Hotel Grand Park Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Grand Park Lara
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Grand Park Lara is een vakantiebestemming voor alle leeftijden. Karin schrijft: ‘Het is een keurig hotel en zeer goed verzorgd. Mooie combi kamers voor ouders met kinderen. Ieder eigen slaapkamer toch met tussendeur dichtbij.’ Aan de allerkleinsten is gedacht met een kinderbad en voor de oudere kids is er een avontuurlijk waterpark. De animatie is zelfs in het Nederlands. Wel zo makkelijk voor de kids. Benieuwd wat je nog meer in Grand Park Lara Hotel kunt doen? Lees met ons mee.

Zijn jouw kids echte waterratten? Dan zitten ze bij Hotel Grand Park Lara dus helemaal goed. Reviewers schrijven dat het soms wel wat druk kan zijn aan het zwembad waardoor het lastig is om een ligbedje te vinden. Jullie geven de tip om naar het privéstrand 500 meter verderop te lopen. Hier zijn altijd genoeg bedjes vrij voor het hele gezin.

Even uitgezwommen? Dan kunnen de kids meteen door naar de (Nederlandstalige!) animatie. Voor de allerkleinsten is er altijd wel wat te doen bij Grand Park Lara Hotel. Van knutselen tot aan een sporttoernooi. Vakantiegangers vinden dat er voor de oudere kids iets minder te doen is, maar zijn wel te spreken over de avondshows. Reviewer Anneke is van mening dat de live-muziek en de buikdansshow het verblijf nog beter maken. Wel vinden veel reviewers dat de animatie soms te lang doorgaat (tot 0:00). Anneke heeft hier een goede tip voor: ‘Als je jonge kinderen hebt vraag om een kamer in gebouw g-h. Animatie duurt s avonds tot soms twaalf uur! Animatie was wel leuk, maar we vinden 23 uur een acceptabeler tijdstip ivm kinderen die vroeg wakker zijn.’

Jullie vinden dat Hotel Grand Park Lara vooral goed scoort op haar persoonlijke service. Zo schrijft Sonja: ‘Geweldig hotel, heerlijk te eten. Het personeel is zo snel, ze weten binnen 1 dag wat je drinkt en komen zodra het glas leeg is een nieuwe brengen’.

Aan keuze uit restaurants ook geen gebrek. Op basis van de all-inclusive formule kun je de hele dag door genieten van hapjes en buffetten. Volgens jullie is het buffetrestaurant wel wat druk en kan het zijn dat je eventjes in de rij moet staan voor het warme eten. Maar de à la carte restaurants maken dit meer dan goed. Voor een klein bedrag van 5 euro worden de gerechten aan tafel gebracht en kun je rustig eten. Hier geniet je van bijvoorbeeld Italiaanse-, Chinese- en barbecuegerechten. Let wel op dat sommige van deze extra restaurants gesloten zijn buiten het hoogseizoen.

Ligging

Ruil je de luxe tijdelijk liever in voor een leuk uitje? Rondom Hotel Grand Park Lara is er genoeg te doen. Loop eens langs de Guest Relations om te vragen naar de leukste uitjes. Veel van jullie zijn enthousiast over de jeepsafari en vertellen dat dit een leuke excursie is voor alle leeftijden. Liever iets actiefs? Ga dan naar het strand en spring op een banaan of leer waterskiën.

Een echte cultuurliefhebber? Dan mag een bezoekje aan het kasteel van Antalya zeker niet ontbreken. Of ontdek de overblijfselen uit de Romeinse tijd in Side. Met de dolmus ben je snel en goedkoop op je bestemming.

Contact

2230 reviews over Hotel Grand Park Lara in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Hans
4-8-2019

Fantastisch verblijf. Lekker en gevarieerd gegeten. Fijne kamer met alle noodzakelijke voorzieningen. Aardig en behulpzaam personeel. Prima geholpen door de Guest Relations. Privestrand op loopafstand. Genoeg plek voor iedereen.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Fri Aug 16 2019 14:46:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Hans, Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Lara Team

Heerlijk! Zou zo weer gaan!

Sandra
4-8-2019

Heerlijk genoten van de gastvrijheid en de faciliteiten. Vriendelijk personeel en prima keuze in eten en drinken. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 16-8-2019

Beste Sandra, Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Nooit meer!!!

Luuk
2-8-2019

Vakantie fabriek, te klein voor het aantal bezoekers. Eetzaal veel te klein en luidruchtig, je vind er nagenoeg geen plaats. Eten is er genoeg maar smaakt allemaal het zelfde met een nasmaak van afwasmiddel. Er staat voor 900 man een persoon omelet te bakken in een zijzaaltje wil je er één neem een stoel mee en een goed boek, gaat even duren. behalve ijs kost het voor kinderen allemaal extra. Ook de mensen van de wellness zijn irritant opdringerig en staan op een zo strategische plek dat je er letterlijk niet om heen kunt. Als je naar het Guest Relations team gaat om je beklag te doen wordt je duidelijk gemaakt dat je niet zo moet zeuren en doen verder helemaal niets. Waar die hoge waarderingen vandaan komen is mij een totaal raadsel op het park loopt iedere Hollander nl. te klagen. Advies geef wat meer geld uit voor een echt 5 sterren resort en blijf hier weg, zonde van het geld en de tijd.

Gereisd Met partner in juli 2019

Beste Luuk,

We zijn teleurgesteld over uw, naar onze standaarden, ongewone ervaring. Ons personeel probeert met grote inspanningen om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, ook tijdens de drukkere perioden.

We nemen feedback van gasten zeer serieus en deze reactie zal daarom worden gedeeld met ons team zodat we kunnen doorgaan met het verbeteren van onze service.

HEERLIJK!!

Anoniem
1-8-2019

Leuke vakantie hier gehad. Het is er zeer schoon, het personeel is altijd aan het poetsen dit is een heel erg plus punt. De bediening is vriendelijk en doet altijd zijn best. We hebben heerlijk kunnen eten. Al met al hebben wij een zeer relaxte en geslaagde vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Fri Aug 16 2019 14:48:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast, Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Leuk hotel

Anoniem
1-8-2019

Wij zijn 13 dagen naar grand park lara geweest met onze kinderen van 14 13 4 en 1. De 7 gebouwen zijn overdag niet heel mooi maar savonds door de neon verlichting best aardig om te zien. De familie kamer was prima. Groot, bedden best fijn, kussens alleen voor ons te hoog. Badkamer ten opzichte van de rest van de kamer aan de kleine kant maar alles wat je nodig hebt. Eten heerlijk, elke dag bbq, donuts, ijsjes.. echt dikke prima. Alleen doordat het op een andere manier bereid wordt toch wel last van ons buik. Animatie voor de kinderen super. Altijd wat te doen, speeltuin groot. Zwembaden overvol met mensen, wel handoekje leggen Sochtends. Glijbanen leuk en vaak open. Shows savonds varient en leuk. Jammer dat je voor veel dingen voor de kinderen bij moet betalen zoals T-shirt kleuren, trampoline springen etc. Wij gaan hier niet nog een x heen omdat het te massaal is maar zeker leuke vakantie gehad! Vriendelijke bediening, erg schoon!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Beste gast, Eerst en vooral willen we u bedanken voor uw verblijf in Grand Park Lara en de genomen tijd om uw recensie over uw vakantie te plaatsen.

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Lara Team

Leuke vakantie maar niet voor herhaling vatbaar

Petra
31-7-2019

De kamer is schoon, bedden erg hard ondanks de matrastopper, badkamer zeer klein douche deur kon niet dicht. Buiten ziet er verzorgd uit meerdere zwembaden en leuke glijbanen aanwezig . De glijbaan gaat op vaste tijden maar kort open. Bij het zwembad kan je lekker zitten mits je rond 7.30/8.00 je handdoekje neerlegt. Ontbijt is brood, pannekoek,ei, yoghurt, fruit, sla en jam. Avond eten rijst, vis, vlees en wat groente keuzes. De domper is dat je na 22.00 weinig eet keuze heb en na 24.00 voor je drinken moet betalen en dat een kluishuur € 2,- per dag kost. Het aangeboden avond programma varieert. Toch een compliment voor het personeel zij zijn aardig, behulpzaam, en werken hard. Buiten het hotel heel veel shop mogelijkheden. Voor ons geen 2e keer omdat de prijs verhouding met het hotel gewoon te duur was.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Fri Aug 16 2019 14:50:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Petra, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Nooit meer

Maya
31-7-2019

Gewoon de slechtste vakantie ooit... personeel is alles behalve behulpzaam. We hadden een deluxe 2 persoonskamer geboekt en kregen een standaard kamer dat leek op een cel. Toen we het aanhaalde bij de balie zeiden ze dat we pech hadden want ze zijn volgeboekt. Na middernacht moet je de drank betalen terwijl je all in hebt. Bij elke klacht verwijzen ze je door bij het agentschap waar je geboekt hebt en het agentschap verwijst je terug door naar het hotel. Deze hotel is de prijs absoluut niet waard. Een echte teleurstelling... Hier zien ze mij nooit meer.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Fri Aug 16 2019 14:51:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Maya, Eerst en vooral willen we u bedanken voor uw verblijf in Grand Park Lara en de genomen tijd om uw recensie over uw vakantie te plaatsen.

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Lara Team

Toch niet meer terug tot mijn spijt

Pol
29-7-2019

We gaan het kort en krachtig houden,onthaal super geholpen,personeel , werken hard, kamer, groot netjes kleine douches airco moeten af zetten houd je anders uit jou slaap.zwembad is zeer mooi en netjes.kinder zwembad is een ramp ouders nemen geen verantwoordelijk op zich kruipen boven op de glijbaan dan komt een kindje van 2 jaar van de glijbaan af en springt die van boven op die kleine met gevolg bloedneus.bepaalde gasten stelen speelgoed van de kinderen die dan eten zijn met de ouders.animatie is een lachertje onvriendelijk team of je moet jong en knap zijn spelen op een week tijd 2 woofers kapot van ev dat zegt genoeg dus oordoppen mee nemen .hamam is top personeel super beleeft als je bestelt of niet super mannen !!!! Gast reletion toffe meiden zeer behulpzaam niets is hun te veel .als laatste de gasten !!!! Wat een volk is me dat asociaal volk geen woorden voor zet ze buiten voor het te laat is met hun poppemiekes.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 31-7-2019

Beste Pol, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Lara Team

Echte een aanrader, super leuk gehad!!!

Sevim
29-7-2019

We hebben een heerlijke vakanie gehad. Er is genoeg te doen voor de kinderen hier. Dit is sen heel goed 4-starten hotel in Turkije. Het is er ontzettend schoon, her personel is heel erg vriendelijk en wil je overal mee helpen. Kamers zien er erg mooi uit en worden ook goed schoon gemaakt. Er zijn verschillende eet gelegenheden waar onder een 24-uurs restaurant. Het enige nadeel is dat het in het hoofdrestaurant soms druk is en er moeilijk een plekje te krijgen is, daar tegenover staat dat er genoeg eetgelegenheden zijn waar her rustiger is, daar is het eten ook heerlijk. Ik zou het zeker aan iedereen aanraden.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Wed Jul 31 2019 08:04:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Sevim, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

GE-WEL-DIG!

Dewi
29-7-2019

Geweldige vakantie gehad. Resort is echt top. Heerlijk eten 24/7. Grote keuze aan eten en locaties. Ook bij de beachbar. Ijsjes, wafels donuts...er is heel veel keuze.. Elke dag BBQ. Super goeie cocktails, ook all-in. Echt een walhalla qua eten. Strand is op loopafstand 5min. Voor de 'luie mens' rijd er een golfkar op en neer. Strand/badlakens prima. Elke dag kun je schone ophalen. Strand is zand met kiezels. De spa is smorgens gratis te gebruiken. (Sauna en turks stoombad). Hygiëne en netheid in het resort zijn super. Alles wordt goed schoongemaakt. Ze zijn de hele dag door overal aan de poets. Je ziet niets op de grond liggen. Echt heel schoon. Ozman, wat een gezellig vent. Maakt een praatje met je en is super leuk met de kids. Hij liep overal rond om de boel af te ruimen. Zwembad top. Ruimte genoeg. Handdoekje leggen is echt niet nodig. Alleen als je graag een vast plekje wilt hebben aan het peuterbadje ofzo. Het was TOP🎉👌🏼👍

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.