Hotel Grand Park Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Grand Park Lara
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Grand Park Lara is een vakantiebestemming voor alle leeftijden. Karin schrijft: ‘Het is een keurig hotel en zeer goed verzorgd. Mooie combi kamers voor ouders met kinderen. Ieder eigen slaapkamer toch met tussendeur dichtbij.’ Aan de allerkleinsten is gedacht met een kinderbad en voor de oudere kids is er een avontuurlijk waterpark. De animatie is zelfs in het Nederlands. Wel zo makkelijk voor de kids. Benieuwd wat je nog meer in Grand Park Lara Hotel kunt doen? Lees met ons mee.

Zijn jouw kids echte waterratten? Dan zitten ze bij Hotel Grand Park Lara dus helemaal goed. Reviewers schrijven dat het soms wel wat druk kan zijn aan het zwembad waardoor het lastig is om een ligbedje te vinden. Jullie geven de tip om naar het privéstrand 500 meter verderop te lopen. Hier zijn altijd genoeg bedjes vrij voor het hele gezin.

Even uitgezwommen? Dan kunnen de kids meteen door naar de (Nederlandstalige!) animatie. Voor de allerkleinsten is er altijd wel wat te doen bij Grand Park Lara Hotel. Van knutselen tot aan een sporttoernooi. Vakantiegangers vinden dat er voor de oudere kids iets minder te doen is, maar zijn wel te spreken over de avondshows. Reviewer Anneke is van mening dat de live-muziek en de buikdansshow het verblijf nog beter maken. Wel vinden veel reviewers dat de animatie soms te lang doorgaat (tot 0:00). Anneke heeft hier een goede tip voor: ‘Als je jonge kinderen hebt vraag om een kamer in gebouw g-h. Animatie duurt s avonds tot soms twaalf uur! Animatie was wel leuk, maar we vinden 23 uur een acceptabeler tijdstip ivm kinderen die vroeg wakker zijn.’

Jullie vinden dat Hotel Grand Park Lara vooral goed scoort op haar persoonlijke service. Zo schrijft Sonja: ‘Geweldig hotel, heerlijk te eten. Het personeel is zo snel, ze weten binnen 1 dag wat je drinkt en komen zodra het glas leeg is een nieuwe brengen’.

Aan keuze uit restaurants ook geen gebrek. Op basis van de all-inclusive formule kun je de hele dag door genieten van hapjes en buffetten. Volgens jullie is het buffetrestaurant wel wat druk en kan het zijn dat je eventjes in de rij moet staan voor het warme eten. Maar de à la carte restaurants maken dit meer dan goed. Voor een klein bedrag van 5 euro worden de gerechten aan tafel gebracht en kun je rustig eten. Hier geniet je van bijvoorbeeld Italiaanse-, Chinese- en barbecuegerechten. Let wel op dat sommige van deze extra restaurants gesloten zijn buiten het hoogseizoen.

Ligging

Ruil je de luxe tijdelijk liever in voor een leuk uitje? Rondom Hotel Grand Park Lara is er genoeg te doen. Loop eens langs de Guest Relations om te vragen naar de leukste uitjes. Veel van jullie zijn enthousiast over de jeepsafari en vertellen dat dit een leuke excursie is voor alle leeftijden. Liever iets actiefs? Ga dan naar het strand en spring op een banaan of leer waterskiën.

Een echte cultuurliefhebber? Dan mag een bezoekje aan het kasteel van Antalya zeker niet ontbreken. Of ontdek de overblijfselen uit de Romeinse tijd in Side. Met de dolmus ben je snel en goedkoop op je bestemming.

Contact

10 reviews over Hotel Grand Park Lara in het Nederlands

geweldig joch

vegi
3-2-2018

İk ben hier met een vriendin. We zijn goed geholpen met alles door Abdullah van de Guest Relations! hierdoor hebben we een top vakantie gehad we hebben verschillende bestemmingen bezocht

Gereisd Zakelijk in januari 2018
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 7-2-2018

Beste vegi,

Wij danken u van harte voor uw kostbare tijd die u heeft vrijgemaakt om deze lovende review met ons te delen.

Gasttevredenheid wordt hoog in het vaandel gedragen in Grand Park Lara en daarom appreciëren wij ten zeerste uw opmerkingen. Het is een eer om uw aanmoedigende opmerkingen over ons hotel, ons personeel en onze diensten te mogen lezen. Abdullah is een goede werknemer en we danken hem voor zijn naam.

Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u opnieuw te mogen ontvangen!

Met vriendelijke groeten,

Het Grand Park Lara Team

Ideaal voor voetbalkampen

Erol
3-6-2016

Kom hier elk jaar met mijn voetbalploeg op kamp. Lekker eten, goede wasservice en mooie velden. Dit jaar weer!

Gereisd Zakelijk in juni 2016
Grand Park Lara, Guest Relations Manager, 7-6-2016

Geachte Erol, Hartelijk dank voor uw commentaar! Het is altijd leuk om te lezen over een geslaagde vakantie in ons hotel. Wij hopen het voorrecht te hebben u spoedig terug te mogen ontvangen in Grand Park Lara, Het GPL-Team!

Weer een leuke lay over gehad!

Burak
1-6-2016

Als steward verblijf ik regelmatig in Grand Park Lara. Het is leuk dat je herkent wordt door het personeel en je creert een band met elkaar na een ijd. Het eten is altijd lekker, er is voldoende te doen. Zelf vind ik het strand altijd leuk omdat het er rustig is. Met bus LC07 kom je gelijk in Antalya. Bedankt weer voor de leuke week!

Gereisd Zakelijk in mei 2016
Grand Park Lara, Guest Relations Manager, 7-6-2016

Geachte Burak, Bedankt voor uw reactie vol lof, het doet ons deugd om te lezen over uw enthousiaste recensie. Daar doen wij het voor! We hopen u snel weer te mogen verwelkomen, Het GPL-Team!

Traveltroef

Aan te bevelen voor zakenreizen

Esma
3-3-2016

Het is een goed hotel die de nodige luxe bevatten in de kamers voor een comfortabel verblijf. Het eten is lekker. 's avonds is er altijd iets te doen in de pub en als je je verveelt kan je altijd naar de stad met de bus of taksi. Leuke studiereis gehad.

Gereisd Zakelijk in februari 2016
Grand Park Lara, Guest Relations Manager, 3-3-2016

Beste Esma,

Hartelijk dank voor uw commentaar!

Het is altijd leuk om te lezen over een geslaagde verblijf in ons hotel.

Leuke tijd gehad

Joshua
3-3-2016

We zijn twee weken geleden gekomen voor een training voor de airlines maatschappij waar we voor werken. Kamers zijn erg mooi en groot. Eten was goed. Er is voor ieder wel wat. Het personeel is erg aardig. Niks over te klagen. Je kan makkelijk naar stad vanuit het hotel. Verder een ook fijne vakantie gehad. Zeker een hotel om naar terug te gaan.

Gereisd Zakelijk in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Grand Park Lara, Guest Relations Manager, Thu Mar 03 2016 21:45:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Joshua,

Bedankt voor uw recensie.

Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in Grand Park Lara.

We zouden het heel leuk vinden om u spoedig weer te zien,

Het Grand Park Lara Team!

Bedrijfsreis

Karel Malen
19-2-2016

Hebben een meeting in dit hotel georganiseerd en moet zeggen dat het goed georganiseerd was. Het geluid, de beamer, micro,... alles was helemaal in orde. Het eten was lekker en ook een goede wellness. Massages zijn aan te raden. İn het algemeen wordt het hotel goed onderhouden. Wij waren alvast tevreden, volgend jaar hopelijk weer!

Gereisd Zakelijk in februari 2016
Grand Park Lara, Guest Relations Manager, 19-2-2016

Geachte Meneer Malen,

Hartelijk dank voor uw commentaar!

Wat leuk om te lezen over een geslaagde zakenreis in ons hotel.

Wij hopen het voorrecht te hebben u spoedig terug te mogen ontvangen, ook voor uw vakantie, in Grand Park Lara,

Tot binnekort!

Erol
17-12-2015

Heel leuk hotel. Ook goede prijs/kwaliteit verhouding. Dit is zeker een aanrader! Was hier om een hotel te vinden voor het voetbalkamp met mijn groep en heb ze zeker gevonden ;) tot in januari!

Gereisd Zakelijk in december 2015
Grand Park Lara, Customer Relationships Manager, 21-12-2015

Beste Erol,

Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel.

We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Het GPL-Team!

Ideaal voor crew!

Aiva
30-10-2015

Ik verblijf momentel in dit hotel en ben hier omdat we een layover hebben van 12 uur. Ik werk als een piloot voor vliegtuigmaatschappij. Vorige keren zaten we in mindere in de buurt, maar dit hotel is toch het beste van allemaal vind ik. Het personeel is verstaanbaar, ook nederlandstalige tussen hun. Het eten is super en veel. Je kan gaan sporten en 's avonds is het lekker gezellig. Super!

Gereisd Zakelijk in oktober 2015
Grand Park Lara, Guest Relations Manager, 1-11-2015

Beste Aiva,

Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel.

We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en wensen u nog vele veilige vluchten toe!

Leuk hotel

Philippe
4-4-2014

Goed hotel, vriendelijke service van receptie, guest relation en ander personeel. Kom zeker nog terug!

Gereisd Zakelijk in april 2014
Guest Relations, Guest Relations Manager, 6-4-2014

Beste Philippe, bedankt voor uw reactie. Het is altijd leuk om over een geslaagde vakantie te lezen. We wensen u nog veel vreugde en een geode gezondheid toe. Ayse Yaman, Guest Relation

Grand park Lara is een aanrader!

BasNL
1-7-2013

Erg mooi hotel! Het eten is prima en uitgebreid. Er is genoeg te doen in de omgeving en het winkelcentrum is erg dichtbij. Het personeel in het hotel is vriendelijk en de animatie is goed. De kamers zien er verzorgd uit en worden elke dag goed schoon gemaakt. Ik heb een prettig verblijf gehad.

Gereisd Zakelijk in Fri Jun 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.