Hotel Grand Park Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Grand Park Lara
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Grand Park Lara is een vakantiebestemming voor alle leeftijden. Karin schrijft: ‘Het is een keurig hotel en zeer goed verzorgd. Mooie combi kamers voor ouders met kinderen. Ieder eigen slaapkamer toch met tussendeur dichtbij.’ Aan de allerkleinsten is gedacht met een kinderbad en voor de oudere kids is er een avontuurlijk waterpark. De animatie is zelfs in het Nederlands. Wel zo makkelijk voor de kids. Benieuwd wat je nog meer in Grand Park Lara Hotel kunt doen? Lees met ons mee.

Zijn jouw kids echte waterratten? Dan zitten ze bij Hotel Grand Park Lara dus helemaal goed. Reviewers schrijven dat het soms wel wat druk kan zijn aan het zwembad waardoor het lastig is om een ligbedje te vinden. Jullie geven de tip om naar het privéstrand 500 meter verderop te lopen. Hier zijn altijd genoeg bedjes vrij voor het hele gezin.

Even uitgezwommen? Dan kunnen de kids meteen door naar de (Nederlandstalige!) animatie. Voor de allerkleinsten is er altijd wel wat te doen bij Grand Park Lara Hotel. Van knutselen tot aan een sporttoernooi. Vakantiegangers vinden dat er voor de oudere kids iets minder te doen is, maar zijn wel te spreken over de avondshows. Reviewer Anneke is van mening dat de live-muziek en de buikdansshow het verblijf nog beter maken. Wel vinden veel reviewers dat de animatie soms te lang doorgaat (tot 0:00). Anneke heeft hier een goede tip voor: ‘Als je jonge kinderen hebt vraag om een kamer in gebouw g-h. Animatie duurt s avonds tot soms twaalf uur! Animatie was wel leuk, maar we vinden 23 uur een acceptabeler tijdstip ivm kinderen die vroeg wakker zijn.’

Jullie vinden dat Hotel Grand Park Lara vooral goed scoort op haar persoonlijke service. Zo schrijft Sonja: ‘Geweldig hotel, heerlijk te eten. Het personeel is zo snel, ze weten binnen 1 dag wat je drinkt en komen zodra het glas leeg is een nieuwe brengen’.

Aan keuze uit restaurants ook geen gebrek. Op basis van de all-inclusive formule kun je de hele dag door genieten van hapjes en buffetten. Volgens jullie is het buffetrestaurant wel wat druk en kan het zijn dat je eventjes in de rij moet staan voor het warme eten. Maar de à la carte restaurants maken dit meer dan goed. Voor een klein bedrag van 5 euro worden de gerechten aan tafel gebracht en kun je rustig eten. Hier geniet je van bijvoorbeeld Italiaanse-, Chinese- en barbecuegerechten. Let wel op dat sommige van deze extra restaurants gesloten zijn buiten het hoogseizoen.

Ligging

Ruil je de luxe tijdelijk liever in voor een leuk uitje? Rondom Hotel Grand Park Lara is er genoeg te doen. Loop eens langs de Guest Relations om te vragen naar de leukste uitjes. Veel van jullie zijn enthousiast over de jeepsafari en vertellen dat dit een leuke excursie is voor alle leeftijden. Liever iets actiefs? Ga dan naar het strand en spring op een banaan of leer waterskiën.

Een echte cultuurliefhebber? Dan mag een bezoekje aan het kasteel van Antalya zeker niet ontbreken. Of ontdek de overblijfselen uit de Romeinse tijd in Side. Met de dolmus ben je snel en goedkoop op je bestemming.

Contact

39 reviews over Hotel Grand Park Lara in het Nederlands

fantastisch

DANNY,WESTMALLE BELGIUM
7-5-2019

goed hotel ,lekker eten
animatie overdag en s'avonds mag nog een beetje meer zijn
minivoetbal,vollybal op hetgrasveld schows door animatieteam zelf bar ,pub open na12h zonder extta te betalen

Gereisd Alleenreizend in mei 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 13-5-2019

Beste DANNY, Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw vakantie in Grand Park Lara. We zouden het heel leuk vinden om u spoedig weer te zien.

Fantastisch in alle opzichten

Marion Reintjes
6-4-2019

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie grote kamers, schoon en goed onderhouden. Grote keus aan eten. Zeer zeker een aanrader voor iedereen. Veel winkels in de buurt zelfs nu een grote supermarkt waar je kunt pinnen.

Gereisd Alleenreizend in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Tue Apr 09 2019 07:17:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Marion Reintjes, Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Gewoon fantastıch hotel

Yourı
16-11-2018

Gewoom een top hotel , vrıendelıjk personeel en eten zeer goed

Gereisd Alleenreizend in november 2018
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 22-11-2018

Beste Youri, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Nooit meer !

rvlbe59
28-10-2018

Wat de Nederlanders zo geweldig of leuk aan dit hotel vinden, weet ik nog altijd niet. Een all-inclusive hotel, eigendom van de touroperator, waarbij je 2 euro moet betalen voor vers fruitsap en 2 euro per dag voor een kluisje. Daarbij is er geen bediening aan tafel, je moet zelf je drank gaan halen dus ! Het complex zo groot dat je bij het ontbijt moet zoeken naar een plaatsje. Als je vroeg wil gaan voor het diner, idem dito.Daarbij is de animatie alleen maar gefixeerd op dansshows en staat de volumeknop gedurende de ganse dag op volume 10.In mijn kamer viel regelmatig de elektriciteit uit, leuk als je aan het douchen bent ... Als er een stortbui valt, geen show, geen plan B, geen alternatief. Europese voetbalwedstrijden ? Geen reuzenscherm voor de voetbalgekke Turken. Deze laatsten zijn ook veelvuldig aanwezig en vooral de mannen zijn erg onbeleefd. En als toetje : als mensen hun kamer willen verlengen, dit tegen de prijs van 18 euro per uur. It's all about the money !

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

Goede kans op herhaling

Miranda
10-10-2018

Groot hotel. Ik merkte dit alleen bij ontbijt en avond eten. Bij het zwembad geen last van gehad. Ik vond het kleinere restaurant buiten beter en gezelliger dan het hoofdrestaurant. Er werd de hele dag schoon gemaakt. Bij het zwembad haalde ze continue je afval op. De wc werden schoon gehouden. En om iedereen te kunnen laten eten ruimde ze de tafels in hoofdrestaurant snel af. Ik heb het zeker naar mijn zin gehad. Wel zou ik een volgende keer liever in toren E willen zitten. Ik zat nu in G en dat was eind van hoofdingang. Een voordeel was wel dat er een bar en receptie beschikbaar was. Tip voor hotel management , let erop dat de vakantiegangers niet door congresgangers worden verdrongen.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 13-10-2018

Beste Miranda, Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

super!

chahıd
28-9-2018

lekker genoten super hotel heel erg schoon en netjes lekker eten verschıllende gerechten ook barbecue elke dag personeel heel erg vrıendelıjk en bezorgzaam er ıs ook altıjd een gastvrouw aanwezıg waar je terecht kunt voor alle vragen top!

Gereisd Alleenreizend in september 2018
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 2-10-2018

Beste Chahid, Wij danken u van harte voor uw kostbare tijd die u heeft vrijgemaakt om deze lovende review met ons te delen. Gasttevredenheid wordt hoog in het vaandel gedragen in Grand Park Lara en daarom appreciëren wij ten zeerste uw opmerkingen. Het is een eer om uw aanmoedigende opmerkingen over ons hotel, ons personeel en onze diensten te mogen lezen. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u opnieuw te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten, Het Grand Park Lara Team

Al met Al, dit hotel nooit meer.

Robert
9-8-2018

Kamers waren schoon en groot genoeg. Het zwembad was vies en er waren veel kinderen met oorontsteking en uitslag van het water. Eten was goed maar ze zijn niet gebaseerd op zo veel mensen die moeten eten waardoor je soms wel een half uur in de rij moet staan voor een beetje eten, je moest af en toe vechten om een tafel omdat er te weinig tafels zijn. Wat ons erg opviel was dat het personeel er alleen was voor het werk, er kwam nog geen goedemorgen vanaf. Ook de liften waren een drama, aangezien wij op de zevende verdieping zaten liepen we niet zo snel even de trap op en af. Schoonmakers houden de liften vast op de vierde verdieping!! Als we in de lift stappen moesten we langs iedere verdieping zonder dat er iemand stond.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 10-8-2018

Beste Robert,
Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van Grand Park Lara voor uw verblijf in Antalya.

Wij zijn trots op de vriendelijke en efficiënte service in ons hotel en dit is de reden waarom we teleurgesteld zijn om te lezen dat uw ervaring niet binnen onze gewoonlijke standaard valt. We nemen de feedback van onze gasten zeer serieus waardoor u er zeker van kunt zijn dat uw opmerkingen zullen worden gedeeld met ons team zodat we onze service blijven verbeteren.

Ook willen wij u eraan herinneren dat er een Guest Relations team aanwezig is waar u informatie of hulp kan vragen, uw mening of wens kan uiten zodat u ter plaatse geholpen wordt en u niet vertrekt met een naar gevoel.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel,

Volgend jaar weer xd

Ferdi
5-7-2018

Grandpark lara was super gezellig, het eten was onwijs lekker !! Animatie team is Niet te beschrijven super goed! Onder andere Hakki , Sait , Yagmur. S’avonds super goede liveshow welke elke dag gevarieerd is. In het bijzonder wil ik Hakki bedanken wat hij alles voor mij gedaan heeft!!!!

Gereisd Alleenreizend in juli 2018
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 5-7-2018

Beste Ferdi, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Bodrum. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Bodrum Team

Heel gelukkig

Luc clauwaert
19-6-2018

Eerste ben ik België maar ik hou van Turkije daardoor ik ben overal in Turkije. Alles is heel goed hier. Beste en vriendelijke personeel. Gasten diensten bedankt vooral tulin.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Wed Jun 20 2018 15:07:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Luc clauwaert,

Zeker een aanrader!

Beau
24-5-2018

Het is de eerste keer in dit hotel voor mij en ik vind het geweldig! Het animatieteam, 'fun makers', doet er alles aan om je een nog leukere vakantie te bezorgen. Zoals de ochtendgymnastiek met Ezgi, heerlijk om de dag te beginnen! 'Spreek avonds is er ook altijd van alles te doen, en de shows zijn fantastisch! Het is zeker een aanrader!

Gereisd Alleenreizend in mei 2018
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 25-5-2018

Beste Beau,
Hartelijk dank voor het kiezen van Grand Park Lara voor uw verblijf in Turkije. Wij zijn verheugd te lezen dat u een goede vakantie heeft gehad en hopen dat u van Antalya heeft genoten.Wij danken u namens ons animatieteam en Ezgi.

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.