Hotel Grand Park Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Grand Park Lara
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Grand Park Lara is een vakantiebestemming voor alle leeftijden. Karin schrijft: ‘Het is een keurig hotel en zeer goed verzorgd. Mooie combi kamers voor ouders met kinderen. Ieder eigen slaapkamer toch met tussendeur dichtbij.’ Aan de allerkleinsten is gedacht met een kinderbad en voor de oudere kids is er een avontuurlijk waterpark. De animatie is zelfs in het Nederlands. Wel zo makkelijk voor de kids. Benieuwd wat je nog meer in Grand Park Lara Hotel kunt doen? Lees met ons mee.

Zijn jouw kids echte waterratten? Dan zitten ze bij Hotel Grand Park Lara dus helemaal goed. Reviewers schrijven dat het soms wel wat druk kan zijn aan het zwembad waardoor het lastig is om een ligbedje te vinden. Jullie geven de tip om naar het privéstrand 500 meter verderop te lopen. Hier zijn altijd genoeg bedjes vrij voor het hele gezin.

Even uitgezwommen? Dan kunnen de kids meteen door naar de (Nederlandstalige!) animatie. Voor de allerkleinsten is er altijd wel wat te doen bij Grand Park Lara Hotel. Van knutselen tot aan een sporttoernooi. Vakantiegangers vinden dat er voor de oudere kids iets minder te doen is, maar zijn wel te spreken over de avondshows. Reviewer Anneke is van mening dat de live-muziek en de buikdansshow het verblijf nog beter maken. Wel vinden veel reviewers dat de animatie soms te lang doorgaat (tot 0:00). Anneke heeft hier een goede tip voor: ‘Als je jonge kinderen hebt vraag om een kamer in gebouw g-h. Animatie duurt s avonds tot soms twaalf uur! Animatie was wel leuk, maar we vinden 23 uur een acceptabeler tijdstip ivm kinderen die vroeg wakker zijn.’

Jullie vinden dat Hotel Grand Park Lara vooral goed scoort op haar persoonlijke service. Zo schrijft Sonja: ‘Geweldig hotel, heerlijk te eten. Het personeel is zo snel, ze weten binnen 1 dag wat je drinkt en komen zodra het glas leeg is een nieuwe brengen’.

Aan keuze uit restaurants ook geen gebrek. Op basis van de all-inclusive formule kun je de hele dag door genieten van hapjes en buffetten. Volgens jullie is het buffetrestaurant wel wat druk en kan het zijn dat je eventjes in de rij moet staan voor het warme eten. Maar de à la carte restaurants maken dit meer dan goed. Voor een klein bedrag van 5 euro worden de gerechten aan tafel gebracht en kun je rustig eten. Hier geniet je van bijvoorbeeld Italiaanse-, Chinese- en barbecuegerechten. Let wel op dat sommige van deze extra restaurants gesloten zijn buiten het hoogseizoen.

Ligging

Ruil je de luxe tijdelijk liever in voor een leuk uitje? Rondom Hotel Grand Park Lara is er genoeg te doen. Loop eens langs de Guest Relations om te vragen naar de leukste uitjes. Veel van jullie zijn enthousiast over de jeepsafari en vertellen dat dit een leuke excursie is voor alle leeftijden. Liever iets actiefs? Ga dan naar het strand en spring op een banaan of leer waterskiën.

Een echte cultuurliefhebber? Dan mag een bezoekje aan het kasteel van Antalya zeker niet ontbreken. Of ontdek de overblijfselen uit de Romeinse tijd in Side. Met de dolmus ben je snel en goedkoop op je bestemming.

Contact

375 reviews over Hotel Grand Park Lara in het Nederlands

Monique Dohmen
10-9-2019

Gewoon geweldig.....fijne vakantie gehad. 1 min puntje.....lang in de rij staan voor het eten!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch!

Paulien
27-8-2019

Alles was super goed geregeld! Schoon,heerlijke buffetten en vriendelijk personeel! Top!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 29-8-2019

Beste Paulien, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Erg kil

De korte
24-8-2019

Koud massal geen plek om te eten bakken leeg lange rij om te wachten. Plekken zwembad vol.

Schone kamers eten gevarieerd toen de entertainment begon halvewegen ons verblijf erg leuk. Goede ligging .

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Thu Aug 29 2019 07:52:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste De korte, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

We komen terug

Jan
21-8-2019

Wij waren hier vijf jaar geleden ter gelegenheid van ons 45 jarig huwelijk. We waren toen met onze kinderen en kleinkinderen. Het is ons toen dermate goed bevallen dat wij dit najaar weer naar GrandPark Lara gaan. We zijn eind dit jaar 50 jaar getrouwd en dit vieren we dan weer in dit hotel. We komen dan weer met 10 personen en hopen weer op een prima verblijf in dit hotel. I

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017

Beste Jan,
Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn zeer content te lezen dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent in ons hotel. De tevredenheid van onze gasten staat in Grand Park Lara hoog in het vaandel en het is altijd wel leuk te lezen dat we hierin geslaagd zijn. Wij geven dit compliment graag door aan het Management.

Eenmalig

J vd heide
19-8-2019

Hotel is overvol. Personeel is heel vriendelijk . Zwembadwater is heerlijk. Overvloed aan eten en drinken.Maar je wordt beetje claustrofobisch van alle mensen hier. Ontbijten is een uitdaging om eerst een tafel te vinden. Veel gillende en schreeuwende kinderen tot s nachts laat bij restaurant die 24 uur per dag open is. Wil je beetje rust kies dan voor wat anders. Was voor ons 1 en laatste keer.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Thu Aug 29 2019 07:56:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste J vd Heide, Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Nooit weer.

Dhr. Mulder
12-8-2019

Oei, dit was de 2e keer in grand park lara. Absoluut niet te vergelijken met 2018. Het komt er op neer dat het gewoon slecht was. Stroom 3 x uitgevallen, lekker als je in de lift zit. Handdoekje leggen. Managers, die hard werkend personeel schoferen. Restaurants die gewoon eerder dicht gingen. Op de vertrek dag konden we geen koffie krijgen. Vertrek 05.45 uur. Deze dag is gewoon betaald, maar daar deed het personeel van touroperator niets op uit. Ik kan niet geloven dat dit park zo'n hoog cijfer krijgt. Nooit weer.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 16-8-2019

Beste Dhr. Mulder,

We zijn teleurgesteld over uw, naar onze standaarden, ongewone ervaring. Ons personeel probeert met grote inspanningen om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, ook tijdens de drukkere perioden.

We nemen feedback van gasten zeer serieus en deze reactie zal daarom worden gedeeld met ons team zodat we kunnen doorgaan met het verbeteren van onze service.

Wij hopen u weer te mogen welkomen in ons hotel,

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Lara Team

Goed hotel maar volgens jaar wat anders

Familie Meijerman
9-8-2019

Dit jaar weer eens met het gezin naar GPL gegaan en het was weer een heerlijke vakantie. Waar ik mezelf enorm aan ergerde is dat je al heel vroeg je handdoek op een stoel moest leggen wilde je een goede plaats aan het zwembad hebben. Vooral de Nederlanders legden al heel vroeg hun handdoeken neer en vervolgens zag je ze pas aan he einde van de dag een keer bij het zwembad als ze terug kwamen van het strand. Verder is het eten er op vooruit gegaan in vergelijking met een paar jaar geleden. Het animatieteam is wel slechter geworden in vergelijking met een paar jaar geleden. Ook werden de kamers slechter proper gehouden. Ook dit jaar minder Russen maar veel meer Nederlanders. Doe ons maar andersom want van de Russen heb je geen last. Volgens jaar kijken we uit naar iets anders.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Fri Aug 16 2019 14:40:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Familie Meijerman, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Aardig hotel

Frank
8-8-2019

13 dagen mogen verblijven in GPL. Zeker geen slecht hotel maar wees wel voorbereid op de gehele dag drukte, rumoer en harde muziek. Mocht je wat rust willen zoeken dan kan dat het beste op het strand. Het is er wel levendig, er worden de gehele dag activiteiten georganiseerd: zwembadspelletjes, waterpolo, buikdanswedstrijden, darten (met Ali, een van de leukste animatoren). Ook 's avonds voldoende activiteiten waarvan de kwaliteit nog al eens wisselend is. Het hotel wordt voornamelijk bewoond door Nederlanders, Russen en mensen uit diverse Arabische landen. Hierin komt wel duidelijk naar voren dat' wij' west Europeanen er wat andere (lees minder onbeschofte) normen en waarden er op na houden. Het eten is prima, maar het hoofdrestaurant is echt een drama, wat een ongeorganiseerde herriebende. Tip, pak een van de kleinere restaurants. Wij gaan de volgende keer weer voor 5ster direct aan 't strand.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Beste Frank, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Vreselijk!

Pr
6-8-2019

Te groot hotel! Overal drukte! Bij het zwembad, bij het eten! Eten overigens wel vers maar weinig variatie. Hotel doet er wel alles aan om het schoon te houden! Er komt een bepaald publiek ( uit allerlei landen) die zich vreselijk gedragen, die maken er een bende van! Op site touroperator geven ze een vertekend beeld van dit hotel, of je hier kan relaxen en uitrusten!!(not) gehele dag tot in de avond laat veel te harde muziek. Niet te doen. Voor ons dit nooit meer.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Fri Aug 16 2019 14:44:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast, Eerst en vooral willen we u bedanken voor uw verblijf in Grand Park Lara en de genomen tijd om uw recensie over uw vakantie te plaatsen.

Wij hopen u weer te mogen welkomen in ons hotel,

redelijk hotel

Simone
4-8-2019

Tijdens eten zelf drank halen. Bestek zelf halen.Verse jus extra betalen.Minibar alleen water. Voor onze zoon wilde ik een cocktail zoals vorig jaar in ander hotel,melk met aardbeiensiroop. Stond niet op kaart,dus kregen het niet.Terwijl ze het wel afzonderlijk hadden.Met veel moeite en bijhalen van de chef toch, voor 1x,gekregen.In badkamer hangt een zeepdispencer en er zijn handzeepjes, geen shampoo of conditioner .De bedden zijn echt hard.Dit gemeld.Geprobeerd op te lossen door dun dekbed op matras te leggen.Service is snel.Kluis, extra betalen.Het lopen naar het strand is goed te doen.Het eten is oké. Je kunt op meerdere plaatsen gaan eten.All inclusive wat betreft drinken is tot 24.Daarna betalen.Het hotel is netjes. Proberen alles bij te houden.Op kamer wordt alleen voor het oog bij gehouden.Handdoek leggen moet hier.Muziek animatie te hard.Al met al vind ik het geen 4 * waard en vind ik dat ik veel betaald heb voor wat ik kreeg

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.