Hotel Grand Park Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Grand Park Lara
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Grand Park Lara is een vakantiebestemming voor alle leeftijden. Karin schrijft: ‘Het is een keurig hotel en zeer goed verzorgd. Mooie combi kamers voor ouders met kinderen. Ieder eigen slaapkamer toch met tussendeur dichtbij.’ Aan de allerkleinsten is gedacht met een kinderbad en voor de oudere kids is er een avontuurlijk waterpark. De animatie is zelfs in het Nederlands. Wel zo makkelijk voor de kids. Benieuwd wat je nog meer in Grand Park Lara Hotel kunt doen? Lees met ons mee.

Zijn jouw kids echte waterratten? Dan zitten ze bij Hotel Grand Park Lara dus helemaal goed. Reviewers schrijven dat het soms wel wat druk kan zijn aan het zwembad waardoor het lastig is om een ligbedje te vinden. Jullie geven de tip om naar het privéstrand 500 meter verderop te lopen. Hier zijn altijd genoeg bedjes vrij voor het hele gezin.

Even uitgezwommen? Dan kunnen de kids meteen door naar de (Nederlandstalige!) animatie. Voor de allerkleinsten is er altijd wel wat te doen bij Grand Park Lara Hotel. Van knutselen tot aan een sporttoernooi. Vakantiegangers vinden dat er voor de oudere kids iets minder te doen is, maar zijn wel te spreken over de avondshows. Reviewer Anneke is van mening dat de live-muziek en de buikdansshow het verblijf nog beter maken. Wel vinden veel reviewers dat de animatie soms te lang doorgaat (tot 0:00). Anneke heeft hier een goede tip voor: ‘Als je jonge kinderen hebt vraag om een kamer in gebouw g-h. Animatie duurt s avonds tot soms twaalf uur! Animatie was wel leuk, maar we vinden 23 uur een acceptabeler tijdstip ivm kinderen die vroeg wakker zijn.’

Jullie vinden dat Hotel Grand Park Lara vooral goed scoort op haar persoonlijke service. Zo schrijft Sonja: ‘Geweldig hotel, heerlijk te eten. Het personeel is zo snel, ze weten binnen 1 dag wat je drinkt en komen zodra het glas leeg is een nieuwe brengen’.

Aan keuze uit restaurants ook geen gebrek. Op basis van de all-inclusive formule kun je de hele dag door genieten van hapjes en buffetten. Volgens jullie is het buffetrestaurant wel wat druk en kan het zijn dat je eventjes in de rij moet staan voor het warme eten. Maar de à la carte restaurants maken dit meer dan goed. Voor een klein bedrag van 5 euro worden de gerechten aan tafel gebracht en kun je rustig eten. Hier geniet je van bijvoorbeeld Italiaanse-, Chinese- en barbecuegerechten. Let wel op dat sommige van deze extra restaurants gesloten zijn buiten het hoogseizoen.

Ligging

Ruil je de luxe tijdelijk liever in voor een leuk uitje? Rondom Hotel Grand Park Lara is er genoeg te doen. Loop eens langs de Guest Relations om te vragen naar de leukste uitjes. Veel van jullie zijn enthousiast over de jeepsafari en vertellen dat dit een leuke excursie is voor alle leeftijden. Liever iets actiefs? Ga dan naar het strand en spring op een banaan of leer waterskiën.

Een echte cultuurliefhebber? Dan mag een bezoekje aan het kasteel van Antalya zeker niet ontbreken. Of ontdek de overblijfselen uit de Romeinse tijd in Side. Met de dolmus ben je snel en goedkoop op je bestemming.

Contact

479 reviews over Hotel Grand Park Lara in het Nederlands

Super!

Leonie
3-9-2019

10 dagen in september. Prima kamer (Familiekamer) in F gebouw. Hadden eerst kamer in C gebouw maar daar was de woonkamer omgezet tot 2e slaapkamer waardoor iedereen steeds door slaapkamer moest om naar wc/douch te gaan. En er geen woonkamer weer was. Dit aangegeven en kregen gelijk nieuwe kamer die dit niet had. Eten prima maar toch wel geregeld dingen die koud waren en weinig keuze voor vegetariërs. Grote buffetzaal heel massaal en druk, wel meeste keuze daar.

Zwembad: Schoon, geen last van te veel gloor en meer dan genoeg bedjes en parasols.

Zee is stukje lopen maar gaat elke 4 min een golfkarretje heen een weer die je gratis brengt! In enkele minuten Aan zee ook genoeg bedjes met overkappingen dus genoeg schaduw.

Zowel op resort als aan strand overal drinken te krijgen en heel veel keuze. soms een kleine rij maar gaat heel snel.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Thu Sep 05 2019 13:12:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Leonie, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Voor ons nooit meer

Familie
18-8-2019

Massaal hotel en teveel mensen in het zwembad! Ontbijten met het bord in je hand en hopen dat je een zitplek kunt vinden... Bedjes zijn al vroeg bezet Strandbedjes stelt niets voor, ook veel te massaal en te ver van het strand af. Er is weinig charme aan dit hotel! Ze kunnen bijna geen verstaanbaar engels. Balkon is heel klein en in de avond is er te weinig plek voor de gasten om te zitten. Eten in overvloed, maar helaas vaak koud. Op de dag van vertrek een karig ontbijt.. een broodje en geen boter. Eten en drinken bij het zwembad. Nee turkije wij komen er niet weer terug!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 29-8-2019

Beste gast, Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van Grand Park Lara voor uw verblijf in Antalya.

Wij zijn trots op de vriendelijke en efficiënte service in ons hotel en dit is de reden waarom we teleurgesteld zijn om te lezen dat uw ervaring niet binnen onze gewoonlijke standaard valt. We nemen de feedback van onze gasten zeer serieus waardoor u er zeker van kunt zijn dat uw opmerkingen zullen worden gedeeld met ons team zodat we onze service blijven verbeteren.

Ook willen wij u eraan herinneren dat er een Guest Relations team aanwezig is waar u informatie of hulp kan vragen, uw mening of wens kan uiten zodat u ter plaatse geholpen wordt en u niet vertrekt met een naar gevoel.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel,

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Lara Team

Groot hotel maar zeker mooi en goed!

Janice
6-8-2019

Groot hotel (900 kamers) vergeleken het zwembad waardoor het erg druk was in het water en bij de bedjes. Verder eten genoeg afwisseling goed en netjes verblijf, locatie perfect! Shuttle busje naar strand maar lopend ook prima te doen. Top vakantie gehad!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 16-8-2019

Beste Janice, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Voor ons nooit meer!

Anoniem
16-7-2019

Een heel massaal hotel met ontzettend veel Russen. Heel irritant. Voor zo’n groot hotel te weinig en te kleine zwembaden. Je ligt hier echt “Hutje Mudje”. Strand stelt ook niets voor, heel saai en sober eettentje met beperkte kaart. Eten op het resort was wel goed. Alleen ‘s avonds tijdens de BBQ zat je volop in de rook, niet echt fijn. Ook slecht personeel, gewoon kinderen in de bediening. Spraken of begrepen geen woord engels

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 19-7-2019

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel,

Heerlijke vakantie

Lilian
16-6-2019

Als je met 2 volwassene en een kind gaat boek dan een familie kamer anders heb je geen balkon. Verder een goed hotel lekker schoon veel vertier een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Wed Jun 26 2019 07:04:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Lilian, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn zeer content te lezen dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent in ons hotel. De tevredenheid van onze gasten staat in Grand Park Lara hoog in het vaandel en het is altijd wel leuk te lezen dat we hierin geslaagd zijn. Wij geven dit compliment graag door aan het Management.

Zeker voor herhaling vatbaar

Ad
10-6-2019

Goed hotel,goeie prijs /kwaliteit verhouding,schoon en goeie shows

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 11-6-2019

Beste Ad, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Prima

Fami
8-6-2019

Een zeer net hotel, schoon, qua eten en drinken meer dan goed, veel activiteiten , prachtig strand aan de overkant van de weg, één minpunt is de knetterharde muziek waardoor je elkaar s’avonds niet eens kan verstaan.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 14-6-2019

Beste Fami, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Git
31-5-2019

Hotel is groot maar daar heb je niet veel erg in. Hotel ligt in een straat met leuke winkeltjes. Leuk geshopt. Vriendelijk personeel. Super eten. Mooi weer. Alles klopte! Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Beste Git, Bedankt voor uw reactie vol liefde, het doet ons goed om te lezen over uw enthousiaste recensie. Daar doen wij het voor. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen,

geweldig maar nooit meer

CME de Groot
30-5-2019

het verblijf is uitstekend. Eten prima. Net personeel. Erg schoon. Maar er waren alleen teveel russen en men weet hoe deze zijn. Borden vol eten en dan weggooien. Voordringen en zeer onbeleefd. Daarom gaan wij er niet meer heen.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Tue Jun 11 2019 11:07:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste CME de Groot, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Lara Team

Echt een aanrader we gaan in oktober weer

Grietje
20-5-2019

Een zeer mooi en Schoon hotel bediening vriendelijk enzeer behulpzaam

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 29-5-2019

Beste Grietje, Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.