Hotel Grand Park Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Grand Park Lara
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Grand Park Lara is een vakantiebestemming voor alle leeftijden. Karin schrijft: ‘Het is een keurig hotel en zeer goed verzorgd. Mooie combi kamers voor ouders met kinderen. Ieder eigen slaapkamer toch met tussendeur dichtbij.’ Aan de allerkleinsten is gedacht met een kinderbad en voor de oudere kids is er een avontuurlijk waterpark. De animatie is zelfs in het Nederlands. Wel zo makkelijk voor de kids. Benieuwd wat je nog meer in Grand Park Lara Hotel kunt doen? Lees met ons mee.

Zijn jouw kids echte waterratten? Dan zitten ze bij Hotel Grand Park Lara dus helemaal goed. Reviewers schrijven dat het soms wel wat druk kan zijn aan het zwembad waardoor het lastig is om een ligbedje te vinden. Jullie geven de tip om naar het privéstrand 500 meter verderop te lopen. Hier zijn altijd genoeg bedjes vrij voor het hele gezin.

Even uitgezwommen? Dan kunnen de kids meteen door naar de (Nederlandstalige!) animatie. Voor de allerkleinsten is er altijd wel wat te doen bij Grand Park Lara Hotel. Van knutselen tot aan een sporttoernooi. Vakantiegangers vinden dat er voor de oudere kids iets minder te doen is, maar zijn wel te spreken over de avondshows. Reviewer Anneke is van mening dat de live-muziek en de buikdansshow het verblijf nog beter maken. Wel vinden veel reviewers dat de animatie soms te lang doorgaat (tot 0:00). Anneke heeft hier een goede tip voor: ‘Als je jonge kinderen hebt vraag om een kamer in gebouw g-h. Animatie duurt s avonds tot soms twaalf uur! Animatie was wel leuk, maar we vinden 23 uur een acceptabeler tijdstip ivm kinderen die vroeg wakker zijn.’

Jullie vinden dat Hotel Grand Park Lara vooral goed scoort op haar persoonlijke service. Zo schrijft Sonja: ‘Geweldig hotel, heerlijk te eten. Het personeel is zo snel, ze weten binnen 1 dag wat je drinkt en komen zodra het glas leeg is een nieuwe brengen’.

Aan keuze uit restaurants ook geen gebrek. Op basis van de all-inclusive formule kun je de hele dag door genieten van hapjes en buffetten. Volgens jullie is het buffetrestaurant wel wat druk en kan het zijn dat je eventjes in de rij moet staan voor het warme eten. Maar de à la carte restaurants maken dit meer dan goed. Voor een klein bedrag van 5 euro worden de gerechten aan tafel gebracht en kun je rustig eten. Hier geniet je van bijvoorbeeld Italiaanse-, Chinese- en barbecuegerechten. Let wel op dat sommige van deze extra restaurants gesloten zijn buiten het hoogseizoen.

Ligging

Ruil je de luxe tijdelijk liever in voor een leuk uitje? Rondom Hotel Grand Park Lara is er genoeg te doen. Loop eens langs de Guest Relations om te vragen naar de leukste uitjes. Veel van jullie zijn enthousiast over de jeepsafari en vertellen dat dit een leuke excursie is voor alle leeftijden. Liever iets actiefs? Ga dan naar het strand en spring op een banaan of leer waterskiën.

Een echte cultuurliefhebber? Dan mag een bezoekje aan het kasteel van Antalya zeker niet ontbreken. Of ontdek de overblijfselen uit de Romeinse tijd in Side. Met de dolmus ben je snel en goedkoop op je bestemming.

Contact

37 reviews over Hotel Grand Park Lara in het Nederlands

Mijn thuis

Julie Selleslagh
14-7-2017

Heel kindvriendelijk, zoveel lieve en toffe mensen. Kamers zijn helemaal proper. Leuke activiteiten voor groot en klein. De miniclub is super tof met echt schatten van mensen.

Gereisd Anders in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Customer Relationship Management, Guest Relations Manager, Mon Jul 17 2017 12:36:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lieve Julie,

Hartelijk dank voor uw lovende recentie over ons hotel en onze diensten!

Het is altijd leuk te lezen dat we erin geslaagd zijn u een geweldige vakantie te bezorgen. Wij zijn heel blij dat wij voor u de sfeer en het gevoel van thuis zijn hebben kunnen creëren in combinatie met de gekende Turkse gastvrijheid.

Wij hopen het voorrecht te hebben u tijdens uw volgende Turkije-vakantie opnieuw te mogen verwelkomen!

Groot goed opgezet hotel

Ellen Kersten-Arts
17-6-2017

Het hotel bestaat uit 8 appartementen blokken ; goed onderhouden en top schoongehouden! Fijne inloopdouche Jammer dat de 2 slaapkamers niet volledig gescheiden zijn ( of je moet willen slapen in een ruimte zonder raam) Er ligt echt niks rond te dwarrelen er wordt continu gepoetst Jammer dat de activiteiten niet wat meer aangegeven of gepromoot worden Het personeel is veeltalig wat erg prettig is Het strand ligt aan de andere kant van de weg..er loopt continu een golfkarretje op en neer Voldoende toiletvoorziening en douches Ook strand/eettent prima in orde Vakantiegangers moeten wel goed ter been zijn 85% van de bezoekers komen uit Rusland of het Oostblok ..

Gereisd Anders in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Customer Relationship Management, Guest Relations Manager, Sat Jun 24 2017 05:20:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lieve Ellen,

Wij zijn zeer vereerd het voorrecht te hebben gehad u in Grand Park Lara te verwelkomen.

Het is een groot plezier uw positieve beoordeling over ons hotel, ons personeel en onze diensten te mogen lezen. Uw feedback is belangrijk om onze toekomstige gasten beter te informeren en hen te begeleiden tijdens het verkiezen van hun vakantie in Grand Park Lara. Wij zijn een internationaal hotel waar alle gasten van alle nationaliteiten van harte welkom zijn!

Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!

Eten heerlijk

Rensje
14-4-2017

Met mijn vader oud en nieuw gevierd!

Gereisd Anders in december 2016
Customer Relationship Management, Guest Relations Manager, 18-4-2017

Beste Rensje,

Allereerst wensen wij u te bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze positieve beoordeling over ons hotel te schrijven.

Het is een groot genoegen te lezen dat u samen met uw vader een mooie herinnering heeft nagehouden bij de overgang van 2016 naar 2017 in Grand Park Lara.

Wij hopen u heel spoedig opnieuw te mogen verwelkomen en kijken alvast uit naar uw volgende bezoek!

Geweldig

Agnès Cauberg
6-6-2016

Grand Park Lara is een heerlijk hotel met een mooi zwembad, uitstekend eten en een fijn strand. Alles wat je voor een geweldige vakantie nodig hebt.

Gereisd Anders in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Grand Park Lara, Guest Relations Manager, Thu Jun 09 2016 17:09:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte Mevrouw Cauberg,

Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons en hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen,

Het GPL-Team!

Voor ons nooit meer!

Fam.Winkeler
11-5-2016

Eten koud.Niet veel variatie.Onvriendelijk personeel.Kan bijna geen lach vanaf.Spreken bijna geen Engels,maar enkele.Kamer zelfs 3 dagen achter elkaar niet schoongemaakt.Veel te weinig bedjes bij zwembad.Geen alacarte restaurant te zien,geen italiaans,was allemaal gesliten.Veel mensen uit Iran.Muziek savonds voor hun afgestemd.Wij zullen er in ieder geval niet meer bieken.

Grand Park Lara, Guest Relations Manager, Sun May 15 2016 19:28:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte Familie Winkeler,

Eerst en vooral willen we u bedanken voor uw verblijf in Grand Park Lara en de genomen tijd om uw recensie te plaatsen.

We willen u graag informeren dat er toerisme studenten stage lopen in het hotel waardoor u sommigen gebrekkig engels zal horen spreken, maar wij geloven er namelijk in dat zij ook de kans moeten krijgen om hunzelf te verbeteren.

Op 3 mei was uw kamerdeur langs de binnenkant op slot, op 5 mei was u aan het slapen en op 6 mei had u het kaartje 'niet storen' hangen waardoor het inderdaad klopt dat we u kamer niet hebben schoongemaakt, wanneer u zelf aan de Guest Relations was geweest i.p.v. uw ouders hadden we het u ook persoonlijk willen uitleggen.

Alle 4 a la carte menu's liggen op de tafel bij de Guest Relations en staan aangegeven de infoschermen.

Per taal worden er elke keer 2-3 liedjes gespeeld en om het zo internationaal mogelijk te maken.

We hopen u voldoende geinformeerd te hebben,

Het GPL team

Erg luxe hotel!

Monika nicatia
19-12-2015

Erg mooie en luxe hotel vergeleken met wat je ervoor betaald! Het eten is ook erg goed en is veel varierend! Verder zijn de werknemers heel erg vriendelijk en het hotel is erg schoon! Werknemers lopen bij wijze 24/7 om zsm iets schoon te maken als het vies wordt!

Gereisd Anders in december 2015
Grand Park Lara, Guest Relations Manager, 21-12-2015

Geachte mevrouw Nicatia,

Bedankt voor uw verblijf en uw beoordeling.

Super om een reactie als deze te mogen lezen!

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Grand Park Lara,

Een prima uitrusthotel

John
22-9-2015

Ik kan u vertellen dat dit een werkelijk prachtig schoon hotel is. Het personeel is hartstikke vriendelijk en ze helpen je graag als je hulp nodig hebt. En wat een leuke zwanen en krokodillen ze maken met de handdoeken in onze kamer! Hartstikke leuk was dat! Ook de obers die overal rondlopen, lopen hun benen onder hun kont vandaan. Het eten smaakt prima, er zijn zoveel soorten dat we graag alles wilden proeven en ook zelfs wat aangekomen zijn. Jammer dat we wel te vaak hebben gezien dat andere mensen teveel op hun bord pakken en dat ze dat niet allemaal opeten, wat dan weer weggegooid wordt. Zonde voor al het geld, tijd en moeite die er daar allemaal in gestoken wordt. Maar dat heeft niets met het hotel te maken natuurlijk. Wij zijn zeker van plan om hier nogmaals terug te komen, adviseren dit hotel bij deze aan iedereen en gaan dit hotel ook absoluut adviseren aan onze eigen familie- en vriendenkring!

Gereisd Anders in september 2015
Grand Park Lara, Guest Relations Manager, 24-9-2015

Beste John,

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Wij kijken uit naar uw volgende vakantie in Grand Park Lara om u hier opnieuw te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Het GPL-Team!

Massaal

Janny
12-9-2015

Een groot en goed verzorgd hotel, maar wel onpersoonlijk!

Gereisd Anders in april 2015
Grand Park Lara, Guest Relations Manager, 14-9-2015

Beste mevrouw Ligthert,

Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd.

Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Lara Team!

Superschoon hotel!

Celine
11-9-2015

Dit hotel is zoals ik in de titel heb geschreven echt superschoon. Ook de kamers. Personeel is heel vriendelijk en netjes. Filiz van Guest Relations kwam ons vragen of we het naar onze zin hadden. Heel goed vind ik dat. Wij vinden het hier echt prachtig. We zijn hier met zijn zessen. De animatie is ook super. Muziek ook. Zwembaden perfect. Wij gaan zeker hier weer terugkomen.

Gereisd Anders in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Grand Park Lara, Guest Relations Manager, Sat Sep 12 2015 11:35:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Celine,

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Wij zijn zeer content te lezen dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent in ons hotel.

De tevredenheid van onze gasten staat in Grand Park Lara hoog in het vaandel en het is altijd wel leuk te lezen dat we hierin geslaagd zijn.

Wij geven dit compliment graag door aan het Management.

Super hotel

OdN
6-9-2015

Ik heb me vermaakt in het hotel. Mooi groot hotel, 3 zwembaden en veel ligbedjes. Verschillende restaurantjes waar je kan eten, een ijskraam en wafelkraam en poolbuffet, genoeg keuze dus. Ik zou hier graag terugkomen !

Gereisd Anders in augustus 2015
Grand Park Lara, Customer Relationships Manager, 8-9-2015

Beste gast,

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.