Hotel Grand Park Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Grand Park Lara
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Grand Park Lara is een vakantiebestemming voor alle leeftijden. Karin schrijft: ‘Het is een keurig hotel en zeer goed verzorgd. Mooie combi kamers voor ouders met kinderen. Ieder eigen slaapkamer toch met tussendeur dichtbij.’ Aan de allerkleinsten is gedacht met een kinderbad en voor de oudere kids is er een avontuurlijk waterpark. De animatie is zelfs in het Nederlands. Wel zo makkelijk voor de kids. Benieuwd wat je nog meer in Grand Park Lara Hotel kunt doen? Lees met ons mee.

Zijn jouw kids echte waterratten? Dan zitten ze bij Hotel Grand Park Lara dus helemaal goed. Reviewers schrijven dat het soms wel wat druk kan zijn aan het zwembad waardoor het lastig is om een ligbedje te vinden. Jullie geven de tip om naar het privéstrand 500 meter verderop te lopen. Hier zijn altijd genoeg bedjes vrij voor het hele gezin.

Even uitgezwommen? Dan kunnen de kids meteen door naar de (Nederlandstalige!) animatie. Voor de allerkleinsten is er altijd wel wat te doen bij Grand Park Lara Hotel. Van knutselen tot aan een sporttoernooi. Vakantiegangers vinden dat er voor de oudere kids iets minder te doen is, maar zijn wel te spreken over de avondshows. Reviewer Anneke is van mening dat de live-muziek en de buikdansshow het verblijf nog beter maken. Wel vinden veel reviewers dat de animatie soms te lang doorgaat (tot 0:00). Anneke heeft hier een goede tip voor: ‘Als je jonge kinderen hebt vraag om een kamer in gebouw g-h. Animatie duurt s avonds tot soms twaalf uur! Animatie was wel leuk, maar we vinden 23 uur een acceptabeler tijdstip ivm kinderen die vroeg wakker zijn.’

Jullie vinden dat Hotel Grand Park Lara vooral goed scoort op haar persoonlijke service. Zo schrijft Sonja: ‘Geweldig hotel, heerlijk te eten. Het personeel is zo snel, ze weten binnen 1 dag wat je drinkt en komen zodra het glas leeg is een nieuwe brengen’.

Aan keuze uit restaurants ook geen gebrek. Op basis van de all-inclusive formule kun je de hele dag door genieten van hapjes en buffetten. Volgens jullie is het buffetrestaurant wel wat druk en kan het zijn dat je eventjes in de rij moet staan voor het warme eten. Maar de à la carte restaurants maken dit meer dan goed. Voor een klein bedrag van 5 euro worden de gerechten aan tafel gebracht en kun je rustig eten. Hier geniet je van bijvoorbeeld Italiaanse-, Chinese- en barbecuegerechten. Let wel op dat sommige van deze extra restaurants gesloten zijn buiten het hoogseizoen.

Ligging

Ruil je de luxe tijdelijk liever in voor een leuk uitje? Rondom Hotel Grand Park Lara is er genoeg te doen. Loop eens langs de Guest Relations om te vragen naar de leukste uitjes. Veel van jullie zijn enthousiast over de jeepsafari en vertellen dat dit een leuke excursie is voor alle leeftijden. Liever iets actiefs? Ga dan naar het strand en spring op een banaan of leer waterskiën.

Een echte cultuurliefhebber? Dan mag een bezoekje aan het kasteel van Antalya zeker niet ontbreken. Of ontdek de overblijfselen uit de Romeinse tijd in Side. Met de dolmus ben je snel en goedkoop op je bestemming.

Contact

685 reviews over Hotel Grand Park Lara in het Nederlands

Te massaal

Mensvoort
11-9-2019

Dit is de derde keer dat we er waren , vorige keer was het druk met het avond eten maar nu was het niet meer normaal ,3 buffet restaurants die tussen half 7 en 9 uur geopend zijn in de avond .waarvan er 2300 personen ( hebben we gehoord) moeten eten , wij met 2 personen hadden meestal om half 8 geen plaats , als je wil zitten moet je er om half 7 zijn . Dan hebben we het nog niet over de wachtrij aan het buffet zelf .boven was het rustiger maar veel minder keus .de rest was goed in het hotel overdag verspreid de aantal mensen naar zwembad en strand , avond veel shows .wil je met 2 gaan pak een knusser hotel

Gereisd Met partner in september 2019

Gemiddeld

Annebeth
11-9-2019

Wij zijn hier de eerste week van september verbleven. Wij vonden het een prima hotel. Personeel is erg vriendelijk en werken gigantisch hard. Het was dan ook brandschoon zowel hotel kamer als de rest van het hotel. Avondshows was ook echt super vermakelijk en van hoog niveau. Echter vonden wij het eten op het ontbijt na rampzalig! Lunch was vrijwel iedere dag hetzelfde; brood was dan ook behoorlijk uitgedroogd. Ook het avondeten vonden wij alles behalve lekker en daarnaast ook nog is heel ongezellig. Wachten in de rij met je bord om vervolgens onder een tl-buis of bouwlamp te gaan zitten. Ook de drank was niet te zuipen en de echte drank was dan tegen flinke betaling wel te verkrijgen maar goed je zit all-in denk je dan toch. A la carte restaurant vonden wij dan wel een stuk beter! Hier moet je voor reserveren en dan betaal je 5 euro per persoon maar he... je hebt wel lekker eten. Al met al wel een fijne vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dorien Maes
8-9-2019

N leuk hotel met veel Nederlandse gezinnen. Momenteel ook veel leuke Turkse gezinnen(uit België en Nederland)Eten is prima,voor elk wat wils,maar ben t eens met bovenstaande. Waarom niet eerst je bord leeg eten,vóór je weer ander haalt.Soms is t nog niet eens aangeraakt,en vertrekken ze weer voor iets anders.Mooie familiekamers.

Goed hotel mooie locatie

Ramon
5-9-2019

Hier de 1e week van september verbleven. Wat ons het eerst opviel was dat de locatie eigenlijk best klein is voor zoveel hotelkamers. De zwembaden zijn wat ons betreft wel toe aan een opknapbeurt, veel ligbedjes op elkaar en er worden al vroeg handoeken gelegd. Bij aankomst in ons hotelkamer troffen wij een niet zo’n schone kamer aan, ook de douchekop hing er half aan en de airco lekte, hier is na een week pas wat mee gedaan, Het balkon was ook erg vies, De animatie is erg goed alleen de avondshows zijn wij beter gewend. Het strand is super en voorzien van een leuke bar. Eten is erg goed en je kunt op meerdere plekken tegelijk eten en ook is het eten warm en staan er op meerdere plekken mannen vlees te grillen. Gelijk Als je het hotel uitkomt zijn er veel winkels/bazaars waar je mooi kunt shoppen, en alle hotels zijn mooi verlicht. Wat ons betreft zou ik dit hotel zeker aanraden buiten het hoogseizoen

Gereisd Met partner in september 2019

Prima

J Evers
4-9-2019

Erg massaal hotel! Wat ons opviel was dat er veel personeel rondliep( vriendelijk) en dat er konstant schoongemaakt werd. Familiekamer prima. Zwembadwater lekker koud en voldoende bedjes. Wij waren iedere ochtend pas tegen half 10 beneden en konden met gemak nog een bedje vinden. Animatie helemaal prima! Er is genoeg te doen. De enige minpunten voor ons waren dat er betaald moest worden voor het kluisje de verse jus d'orange en de bacardi cola/ tequila. De eetzaal was erg rumoerig! De wifi is waardeloos behalve op de kamer. Wij hebben ons enorm geergerd aan de verspilling vh eten ! Daar moet echt iets aan gedaan worden want het is beschamend wetende dat er zoveel mensen honger lijden!We hebben een prima vakantie gehad daar !

Gereisd Met partner in augustus 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 5-9-2019

Beste J Evers, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Niet voor herhaling

[email protected]
2-9-2019

Te veel volk voor te kleine zwembaden en restaurants. Het is één grote mierennest ! Het eten is zo goed als elke dag hetzelfde en specifiek gericht voor moslims waar het hotel dan ook vol mee zit. Kamers zijn proper maar klein en balkons zijn zeer zeldzaam. Wifi is zeer zwak en valt constant uit. Helaas niet voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in augustus 2019

Beste Robin, Eerst en vooral willen we u bedanken voor uw verblijf in Grand Park Lara en de genomen tijd om uw recensie over uw vakantie te plaatsen.

We zijn teleurgesteld over uw, naar onze standaarden, ongewone ervaring. Ons personeel probeert met grote inspanningen om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, ook tijdens de drukkere perioden.

We nemen feedback van gasten zeer serieus en deze reactie zal daarom worden gedeeld met ons team zodat we kunnen doorgaan met het verbeteren van onze service.

Wij hopen u weer te mogen welkomen in ons hotel,

Top vakantie!!

Kadri
21-8-2019

Het hotel is heel schoon, ook kamers! Zwembaden zijn heel mooi en zelfs later in de ochtend is er nog plaats bij het zwembad. Het eten is heel lekker, ook is een 24-uurs reataurant wat heel handig is. Personeel is aardig. Zeker Tulin van de guest relations is heel erg leuk.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Thu Aug 29 2019 07:53:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Kadri, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Geweldig!

Merel
21-8-2019

Leuk hotel. Veel eten gelegenheden en veel diversiteit. Zowel overdag als ‘s avonds is er genoeg te doen met het geweldige animatieteam. Kamer zijn mooi en schoon. Personeel is zeer vriendelijk en in het speciaal het guest relation team. Geweldige vakantie gehad!!!

Gereisd Met partner in augustus 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 29-8-2019

Beste Merel, Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Voor herhaling vatbaar

Hans
4-8-2019

Fantastisch verblijf. Lekker en gevarieerd gegeten. Fijne kamer met alle noodzakelijke voorzieningen. Aardig en behulpzaam personeel. Prima geholpen door de Guest Relations. Privestrand op loopafstand. Genoeg plek voor iedereen.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, Fri Aug 16 2019 14:46:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Hans, Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Nooit meer!!!

Luuk
2-8-2019

Vakantie fabriek, te klein voor het aantal bezoekers. Eetzaal veel te klein en luidruchtig, je vind er nagenoeg geen plaats. Eten is er genoeg maar smaakt allemaal het zelfde met een nasmaak van afwasmiddel. Er staat voor 900 man een persoon omelet te bakken in een zijzaaltje wil je er één neem een stoel mee en een goed boek, gaat even duren. behalve ijs kost het voor kinderen allemaal extra. Ook de mensen van de wellness zijn irritant opdringerig en staan op een zo strategische plek dat je er letterlijk niet om heen kunt. Als je naar het Guest Relations team gaat om je beklag te doen wordt je duidelijk gemaakt dat je niet zo moet zeuren en doen verder helemaal niets. Waar die hoge waarderingen vandaan komen is mij een totaal raadsel op het park loopt iedere Hollander nl. te klagen. Advies geef wat meer geld uit voor een echt 5 sterren resort en blijf hier weg, zonde van het geld en de tijd.

Gereisd Met partner in juli 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 16-8-2019

Beste Luuk,

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.