Hotel Grand Park Lara

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Grand Park Lara

Hotel Grand Park Lara, dichtbij de Turkse stad Antalya, is een vakantiebestemming voor alle leeftijden. Het is een keurig en zeer goed verzorgd hotel, perfect gelegen op een paar honderd meter van de Middellandse Zee. De kamers zijn perfect voor ouders met kinderen, waarin ieder een eigen slaapkamer heeft met tussendeur. Aan de allerkleinsten is gedacht met een kinderbad en voor de oudere kids is er een avontuurlijk waterpark. De animatie is zelfs in het Nederlands. Wel zo makkelijk voor de kids. Benieuwd wat je nog meer in Grand Park Lara Hotel kunt doen? Lees met ons mee.

Kamers en faciliteiten

Zijn jouw kids echte waterratten? Dan zitten ze bij Hotel Grand Park Lara helemaal goed. Het kan soms wel wat druk kan zijn aan het zwembad, waardoor het lastig is om een ligbedje te vinden. Ga dan richting het privéstrand 200 meter verderop. Hier zijn altijd genoeg bedjes vrij voor het hele gezin en kun je een heerlijke duik in de Middellandse Zee nemen.

Even uitgezwommen? Dan kunnen de kids meteen door naar de (Nederlandstalige!) animatie. Voor de allerkleinsten is er altijd wel wat te doen bij Grand Park Lara Hotel. Van knutselen tot aan een sporttoernooi. Vakantiegangers vinden dat er voor de oudere kids iets minder te doen is, maar zijn wel te spreken over de avondshows. De live-muziek en de buikdansshow zijn echte aanraders bij dit hotel.

Het Hotel Grand Park Lara scoort vooral goed op de persoonlijke service naar gasten toe. Het is een hotel met heerlijk eten en drinken. Het personeel is zo snel, ze weten binnen één dag wat je drinkt en komen zodra het glas leeg is een nieuwe brengen.

Aan keuze uit restaurants ook geen gebrek. Op basis van de all inclusive formule kun je de hele dag door genieten van hapjes en buffetten. Het buffetrestaurant kan wel wat druk zijn en het kan zijn dat je eventjes in de rij moet staan voor het warme eten. Ontloop je dit liever? De à la carte restaurants maken dit meer dan goed. Voor een klein bedrag van vijf euro worden de gerechten aan tafel gebracht en kun je rustig eten. Hier geniet je van bijvoorbeeld Italiaanse-, Chinese- en barbecuegerechten. Let wel op dat sommige van deze extra restaurants gesloten zijn buiten het hoogseizoen.

Ligging van het hotel in Lara

Ruil je de luxe tijdelijk liever in voor een leuk uitje? Rondom Hotel Grand Park Lara is er genoeg te doen. Loop eens langs de Guest Relations om te vragen naar de leukste uitjes. Veel van jullie zijn enthousiast over de jeepsafari en vertellen dat dit een leuke excursie is voor alle leeftijden. Liever iets actiefs? Ga dan naar het strand en spring op een banaan of leer waterskiën.

Een echte cultuurliefhebber? Dan mag een bezoekje aan het kasteel van Antalya zeker niet ontbreken. Of ontdek de overblijfselen uit de Romeinse tijd in Side. Met de dolmus ben je snel en goedkoop op je bestemming.

• Het privéstrand ligt op 200 meter afstand van het hotel.
  • Grand Park Lara ligt ongeveer 15 kilometer ten oosten van het centrum van Antalya.
  • De afstand tot het vliegveld bedraagt ongeveer 14 kilometer.

Ben je enthousiast over Grand Park Lara? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie.

Contact

2651 reviews over Hotel Grand Park Lara

1935

• 2019
    9K .hermsen10-11-2019

Fantastisch eerste keer in Turkije antalya

Fantastisch eerste keer in Turkije antalya heel vriendelijk personeel zeer schoon overal goed lopend buffet nette schnone kamers ze hebben altijd tijd voor een praatje geen gejaag zeer tevreden kom zeker terug.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 15-11-2019

Beste K. Hermsen, Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in november 2019

• 7M.05-11-2019

Nooit meer

Te weinig ruimte voor zoveel mensen

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 07-11-2019

Beste gast, Eerst en vooral willen we u bedanken voor uw verblijf in Grand Park Lara en de genomen tijd om uw recensie over uw vakantie te plaatsen.

We zijn teleurgesteld over uw, naar onze standaarden, ongewone ervaring. Ons personeel probeert met grote inspanningen om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, ook tijdens de drukkere perioden.

We nemen feedback van gasten zeer serieus en deze reactie zal daarom worden gedeeld met ons team zodat we kunnen doorgaan met het verbeteren van onze service.

Wij hopen u weer te mogen welkomen in ons hotel,

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Jennifer key03-11-2019

Nooit meer

Personeel is onvriendelijk. Erg veel Russen. Bedden zijn net planken. Eten elke dag het zelfde. Meer appartementen dan een hotel.

Beste Jennifer Key, Bedankt voor uw reactie over Grand Park Lara.

Als Guest Relation staan we altijd klaar om naar de meningen van onze gasten te luisteren. We proberen met zoveel mogelijke gasten in gesprek te komen waarbij we altijd vragen of dat u een bepaalde opmerking, mening of een suggestie heeft over het hotel, maar wanneer er niets gemeld wordt veronderstellen we dat alles naar wens verloopt.

U kan er zeker van zijn dat de door u aangegeven punten besproken zullen worden met het management team en dat deze tijdens de dagelijkse meeting ter sprake gebracht zullen worden om dit soort situaties te vermijden in de toekomst.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen zodat we u kunnen tonen dat we u beter van dienst kunnen zijn.

• 10Gretha de Jonge Kas01-11-2019

Fantastisch hotel met met entertainment.

Ik heb maar 1 woord. Fantastisch. Heerlijk genoten in onze vakantie. Mooi hotel, erg schoon. Prijs kwaliteit perfect. Zeker gaan zou ik zeggen. Super entertainment. Mega shows Meneer Tahsin en de animationboys en girls geweldig. Heerlijk om te zien hoe ze met elkaar omgaan. De hele dag van 10 tot 24 uur vermaaken nog steeds vrolijk. Petje af. Meneer Tahsin .........the voice of Grand Park Lara. Mocht je op stap willen ....ga naar de guestrelation.....je wordt super geholpen. Aanrader

Beste Gretha de Jonge Kas, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn zeer content te lezen dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent in ons hotel. De tevredenheid van onze gasten staat in Grand Park Lara hoog in het vaandel en het is altijd wel leuk te lezen dat we hierin geslaagd zijn. Wij geven dit compliment graag door aan het Management.

• 6Kelders29-10-2019

Nooit weer!

Standaard kamer is niet meer dan een bezemkast, veel lawaai van buiten en belabberd uitzicht op de daken van de naastgelegen bazaar Meer dan 2000 gasten, 1 omelet bakker met met 1 pannetje in het hoofdrestaurant Lauwe witte wijn Geen pizza’s Mierenhoop bij de zwembaden. Je moet wel meedoen aan ligbedjes reserveren, anders heb je rond 10 uur geen ligbedjes meer Hoofdrestaurant is een vreselijke vreetschuur, eten is wel redelijk Helaas niet veel keus aan fruit, geen meloen en bananen S'morgens om 9.45 uur geen brood meer. Alleen een paar stukjes droog stokbrood. Ik heb het idee dat dit restaurant niet zoveel gasten aan kan Personeel werkt hard, maar je krijgt er geen contact mee. Jammer, als ze wat vriendelijker zouden zijn, kunnen ze veel meer fooi verdienen Zwembadwater vreselijk koud Hotel is wel schoon. Elke dag schone lakens en handdoeken Strand is leuk met goede ligbedjes en Snackbar. Maar wel meer dan 150 m. Lopen

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 02-11-2019

Beste Kelders, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 8Koops29-10-2019

Mooie vakantie, maar eenmalig

In de herfstvakantie verbleven we in Grand Park Lara. In het begin voel je je wel wat verloren in het massale! Wat een drukte. Eerst al moeite om de kamer te vinden, uitleg was slecht en hulp was er niet, omdat het bij het inchecken zo druk was. Ook tijdens het eten, zo ontzettend druk. Lange rijen voordat je wat te eten kon pakken en het warme eten was lauw. Daar in tegen, prachtige locatie, het strand was geweldig en altijd een bedje te krijgen. Aan het zwembad hebben we niet gelegen, dus daar kan ik niet over oordelen. Alleen dat het zwembadwater heel koud was t.o.v. het zeewater. Elke avond was er muziek en entertainment. Vooral het bedienend personeel werkt hard, complimenten. Wij kiezen voor volgend jaar wel weer Turkije, want dat blijft een prachtig veelzijdig land met mooi weer, alleen nu een hotel dat kleiner is en minder massaal. Maar dat is voor een ieder persoonlijk.

Beste Koops, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Mohamed29-10-2019

Voor herhalingvatbaar

Ik vind het hotel zeer mooi dan bedoel ik ook mooi de mensen van het kuisteam doen enorm hun best om alles schoon te houden, de mensen van de keuken voorzien elke dag lekkere maaltijden voor ons klaar a volente Tafels zijn altijd mooi gekuist, de mensen van de bar zijn vriendelijk. Kamers elke dag tiptop proper gemaakt, en zeer vriendelijke mensen hier.

Beste Mohamed, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

• 10Nora29-10-2019

Zeker herhaling vatbaar!

Super verblijf! Lekker en gevarieerd eten heel de dag door. Zeer sterke WiFi. Buiten de all in heb je nog roomservice. Het personeel van heel het hotel ook super vriendelijk. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!

Beste Nora, Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

• 7Kelders29-10-2019

Nooit meer. Standaard kamer is vreselijk

Wel mooi hotel! Enorme vreetschuur!

Beste Kelders, Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

• 10Anouschka27-10-2019

Hotel is schoon, iedereen is vriendelijk. Heb je problemen dan wordt t zo opgelost. Voor kinderen is het geweldig. Hele dag kids club en je hebt een optie om ze een bandje te geven dat ze niet zomaar de club kunnen verlaten. Leuke activiteiten en elke dag om 8 uur disco , wat geweldig. Eten is heerlijk en ruime keus. Strand is heerlijk!

Beste Anouschka, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn zeer content te lezen dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent in ons hotel. De tevredenheid van onze gasten staat in Grand Park Lara hoog in het vaandel en het is altijd wel leuk te lezen dat we hierin geslaagd zijn. Wij geven dit compliment graag door aan het Management.

Hotel Grand Park Lara info

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht