Géén boekingskosten

Hotel Grand Park Lara

TurkijeMediterraanAntalya / Lara / Kundu

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Grand Park Lara voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 2669 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Grand Park Lara is een heerlijk 4-sterren hotel gelegen aan de Turkse Rivièra. Het hotel heeft de perfecte ligging: op slechts 200 meter ben je op het strand! Het hotel biedt luxe kamers aan en heeft twee zwembaden, waarvan 1 met waterglijbanen. Daarnaast is er een animatieteam, wat zorgt voor het nodige entertainment tijdens je vakantie. Kinderen zullen zich dus geen moment vervelen tijdens een verblijf in dit hotel. En voor wie Nederland toch een beetje mist.. Je kunt er gewoon bitterballen en kroketten krijgen!

De ligging

Het hotel ligt aan de Turkse Rivièra, in de badplaats Lara. Het plaatsje ligt op ongeveer 16 kilometer afstand van het centrum van Antalya. Dit is ook de plaats waar de luchthaven zich bevindt waar je naar toe zult vliegen. Je transfer (of taxi) van en naar het vliegveld en het hotel zal ongeveer 20 minuten duren. Het hotel beschikt over een privéstrand, wat zich op 200 meter afstand bevindt.

Het hotel en faciliteiten

Grand Park Lara valt onder de verschillende Grand hotels van Corendon Hotels & Resorts. Op welk moment je ook aankomt, je zult altijd goed ontvangen worden; de receptie is namelijk 24 uur per dag geopend. Alle etages zijn makkelijk te bereiken met de lift of trap. In de gemeenschappelijke ruimtes is het mogelijk om gratis gebruik te maken van Wi-Fi. Buiten zijn er vier zwembaden met vier waterglijbanen. Voor iedereen is er wel een zwembad: zo is er een relax zwembad, maar ook een zwembad voor de allerkleinsten. Bij het zwembad staan heerlijke ligbedden met parasols. Één handdoek per dag is te verkrijgen bij het spa centrum. Ook is er een oppasservice, kinderopvang, kapper en wasservice tegen betaling beschikbaar.

De kamers

Alle kamers zijn voorzien van individueel regelbare airconditioning. De standaardkamers hebben geen balkon, de familiekamers hebben dit wel. In de kamer is een privé badkamer met WC en inloopdouche. In de badkamer is ook een haardroger te vinden. De kamers beschikken over een tweepersoonsbed of een slaapbank. Het is mogelijk een kinderbedje op de kamer te plaatsen, wanneer dit vooraf gemeld wordt. Op alle kamers is gratis Wi-Fi beschikbaar, satelliet-tv en een kluis tegen een betaling van €2,- per dag. De minibar op de kamers wordt dagelijks bijgevuld met water.

Sport en entertainment

De jongsten zullen zich geen moment vervelen tijdens een verblijf in dit hotel. Zo is er een kinderbad en zijn er vier waterglijbanen voor genoeg waterpret. Even geen waterpret meer? Ga dan lekker spelen in de speeltuin! Wie lekker wil bewegen kan (tegen betaling) fietsen, mountainbiken, jeu de boules spelen en beachvolleyballen. Ook zijn er verschillende watersporten te beoefenen (tegen betaling) zoals waterskiën, windsurfen, jetskiën en duiken. Ook biedt het hotel verschillende gratis sportmogelijkheden aan. Zo is de fitness gratis en kan zonder toeslag tafeltennis, biljart en darts gespeeld worden. Tegen betaling is het mogelijk gebruik te maken van de spa, voor bijvoorbeeld een heerlijke massage behandeling; hier kom je helemaal tot rust! Tijdens je vakantie zal er gezorgd worden voor genoeg entertainment verzorgd worden door het (Nederlandstalige) animatieteam, livemuziek en liveshows.

Eten en drinken

In het buffetrestaurant kun je genieten van een heerlijk ontbijt. Ook kun je hier terecht voor de lunch en het diner. Daarnaast is het mogelijk 1 keer tijdens je verblijf in het à la carte restaurant te dineren (reserveren is hiervoor verplicht). Verder kun je de hele dag genieten van de aangeboden snacks bij verschillende bars. Mis je Nederland even tijdens je vakantie? Geniet van bitterballen en kroketten in het hotel! Zowel alcoholische als non-alcoholische drankjes zijn verkrijgbaar bij de bar. Lokale en alcoholische drankjes zijn van 10:00 tot 00:00 te verkrijgen. Import dranken, verse sappen of smoothies en drankjes in flessen zijn tegen betaling.

Goed om te weten

Het hotel hanteert twee seizoenen. Het hoogseizoen loopt van 1 april tot en met 31 oktober. Het laagseizoen loopt vanaf 1 november tot en met 31 maart. Tijdens het laagseizoen kan het zijn dat het waterpark gesloten is, er minder entertainment aanbod is en voor sommige faciliteiten een toeslag betaald moet worden.

2669 Reviews over Grand Park Lara

• 10Anoniem04-10-2022

Prima niks mis mee

Na wat we gelezen hadden dachten we waar zijn we aan begonnen. Maar er is helemaal niks mis met dit hotel. Ruimte zat in de restaurants het eten is in ieder hotel hetzelfde. De schoonmaakster hebben 2 uur de tijd om de kamers schoon te maken, ze doen echt hun best. Strand is prima zelfs kussens op de bedjes dat maak je niet veel meer mee. Denk met een fooitje geven ook eens aan de dames die buiten en in de restaurants de hele dag lopen te vegen.

• 6Bein van Dijk25-09-2022

Zware tegenvaller

We reizen al jaren naar Turkije, nooit het zelfde hotel we zijn dus ervaren, op 1 resort na was dit hotel het slechtste qua ligging, eten en annimatie, het eten is vaak koud, het verblijf was wel schoon en netjes, wel veel achterstallig onderhoud , in het restaurant krijg je bijna geen vlees , daarvoor moet je naar een BBQ restaurant, en voor toetje of voorafje moet je naar het restaurant, de annimatie was ronduit slecht, ongemotiveerd zowel bij de ouderen als bij de kids, er was één uitzondering en dat was juffouw die aquagym etc deed , die had de hele dag een lach op haar gezicht, de rest was er wel maar stonden constant op de klok te kijken en zelfs een aantal keren bij de watergames rond 12 uur kon het maar zo zijn dat er nog 4 a 5 mensen nog niet waren geweest maar die werden afgekapt en dan was het afgelopen. de avondprogrammas werden allemaal rondom het zwembad gedaan en dus geen rust moment, Clubdance een trekker is er ook niet

• 10Familie van de Looverbosch08-09-2022

Super goed bevallen. Voor herhaling vatbaar. TOP

Super hotel.Alles is goed daar.Hotelkamer Elite lekker ruim en van alles voorzien.Wij lagen aan drukke weg maar totaal geen last van gehad(Gebouw B)Veel restaurants met veel keuze.Massaal maar ook nog altijd makkelijk een tafel te krijgen.Peppermint is goed eten.Je betaald dan €10 pp voor 3 gangen.Kidsclub/Minidisco helemaal geweldig.Kindjes kunnen medailles winnen.Avondshows Wauw/Supergaaf.Zangeres daarna wat minder.Zwembaden ook goed.Leuke simpele glijbanen maar onze kindjes vonden ze leuk (10.8.5)We konden elke dag nog bedjes krijgen rond 10.30/11.00 uur.Zee is super makkelijk te bereiken met shuttle of even 5 min lopen.Lekker eten bij de zee.Direct langs hotel tig winkeltjes en her en der een restaurant.

Laat je niet afschrikken door reviews.Als je hier klachten over hebt of je niet kan vermaken dan weet ik het niet meer.Snap alle negatieve reviews niet.Bij de hotels aan de overkant betaal je het dubbele en krijg je niets meer

• 3Ron en jacqueline04-09-2022

Nooit meer

Slecht hotel veel minpunten

• 4Ron04-09-2022

Nooit meer

Alle punten op een rij Bij aankomst zelf je hotel kamer zoeken mijn zus is slecht te been dus geen hulp. Geen 0.0 bier te bekennen niet in of buiten het hotel Blerrende huilenende kinderen waar je gestort van wordt Kinderen pakken zelf hun eten waardoor het op de grond valt ouders vinden het prima Enorm veel mensen met een veel te klein zwembad Het eten op zijn Turks bereid zoals beschreven zouden er bitterballen en kroket aanwezig zijn niet dus Personeel sommige arrogant uiteraard pikte ik dat niet de broodjes hamburger in het restaurant aan het strand vielen van ellende uit elkaar zo oud waren ze Kamer onder het bed smerig Muziek belachelijk keihard jou baby of kind zal liggen te slapen Het Personeel de meiden zijn super aardig met namen de housekeeping Entertainment waardeloos Minidisco voor de kinderen elke avond hetzelfde Hygiëne kamer kijk onder je bed, tevens zijn de kamers als cellen te vergelijken

• 1LK17-08-2022

Vreselijk hotel! Nooit meer..

Wij zijn net terug van onze vakantie bij Grand Park Lara. Dit hotel hebben wij geboekt op aanraden van het reisbureau, en de goede recensies! Bij aankomst werden we netjes ontvangen(dit was ook meteen het laatste moment van klantvriendelijkheid), eenmaal ingecheckt was het aan ons zelf ons hotelgebouw(kamer) te zoeken.. dit was gelegen in een van de bijgebouwen. Vele alcoholische/verse sappen/activiteiten moesten betaald worden, dit is meer dan wat op internet wordt aangegeven! Hotelkamer was vies, zeker niet schoongemaakt, het eten van de vorige gasten lag er zelfs nog!! Het eten was niet lekker, niet veel variatie.. waardoor meerdere mensen ziek waren. Het zwembad wordt niet ververst, dit is warm en zout! Wij raden dit hotel niemand aan! Ondanks de goede recensies op internet..! Meestal kijken wij hier doorheen, en we zijn zeker niet de moeilijkste! Maar wij zullen hier nooit meer terug komen! Jammer! Onvriendelijk en niet behulpzaam

• 8BvdW13-08-2022

1e keer, maar niet nog een keer.

GPL is een druk en massaal hotel. Het grootste hotel van Lara (ruimte voor 3300 gasten). Dit is ons door Corendon niet verteld. Erg jammer! Anders hadden wij (2 personen met ASS binnen het gezin) zeker een ander hotel gekozen.

Restaurant te weinig capaciteit, bizar veel lawaai door slechte akoestiek. Je kon elkaar slecht verstaan. Wel zijn er meerdere plekken waar je kunt eten, waar het wat rustiger is. Nadeel daar; minder keuze in het eten.

De bedjes bij het zwembad zijn vanaf smorgens vroeg al gereserveerd. Als je een fijne plek wilt, ‘moet’ je er snachts/smorgens vroeg uit om je handdoeken op bedjes te leggen.

Animatie is leuk! Er wordt veel georganiseerd. Jammer dat er voor de leeftijd van 13 tm 15 geen animatie is. Mini disco elke avond is een echt feestje!! Degene die de boel aan elkaar praat is zo’n leuke gast vol energie. Leuk ook dat de kinderen een medaille kunnen winnen met verschillende activiteiten!

• 6Marcel05-08-2022

OK, maar slecht personeel receptie, kleine kamer

Positief: De faciliteiten buiten, het entertainment en het eten zijn gewoon goed. Bij het zwembad is het druk, maar daar wen je aan. Het strand is erg goed, netjes. Eten, drinken ook daar, helemaal goed. Opvallend is de enorme inzet van het vriendelijke personeel in het restaurant Echte aanrader als je van zoet houdt: de toetjes en baklava. De ligging is ook erg goed, je loopt naar buiten en er is een gezellige drukte van winkeltjes, maar .zeker niet te druk.

Negatief: De kamers zijn klein en oubollig. En als er iets is (bed bijplaatsen, airco kapot) kom je terecht bij onvriendelijk personeel bij de receptie, zoals Olesya, die niet alleen slecht Engels praten, maar ook beloftes doen die ze niet nakomt. Waardoor wij midden in de nacht met een kapotte airco zaten en er dus ineens 3 man extra in ons kleine kamertje stonden Mijn klacht ook niks meer op gehoord, Tulin zou nog reageren, maar helaas. Erg jammer, geen fijne nasmaak.

Duygu, Eigenaar, 16-08-2022

Dear Marcel,

Thank you for sharing your comments with us regarding your recent stay at Grand Park Lara We do value feedback from our customers as it is the only way we can truly improve our offering. We were extremely sorry to learn that your experience did not meet your expectations in some areas. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused. This is far from the standard we aim to keep at Grand Park Lara and certainly not the experience we would want for any of our guests and and please rest assured that we will investigate these issues thoroughly and address it with the relevant teams accordingly, as we do with all feedback.

We hope to have the opportunity to welcome you back toGrand Park Lara in the future.

Best Regards Corporate Communication & Reputation Management Corendon Hotels & Resorts

• 7Herman23-07-2022

Top hotel

Kids club is een aanrader!! Öznur en haar team zijn heel de dag met de kinderen bezig. Leuke activiteit voor kinderen Nogmaals( kidsclub) bedankt voor de fijns vakantie

Plus punt avond entertainment is mooi ( vooral Michael Jackson en Madonna show. Min punt: zangeres uit Rusland . Meerendeel van de gasten in hotel spreken/verstaan Engels en dan een zangers uit Rusland halen die alleen zingt in een taal die 90 procent niet begrijp deze avond was dan ook niet veel aan( daarna een dj die wel top was)

Reputation Management, Eigenaar, 17-08-2022

Dear Herman,

Thank you so much for choosing to make Grand Park Lara your home during your vacation time! We are so happy to know that you enjoyed every moment you spent with us. Our staff are doing their best to offer you an incredible experience and we would like to thank you for highlighting their work. Your review is a source of motivation for our team and we will look forward to sharing it. We will deliver your thanks to Öznur and her team and hope we will be given the pleasure to welcome you back to Grand Park Lara in near the future.

Corporate Communication & Reputation Management Corendon Hotels & Resorts

• 9Mariejose Cox21-06-2022

Service, kwaliteit en eten top !

Verbeterpunt: in het kader van verspilling en milieu aspect plaats op jullie eettafels dat verspilling van eten niet hoort, bij overmatige verspilling( en daar bedoel ik bepaalde bevolkingsgroepen mee die borden eten en drinken laten staan) zal het hotel in rekening moeten brengen.

Reputation Management, Eigenaar, 17-08-2022

Dear Mariejose,

Thank you for taking the time to provide such a fantastic review following your recent stay in Grand Park Lara. We were delighted to read about your time with us, and recommend it to other travelers. Your kind remarks about iron will be shared with our Hotel management. Be sure such comments will help to improve our guests service. We are thrilled you were looked after so well by our outstanding team and we look forward to welcoming you back on many future occasions. With very best wishes from everyone from the Grand Park Lara Team.

Hotel Grand Park Lara info

• KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubNiet beschikbaar
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (4)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (3)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (3)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (4)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadNiet beschikbaar
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziNiet beschikbaar
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)

• LunchbuffetBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Strand0.2 km