Hotel Grand Park Lara

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Grand Park Lara

Hotel Grand Park Lara, dichtbij de Turkse stad Antalya, is een vakantiebestemming voor alle leeftijden. Het is een keurig en zeer goed verzorgd hotel, perfect gelegen op een paar honderd meter van de Middellandse Zee. De kamers zijn perfect voor ouders met kinderen, waarin ieder een eigen slaapkamer heeft met tussendeur. Aan de allerkleinsten is gedacht met een kinderbad en voor de oudere kids is er een avontuurlijk waterpark. De animatie is zelfs in het Nederlands. Wel zo makkelijk voor de kids. Benieuwd wat je nog meer in Grand Park Lara Hotel kunt doen? Lees met ons mee.

Kamers en faciliteiten

Zijn jouw kids echte waterratten? Dan zitten ze bij Hotel Grand Park Lara helemaal goed. Het kan soms wel wat druk kan zijn aan het zwembad, waardoor het lastig is om een ligbedje te vinden. Ga dan richting het privéstrand 200 meter verderop. Hier zijn altijd genoeg bedjes vrij voor het hele gezin en kun je een heerlijke duik in de Middellandse Zee nemen.

Even uitgezwommen? Dan kunnen de kids meteen door naar de (Nederlandstalige!) animatie. Voor de allerkleinsten is er altijd wel wat te doen bij Grand Park Lara Hotel. Van knutselen tot aan een sporttoernooi. Vakantiegangers vinden dat er voor de oudere kids iets minder te doen is, maar zijn wel te spreken over de avondshows. De live-muziek en de buikdansshow zijn echte aanraders bij dit hotel.

Het Hotel Grand Park Lara scoort vooral goed op de persoonlijke service naar gasten toe. Het is een hotel met heerlijk eten en drinken. Het personeel is zo snel, ze weten binnen één dag wat je drinkt en komen zodra het glas leeg is een nieuwe brengen.

Aan keuze uit restaurants ook geen gebrek. Op basis van de all inclusive formule kun je de hele dag door genieten van hapjes en buffetten. Het buffetrestaurant kan wel wat druk zijn en het kan zijn dat je eventjes in de rij moet staan voor het warme eten. Ontloop je dit liever? De à la carte restaurants maken dit meer dan goed. Voor een klein bedrag van vijf euro worden de gerechten aan tafel gebracht en kun je rustig eten. Hier geniet je van bijvoorbeeld Italiaanse-, Chinese- en barbecuegerechten. Let wel op dat sommige van deze extra restaurants gesloten zijn buiten het hoogseizoen.

Ligging van het hotel in Lara

Ruil je de luxe tijdelijk liever in voor een leuk uitje? Rondom Hotel Grand Park Lara is er genoeg te doen. Loop eens langs de Guest Relations om te vragen naar de leukste uitjes. Veel van jullie zijn enthousiast over de jeepsafari en vertellen dat dit een leuke excursie is voor alle leeftijden. Liever iets actiefs? Ga dan naar het strand en spring op een banaan of leer waterskiën.

Een echte cultuurliefhebber? Dan mag een bezoekje aan het kasteel van Antalya zeker niet ontbreken. Of ontdek de overblijfselen uit de Romeinse tijd in Side. Met de dolmus ben je snel en goedkoop op je bestemming.

• Het privéstrand ligt op 200 meter afstand van het hotel.
  • Grand Park Lara ligt ongeveer 15 kilometer ten oosten van het centrum van Antalya.
  • De afstand tot het vliegveld bedraagt ongeveer 14 kilometer.

Ben je enthousiast over Grand Park Lara? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie.

Contact

2651 reviews over Hotel Grand Park Lara

1935

• 2019
    8Jet27-10-2019

Goed hotel

En heel fijne week gehad eind oktober. Het weer en de temperatuur waren heerlijk. Het hotel was prima, helemaal gezien de prijs/kwaliteit-verhouding. In andere landen (zoals bijvoorbeeld Spanje) betaal je bijna het dubbele voor deze kwaliteit. Het eten was goed, vooral de Turkse specialiteiten die vaak op een schaal boven de meest gangbare gerechten stonden. Wij houden niet van erge drukte en kozen er bewust voor om het late ontbijt in de bistro te nuttigen. Volop keuze en heerlijk rustig. S’’avonds kwamen we ook wat later voor het diner en dan aten we op het dakterras, waar het een stuk rustiger was als beneden. Het prive-strand was heerlijk, ook daar was alles all inclusive. De hotel-Wifi was daar ook beschikbaar. Ook waren er toiletten, omkleedcabines en douches aanwezig en alles all inclusive. Voor een weekje niets doen en genieten is dit hotel absoluut een aanrader.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 02-11-2019

Beste Jet, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 10Cornelia wilhelmina27-10-2019

Top vakantie in Turkije weer in GPL.

Heerlijk weer😍😊😊 Beste servlse liefe personeel.Lekker eten heel dichbij overal. Ik ben heel blij mee met mijn partner. Speciale dank aan Tulin voor een goede service😍🦄Zij spreekt heel goed Nederlans👍

Beste Cornelia wilhelmina, Wij willen u hartelijk bedanken voor deze zeer positieve beoordeling. Ons personeel doet altijd hun uiterste best om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen en het gehele team is u dan ook erg dankbaar voor uw vriendelijke woorden. Wij kijken al weer uit naar uw volgende bezoek.

• 10Familie Kik27-10-2019

Heel blij mee

Alles is heel goed weer ln GPL . We zijn heel blij mee dank je Tulin voor alles zeker Nederlandse taal dat je spreekt.

Beste Familie Kik, Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw vakantie in Grand Park Lara. We zouden het heel leuk vinden om u spoedig weer te zien.

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Lara Tea

• 8Rob27-10-2019

Prima

1ste x hier geweest. + punten: - waanzinnig mooi weer - mooie kamer (familie kamer in B-gebouw). - eten prima ook qua keuze.

• punten:
    • het was zwembad erg koud ( zee was warmer)
    • bedden op kamer zeer hard
    • maar 2 liften voor 9 verdiepingen (71 kamers) is te weinig. Tot zover het hotel Naar Antalya-stad gaan met de bus
      (openbaar vervoer) is geen aanrader. De heenweg is geen probleem, dan voldoende zitplaatsen. De terugweg is andere koek, want de bus is dan zo druk, dat er door de chauffeur haltes worden overgeslagen. Dan is zitplaats niet mogelijk. Ons laatste bezoek aan Turkije stamde uit 2012 en wat er zeer positief veranderd is, is dat je niet meer wordt betast of overdadig wordt aangesproken op straat. Onze vakantie was top.

Beste Rob, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 10Lotte26-10-2019

Geweldig!

Heerlijk hotel, alles dichtbij gelegen en het eten is ook erg goed! De mensen zijn vriendelijk en kamers zijn erg mooi.

Beste Lotte, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 10Kim24-10-2019

Beste Kim, Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw vakantie in Grand Park Lara. We zouden het heel leuk vinden om u spoedig weer te zien.

• 10Kim24-10-2019

Fantastisch vakantie

Het was heel erg mooi en het weer en eten was lekker en het zwembad was niet te druk en de entertainment in de avond was heel leuk en gezellig. Kamer was mooi. Ookal was het een beetje onverwachts hadden we een hele leuke tijd en werden we goed geholpen

Beste Kim, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

• 10Leontine24-10-2019

FANTASTISCH

Ik ga voor de zoveelste? keer. 9 november a.s. naar dit hotel. Heb er zo veel zin in, kan niet wachten, voelt als een keer per jaar thuis komen bij een heerlijke familie.

Beste Leontine, Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

• 10Dennis Lamers22-10-2019

Heerlijk hotel

Dit is een heel fijn hotel, leuk en goed personeel en zeer kind vriendelijk. Goed onderhouden zwembaden en mooie omgeving. Aanrader!

Beste Dennis Lamers, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn zeer content te lezen dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent in ons hotel. De tevredenheid van onze gasten staat in Grand Park Lara hoog in het vaandel en het is altijd wel leuk te lezen dat we hierin geslaagd zijn. Wij geven dit compliment graag door aan het Management.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Roel20-10-2019

Goed hotel, qua prijs en kwaliteit

Prima prijs kwaliteit verhouding. Wel massaal hotel dus erg veel mensen aanwezig. Zwembad erg koud. Restaurants zijn in orde al mag er wel meer afwisseling in eten zijn. Personeel is niet heel erg vriendelijk, er kan amper een lachje vanaf.

Beste Roel, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht