dooms
15-4-2018

Heel goede bediening..

aan je vragen of wensen wordt onmiddelijk tegemoed gekomen..

de 2de dag van mijn vakantie was er iets in mijn heup geschoten.. de mensen van de massage garandeerden dat ze me konden behelpen.. ik was heel onzeker daar ik veel rugproblemen had.. en idd alle pijn was weg en we konden verder genieten van de vakantie..

enigste puntje : mss het strandrestaurant laten open zijn tot 17 u ipv 16 u.. kids hebben altijd honger na het stoeien op de glijbanen.. en 16 u is wat krap..

maar wij reizen 3 maal per jaar naar Turkije,.. nooit bezoeken we 2 maal hetzelfde hotel.. maar hier willen we zeker meer terugkomen..

Elif SUNAY, Guest Relations Manager, 25-4-2018

Dear Kathy & Stefaan Dooms,

Thank you for choosing IC Hotels Green palace for the second time.

I will forward your advices to hotel management to check due to the guest satisfaction.

We look forward to serve you.

Best Regards,

voor de 4e keer , maar helaas niet meer!

Peter
18-1-2018

Restaurant,.bars .bediening prima , maar wij wilden de kamer langer houden op de vertrekdag.

Waren hier voor de 4 e keer onze familie, van 1400-1800 uur -ff 75 euro aftikken

schandalig,geen coulance,gek he ,dat we niet meer gaan.

dat is niet bepaald klant vriendelijk. die gozer vd guest relations zeer arrogant, wie is tie dan?

gaan zeker terug naar lara , maar niet IC.

Dear Peter,

Thank you for choosing IC Hotels Green palace for the forth time.

I will share your review with the hotel management to check.

We look forward to serve you again.

Best Regards,

Een geweldig resort om te relaxen

Heleen padding
14-1-2018

Alleen de bedden waren hard, voor de rest was alles goed.

Dear Heleen,

Thank you for choosing IC Hotels Green Palace.

We are very happy that you enjoyed your stay. The beds had changed this winter. I hope you will be happy with the beds in next visit.

We look forward to serve you.

Goei hotel

Fano
9-12-2017

Goed hotel ..vriendelijke personeel

Dear Fano,

Thank you for choosing IC Hotels Green palace. We are very happy that you had satisfied with the service quality.

It will be our pleasure to serve you again.

Best Regards,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IC Hotels Green Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IC Hotels Green Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel IC Hotels Green Palace scoort een 8.9 uit 10 op basis van 1049 reviews.