Hotel Grand Park Lara

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Grand Park Lara

Hotel Grand Park Lara, dichtbij de Turkse stad Antalya, is een vakantiebestemming voor alle leeftijden. Het is een keurig en zeer goed verzorgd hotel, perfect gelegen op een paar honderd meter van de Middellandse Zee. De kamers zijn perfect voor ouders met kinderen, waarin ieder een eigen slaapkamer heeft met tussendeur. Aan de allerkleinsten is gedacht met een kinderbad en voor de oudere kids is er een avontuurlijk waterpark. De animatie is zelfs in het Nederlands. Wel zo makkelijk voor de kids. Benieuwd wat je nog meer in Grand Park Lara Hotel kunt doen? Lees met ons mee.

Kamers en faciliteiten

Zijn jouw kids echte waterratten? Dan zitten ze bij Hotel Grand Park Lara helemaal goed. Het kan soms wel wat druk kan zijn aan het zwembad, waardoor het lastig is om een ligbedje te vinden. Ga dan richting het privéstrand 200 meter verderop. Hier zijn altijd genoeg bedjes vrij voor het hele gezin en kun je een heerlijke duik in de Middellandse Zee nemen.

Even uitgezwommen? Dan kunnen de kids meteen door naar de (Nederlandstalige!) animatie. Voor de allerkleinsten is er altijd wel wat te doen bij Grand Park Lara Hotel. Van knutselen tot aan een sporttoernooi. Vakantiegangers vinden dat er voor de oudere kids iets minder te doen is, maar zijn wel te spreken over de avondshows. De live-muziek en de buikdansshow zijn echte aanraders bij dit hotel.

Het Hotel Grand Park Lara scoort vooral goed op de persoonlijke service naar gasten toe. Het is een hotel met heerlijk eten en drinken. Het personeel is zo snel, ze weten binnen één dag wat je drinkt en komen zodra het glas leeg is een nieuwe brengen.

Aan keuze uit restaurants ook geen gebrek. Op basis van de all inclusive formule kun je de hele dag door genieten van hapjes en buffetten. Het buffetrestaurant kan wel wat druk zijn en het kan zijn dat je eventjes in de rij moet staan voor het warme eten. Ontloop je dit liever? De à la carte restaurants maken dit meer dan goed. Voor een klein bedrag van vijf euro worden de gerechten aan tafel gebracht en kun je rustig eten. Hier geniet je van bijvoorbeeld Italiaanse-, Chinese- en barbecuegerechten. Let wel op dat sommige van deze extra restaurants gesloten zijn buiten het hoogseizoen.

Ligging van het hotel in Lara

Ruil je de luxe tijdelijk liever in voor een leuk uitje? Rondom Hotel Grand Park Lara is er genoeg te doen. Loop eens langs de Guest Relations om te vragen naar de leukste uitjes. Veel van jullie zijn enthousiast over de jeepsafari en vertellen dat dit een leuke excursie is voor alle leeftijden. Liever iets actiefs? Ga dan naar het strand en spring op een banaan of leer waterskiën.

Een echte cultuurliefhebber? Dan mag een bezoekje aan het kasteel van Antalya zeker niet ontbreken. Of ontdek de overblijfselen uit de Romeinse tijd in Side. Met de dolmus ben je snel en goedkoop op je bestemming.

• Het privéstrand ligt op 200 meter afstand van het hotel.
  • Grand Park Lara ligt ongeveer 15 kilometer ten oosten van het centrum van Antalya.
  • De afstand tot het vliegveld bedraagt ongeveer 14 kilometer.

Ben je enthousiast over Grand Park Lara? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie.

Contact

2651 reviews over Hotel Grand Park Lara

1935

• 2019
    9Joey20-10-2019

Relax vakantie

Wij hebben een goede vakantie gehad. Het zwembad is echt relax. Genoeg bedjes vrij, je hoeft niks te reserveren zelfde geld voor het strand. Het personeel is echt top. Ze zijn zo vriendelijk en bij de bar sta je ook niet lang in de rij te wachten dit geldt ook voor bij het zwembad en strand. De kamers zijn erg schoon maar wel erg gehorig dat is echt vervelend. Het eten is ook matig, je staat lang in de rij te wachten, het is vaak lauw en wij moesten soms 20 minuten wachten voordat de bakken weer aangevuld werden. De hygiëne is prima, het is zo schoon bij het hotel, restaurant, lounge gedeelte etc. Ze zijn hele dag bezig met schoonmaken. Als je bijvoorbeeld iets perongeluk heb laten vallen zijn ze er binnen 2 minuten.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 02-11-2019

Beste Joey, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 8Joey20-10-2019

Relax vakantie

Wij hebben een echt een goede vakantie gehad. Zwembad was top, er waren genoeg bedjes vrij, ook al kwam je eind van de middag langs, zelfde geld voor het strand. Kamers zijn prima en erg schoon alleen jammer dat het erg gehorig is, eten is matig, het is vaak erg lauw en je moet vooral lang wachten en de bakken worden niet snel aangevuld. Het personeel is echt uitstekend, top service echt waar ook bij de bar word je snel geholpen. Ook de hygiene is niks op aan te merken. De hele dag zijn ze bezig om elk papiertje of bordje op te ruimen wat ze tegenkomen. Als je per ongeluk iets heb laten vallen dan zijn ze er binnen 2 minuten. Bij dit hotel kom je echt tot rust.

Beste Joey, Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

• 6Alida19-10-2019

Nooit meer

Als je samen met je partner gaat vind ik het geen aanrader

Beste Alida, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Ons hotel is een familiehotel, echtgenoten kunnen samen een fijne vakantie hebben. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 9Luciënne18-10-2019

Top hotel

Supergoed hotel , lekker eten en fijn strand met strandtent waar je heerlijk een drankje kunt doen en kunt genieten van een hamburger , panini, fruit of pannenkoek

Beste Luciënne, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

• 10Souhaila18-10-2019

Het weer is super lekker en de service geweldig. (Het eten is onbeperkt, dus je kan de hele dag onbeperkt lekker eten) ;)

Beste Souhaila, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Schouwenaar18-10-2019

Prima vakantie op Grand Park Lara.

Groot resort met vooral Nederlandse, Russische en Duitse gasten. Doordat er ruim 2000 gasten aanwezig zijn is alles erg massaal. Desondanks is alles op het resort erg schoon. Overal op t resort is draadloos internet (niet onbelangrijk tegenwoordig). Eten is goed maar niet echt warm. In de hoofd eetzaal zijn wij 1 keer geweest maar dat vonden we te massaal. Het bbq restaurant halverwege het resort heeft minder keus, maar had onze voorkeur. Op t strand is alles prima geregeld, alhoewel je daar soms wel lang in de rij moet staan voor drinken en of eten.

Medewerker zijn aardig en geven je een gastvrij gevoel. Door de massaliteit weet ik niet of we ooit nog een keer terug gaan naar dit resort. Liever hebben we een iets kleiner hotel.

Beste Schouwenaar, Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

• 10hans Dijken14-10-2019

Geweldig

Zeer fijn hotel en zeer vriendelijk personeel

Beste Hans Dijken, Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

• 8Bianca11-10-2019

Goede vakantie gehad!

Wij hebben een goede vakantie gehad. De faciliteiten zijn goed, de zwembaden groot en goed onderhouden. Er is een dresscode in de restaurants, in bikini mag je niet naar binnen maar met een simpel jurkje of shirt is prima. 2 kleine minpuntjes: het eten is vaak lauw (maar de keuze is prima en het is prima), en het is handdoekje leggen aan het zwembad op de bedjes s ochtends al heel vroeg. Het aantal stoeltjes op het balkon bij de familiekamer is te weinig mbt het aantal personen op de kamer.

Hoe dan ook hebben wij het ontzettend naar onze zin gehad.

Beste Bianca, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Gert11-10-2019

Goed hotel / mooi zwembad/ strand aan het hotel

Fijn hotel en goed animatie team Rabia is enthousiast en inspirerend

Beste Gert, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7Emilia11-10-2019

Goed, maar niet voor herhaling vatbaar

Aankomst bij receptie was top, goede service en ook goede service vanuit achter de schermen. Eten is veel hetzelfde,vieze borden en het eten wordt veel te massaal klaar gemaakt, ik wacht liever een min uutje op mijn eitje dan dat ik een lauw eitje moet pakken wat er al even ligt, zwembad is goed, maar ik wil het niet mee maken in de zomer. Te weinig personeel aan het strand en veel personeel is niet echt vrolijk. De gym is vies, oud en versleten, geen handdoekjes aanwezig en het personeel zit op een fiets met dopjes in de oren en koffie erbij. (als het personeel is, was niet herkenbaar) Haman, de scrub was goed, maar de massage dat ging roef roef snel...... volgende keer toch maar naar een ander hotel.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 16-10-2019

Beste Emilia, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht