Hotel Grand Park Lara

1976 reviews over Hotel Grand Park Lara in het Nederlands

Gezellig

Gerrit
16-9-2018

Gezellig hotel met veel Nederlanders. Genoeg te doen voor jong en oud. Stemra helpt je overal mee als er iets is. We hadden mooie familiekamer. Wifi op kamer was uitstekend, buiten ietsje minder(vaker inloggen) savonds leuke animatie, daarna paar keer zangers of dj. Ja beveel dit hotel aan, komen nog weleens terug.

SUPER! volgend jaar zeker weer!

wendy poelmans
15-9-2018

Alles super in orde , mooie kamer , goed eten , vriendelijk personeel , goed animatie team , mooi zwembad

Joke
15-9-2018

Het is hier geweldig!! Groot hotel. 8 gebouwen. Maar meerdere eetgelegenheden. Wil je rustig buiten eten, adviseer ik het buffet. Genoeg bedjes. Heerlijk eten. Mooie familiekamer. Leuke avonden met muziek. Als er iets is willen ze gelijk oplossen. Aardige klantenservice Semra. Dichtbij t vliegveld. Bediening op het terras. Wij komen zeker nog een keer.

Preisdaler

Top hotel voor een mooie prijs!ligging is ook top!

Mike en Sas
13-9-2018

Het hotel is erg schoon,hygiëne een 10!

Als verrassing werd er van een familie kamer door guest relations een Familie ELITE kamer geboekt MET woonkamer,daar waren we erg blij mee,met dank aan Semra!nogmaals bedankt!

Je hebt verschillende eetcorners dus het eten komt je oren niet uit.

Genoeg te doen voor kinderen inclusief animatie.

Personeel ook erg vriendelijk.

top vakantıe

shana mıgneaux
13-9-2018

Het hotel ıs mooı groot en verzorgd en ıedereen doet zıjn best je te helpen ın je eıgen taal

de ervarıng met kıds club was fantastısch, een goed team dat goed op elkaar ınspeelt en leuke dıngen doet met de kınderen

sedef, nur, roxanne en cas thank you for everythıng,elıen wıll mıs you,knuffel

Het was een geweldige ervaring!

Nur Atak
12-9-2018

Het was een heel leuke ervaring, het eten was geweldig. Het restaurant was wel druk maar dat is normaal bij zo'n groot hotel. Er waren altijd mensen die je wilden helpen, de poetsvrouwen/-mannen stonden altijd klaar om alles op te ruimen. Zo zorgden ze ervoor dat tafels snel vrij kwamen. De kamers waren altijd schoon, de poetsvrouwen deden hun werk heel goed! De animatie was met 1 woord geweldig, 's morgens waren er altijd animatoren die je erbij wilden halen, ze vroegen dan ook altijd hoe het met ons gaat. De volleybal en spelletjes die Tahsin en zijn vrienden (umit, bahar,...) organiseerden in het zwembad waren heel erg leuk! De negatieve puntjes waren enkel WIFI en Mevr Nuray aan de guest relation. Toen ik mijn mening over het hotel wou vertellen was ze niet geïntresseerd, ze gaf me een enquête om in te vullen en heeft ze me weggestuurd. Dat was niet fijn om mee te maken. Maar ik zal het hotel zeker aanraden aan familie en vrienden.

Super naar onze zin gehad!

Cynthia uit Zeeland
12-9-2018

Super leuke animatie en funmakers, lief voor kinderen ook. Dj maakt een feestje.

Genoeg activiteiten, heel de dag vermaak.

Eten lekker en afwisselend!

Ruime kamers. Kortom waard naar geld.

Jessica Verhoeven
12-9-2018

2e keer vakantie op Grand park Lara! Het was weer geweldig! In de avond super leuke shows en Dj. In de middag (avond ook) zijn de FUNMAKERS aanwezig die de dag tot een feest maken! Leuke spellen! Voor de kinderen veel te doen en show voor hun. Kinderdisco..ect. Funmakers en team helemaal top!!! Een klein minpuntje, door de drukte dit jaar vaak in de avond geen zitplaats met tafeltje.

Cynthia
12-9-2018

De funmakers maken er iedere dag een super feestje van maken tijd voor iedereen leuke activiteiten in het zwembad maar ook daar buiten de shows zijn Echt fantastisch leuke feestjes iedere avond en de DJ draait leuke gezellige muziek heel veel verschillende soorten

Bianca Fani
12-9-2018

Het hotel is geweldig! Vriendelijk personeel en het eten is super lekker alleen misschien wat meer variatie. Elke dag was het eten hetzelfde. Je kan hier super leuke activiteiten doen. Het strand is mooi en je kan er leuke watersporten doen! Echt een aanrader voor iedereen! Een voordeel is wel dat sommige mensen van het personeel Nederlands kunnen praten. Aan het hotel is elke avond wat leuks te doen. Shows, optredens en leuke muziek! Dit is hotel is een aanrader voor iedereen!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.