208 tips over Hotel Grand Park Lara

• D.M. Coffa, 08-05-2014

Duidelijk voorkeur apptmt. opgeven,uitzicht op het Plan(luidruchtig) of op de "tuin" (rustig).

• May, 11-05-2014

Blijf niet alleen in het hotel! Er stopt een lijnbus LC07, die brengt je voor een euro naar het centrum van Antalya! Zeer mooi om te zien. Ook met 2 buggy's prima te doen. Ook de watervallen van Kursunlu zijn zeer de moeite waard, alleen is de wandeltocht minder / niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn! (veel trappen). Wil je naar Turkije om "inkopen" te doen. Ga dan op maandag of donderdag naar de markt in Manavgat! De prijzen liggen hier voor de helft lager!!!

• Renee , 19-06-2014

De hamam in het hotel is echt heerlijk!! Echt een aanrader.

• schellaars, 24-06-2014

neem een familie kamer dan ben je beter af

• Ad, 31-05-2014

zeker dit hotel een keer bezoeken kort bij de luchthaven en kort bij de stad antalya voor 1euro ben je er al en zie je ook nog wat van de stad.

• Fam.krommenhoek, 03-05-2014

de gezinskamers zijn super!! lekker groot en schoon voor al kamer 9502 :)

• nancybecquart, 20-04-2014

Woensdag markt in Antalya. bus 37 nemen.( ongeveer een uur enkele rit ) Zaterdag markt in Lara. bus 07 nemen. ( ongeveer 20 min enkele rit)

• Carla, 24-04-2014

Al s je met twee bent kan je eventueel 4 persoonskamer boeken, jammer van de prijs dan!

• Kempie, 05-04-2014

Hammam en welness en spa raad ık zeker aan

• patricia, 08-05-2014

Vraag bij de Hamam duidelijk wat je betaald heb! laat het goed opschrijven , ik had 5 massages betaald van anderhalf uur en kreeg vervolgens massages van een uur, dat er massages van anderhalf uur afgesproken waren werd keihard ontkent! Laat het dus goed omschrijven op je bon.

• karel coby, 29-05-2014

neem een waterkoker mee als je dat wil boek een famkamer als je een balkon wilt winkelcentrum terra city in lara 20 min met de bus leuke markt in lara

• familie Brandwijk, 05-05-2014

Met de bus naar Antalya is een echte belevenis. Chauffeur propt je er in, je staat de hele weg, deur blijft open, airco gaat niet aan. Let op bij het wisselen van euro naar turkse lira, de koers wisselt sterk. Als er iets niet bevalt, ga naar guest relations, ze proberen je echt te helpen en samen er uit te komen. Wat dat ook kan zijn, bij ons was dat als 1e optie Ramada Hotel voor de helft van onze familie.

• monique, 11-05-2014

familie kamer zeker doen kinderdisco leuk

• E van Herck, 11-05-2014

Familiekamer B is perfect voor 4 tot 5 personen. Lekker uit eten gaan is ook heerlijk in Antalya zelf, wij zijn bij de volgende restaurants geweest die kwaliteit serveerde tegen een prima prijs: Big man, Big chefs cafe and brasserie en Turgay Et Lokantası.

• Daphne, 02-05-2014

Antalya is een mooie stad om heen te gaan

• Josée, 02-05-2014

De markt op zaterdag is leuk om een keertje naar toe te gaan.

• Rachella, 03-04-2014

Ga zeker een keer naar het privé strand toe top

• Theo Haane, 19-04-2014

Familie kamer is zeer aan te raden kamer plus 2 slaapkamers. Wifi werkt in de lobby prima Voor zo n groot hotel is de lobby wel wat klein

• T. Heemskerk, 11-04-2014

Ga lekker naar t strand. Neem een busje naar Antalya en ga eens in de haven kijken. Gezellig. Ook de waterval in Lara aan de kust is mooi. Boek als t kan een familiekamer in toren A of B.

• fam regnerus, 14-06-2014

als je winkelen wil pak de bus naar antalya buiten het hotel stopt de bus voor 2 euro ben je binnen een half uur in het centrum voor mooie winkeltjes want in lara is alles een stuk duurder

• Mumammet, 05-03-2014

Zeker een aanrader neem een gezins kamer als je met kinderen bent.

• Willemsen, 30-05-2014

+ - nieuw schoon modern en overzichtelijk hotel - uitgebreide keuze qua eten mn salade buffet zelfs 'n diet buffet. - hele dag door entertainment. Zelfs 2 mini clubs, waarvan Ali's mini club van hotel hele dag door en zij investeren ook in knutsel activiteiten veel keuze en mogelijkheden. Kids&co is de andere. - er zijn een aantal zwembaden waarvan eentje net open is bij t nieuwe gedeelte waar toren G en H net gebouwd ziin - avondshow is super, elke avond professionele entertainment

• Dennis, 07-11-2013

In de tijd dat wij gingen koelt het s'avonds toch wel goed af! Dit is eigenlijk wel lekker maar daar hadden wij kwa lange broeken/truien niet echt aangedacht!

• Mariel, 12-11-2013

de watervallen bezoeken...in één woord prachtig!!!

• GrandParkLara, 29-10-2013

Zwemwater voelt koud aan, in de avonden koelt het snel af dus warmere kleding is verstandig. De hamam is zeker een aanrader aan het begin van uw vakantie!

• Marja, 29-10-2013

Excursie Perge en Aspendos was erg leuk!

• p vromans, 29-09-2013

Voor die prijs kun je wat eten en drinken nergens terecht.,tenminste niet in Lara. Wat de kamers betreft ,altijd een familiekamer boeken. Ook al ben je met 2 personen.

• Margreet van der tak, 01-12-2013

Ga met de boot naar de watervallen erg leuk en met de taxi of bus naar antalya er is vlak voor antalya een zeer mooi winkelcentrum helemaal top!

• Cyrille, 25-07-2014

Bij aankomst krijgen sommige kinderen een vis mee naar de kamer. Vraag wel om eten. Wij dachten dat house keeping dit deed....

• arian Noordegraaf, 01-11-2013

Neem geen wifi op je kamer zonde van je geld €5 per 2uur of €10 per dag of €20per week. Wil je zwembad uitzicht hou rekening met geluid van entertainment op podium tot minimaal 22.00uur.

• Marc V, 21-07-2014

Vanuit kamer 7403 heb je deels zeezicht, deels land. Je kunt op het podium (animatie) kijken zonder last te hebben van het geluid. Het strand is goed te voet te bereiken. En zo druk is de grote weg nu ook weer niet.

• Petra & Marian, 13-10-2013

Ga eens lekker eten in de a la carte restaurants.

Probeer zeker het zwembad

• Marja en ton schobben , 02-07-2014

Internet zou beter moeten dat was wel jammer we hadden ervoor betaald maar slecht bereik hoor

• Wendy & John, 22-09-2013

Laat Nederlanders, Duitsers en Belgen zo weinig mogelijk samen verblijven in een dezelfde toren met Iraans volk om problemen te voor komen. Beter toe zicht in en rond het zwembad gezien het Iraanse volk en direct actie ondernemen bij wan gedrag.

• Hulya yurtay, 17-08-2013

Hotel is niet ver van stad Antalya... In de omgeving vind je veel winkels om te shoppen

• frank, 13-08-2013

hamman,wel in het hotel,misschien iets duurder dan buiten het hotel,maar wel schoon,en super relax.

• Marion Akse, 13-08-2013

voor mensen met jonge kinderen KIDS EN CO club van Corendon

• Erwin Schuurman, 17-09-2013

Nog een extra buffetrestaurant want als het laatste gebouw klaar is zal dit hotel aan zijn maximale capaciteit komen wat tafels en kwaliteit betreft.

Probeer zeker het zwembad

• Guy, 05-09-2013

De welness is een echte aanrader. Prijs/kwaliteit een echte aanrader.

• Marjan, 27-08-2013

Neem oordopjes mee voor de harde muziek die tot 24.00 uur duurt.

• Hans, 06-08-2013

Onderhandel over de prijzen! Maak er een sport van :-).

• mohammed al-haddad, 05-08-2013

Tips: Neem de bus (lijnnr LC07) naar antalya (wijk Kaleici). Voor 1 euro ben je in 45 min in hartje Antalya. Erg leuk! Tevens biedt de rit naar Antalya diverse mogelijkheden om uit te stappen, bij bijvoorbeeld Terra City een grote winkelcentrum.

• Gabriella en Dennis, 03-08-2013

Je moet zeker naar Sammi gaan, dat is een man die leuke tripjes organiseert. Hij staat altijd aan het einde van de sultan bazaar (1e bazaar die je tegen komt aan de linkerkant, voorbij delphin imperial). Hij regelt super leuke tripjes voor je, speciaal zoals jij het zelf wilt en hij spreekt ook nog eens nederlands!!!

• Lennert De Smet, 18-09-2013

Probeer zeker eens de sauna

• Metehan, 12-07-2013

Neem wel sterke zonnebrand creme mee haha je verbrand heel snel daar

• Meggy, 03-07-2013

De hamam incl. Massage in het hotel, de animatie is erg goed en leuk. De Kids & Co was echt heel erg leuk voor de kids, dames nogmaals bedankt!!

• Lotte, 06-07-2013

Wij zijn een vrijdag naar de markt geweest in guzeloba, vonden we wel tof.

• gerardvankranenburg, 11-09-2013

Excursies, ga buiten het hotel en de toeroperator om , dat scheelt en taxi's zijn extreem duur, dus stevig onderhandelen of de Dolmus nemen.De winkels in de directe omgeving zijn erg duur en vragen prijzen die te hoog zijn voor wat geboden wordt.

• Veronika, 01-07-2013

Naast het hotel is er een bushalte waar u de bus kunt nemen naar kaleici.

• gerlindemoortgat, 03-07-2013

hun klantvriendelijkheid zouden ze met 200% mogen verbeteren en zeker als je all-inn hebt, dat ook geven tot als je naar huis gaat!!!!!

• Patricia Willemsen, 21-08-2013
    • Laat je wenkbrauwen epileren in het hotel. Wordt gedaan met een touwtje. Zeer mooi en strak resultaat! 10 euro
    • Uit het hotel naar rechts zo'n 10 min lopen aan rechterhand zit grote supermarkt waar ze van alles verkopen. Pin betaling mogelijk.

• R.Feijen, 25-06-2013

Om een strandwandeling te maken is het een aanrader om waterschoentjes mee te nemen. Dit omdat er dagen bij waren dat er veel steentjes langs het strand lagen.

• Fam Nas, 20-06-2013

We zijn naar Tera City (overdekt winkelcentrum) geweest met de stadsbus en dat was goed te doen.

• Familie Donkers, 02-08-2013

Wij wilden onze kamer langer aanhouden ivm een late vlucht en dat kostte ons 20,- euro (hoogseizoensprijs?) per persoon tot 16.00 uur. P.s: Als je rookt moet je een kamer MET balkon boeken. Dan hoef je niet te zeuren bij de receptie dat je zo dom was om een standaardkamer te boeken. In het restaurant kun je met een fooitje je tafel veilig stellen. Met dank aan mister Ramazan (Aytekin) voor zijn persoonlijke aandacht.

• Kenneth, 05-08-2013

Met dolmus naar Antalya kost slechts enkele euro's. Dit duurt wel ongeveer 1u30. Maar veel goedkoper dan de taxi.

• Wendy, 14-06-2013

Een thanks en een glimlach doen veel...

• Peter vh, 12-09-2013

Busje Antalya stopt bijna voor de deur. Sommige Taxi prijzen naar Antalya zijn belachelijk. Jeepsafari is best leuk

• Marco, 02-06-2013

Het is aan te raden iets van Waterschoenen of GOEDE Slippers te dragen op het strand! Het zand is 's middags erg warm! Wij hadden dit echter helaas niet we zitten hier nu met grote blaren!

• Patrick, 06-09-2013

Ga eens om 7uur eten zodat je tafeltje buiten hebt en leg eens een eur of 2 neer voor de ober. volgende x staat je tafel gereed met drinken zoadt er niemand anders gaat zitten. gewoon elke x ff tip geven en je heb een gereserveerde plek. En de ober loopt dan nog eens 2x zo hard voor je. echt dit helpt en je heb geen last van geen tafel kunnen vinden

• Bich Hanh, 07-09-2013

Ga zelf een dagje of meerder antalya in. Aan 2/3 uurtjes met excursie heb je echt niet genoeg. Voor 2 lira pp kan je met bus 07 naar antalya. Wel 45 min heen en terug 1,5 uur (drukte en fille). Helaas ligt hotelcomplex te afgelegen.

Bij de oude haven heb je privéstrand voor 11 lira hele dag liggen incl. bedden. Veel mooier en kristalhelder water!

• Patricia, 09-09-2013

Hebben uw kinderen ook zo veel plezier in de Kidsclubs en met de minidisco? Vergeet dan niet om de cd met Kidsclub liedjes in de Kidsclub te kopen (10 euro) Groot succes hier: er wordt nog heel veel meegezongen en op gedanst. Lekker nagenieten van een heerlijke vakantie!

• Patricia, 09-09-2013

Koop een spijkerbroek? Veel winkels geven de service om de spijkerbroek op maat te maken MET de originele zoom. Ideaal. Zorg ervoor dat je dat onderdeel maakt van je prijs tijdens onderhandelen. Niet dat je al een deal hebt gesloten en vervolgens vraagt of de broek ook korter kan worden gemaakt. Want dan wordt daar ook weer extra voor gerekend.

• malika, 19-08-2013

Met de Dolmus bus kun je naar Antalya stad gaan daar zijn leuke winkels voor goedkoop te schoppen

• Altin, 17-07-2013

De verse SIMIT!!! Zeker eten.. En een lekkere Turkse koffie in de lobby!

• Metehan, 12-07-2013

Vergeet geen zonnebrand creme op te smeren!! Haha

• Van Eeckhout, 07-08-2013

Het zijn gebouwen van ongeveer 9 verdiepingen hoog,maar de liften zijn niet van de beste... Als je kan kiezen, kies je beter een kamer op een lagere verdieping.

• Yvette, 05-08-2013

Het Chinese a la carte restaurant was super goed! De italiaan vonden wij persoonlijk iets minder waarschijnlijk omdat het erg druk was toen wij er zaten.

• Bianca, 10-07-2013

Het restaurant mag met warm eten wat meer varieren. Salades,fruit,cake en koekjes in overvloed. 1x gratis a la carte en BBQ gehad omdat alles nieuw was. Smaakte goed!

• kelly eckhart, 03-04-2014

Er is een mooi strand op slechts 5 minuten afstand. kamers met balkons zijn echt een aanrader!

• Kempıe, 05-04-2014

De hamam en welness en spa en de fitness ruimte zijn zeer geschikt voor een welverdiende rust vakantie

• nathalies, 26-06-2013

Wij zijn eens naar de watervallen gaan kijken en dat was heel tof.

• speetjens, 07-01-2014

Ga eens naar Terra city dit is een modern winkelcentrum en op zaterdag naar de markt vlak bij winkelcentrum Laura. Deze liggen beide op de weg naar Antalya. Wandel in Antalya eens naar de haven en loop eens binnen bij een gewone kledingwinkel want de prijzen zijn er heel gunstig.

• mooischilderwerk, 16-12-2013

ga met een georganiseerde all in reis via een reisburo, dat scheelt in de prijs

• van Overbeek, 23-07-2013

DISCO!!!! en na 12.00 uur dien je je eigen drank te betalen a 8 euro per cocktail. Lijkt mij een beetje over the top!!!! Kluis was 3 euro per dag????

• a.buter, 18-11-2013

Huur een fiets en ga naar Antalya. Goed te doen.

• Masje Inpijn, 26-11-2013

Boek een familienkamer, verschil in kosten zijn klein.

• marieke, 20-07-2013

leuk voor het voor- en naseizoen, in hoogseizoen veel te krap qua oppervlakte. Personeel loop wel hun benen onder hun lijf vandaan om het je naar het zin te maken. Emine (NL sprekend) heeft een goed luisterend oor voor "klachten". Al met al een leuke vakantie gehad, zou terug gaan, maar dan in voor- of naseizoen.

• Magalie, 21-07-2013

Ga aan het stand de boottocht doen naar de watervallen, en parasailing. Echt Super leuk. Wel super -> veel Belgen & Nederlanders.

• Wittevrongel patrick, 03-11-2013

Ga eens met de lijnbus voor een ganse dag naar Antalya.

• getruda, 09-02-2014

Boek een kamer met balkon! 2 persoonskamer standaard is zonder balkon!

• Frank, 12-01-2014

Stap binnen bij de kruidenier in het hotel en vergaap je aan de lekkere en gevarieerde thee, waarvoor je bij ons drie keer zoveel betaalt.

• familie Spronk, 18-06-2014

Als u met kinderen komt familie kamer B of c en bij aankomst vragen voor grote familie kamer wij betaalde 10 euro per dag extra en hadden 2 slaapkamers en 1 zitkamer vanuit Nederland deze kamer boeken was zeer prijzig

• rj_3, 02-07-2013

Als je een kamer in gebouw 3 krijgt met uitzicht op de airco en herriie van de airco, moet je naar de receptie gaan en een andere kamer verlangen. Hebben na aandringen bij receptie later in gebouw 1, 8 hoog gezeten

• Ad, 01-06-2014

bezoek de zaterdag morgen markt van antalya je wordt gratis heen en terug gebracht door het hotel.

• Yas, 21-05-2014

Het a la carte restaurants aan Chinees en Italiaans een aanrader!

• D & S, 24-05-2014

Boek een familiekamer C (elite)

• bkocan, 06-07-2014

Het strand nog geen 5 minuten lopen of 1 minuut met shuttle, was geen succes met een kind van 3. Heet zand, de zee wordt snel diep en in combinatie met hoge golven en een kind van 3 die nog niet kan zwemmen geen aanrader. De zee is wel mooi verder. Wij hadden een family kamer (2 slaapkamers) met balkon.

• m boerstal, 09-06-2013

Je ziet dat het qua bouwen erg snel heeft moeten gaan allemaal. Wil het hotel zijn goede naam houden dan zal er nog eens kritisch naar de afwerking gekeken moeten worden. Er hangt overal erg veel los of wanden vertonen vochtplekken. Afgezien daarvan hoop ik dat ze zo blijven presteren. Qua service is het geweldig daar kan menig 5 sterren hotel nog aan tippen!!! Emine van guest relations is de topper samen met de man met het kale hoofd van de receptie!! Zij verdienen een promotie. Bijboeken duur.

• Georgina, 28-05-2013

's Avonds lekker hardlopen op de lange hoofdstraat. Dat is net The Strip in Las Vegas, je kijkt je ogen uit.

• GrandParkLara, 19-09-2013

Lekker gegeten bij het BBQ-restaurant!

• Libbe en Anja, 22-09-2013

Voor weinig geld zijn we met de taxi een hele dag naar Antalya geweest. De vriendelijke chauffeur bracht ons overal waar we wilden en bleef geduldig op ons wachten voor de terugreis.

• Beukers, 12-07-2013

Huur een auto bij het hotel en ga naar de duden watervallen. Ook een boottocht is leuk als je naar de haven van antalya gaat.

• Juuds, 04-07-2013

Excursies: Zorg dat je telnr neemt van de reisleider want ze tellen niet na. - Manavgat markt en boottocht erg leuk. €39 - dagje antalya ook leuk en bus 703 kan je terug naar hotel aangezien ze ons daar hebben achtergelaten. €12

In de buurt winkelen vragen ze te veel vergeleken met antalya of de markt. Dus afrader. Plus ze worden nog agressief ook als je niks koopt!

Lara winkelcentrum Laura erg leuk en zijn echte winkels. Bus Lc 07 Beetje pc hoofdstraat met bershka etc...

• jezzebell, 06-07-2013

neem dichte water schoenen mee voor t hete zand op t strand!!

• Yamina, 08-07-2013

De watervallen zijn leuk om te zien.

• Bart janssens, 28-06-2013

Je kunt eens de Italiaanse A'la carte restaurant proberen, echt heel lekker en service top.

• Frank , 29-06-2013

Loop het hotel uit en 200 meter naar links kun je voor 10 euro per uur een Ginger roadpet huren

• The Sweet Family, 15-08-2013

Het oude stadskern van Antalya met de kleine straatjes en winkeltjes is de moeite waard.

• The Sweet Family, 13-08-2013

Met bus 07 kom je in Antalya centrum. Ongeveer 45 minuten tot een uur rijden. Onderweg is Terras City, een grote winkel mall met O.a. (echte) merkkleding. Iets verderop zitten de Shemall en e Laura Mall. Bezoek het oud gedeelte van Antalya met zijn kleine straatjes en winkeltjes. Zit bij het centrum ; kan bij de" harbour" naar beneden lopen. Een heel goed restaurant is Tuvana Restaurant in het oude gedeelte van de stad. Ontzettend goede sfeer, eten en service.

• Carry, 07-09-2018

Is er iemand jarig. Bestel in restaurant een taart. Voor 4 personen kost 15,-- euro. Taart is zo enorm groot dat je er makkelijk met 8 personen van kunt eten. Tafel wordt leuk versierd, je wordt bediend en taart wordt zingend opgebracht. Doen! Neem familiekamer. Deze zijn ruim en hebben balkon. Tweepersoonskamers hebben dat niet.

• Rick , 09-07-2014

Bezoek het wellness in het hotel, deze was echt super goed. De prijzen zijn echt goed.

Voorbeeld. 1. Hamam 2. 60 minute massage (hostone of normal) 3. Gezichtsmasker

Allemaal bij elkaar voor slechts 35 euro is echt een aanrader!

• Fam. Warmenhoven, 20-07-2014

Niet boeken als je gezin groter is dan 4 personen!!!!!terwijl er op de site zeer ruime familiekamer staat wat dus echt niet waar is!!!!

• DIVA, 15-08-2014

Alle kamers beschikken over een balkon. Een kamer zonder balkon zou ik nooit boeken. Moet toch effe lucht kunnen happen als het nodig is.

• meta, 19-08-2014

ik zou echt voor zwembadzicht kamers gaan...hoorde van veel mensen die aan de buitenkant zaten het uitzicht niet heel fraai was. de familie kamers zijn super mooi en groot. goede airco's tip: kamer 4507 gaat de douchedeur naar binnen open, als je erin staat krijg je hem niet dicht....t ging net maar ik denk mensen met een maatje meer kunnen er niet in.

• Stefaan, 25-08-2014

Als je met kinderen hier naartoe wil gaan, boek dan zeker mistens een familiekamer. Aan het hotel zou ik ook willen adviseren om deze standaard kamers niet meer te verhuren aan koppel met een kind.

• Johan, 20-09-2014

Een waarschuwing,op het resort worden dingen verkocht,maar de jongen die 3D beeldjes verkoopt waar je je foto in 3D in glas kan laten graveren is een grote oplichter.Ik heb daar een beeldje laten maken maar 3x niet gekregen wat ik wou,want eerst was de grootte veelste klein waar ik voor betaald had en er moest een tekst ingegraveerd worden en dat klopte niet,maar als er problemen zijn kan hij geen engelse taal spreken dus doe het niet want ik was niet de enige die problemen had met deze jongen.

• Ellen, 27-09-2014

A la carte italiaans zeker aan te raden

• Ines, 11-11-2014

Düden watervallen : prachtig natuurverschijnsel, wel heel toeristisch

• Thomassen en dobbelsteen , 10-12-2014

Winkels waren dichtbij was wel fijn

• hennebel, 10-05-2015

zeker een aanrader en bezoek zeker een het prive strand

• isaichik, 29-05-2015

Neem de shuttle van het hotel, 5 euro p.p. heen en terug, maar veel sneller!

• Marina Bosma, 02-06-2015

Voor twee personen zijn de kamers erg klein dat viel ons tegen en het strand is te klein voor zo'n groot hotel dus wij zijn bij het zwembad gebleven daar war het heel goed heel veel bedden en mooie zwembaden.

• patrıcıa, 11-07-2015

Als je niet goed tegen drukte gaan, zou je hıer beter nıet zo snel heen kunnen gaan.

• Familie Jansen, 12-07-2015

Het hotel ligt niet dırect aan het strand, het is best een stukje lopen met kleıne kinderen in de hitte. Als je 's avonds rust wilt, kan je beter niet in gebouw A gaan zitten ivm geluidsoverlast. Sauna, hamam en masasage waren goed en aan te raden. Er lagen genoeg bedjes bij het zwembad zelfs bij drukke dagen. Personeel kan wel een cursus Engels gebruiken.

• Gerhald, 14-07-2015

Boek in de meivakantie, tikt in zomer 40+ aan.

• Cathy Paelinckx, 17-07-2015

Superanimatie en heel kindvriendelijk hotel met lekker eten,

• Andre Gielen, 29-07-2014

Leuke Bazaars in de buurt waar je het beste kunt piggelen , met de de bus naar Antalya shoppen of haven of gebouwen bekijken. Ook voor degene die voor de rust komen kunnen hier genieten.

• tamara1408, 30-07-2014

Kids en Co club is zeker aan te bevelen voor de kinderen, samen met Ali's miniclub doen ze heel veel activiteiten voor de kids. Ga zo door, jullie zijn Toppers! zoals ik in de beoordeling al vertelde dat bepaalde liften een renovatie zouden moeten krijgen o.a in blok A, B en C...maak de liften net zo mooi en groot als in blokken G en H!

• Brigitte, 02-08-2014

Meer voor de 15 en 16 jarige organiseren.

• Brigitte, 03-08-2014

Meer voor de jeugd gaan organiseren en een Hollands meisje bij het Entertainment toevoegen dan is het perfect.

• Martin, 17-07-2015

Boek ter plaatse een familiekamer, dan heb je een balkon.

• Marije B., 10-08-2014

Tip voor al je laat aankomt: Er is een 24-uurs restaurant waar je altijd terecht kunt, en waar altijd genoeg eten is! Pinnen: UIt het hotel rechts een kilometer lopen, daar is de Garanti-bank, daar kun je euro's pinnen. Supermarkt: Uit het hotel rechts vijf minuten lopen, daar is een MIGROS,

• Nazile, 17-08-2014

Probeer de Barbeceu restaurant

• Gys, 18-08-2014

overweeg goed of je internet neemt op de kamer, want die is heel erg traag voor EUR 25 per 10 dagen. Was zelfs te traag om in te loggen op externe PC of om de zaterdagtelegraaf te downloaden. (but who cares, ik was op vakantie)

• TIny Kort, 12-09-2014

Alleen jammer als je in de avond gaat vliegen,Zijn er geen kamers meer je moet om 12 uur de kamer uit en dat met twee kleine kinderen is niet fijn,als je om 8 uur opgehaald wordt

• v.d. Veer, 15-09-2014

Haal loperamide bij de apotheek, in Turkije bij diaree.

• L Bloemers, 17-09-2014

Tips: Ga snel boeken Boek een familiekamer Geniet lekker van de hammam

• kristel, 17-09-2014

Jeep safari aanrader om te doen!

• Nelle, 25-09-2014

Probeer zeker de a la carte, ik vond de chinees heel goed. Deze zijn te reserveren bij de guest relations

• Jolijn Tulner, 29-05-2015
    • Als je jonge kinderen hebt vraag om een kamer in gebouw g-h. Animatie duurt s avonds tot soms twaalf uur! En dat hoor je dwars door de ramen heen! Animatie was wel leuk, maar vinden 23 uur een acceptabeler tijdstip ivm kinderen die vroeg wakker zijn.
    • eten in tulip bistro is stukken rustiger en nog steeds voldoende keus.

• MamaClaudia, 06-06-2015

Half 7gaan eten wanneer je niet wilt zoeken naar een tafel of na 8en gaan. Of buiten of in de bistro gaan eten.

• Maarten Esman, 03-12-2014

het is geen aanrader standaar kamer niet goed we zaten in een flat gebouw waar een lift in zat maar niet berekent op zoveel mensen wij zaten 8 hoog en dan kwam je bij de lift waar 4 personen in kunnen en dan sta je daar met 35 mensen te wachten op de lift dat kan echt niet

• Susanne, 02-09-2016

Antalya bezoeken en tot eind oktober de Expo.

• chantal, 10-01-2015

Een ochtend naar de Duden waterval is een aanrader. ( niet met de bus) Hier is het lekker koel en een mooie route om te wandelen ( wel wat trappen) Vergeet je fototoestel niet.

• Elly, 16-06-2014

Ga zeker a-la-carte eten bij de Italiaan en Chinees.

• Miriam8812, 08-07-2014

Gebouw C is de beste. Je moet een familiekamer nemen. Heerlijk balkon. De airco is superlekker. Je moet zoveel mogelijk afdingen in de winkels in de straat, anders betaal je teveel.

• Christian, 09-07-2014

Het hotel zou echt een regel voor moeten maken, dat handdoeken geplaatst voor 07.30 uur verwijderd worden van de stoelen bij het zwembad

Wij willen één iemand nomineren voor medewerker van de maand juli. Hopelijk doet de directie iets met onze nominatie, want wij zijn door al het personeel geweldig geholpen, maar door deze man het beste. Overdag ijscoman, en 's avonds ober op het terras van het hoofdrestaurant Atilla. Dus bij deze de nominatie voor medewerker van de maand voor hem.

• Hans Hermus, 24-07-2014

Het strand is 10 minuten lopen, of je neemt de golfkar. Jammer dat strand beetje onder doet voor dit mooie hotel.

• Vincent, 06-08-2014

Wil je rust dan niet in het hoofdgebouw een kamer, het entertainment podium is daar op gericht. Boek een familiekamer: dan heb je een balkon en aparte kamer voor de kinderen met eigen airco en TV, anders dus geen balkon.... Boek een kamer op verdieping 1 tot 3 wil je niet teveel trappen lopen of lang wachten op de lift De kipshoarma tijdens de lunch--> erg goed!

• vakantieganger, 08-08-2014

Als je een probleem hebt ga dan naar guest relations. Geloof de negatieve reacties niet. Wij zijn er 10 dagen geweest in hoogseizoen. We hebben alleen maar lof voor dit hotel

• patty, 13-08-2014

zwembadwater was de laatste paar dagen kouder dan voorheen dit is erg prettig als het boven de 40 graden is.

• gencay, 15-08-2014

Er zijn alleen maar hele grote kamers met balkon en de meeste kamers kun je naar beneden kijken naar het zwembad. S avonds is er ook tot 2 uur een disco waar ik met mijn vader en moeder heen ging en daar mochten ook andere kinderen heen, was gezellig

• Sander, 21-08-2014

Tip: het hotel zou de chefkoks misschien beter kunnen inlichten over gasten die komen met een speciaal dieet. wij hebben op voorhand via een mail aan CPL gevraagd of er mogelijkheden waren maar de chef's begrepen er weinig van. Tip als je hier heen gaat: neem zelf je eigen glutenvrije broodjes etc mee, het personeel bij het restaurant bij gebouw G is zeer bereid om dit af te bakken etc. Ze doen echt hun best voor je, dit komt waarschijnlijk ook omdat het hier minder druk is.

• Rocco Ooms, 22-08-2014

Biertje doen in de OZ-Party Bar is een gezellige aanrader. Op nog geen 10 minuten lopen vanaf Grand Park Lara en Hollandse frikandel-special eet met Nederlandse muziek en Nederlands voetbal (live) .

• Rocco Ooms, 22-08-2014

Ga in het hotel eten bij het a la carte restaurant, Chinese en Italiaanse avond zijn top. Ook de Turkse BBQ is een echte aanrader.

• Leo de willigen, 12-09-2014

Excursie phaselis hebben wij gedaan. Erg leuke boottocht zwemmen in baaien en eten inclusief.

• bob yvonne van benten, 02-10-2014

Het hotel ligt gunstig je loopt eruit en je kunt volop winkelen, wij hadden een kamer met een balkon zeer ruim en keurig netjes het personeel doet erg zijn best om het je naar zin te maken

• Goksu, 01-11-2014

Ga naar de Guest Relations balie als je iets te weten wil komen, Yasemin en Ayse spreken nederlands

• Vd Langenberg, 13-11-2014

Te massaal voor als je alleen voor je rust komt,het is er een komen en gaan van mensen die maar voor 1-2 nachten komen inverband met rondreis. Heb je kamer in de flat A tot en met C dan is het niet mogelijk te slapen voor 12 uur in de nacht door muziek van buiten het zwembad.

• jma, 13-01-2015

Let wel op met boeken dat als je een balkon wilt hebben dat je dan geen standaard kamer moet nemen. Deze hebben geen balkon.

• jhennebel, 18-01-2015

probeer zeker eens het strand een echte aanrader , en ook het zwembad

• bob yvonne van benten, 15-03-2015

Vlak aan het strand, winkeltjes genoeg om te shoppen en het ligt vlak bij het vliegveld 20 min. transfer lekker toch....ook al ben je met z'n tweeen een familiekamer is aan te raden.

• Pim, 12-05-2015

Vraag een alternatief voor de harde matrassen als je niet lekker slaapt. Vraag ook kamer met uitzicht op de binnenplaats (landzicht is niet echt fraai)

• Murat, 25-05-2015

Ga zeker naar de a la carte restauranten! En neem de shuttle naar Antalya van het hotel. Is maar 5 EUR heen en terug en 25 min ipv 45 min met het openbaar vervoer.

• Marlie, 23-06-2015

Als je naar antalya wilt ga dan met een excursie mee, dan zie je de mooiste plekjes!

• karin salina jermaine, 06-07-2015

Wees respectvol tegen het personeel en je zal zien dat je het respect terug krijgt en ze alles met liefde voor je doen,

• mieke, 08-07-2015

opblaasspeelgoed voor ın het water kan je best van thuıs meebrengen ıs hıer duur

• Ronald van den Brınk, 10-07-2015

Ga iets later in het seizoen dan heb je minder last van de Russen.

• Famılıe Van Olmen, 11-07-2015

Het is ıdeaal voor gezinnen met kleine kinderen buiten het hoogseızoen aangezien het nu iets te druk is.

• Pauline Stolk, 20-08-2014

Kleine basiscursus Engels is voor het personeel soms wel handig. We zaten op de negende etage, op zich geen probleem...maar 2 kleine liften is naar mijn mening wat weinig.

• wendylith, 28-08-2014

Via alttours een piratenboot tocht gedaan was echt super1

• roel.v.driel, 30-08-2014

Met de bus (lijn 07) naar de oude stad en haven van Antalya is goed te doen. Duurt ongeveer een klein uur en kost 2 Turkse Lira pp. Dat vonden wij veel beter dan zo'n georganiseerde tour waar je vast zit aan tijden en verplichte bezoeken aan tapijt- en zilver fabrieken. En bistro naar de Düren waterval is ook goed met de bus te doen. Ongeveer een half uur.

• Sonja, 08-08-2014

Niet twijfelen maar gewoon boeken dit hotel ! Leg je sleutelkaart niet te dicht bij elektronische apparatuur....

• RobertVanWeersch, 08-09-2014

De ligging in Lara is leuk, aan een boulevard. Het strand is een kleine 5 min. lopen langs een uiterst smerig straatje, of je neemt de hotel-shuttle. Wij vonden het strand leuker en rustiger dan het zwembad. Er liggen meerdere winkelcentra op loopafstand, van goedkoop (verder weg) tot zeer duur (dichtbij). De stoepen zijn van erbarmelijke kwaliteit, vooral als je een kinderwagen moet duwen, veel gaten en zelfs afgebroken dus let goed op!

• sharon, 15-09-2014

Geef de bediening een keer fooi en je word goed geholpen, wanneer je dit niet doet is de service helaas niet top. Dit is wel jammer want ze horen iedereen goed te helpen.

• Yvon Smulders, 26-09-2014

Ga een keer naar de Hamam. In Antalya heb je een groot winkelcentrum Terra city

• de zonaanbidders, 12-08-2014

Dit hotel moet nog veel leren, ga eens naar andere hotels waar het wel 5 sterren is!!

• hatice, 15-08-2014

Er is een kleine winkels centrum waar je leuke dingen kan kopen. Voor de rest is de zee heel dichtbij het hotel dus kan je daar ook lekker zonnen.

• Burak , 28-06-2015

Probeer zeker de a la carte BBQ!

• anoniem., 22-07-2015

Als er wat is gelijk melden er wordt meteen actie ondernomen.

• Marjolein, 30-07-2015

Voor wie durft aan een parachute boven de geweldige mooie zee. Eten in het nachtrestaurant, het is er super gezellig. Ga direct naar Guest Relations voor adviezen. En mocht er iemand jarig zijn, zoals bij ons. Bestel een heerlijke taart en ook daar maakten ze een feestje van. Grand Park Lara bedankt!!!!!

• Hamersma, 18-10-2014

Een tip:Misschien is het mogelijk om in ploegen te gaan eten,dus per toren.Zo voorkom je dat er moeilijk een plek te vinden is.

Een kamer met balkon is prettig.Als je een tweepersoonskamer hebt zonder balkon,heb je nergens ruimte om iets buiten op te hangen.Wel lastig.Ook een lekkere stoel op de kamer ontbreekt.Maar verder ziet alles er keurig uit.

• Ozgen Burak Kahraman, 22-10-2014

kamer met balkon kan je wandelen buiten shoppen eten alles kan ook makelijk met bus naar stad gaan ook gratis shutell

• Natasja delanghe, 22-11-2014

Met de bus kom je makkelijk in Antalya centrum.

• Olivia, 29-05-2015

Ga zeker naar het strand en probeer de hamburgers en friet daar! HEERLIJK!

• Kristof, 28-05-2015

De standaartkamer is 22 m2 en heeft geen balkon, lees voordat je boekt!

• Yahya Koruk, 16-06-2015

Leuke excursies gedaan bij Corendon Jan. Safari en Antalya gekombineerd met aquarium zijn aanraders. We heeb nog Manavgat excursie te doen.

• Monique, 01-09-2015

Taxi is erg duur! Het busje wat rondrijd is stuk goedkoper!

• tamara1408, 17-01-2016

Boek bij je boeking een familiekamer, de standaard kamers hebben geen balkon en zijn best klein. familiekamer heeft balkon en de standaard kamers hebben geen balkon.

• Mathias, 03-04-2015

Probeer de bistro, het is het zeker waard

• bob yvonne van benten, 12-01-2015

accommodation is heerlijk wandel mogelijkheden even de weg over en binnen 10 op het strand

• K&E, 29-01-2015

breng een bezoekje aan het hollandse cafe, 10/15 minuutjes lopen. erg leuk en gezellig!

• lesley, 09-07-2014

Veel winkeltjes dichtbij het hotel. Ongeveer een klein halfuurtje van de luchthaven.

• monique3046, 25-07-2014

wij hadden kamer 2204 in toren B, perfecte ligging, keek op zwembad en annimatie. Personeel bij de receptie mag vriendelijker, er was maar 1 jongen die heel aardig was. Jeepsafari van corendon zeker aan te bevelen.

• Pierre de Groot, 25-07-2014

Wij gingen in de avond pas na 20:00 eten de drukte is dan voorbij en je kunt er dan heerlijk relaxed eten. Het personeel heeft dan ook meer tijd voor je. Het strand is zonder waterschoenen bijna niet te doen. We lagen op de 4'de verdieping in het H blok met uitzicht naar de zwembaden en naar de andere hotels, die zeker 's avonds sterk aan Las Vegas deden denken met alle verlichting (echt schitterend).

• monique3046, 27-07-2014

Wij zaten in kamer 2204 in toren B, is de perfecte kamer, zicht op zwembad en shows kan je vanaf je kamer zien. Jeepsafari van Corendon was heel leuk, eigenlijk de leukste dag van de vakantie, zeker een aanrader dus.

• astrid vd laar, 27-07-2014

misschien een tip om de handdoeken die snachts neergelegd worden weg te halen en niet voor 7 uur neer te leggen zodat andere mensen die wel bij het zwembad willen liggen een kans hebben

• dominique, 06-08-2014

enige minpunt maar eigenlijk te verwaarlozen : niets te doen a het strand : een steiger met ligstoelen zou wel leuk zijn (zoals de andere hotels) en ev. pedalo's of kano's om op het water te gaan

• lars de sterck, 09-08-2014

Een vakantie die aan te raden is voor elke leeftijd!

• Santom, 17-08-2014

wanneer je het hotel uitloopt en naar rechts gaat heb je na +/- 10 minuten lopen het Holland café OZ liggen. dit is een leuk Hollands cafeetje waar je ook lekker Hollands kunt eten :)

• Rocco Ooms, 22-08-2014

Ga met de taxi (taksi) naar Antalya en niet via een excursie. Qua kosten nagenoeg gelijk en je ga dan niet naar zo'n belachelijke goud- of leerwinkel.

• Pejuli, 23-08-2014

Zeker naar de haman gaan!

• Ed, 23-08-2014

Neem familienamen lekker ruim de liften zijn erg klein wij zaten eerste verdieping was prettig anders tot negen hoog.

• Wahdaniya Oppier, 01-09-2014

Er is een privestrand op een afstand van 200 meter.

• Nadine Craps, 23-09-2014

Een aanrader is de Jeepsafari, een heel leuke ervaring.

• bob yvonne van benten, 12-01-2015

De prijs is erg goed voor eigenlijk wel iedere portomonee zeker niet te duur s avonds even het hotel uit dan kun je lekker shoppen in de bazars en hoef je niet naar het centrum van Antalya tja ook al ga je met 2 personen een familie kamer is erg fijn dan heb je ook nog een balkon en lekker de ruimte.

• Rob, 29-04-2015

De hamam is een aanrader, heerlijke sauna en goede massages. Ben ook nog naar de kapper geweest bij het hotel en dat is ook goed bevallen (voor slechts 10 euro).

• Pim, 12-05-2015

Duidelijkheid geven over de nabije omgeving. Deze is niet bijzonder fraai, dus als mensen veel van het resort af willen en toch in de buurt wandelingen willen maken en winkels bezoeken dan ben je daar redelijk snel uitgekeken en moet je verder het resort af. Wij hebben dit niet gedaan.

• Monique, 13-05-2015

Ga op woensdag naar de markt in Antalya. Dolmus stopt voor het hotel ( LC 37) is heel erg goedkoop. De waterval is ook erg mooi om te bezichtigen.

• Guler, 28-05-2015

Boek zeker een familiekamer met living

• Senya , 02-06-2015

Familiekamers Elite zijn super!

• Sebastian, 22-06-2015

Probeer zeker de wellnes, super massagepakketen

• C. Moen, 06-07-2015
    • Kınderen met een hıstorıe van oorproblemen : gebruık oordoppen ın het zwembad.
    • Indıen er gebruık moet worden gemaakt van de dokter ın het hotel (wordt gehuurd, ıs nıet van het hotel uıt) bel EERST je verzekerıng. Zıj geven dan een garantıe af, anders moet je eerst zelf het bedrag voorschıeten (bıj ons 500 euro, wel al terug van verzekerıng)
    • last but not least :de goudvıssen voor de kınderen, leuk, maar super zıelıg. Tıp voor het hotel : Afschaffen! Beestjes creperen ın de kleıne kommetjes

• Iris Grotegoed, 06-07-2015

Kies voor de familiekamer de luxe, extra ruimte is erg welkom als je met kinderen op vakantie bent.

• diana Broere, 20-07-2015

Wij hebben een jeepsafari gemaakt, erg leuk om ook de bergen in te gaan. Ook de kinderen (16- 17 jaar) vonden dit een erg leuke safari.

• plonsdekikker, 04-09-2015

Zorg dat je in de F/G/H torens zit, die zijn het rustigst. Het strand is wel een eindje lopen, dit hebben we dan ook niet gedaan met de kinderen. buiten het hotel is er niet veel te zien.