Hotel Grand Park Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Grand Park Lara
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Grand Park Lara is een vakantiebestemming voor alle leeftijden. Karin schrijft: ‘Het is een keurig hotel en zeer goed verzorgd. Mooie combi kamers voor ouders met kinderen. Ieder eigen slaapkamer toch met tussendeur dichtbij.’ Aan de allerkleinsten is gedacht met een kinderbad en voor de oudere kids is er een avontuurlijk waterpark. De animatie is zelfs in het Nederlands. Wel zo makkelijk voor de kids. Benieuwd wat je nog meer in Grand Park Lara Hotel kunt doen? Lees met ons mee.

Zijn jouw kids echte waterratten? Dan zitten ze bij Hotel Grand Park Lara dus helemaal goed. Reviewers schrijven dat het soms wel wat druk kan zijn aan het zwembad waardoor het lastig is om een ligbedje te vinden. Jullie geven de tip om naar het privéstrand 500 meter verderop te lopen. Hier zijn altijd genoeg bedjes vrij voor het hele gezin.

Even uitgezwommen? Dan kunnen de kids meteen door naar de (Nederlandstalige!) animatie. Voor de allerkleinsten is er altijd wel wat te doen bij Grand Park Lara Hotel. Van knutselen tot aan een sporttoernooi. Vakantiegangers vinden dat er voor de oudere kids iets minder te doen is, maar zijn wel te spreken over de avondshows. Reviewer Anneke is van mening dat de live-muziek en de buikdansshow het verblijf nog beter maken. Wel vinden veel reviewers dat de animatie soms te lang doorgaat (tot 0:00). Anneke heeft hier een goede tip voor: ‘Als je jonge kinderen hebt vraag om een kamer in gebouw g-h. Animatie duurt s avonds tot soms twaalf uur! Animatie was wel leuk, maar we vinden 23 uur een acceptabeler tijdstip ivm kinderen die vroeg wakker zijn.’

Jullie vinden dat Hotel Grand Park Lara vooral goed scoort op haar persoonlijke service. Zo schrijft Sonja: ‘Geweldig hotel, heerlijk te eten. Het personeel is zo snel, ze weten binnen 1 dag wat je drinkt en komen zodra het glas leeg is een nieuwe brengen’.

Aan keuze uit restaurants ook geen gebrek. Op basis van de all-inclusive formule kun je de hele dag door genieten van hapjes en buffetten. Volgens jullie is het buffetrestaurant wel wat druk en kan het zijn dat je eventjes in de rij moet staan voor het warme eten. Maar de à la carte restaurants maken dit meer dan goed. Voor een klein bedrag van 5 euro worden de gerechten aan tafel gebracht en kun je rustig eten. Hier geniet je van bijvoorbeeld Italiaanse-, Chinese- en barbecuegerechten. Let wel op dat sommige van deze extra restaurants gesloten zijn buiten het hoogseizoen.

Ligging

Ruil je de luxe tijdelijk liever in voor een leuk uitje? Rondom Hotel Grand Park Lara is er genoeg te doen. Loop eens langs de Guest Relations om te vragen naar de leukste uitjes. Veel van jullie zijn enthousiast over de jeepsafari en vertellen dat dit een leuke excursie is voor alle leeftijden. Liever iets actiefs? Ga dan naar het strand en spring op een banaan of leer waterskiën.

Een echte cultuurliefhebber? Dan mag een bezoekje aan het kasteel van Antalya zeker niet ontbreken. Of ontdek de overblijfselen uit de Romeinse tijd in Side. Met de dolmus ben je snel en goedkoop op je bestemming.

Contact

605 reviews over Hotel Grand Park Lara in het Nederlands

Heerlijke week gehad!

Suzanne
15-9-2019

Goed hotel, mooie ruime kamer (familiekamer), erg schoon. Het eten is prima! Het personeel is vriendelijk & er is veel te doen voor jong & oud. Met bijna 900 kamers is te verwachten dat het druk is! Dan moet je vnaar een kleinere accommodatie kijken!! Wij houden van deze gezelligheid! Leuke week gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Komen zeker terug!,,,

Dirk
7-9-2019

Prima hotel! Mooie ruime kamers, erg schoon, fijn dat de airco dag en nacht aan is op een aangename temperatuur. Erg vriendelijk personeel. Eten in het hoofd restaurant is veel te druk, je kan beter in de omliggende restaurantjes eten. Privé strand is fantastisch, lekkere ligbedden, lounge muziek, prima strand bar!

Helaas de laatste keer

Fam
27-8-2019

Is gewoon een heel mooi hotel en prijs/kwaliteit is gewoon perfect!! Animatie is uitstekend voor kinderen en service in en rond het hotel is goed. Eten is diverse en heerlijk en toch helaas de laatste keer ivm de vele Arabische mensen uit Frankrijk , Israël en Iran die hier zijn. Het nadeel is niet dat er veel zijn maar dat de meeste die hier zitten er een zooitje van maken voor andere en het zijn de kinderen incl volwassen die het doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Thu Aug 29 2019 07:51:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Super!

Fam. from Holland
20-8-2019

Ik begrijp alle negatieve reacties niet zo, voornamelijk mbt het eten. Het was onze eerste keer Grand Park, we hebben genoten! Het eten was goed, ontzettend divers, veel verse groenten/fruit. De hele dag vanalles te krijgen. Respect voor de harde werkers in dit hotel, ze krijgen heel wat te verduren van andere gasten hebben we gemerkt. Kamers zijn schoon en ruim (familiekamer). We hadden een kamer in toren D, aan zwembadzijde. Je hoort het rumoer wel s avonds, maar het is op tijd weer stil en de deuren sluiten goed af. Ja, het is druk, voornamelijk in het restaurant, maar dat weet je van tevoren. Wij hebben genoten en onze drie dochters ook!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 29-8-2019

Beste gast, Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Lara Team

Niet geschikt voor het hoogseizoen!

Mourad 020
17-8-2019

Dit was voor mij de 8ste keer in Turkije en ik moet helaas toegeven dat dit hotel het minste van alle 8 was. Op vele fronten scoorde dit hotel laag, zeker ook gezien de prijs en lovende recensies voorafgaand, maar ik hou me even beperkt tot de criteria die Zoover hanteert. Voor de cijfers zie het lijstje. Ergens denk ik dat dit hotel gewoon teveel gasten huist. 3 of 4 gebouwen minder, met gelijke voorzieningen geeft vast en zeker een veel positievere ervaring. Ondanks de drukte hebben mijn partner, en mijn drie meiden het heel leuk gehad. Mijn partner en ik zijn sowieso heel sociaal, en dus hadden we al snel contact met leuke mensen/ouders met ongeveer even oude kids. We hebben zelfs excursies samen heeel goedkoop geboekt. En daarnaast hebben we onszelf en onze kinderen vanaf dag 1 zo ingesteld om doof en blind te zijn voor onbehoorlijk of ongepast gedrag van anderen of andere culturen. Dat was wel een opgave...

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Thu Aug 29 2019 07:59:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Mourad, Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van Grand Park Lara voor uw verblijf in Antalya.

Wij zijn trots op de vriendelijke en efficiënte service in ons hotel en dit is de reden waarom we teleurgesteld zijn om te lezen dat uw ervaring niet binnen onze gewoonlijke standaard valt. We nemen de feedback van onze gasten zeer serieus waardoor u er zeker van kunt zijn dat uw opmerkingen zullen worden gedeeld met ons team zodat we onze service blijven verbeteren.

Ook willen wij u eraan herinneren dat er een Guest Relations team aanwezig is waar u informatie of hulp kan vragen, uw mening of wens kan uiten zodat u ter plaatse geholpen wordt en u niet vertrekt met een naar gevoel.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel,

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Lara Team

Heerlijke vakantie, ideaal voor gezinnen

Janna
14-8-2019

Wij hebben hier een hele mooie vakantie gehad. Hotel is netjes en wordt goed schoongehouden. Eten is prima, de keuze is reuze. Personeel is vriendelijk en werkt keihard. Minpuntje vonden wij dat het hoofdrestaurant erg druk is. Maar de oplossing hadden we snel gevonden. Boven het hoofdrestaurant is een groot dakterras waar je rustig kunt eten. Waterglijbanen zijn erg leuk, trap veilig. Jammer dat de glijbanen maar beperkte uren open zijn. Verder wordt het zwembad goed onderhouden. Genoeg bedjes en parasols aanwezig. Entertainment genoeg voor jong en oud, voor ieder wat wils. Onze kamer (twee slaapkamer familiekamer) was prima en schoon. Iedere dag netjes onderhouden, schoon beddengoed en handdoeken. Bustransfer 15 minuten. Buiten het hotel zijn er genoeg winkeltjes om te shoppen.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Fri Aug 16 2019 14:38:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Janna, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Lara Team

Leuke vakantie, maar niet meer hier, te massaal

Fam. de Jong
13-8-2019

Schoon hotel. Wel wat druk bij de zwembaden. De hoeveelheid zwembaden is niet gemaakt voor de bewoners van 8 torens. Oorspronkelijk hotel was 5 torens, later zijn er 3 bijgekomen. Dit geldt ook voor het Main restaurant. Gelukkig zijn er genoeg andere eetgelegenheden in het hotel. Busje naar het strand is goed, het is ook aan te lopen, Max een meter of 250. Al het personeel is vriendelijk. Breng vooral een bezoekje aan de gozlemebakker op het strand, Haniye. Altijd vriendelijk. Minibar op de kamer is alleen flessen water. Vers geperst sap moet je betalen. Na 24.00 betalen voor drankjes. En de drankjes bij het eten is selfservice, geen obers die je vragen wat je wil drinken , tenzij je een fooitje geeft op de 1e dag, dan weten ze je te vinden. En handdoekje leggen 2.0.. na 08.00u geen plek meer te vinden aan het zwembad.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Fri Aug 16 2019 14:38:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Fam. de Jong,

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Lara Team

2e keer dat weer hier kopen en weer genoten!

Familie Smits
9-8-2019

De 2e keer dat we nu weer hier komen en wat een heerlijk hotel is het! Het is er druk in het hoogseizoen maar dat kan je verwachten bij een groot hotel zoals dit. Vergeleken met 2 jaar geleden is het eten echt een stuk beter geworden qua smaak en aanbod. Wat wel is gebleven is dat het eten vaak wel koud is ook al kom je als eerst binnen. Wat ons tegenviel was het animatieteam deze was 2 jaar geleden veel beter maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ook was de housekeeping een stuk slechter maar daar hebben we 2x melding van gemaakt en in de laatste week maakten ze wel iedere dag onze kamer schoon en kreeg we ook iedere dag schone handdoeken. Verder hebben we weer 2 weken genoten en we gaan zeker nog een keer terug. Er was 1 persoon die voor ons de vakantie helemaal af maakte en dat was Iiknur Kaya Dogan. Deze vrouw werkt in dit hotel als serveerster maar stak met kop en schouders boven de rest uit! Haar aandacht en service was echt top!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 16-8-2019

Beste Familie Smits, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Lara Team

Voor kinderen een waar paradijs!!

MJ Huisman
5-8-2019

Een groot hotel, ruim 900 kamers. Neem altijd een familiekamer, anders geen balkon. De bedden waren heel erg hard. Hou er rekening mee, dat je hier niet heen gaat voor je rust, vrijwel de hele dag luide muziek, tot laat in de avond, maar dat wisten we van tevoren. Voor kinderen een waar paradijs, heerlijk zwemmen in de verschillende baden. Wifi erg goed, ook op het strand, 150m van het hotel. Het eten was kwalitatief goed, ook op temperatuur, niet heel veel variatie. Toetjesbuffet erg uitgebreid. Wel erg druk en net te weinig plaatsen, dus soms was het even wachten op een plekje. Helaas geen verse sappen in all inclusieve en weinig en matig fruitaanbod. Het ging ons er iets “te rumoerig” aan toe, dus wij gaan hier niet nog een keer naartoe. Service en vriendelijkheid was goed, maar zeker niet uitstekend. Niet iedereen was even vriendelijk. Al met al een goed hotel, zeker voor vier sterren.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Beste MJ Huisman, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Leuk hotel

Anoniem
1-8-2019

Wij zijn 13 dagen naar grand park lara geweest met onze kinderen van 14 13 4 en 1. De 7 gebouwen zijn overdag niet heel mooi maar savonds door de neon verlichting best aardig om te zien. De familie kamer was prima. Groot, bedden best fijn, kussens alleen voor ons te hoog. Badkamer ten opzichte van de rest van de kamer aan de kleine kant maar alles wat je nodig hebt. Eten heerlijk, elke dag bbq, donuts, ijsjes.. echt dikke prima. Alleen doordat het op een andere manier bereid wordt toch wel last van ons buik. Animatie voor de kinderen super. Altijd wat te doen, speeltuin groot. Zwembaden overvol met mensen, wel handoekje leggen Sochtends. Glijbanen leuk en vaak open. Shows savonds varient en leuk. Jammer dat je voor veel dingen voor de kinderen bij moet betalen zoals T-shirt kleuren, trampoline springen etc. Wij gaan hier niet nog een x heen omdat het te massaal is maar zeker leuke vakantie gehad! Vriendelijke bediening, erg schoon!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Beste gast, Eerst en vooral willen we u bedanken voor uw verblijf in Grand Park Lara en de genomen tijd om uw recensie over uw vakantie te plaatsen.

We zijn teleurgesteld over uw, naar onze standaarden, ongewone ervaring. Ons personeel probeert met grote inspanningen om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, ook tijdens de drukkere perioden.

We nemen feedback van gasten zeer serieus en deze reactie zal daarom worden gedeeld met ons team zodat we kunnen doorgaan met het verbeteren van onze service.

Wij hopen u weer te mogen welkomen in ons hotel,

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.