Vakantiehuis Hidden Garden

1 review over Vakantiehuis Hidden Garden in het Nederlands

Fantastische plek

Disire Dieteren
28-5-2013

Een klein paradijsje in het achterland van Turkije. Cagla, de beheerster, is enorm gastvrij en doet er alles aan om het verblijf perfect te laten verlopen. Ze kookt heerlijk en de ontbijtjes zijn een klein feestje. Normaliter gaan wij nooit een tweede keer naar dezelfde acco maar deze plek heeft ons hartje gestolen. Wij overwegen dit jaar wederom af te reizen naar Hidden Garden. Onze kinderen nu, van 12 jr en 10 jr, straf je met deze plek en deze acco absoluut niet, ondanks dat het, op het zwembad na, weinig te bieden heeft voor kinderen. Het is de omgeving, de locatie en de accommodatie die 'het' afmaken.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2006

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Hidden Garden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hidden Garden in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hidden Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.