Hotel Grand Park Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°19°
Hotel Grand Park Lara
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Grand Park Lara is een vakantiebestemming voor alle leeftijden. Karin schrijft: ‘Het is een keurig hotel en zeer goed verzorgd. Mooie combi kamers voor ouders met kinderen. Ieder eigen slaapkamer toch met tussendeur dichtbij.’ Aan de allerkleinsten is gedacht met een kinderbad en voor de oudere kids is er een avontuurlijk waterpark. De animatie is zelfs in het Nederlands. Wel zo makkelijk voor de kids. Benieuwd wat je nog meer in Grand Park Lara Hotel kunt doen? Lees met ons mee.

Zijn jouw kids echte waterratten? Dan zitten ze bij Hotel Grand Park Lara dus helemaal goed. Reviewers schrijven dat het soms wel wat druk kan zijn aan het zwembad waardoor het lastig is om een ligbedje te vinden. Jullie geven de tip om naar het privéstrand 500 meter verderop te lopen. Hier zijn altijd genoeg bedjes vrij voor het hele gezin.

Even uitgezwommen? Dan kunnen de kids meteen door naar de (Nederlandstalige!) animatie. Voor de allerkleinsten is er altijd wel wat te doen bij Grand Park Lara Hotel. Van knutselen tot aan een sporttoernooi. Vakantiegangers vinden dat er voor de oudere kids iets minder te doen is, maar zijn wel te spreken over de avondshows. Reviewer Anneke is van mening dat de live-muziek en de buikdansshow het verblijf nog beter maken. Wel vinden veel reviewers dat de animatie soms te lang doorgaat (tot 0:00). Anneke heeft hier een goede tip voor: ‘Als je jonge kinderen hebt vraag om een kamer in gebouw g-h. Animatie duurt s avonds tot soms twaalf uur! Animatie was wel leuk, maar we vinden 23 uur een acceptabeler tijdstip ivm kinderen die vroeg wakker zijn.’

Jullie vinden dat Hotel Grand Park Lara vooral goed scoort op haar persoonlijke service. Zo schrijft Sonja: ‘Geweldig hotel, heerlijk te eten. Het personeel is zo snel, ze weten binnen 1 dag wat je drinkt en komen zodra het glas leeg is een nieuwe brengen’.

Aan keuze uit restaurants ook geen gebrek. Op basis van de all-inclusive formule kun je de hele dag door genieten van hapjes en buffetten. Volgens jullie is het buffetrestaurant wel wat druk en kan het zijn dat je eventjes in de rij moet staan voor het warme eten. Maar de à la carte restaurants maken dit meer dan goed. Voor een klein bedrag van 5 euro worden de gerechten aan tafel gebracht en kun je rustig eten. Hier geniet je van bijvoorbeeld Italiaanse-, Chinese- en barbecuegerechten. Let wel op dat sommige van deze extra restaurants gesloten zijn buiten het hoogseizoen.

Ligging

Ruil je de luxe tijdelijk liever in voor een leuk uitje? Rondom Hotel Grand Park Lara is er genoeg te doen. Loop eens langs de Guest Relations om te vragen naar de leukste uitjes. Veel van jullie zijn enthousiast over de jeepsafari en vertellen dat dit een leuke excursie is voor alle leeftijden. Liever iets actiefs? Ga dan naar het strand en spring op een banaan of leer waterskiën.

Een echte cultuurliefhebber? Dan mag een bezoekje aan het kasteel van Antalya zeker niet ontbreken. Of ontdek de overblijfselen uit de Romeinse tijd in Side. Met de dolmus ben je snel en goedkoop op je bestemming.

Contact

2230 reviews over Hotel Grand Park Lara in het Nederlands

Fantastisch!

Paulien
27-8-2019

Alles was super goed geregeld! Schoon,heerlijke buffetten en vriendelijk personeel! Top!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 29-8-2019

Beste Paulien, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Helaas de laatste keer

Fam
27-8-2019

Is gewoon een heel mooi hotel en prijs/kwaliteit is gewoon perfect!! Animatie is uitstekend voor kinderen en service in en rond het hotel is goed. Eten is diverse en heerlijk en toch helaas de laatste keer ivm de vele Arabische mensen uit Frankrijk , Israël en Iran die hier zijn. Het nadeel is niet dat er veel zijn maar dat de meeste die hier zitten er een zooitje van maken voor andere en het zijn de kinderen incl volwassen die het doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Thu Aug 29 2019 07:51:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Erg kil

De korte
24-8-2019

Koud massal geen plek om te eten bakken leeg lange rij om te wachten. Plekken zwembad vol.

Schone kamers eten gevarieerd toen de entertainment begon halvewegen ons verblijf erg leuk. Goede ligging .

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Thu Aug 29 2019 07:52:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste De korte, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Top vakantie!!

Kadri
21-8-2019

Het hotel is heel schoon, ook kamers! Zwembaden zijn heel mooi en zelfs later in de ochtend is er nog plaats bij het zwembad. Het eten is heel lekker, ook is een 24-uurs reataurant wat heel handig is. Personeel is aardig. Zeker Tulin van de guest relations is heel erg leuk.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Thu Aug 29 2019 07:53:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Kadri, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Geweldig!

Merel
21-8-2019

Leuk hotel. Veel eten gelegenheden en veel diversiteit. Zowel overdag als ‘s avonds is er genoeg te doen met het geweldige animatieteam. Kamer zijn mooi en schoon. Personeel is zeer vriendelijk en in het speciaal het guest relation team. Geweldige vakantie gehad!!!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Beste Merel, Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

We komen terug

Jan
21-8-2019

Wij waren hier vijf jaar geleden ter gelegenheid van ons 45 jarig huwelijk. We waren toen met onze kinderen en kleinkinderen. Het is ons toen dermate goed bevallen dat wij dit najaar weer naar GrandPark Lara gaan. We zijn eind dit jaar 50 jaar getrouwd en dit vieren we dan weer in dit hotel. We komen dan weer met 10 personen en hopen weer op een prima verblijf in dit hotel. I

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017

Beste Jan,
Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn zeer content te lezen dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent in ons hotel. De tevredenheid van onze gasten staat in Grand Park Lara hoog in het vaandel en het is altijd wel leuk te lezen dat we hierin geslaagd zijn. Wij geven dit compliment graag door aan het Management.

Super!

Fam. from Holland
20-8-2019

Ik begrijp alle negatieve reacties niet zo, voornamelijk mbt het eten. Het was onze eerste keer Grand Park, we hebben genoten! Het eten was goed, ontzettend divers, veel verse groenten/fruit. De hele dag vanalles te krijgen. Respect voor de harde werkers in dit hotel, ze krijgen heel wat te verduren van andere gasten hebben we gemerkt. Kamers zijn schoon en ruim (familiekamer). We hadden een kamer in toren D, aan zwembadzijde. Je hoort het rumoer wel s avonds, maar het is op tijd weer stil en de deuren sluiten goed af. Ja, het is druk, voornamelijk in het restaurant, maar dat weet je van tevoren. Wij hebben genoten en onze drie dochters ook!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Beste gast, Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Eenmalig

J vd heide
19-8-2019

Hotel is overvol. Personeel is heel vriendelijk . Zwembadwater is heerlijk. Overvloed aan eten en drinken.Maar je wordt beetje claustrofobisch van alle mensen hier. Ontbijten is een uitdaging om eerst een tafel te vinden. Veel gillende en schreeuwende kinderen tot s nachts laat bij restaurant die 24 uur per dag open is. Wil je beetje rust kies dan voor wat anders. Was voor ons 1 en laatste keer.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Thu Aug 29 2019 07:56:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste J vd Heide, Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Voor ons nooit meer

Familie
18-8-2019

Massaal hotel en teveel mensen in het zwembad! Ontbijten met het bord in je hand en hopen dat je een zitplek kunt vinden... Bedjes zijn al vroeg bezet Strandbedjes stelt niets voor, ook veel te massaal en te ver van het strand af. Er is weinig charme aan dit hotel! Ze kunnen bijna geen verstaanbaar engels. Balkon is heel klein en in de avond is er te weinig plek voor de gasten om te zitten. Eten in overvloed, maar helaas vaak koud. Op de dag van vertrek een karig ontbijt.. een broodje en geen boter. Eten en drinken bij het zwembad. Nee turkije wij komen er niet weer terug!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Beste gast, Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van Grand Park Lara voor uw verblijf in Antalya.

Wij zijn trots op de vriendelijke en efficiënte service in ons hotel en dit is de reden waarom we teleurgesteld zijn om te lezen dat uw ervaring niet binnen onze gewoonlijke standaard valt. We nemen de feedback van onze gasten zeer serieus waardoor u er zeker van kunt zijn dat uw opmerkingen zullen worden gedeeld met ons team zodat we onze service blijven verbeteren.

Ook willen wij u eraan herinneren dat er een Guest Relations team aanwezig is waar u informatie of hulp kan vragen, uw mening of wens kan uiten zodat u ter plaatse geholpen wordt en u niet vertrekt met een naar gevoel.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel,

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Lara Team

Niet geschikt voor het hoogseizoen!

Mourad 020
17-8-2019

Dit was voor mij de 8ste keer in Turkije en ik moet helaas toegeven dat dit hotel het minste van alle 8 was. Op vele fronten scoorde dit hotel laag, zeker ook gezien de prijs en lovende recensies voorafgaand, maar ik hou me even beperkt tot de criteria die Zoover hanteert. Voor de cijfers zie het lijstje. Ergens denk ik dat dit hotel gewoon teveel gasten huist. 3 of 4 gebouwen minder, met gelijke voorzieningen geeft vast en zeker een veel positievere ervaring. Ondanks de drukte hebben mijn partner, en mijn drie meiden het heel leuk gehad. Mijn partner en ik zijn sowieso heel sociaal, en dus hadden we al snel contact met leuke mensen/ouders met ongeveer even oude kids. We hebben zelfs excursies samen heeel goedkoop geboekt. En daarnaast hebben we onszelf en onze kinderen vanaf dag 1 zo ingesteld om doof en blind te zijn voor onbehoorlijk of ongepast gedrag van anderen of andere culturen. Dat was wel een opgave...

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Thu Aug 29 2019 07:59:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Mourad, Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van Grand Park Lara voor uw verblijf in Antalya.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel,

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.