1238 vragen over Hotel Grand Park Lara

• Rebecca, 13-11-2019

verwarmd zwembad

Samen met een vriendin zou ik volgende week naar dit hotel willen, maar is er een verwarmd buitenzwembad?

• Karin, 10-09-2019

Herfstvakantie

wij overwegen in de herfstvakantie (14 oktober) hierheen te gaan. Zijn alle faciliteiten dan nog open?

• Susanne, 14-08-2019

Peuterbad

Ik vroeg mij af of er een peuterbadje aanwezig is met een glijbaantje bv. Ik had het via de chat gevraagd en er werd mij verteld dat het zo was maar kan het echt nergens op de foto’s terug vinden. Wij hebben twee kinderen onder de 4 dus dan zou een peuterbad wel fijn zijn.

An67, 19-08-2019

Er is een groot peuterbad , deze is net zo breed als het glijbanen zwembad . Er staat wel iets van een speeltoestel in maar ik heb er niet opgelet of het een glijbaan is. Zomers is hij overdekt met schaduw doeken.

• Sanne, 19-07-2019

Main restaurant of buffet restaurant

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen het main restaurant en het buffet restaurant?

An67, 23-07-2019

Mainrestaurant is uitgebreider , dus zeg maar 15 bakken salade tegenover twee in het buffet restaurant . Maar mainrestaurant is daardoor massaler . Je kan alle restaurants bezoeken op 1 avond behalve de ala Carte

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Park Lara voor je op een rij gezet:

Stip Reizen
    Stip Reizen

• Kim, 09-07-2019

Waterkoker

Is er een waterkoker op de familiekamer

Dewi, 03-08-2019

Nee helaas is deze niet aanwezig.

• Anouk Aarts, 24-06-2019

Badlakens

Is er een mogelijkheid om badlakens voor op het strand of bij het zwembad te lenen in het hotel?

Kaatje, 14-07-2019

Volgens mij staat dat in de beschrijving van het hotel, dat die er zijn

• Pascalle , 22-06-2019

Glijbaan voor kleintjes

Wie kan ons vertellen of er voor de allerkleinsten ook glijbanen zijn in het ondiepe kinderbad leeftijd 4 jaar?

Dewi, 03-08-2019

Er zijn 2 kleine glijbaantjes in het peuterbadje.

• Maud, 21-06-2019

wifi

Is er wifi in het hotel Grand Park Lara?

Dewi, 03-08-2019

Jazeker. Op de kamer en in de gebouwen is de wifi prima.

• Marinus, 18-06-2019

Invalide

Kan iemand ons vertellen hoe het voor invalide mensen wij moeten een kamer hebben voor iemand met een been dus douche met stoeltje weet iemand of dat in dit hotel is bvd

Elly van den Braak, 25-07-2019

Er zijn invalidekamers met een aangepast toilet en douche, maar dat moet je tel.reserveren

• Swaan, 17-06-2019

Jongeren en strand...

Hallo, Kan iemand mij vertellen of er veel te doen is voor jeugd tussen de 12 en 16? En moet je voor het strand de weg oversteken? Wij gaan begin augustus en is het echt zo'n massa eetzaal? Bvd Joyce

A Kruissen, 05-07-2019

Veel jongeren hoop ik daar voor heb ik dit hotel geboekt

Dewi, 03-08-2019

Wij zijn net terug. Genoeg jeugd. Onze boys 11 en 14 hebben zich prima vermaakt. Vond de eetzalen prima tedoen qua drukte. Wij aten vaak bij het bbq restaurant. En idd moet een een drukke straat oversteken om naar het strand tegaan. Ik denk 50% NL en derest andere nationaliteiten. Wel Russen gezien maar totaal niet in de meerderheid en niet luidruchtig.

Swaan , 06-07-2019

Wij gaan 31 juli, ben zeer benieuwd....

A Kruissen, 05-07-2019

wij gaan 10 augustus 3 tieners 17,17,18

G.j Jousma, 26-07-2019

Wij gaan zijn er vanaf 2 augustus.. 2 jongens van 13 en 15 jaar

glenn du bois, 07-07-2019

Ja massale eetzaal , ja je moet de weg oversteken ja erg veel russen...is het mooi ..ja ...is er veel te beleven ..ja ..kortom een prachtig hotel en super luxe en eten / bediening is super en de wifi werkt perfect

Marga Krijger, 06-07-2019

wij gaan 9 aug. 2 tieners 15 en 19 jaar.