Géén boekingskosten

Hotel Grand Park Lara

TurkijeMediterraanAntalya / Lara / Kundu

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Grand Park Lara voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 2660 reviews

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Grand Park Lara is een heerlijk 4-sterren hotel gelegen aan de Turkse Rivièra. Het hotel heeft de perfecte ligging: op slechts 200 meter ben je op het strand! Het hotel biedt luxe kamers aan en heeft twee zwembaden, waarvan 1 met waterglijbanen. Daarnaast is er een animatieteam, wat zorgt voor het nodige entertainment tijdens je vakantie. Kinderen zullen zich dus geen moment vervelen tijdens een verblijf in dit hotel. En voor wie Nederland toch een beetje mist.. Je kunt er gewoon bitterballen en kroketten krijgen!

De ligging

Het hotel ligt aan de Turkse Rivièra, in de badplaats Lara. Het plaatsje ligt op ongeveer 16 kilometer afstand van het centrum van Antalya. Dit is ook de plaats waar de luchthaven zich bevindt waar je naar toe zult vliegen. Je transfer (of taxi) van en naar het vliegveld en het hotel zal ongeveer 20 minuten duren. Het hotel beschikt over een privéstrand, wat zich op 200 meter afstand bevindt.

Het hotel en faciliteiten

Grand Park Lara valt onder de verschillende Grand hotels van Corendon Hotels & Resorts. Op welk moment je ook aankomt, je zult altijd goed ontvangen worden; de receptie is namelijk 24 uur per dag geopend. Alle etages zijn makkelijk te bereiken met de lift of trap. In de gemeenschappelijke ruimtes is het mogelijk om gratis gebruik te maken van Wi-Fi. Buiten zijn er vier zwembaden met vier waterglijbanen. Voor iedereen is er wel een zwembad: zo is er een relax zwembad, maar ook een zwembad voor de allerkleinsten. Bij het zwembad staan heerlijke ligbedden met parasols. Één handdoek per dag is te verkrijgen bij het spa centrum. Ook is er een oppasservice, kinderopvang, kapper en wasservice tegen betaling beschikbaar.

De kamers

Alle kamers zijn voorzien van individueel regelbare airconditioning. De standaardkamers hebben geen balkon, de familiekamers hebben dit wel. In de kamer is een privé badkamer met WC en inloopdouche. In de badkamer is ook een haardroger te vinden. De kamers beschikken over een tweepersoonsbed of een slaapbank. Het is mogelijk een kinderbedje op de kamer te plaatsen, wanneer dit vooraf gemeld wordt. Op alle kamers is gratis Wi-Fi beschikbaar, satelliet-tv en een kluis tegen een betaling van €2,- per dag. De minibar op de kamers wordt dagelijks bijgevuld met water.

Sport en entertainment

De jongsten zullen zich geen moment vervelen tijdens een verblijf in dit hotel. Zo is er een kinderbad en zijn er vier waterglijbanen voor genoeg waterpret. Even geen waterpret meer? Ga dan lekker spelen in de speeltuin! Wie lekker wil bewegen kan (tegen betaling) fietsen, mountainbiken, jeu de boules spelen en beachvolleyballen. Ook zijn er verschillende watersporten te beoefenen (tegen betaling) zoals waterskiën, windsurfen, jetskiën en duiken. Ook biedt het hotel verschillende gratis sportmogelijkheden aan. Zo is de fitness gratis en kan zonder toeslag tafeltennis, biljart en darts gespeeld worden. Tegen betaling is het mogelijk gebruik te maken van de spa, voor bijvoorbeeld een heerlijke massage behandeling; hier kom je helemaal tot rust! Tijdens je vakantie zal er gezorgd worden voor genoeg entertainment verzorgd worden door het (Nederlandstalige) animatieteam, livemuziek en liveshows.

Eten en drinken

In het buffetrestaurant kun je genieten van een heerlijk ontbijt. Ook kun je hier terecht voor de lunch en het diner. Daarnaast is het mogelijk 1 keer tijdens je verblijf in het à la carte restaurant te dineren (reserveren is hiervoor verplicht). Verder kun je de hele dag genieten van de aangeboden snacks bij verschillende bars. Mis je Nederland even tijdens je vakantie? Geniet van bitterballen en kroketten in het hotel! Zowel alcoholische als non-alcoholische drankjes zijn verkrijgbaar bij de bar. Lokale en alcoholische drankjes zijn van 10:00 tot 00:00 te verkrijgen. Import dranken, verse sappen of smoothies en drankjes in flessen zijn tegen betaling.

Goed om te weten

Het hotel hanteert twee seizoenen. Het hoogseizoen loopt van 1 april tot en met 31 oktober. Het laagseizoen loopt vanaf 1 november tot en met 31 maart. Tijdens het laagseizoen kan het zijn dat het waterpark gesloten is, er minder entertainment aanbod is en voor sommige faciliteiten een toeslag betaald moet worden.

Contact

2660 Reviews over Grand Park Lara

• 9Mariejose Cox21-06-2022

Service, kwaliteit en eten top !

Verbeterpunt: in het kader van verspilling en milieu aspect plaats op jullie eettafels dat verspilling van eten niet hoort, bij overmatige verspilling( en daar bedoel ik bepaalde bevolkingsgroepen mee die borden eten en drinken laten staan) zal het hotel in rekening moeten brengen.

• 5Kristel Colman31-05-2022

Slechtste hotel ooit in Turkije

Het enige goede aan dit hotel was het ontbijt en dicht bij de luchthaven, maar wel naast drukke weg constant lawaai van sirenes. Kleine kamers, weinig keuze om te eten van warm buffet. 1x maar nooit meer. Mensen met kleine kinderen was een ramp om iets te vinden dat ze lusten.

• 9harry en ina16-05-2022

Voor de 7 de keer daar geweest , heerlijk weer , vriendelijk mensen / personeel. en voelt als thuis komen

Guest, Eigenaar, 29-05-2022

Beste Harry en İna,

Dank je wel voor je review.

Het is voor ons een geweldig gevoel om te lezen dat u steeds weer naar ons hotel bent gekomen.Onze medewerkers zullen erg blij zijn met de opmerkingen die u hebt geschreven.

We hopen jullie nog eens als onze gasten te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten, Grand Park Lara Hotel

• 10Eliz08-05-2022

Hospitalité et service parfait

Shalom Merci pour ces 10jours de vacances

Chère Éliz,

Nous vous remercions pour le temps que vous avez investi pour évaluer notre hôtel. Nous espérons que nous avons l'honneur de vous accueillir de nouveau avec nous. Nous nous excusons pour notre réponse tardive. En raison d'un problème système, nous ne sommes pas en mesure de vous répondre pour le moment.

Sincèrement,

Votre Grand Park Lara équipe!

• 7Niels18-10-2021

Goed maar niet meer dan een keer helaas

Mooi hotel. Prijs kwaliteitverhouding is goed. Ondanks dat het een heel groot hotel is zijn er meestal zat bedjes rond het zwembad beschikbaar en hoef je er niet om 6 uur uit om een handdoekje neer te leggen. 10 of 11 uur is nog genoeg plek. Het grote restaurant is wel een drama. Als je niet met de opening voor de deur staat moet je een half uur wachten op een tafel. De Russen die er teveel zijn maakt de sfeer echt klote, ze dringen overal voor en worden door het personeel totaal niet gecorrigeerd. Scheppen van alles veels te veel op zodat er voor niemand wat overblijft. Het eten is helaas erg eentonig en door de corona maf je niets zelf opscheppen (dit doet het personeel) en je krijgt met een keer wijzen naar iets meteen een heel bord. Er is ook nog een buitenrestaurant dat is wel stukken beter. Nog een minpunt allinclusive is echt een misvatting omdat ze toch overal geld durven vragen iets in de kidsclub kost zomaar 10 euro per kind

Beste Niels,

Onze excuses voor onze vertraagde reactie. Vanwege een systeemprobleem kunnen we u momenteel niet antwoorden.

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om deze uitgebreide review te schrijven en u ons daarmee de gelegenheid geeft om ons te verbeteren waar nodig is. Wij vinden het erg spijtig om te lezen dat uw verblijf in ons hotel niet naar tevredenheid is geweest. Bij deze willen wij onze excuses aanbieden voor de ongemakken die u tijdens uw verblijf heeft ervaren. U kunt er vanuit gaan dat wij uw constructieve feedback reeds hebben gedeeld met de betreffende afdelingen voor directe beoordeling en verbeteringen aangezien dit absoluut niet de service is die wij onze gasten willen bieden. Graag willen hierbij vermelden dat wij elke feedback van onze gasten serieus nemen, deze beoordelen en verbeteringen doorvoeren daar waar noodzakelijk is.

Wij hopen dat we hiermee een aantal van uw punten hebben kunnen toelichten en hopen daarbij dat we u toch weer eens in de nabije toekomst mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

• 9Glenn16-08-2021

Top hotel

Verblijf was leuk en is een leuk hotel voor een betaalbare prijs. Eten en kamers zijn goed. Shows in de avond zijn leuk. Animatie voor de kinderen is uitstekend en Oznur en haar team doen het leuk!!

Enige smeltpunten zijn de kinderen uit Nederland/België van bepaalde afkomst die er een zooitje van maken. Zelfs de ouders van deze kinderen vinden dit normaal en houden geen toezicht.

Beste Glenn,

Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van Grand Park Lara Hotel en voor het nemen van de tijd om uw persoonlijke vakantiebeoordeling te delen. Uw positieve en motiverende woorden worden zeer op prijs gesteld en zullen uiteraard worden gedeeld met de directie.

We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!

• 10johan van21-06-2021

alles is heel goed zien we weer zeker.

Heel mooie hotel. Lekker relax op deze moment omdat het Corona maar alles netjes en heel schoon. Mooie kamer hebben wij en word elke dag schoon.Eten is ook lekker en Restorant is ook rustig.Lieve Personeel werkt altijd hard. Voor ons is goed lekker vakantie gehad.Bedankt voor alles zien we volgende keer.

Beste Johan van,

Bedankt voor het kiezen van het Grand Park Lara hotel en voor het nemen van de tijd om uw uitgebreide vakantiebeoordeling te delen.

We zijn erg blij om te lezen dat u over het algemeen een geweldige vakantie heeft gehad in ons hotel en dat aan uw verwachtingen is voldaan! Uw vriendelijke en motiverende woorden worden zeer op prijs gesteld! Uw mening wordt uiteraard gedeeld met het management.

Uiteraard hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen.

• 10Andjnie & Julien06-06-2021

fantastisch

Het was een zeer aangenaam verblijf met fijn personeel! We hadden Corona test / Uitslag waarin informatie niet klopte en Tullin van guest relation heeft het heel Snel voor ons kunnen oplossen Zodat we weer onbezorgd konden terug reizen.

Ook veel variatie in het eten! Beddengoed is schoon, zwembad is schoon en alles wordt opgeruimd & je hebt 24/7 eten

Beste Andjnie & Julien,

Bedankt voor het achterlaten van deze geweldige review.

Ons personeel is erg vriendelijk, mede omdat onze gasten geweldig zijn en jij ook geweldig.Jouw positieve energie stimuleert ons om beter te werken.Zij zal heel blij zijn met deze leuke opmerkingen die je over Tulin hebt gedeeld.

We hopen je snel weer te zien!

• 10Hatice24-05-2021

Super vakantie

Super vakantie Ik ben met mijn familie alles is heel goed. Bedank voor alles beste gasten dienst nederlandse taal tulin is altijd klaar staan voor jullie.

Beste Hatice,

Dank je wel voor je review.

Fijn om te lezen dat je verblijf voor herhaling vatbaar is en we hopen dan ook je snel weer te mogen verwelkomen. Hartelijk bedankt voor je review en de mooie score. We zijn erg blij om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad. We zullen je feedback over het mee brengen van de doorgeven aan de betreffende afdeling.

We hopen jullie nog eens als onze gasten te mogen verwelkomen.

• 6Sandra18-01-2020

Redelijk maar nooit meer

Het hotel is groot, massaal en ziet er niet gezellig uit. Als je naar de zee wilt moet je een drukke weg oversteken. Het terrein wordt goed schoongehouden en het eten is goed. Maar het restaurant is te klein voor alle gasten , je staat steeds in de rij te wachten. Dat geld ook voor de bedjes bij het zwembad, de meeste gasten reserveren hun bedje rond uur uur of 7 in de ochtend. Ik vond de vakantie niet slecht maar zou het niet nog een keer boeken. Het animatie team voor de kleintjes was echt top!!!

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 23-01-2020

Beste Sandra, Als Guest Relation staan we altijd klaar om naar de meningen van onze gasten te luisteren. We proberen met zoveel mogelijke gasten in gesprek te komen waarbij we altijd vragen of dat u een bepaalde opmerking, mening of een suggestie heeft over het hotel, maar wanneer er niets gemeld wordt veronderstellen we dat alles naar wens verloopt.

U kan er zeker van zijn dat de door u aangegeven punten besproken zullen worden met het management team en dat deze tijdens de dagelijkse meeting ter sprake gebracht zullen worden om dit soort situaties te vermijden in de toekomst.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen zodat we u kunnen tonen dat we u beter van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet, Het Grand Park Lara Team

• BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (4)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)