Hotel Grand Park Lara

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Grand Park Lara

Hotel Grand Park Lara, dichtbij de Turkse stad Antalya, is een vakantiebestemming voor alle leeftijden. Het is een keurig en zeer goed verzorgd hotel, perfect gelegen op een paar honderd meter van de Middellandse Zee. De kamers zijn perfect voor ouders met kinderen, waarin ieder een eigen slaapkamer heeft met tussendeur. Aan de allerkleinsten is gedacht met een kinderbad en voor de oudere kids is er een avontuurlijk waterpark. De animatie is zelfs in het Nederlands. Wel zo makkelijk voor de kids. Benieuwd wat je nog meer in Grand Park Lara Hotel kunt doen? Lees met ons mee.

Kamers en faciliteiten

Zijn jouw kids echte waterratten? Dan zitten ze bij Hotel Grand Park Lara helemaal goed. Het kan soms wel wat druk kan zijn aan het zwembad, waardoor het lastig is om een ligbedje te vinden. Ga dan richting het privéstrand 200 meter verderop. Hier zijn altijd genoeg bedjes vrij voor het hele gezin en kun je een heerlijke duik in de Middellandse Zee nemen.

Even uitgezwommen? Dan kunnen de kids meteen door naar de (Nederlandstalige!) animatie. Voor de allerkleinsten is er altijd wel wat te doen bij Grand Park Lara Hotel. Van knutselen tot aan een sporttoernooi. Vakantiegangers vinden dat er voor de oudere kids iets minder te doen is, maar zijn wel te spreken over de avondshows. De live-muziek en de buikdansshow zijn echte aanraders bij dit hotel.

Het Hotel Grand Park Lara scoort vooral goed op de persoonlijke service naar gasten toe. Het is een hotel met heerlijk eten en drinken. Het personeel is zo snel, ze weten binnen één dag wat je drinkt en komen zodra het glas leeg is een nieuwe brengen.

Aan keuze uit restaurants ook geen gebrek. Op basis van de all inclusive formule kun je de hele dag door genieten van hapjes en buffetten. Het buffetrestaurant kan wel wat druk zijn en het kan zijn dat je eventjes in de rij moet staan voor het warme eten. Ontloop je dit liever? De à la carte restaurants maken dit meer dan goed. Voor een klein bedrag van vijf euro worden de gerechten aan tafel gebracht en kun je rustig eten. Hier geniet je van bijvoorbeeld Italiaanse-, Chinese- en barbecuegerechten. Let wel op dat sommige van deze extra restaurants gesloten zijn buiten het hoogseizoen.

Ligging van het hotel in Lara

Ruil je de luxe tijdelijk liever in voor een leuk uitje? Rondom Hotel Grand Park Lara is er genoeg te doen. Loop eens langs de Guest Relations om te vragen naar de leukste uitjes. Veel van jullie zijn enthousiast over de jeepsafari en vertellen dat dit een leuke excursie is voor alle leeftijden. Liever iets actiefs? Ga dan naar het strand en spring op een banaan of leer waterskiën.

Een echte cultuurliefhebber? Dan mag een bezoekje aan het kasteel van Antalya zeker niet ontbreken. Of ontdek de overblijfselen uit de Romeinse tijd in Side. Met de dolmus ben je snel en goedkoop op je bestemming.

• Het privéstrand ligt op 200 meter afstand van het hotel.
  • Grand Park Lara ligt ongeveer 15 kilometer ten oosten van het centrum van Antalya.
  • De afstand tot het vliegveld bedraagt ongeveer 14 kilometer.

Ben je enthousiast over Grand Park Lara? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie.

Contact

2651 reviews over Hotel Grand Park Lara

1935

• 6Sandra18-01-2020

Redelijk maar nooit meer

Het hotel is groot, massaal en ziet er niet gezellig uit. Als je naar de zee wilt moet je een drukke weg oversteken. Het terrein wordt goed schoongehouden en het eten is goed. Maar het restaurant is te klein voor alle gasten , je staat steeds in de rij te wachten. Dat geld ook voor de bedjes bij het zwembad, de meeste gasten reserveren hun bedje rond uur uur of 7 in de ochtend. Ik vond de vakantie niet slecht maar zou het niet nog een keer boeken. Het animatie team voor de kleintjes was echt top!!!

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 23-01-2020

Beste Sandra, Als Guest Relation staan we altijd klaar om naar de meningen van onze gasten te luisteren. We proberen met zoveel mogelijke gasten in gesprek te komen waarbij we altijd vragen of dat u een bepaalde opmerking, mening of een suggestie heeft over het hotel, maar wanneer er niets gemeld wordt veronderstellen we dat alles naar wens verloopt.

U kan er zeker van zijn dat de door u aangegeven punten besproken zullen worden met het management team en dat deze tijdens de dagelijkse meeting ter sprake gebracht zullen worden om dit soort situaties te vermijden in de toekomst.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen zodat we u kunnen tonen dat we u beter van dienst kunnen zijn.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 6glenn du bois10-01-2020

Mooi , Maar nooit meer

Elke dag zelfde eten , eentonig en te veel russen

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 13-01-2020

Beste Glenn du Bois, Eerst en vooral willen we u bedanken voor uw verblijf in Grand Park Lara en de genomen tijd om uw recensie over uw vakantie te plaatsen.

We zijn teleurgesteld over uw, naar onze standaarden, ongewone ervaring. Ons personeel probeert met grote inspanningen om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, ook tijdens de drukkere perioden. Het eten is erg populair bij onze gasten en we ontvangen geen klachten. We nemen feedback van gasten zeer serieus en deze reactie zal daarom worden gedeeld met ons team zodat we kunnen doorgaan met het verbeteren van onze service.

Wij hopen u weer te mogen welkomen in ons hotel,

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Elly09-01-2020

Iedere keer voelt als thuiskomen

Wij waren hier al voor de zevende keer. Ik boek altijd een kamer voor mindervaliden. Daarvoor wordt vanuit Nederland door Corendon gevraagd aan het hotel of deze beschikbaar is en daar betaal je 30 euro voor. Dat was ook deze laatste keer gebeurt en er was een kamer beschikbaar. Maar ter plaatse aangekomen bleek dit niet het geval te zijn i.v.m. renovatie. Zou fijn zijn als dat gemeld wordt aan de gast, zodat je kunt beslissen of je wel of niet gaat. Nu hebben we voor 24 maart weer voor 3 weken geboekt en nu vraag ik mij af of gebouw A dan wel weer open is. Verder is alles in dit hotel prima in orde al zijn de matrassen wel erg hard en voelt het iedere keer weer als thuiskomen.

Beste Elly, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 2019
    9Martin24-12-2019

Heerlijk!

Voor de 2e keer op dit prachtige resort de vakantie gevierd. Alles tot in de puntjes geregeld - ondanks dat het dit x erg druk was blijft de kwaliteit perfect.

Wel wil ik de toekomstige bezoeker even waarschuwen over de barbier welke je via de straatkant kunt benaderen. Omdat de eigen barbier van het resort behoorlijk vol zat zijn wij buiten het resort op zoek gegaan naar een knip en scheerbeurt. Ik heb me nog nooit zo onveilig gevoeld als in deze shop. Na wat kritische vragen over de ruwe behandeling werd de sfeer erg grimmig. Ik zal jullie de details besparen maar op het moment dat ze de wenkbrauwen zouden gaan bijwerken (normaliter met een touwtje) en er een pot hars te voorschijn kwam heb ik mijn twee zoons van de kapperstoel getrokken - de afgesproken prijs bij de zogenaamde kapper in de hand geduwd en er snel vandoor gegaan. #zakkenvullers #maffiapraktijken

Dit uiteraard niet ten nadele van Grand Park Lara. Verder alles top!!

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 26-12-2019

Beste Martin, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Kieft29-11-2019

Heel leuke vakantie gehad

Derde maal hier; alles prima, veel gezelligheid.personeel is heel goed overall la heel schoon mooie kamer. Wij komen zeker terug.😍🥰 Nederlands talige gasten dienst..

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 03-12-2019

Beste Kieft, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 10Mascha Janssen27-11-2019

Super Hotel!!!

Wij zijn half november in Grand Park Lara geweest. Prijs-Kwaliteit is Super!!! Het Hotel is prima in orde elke dag worden de kamers zeer netjes in orde gemaakt en het hotel is eigenlijk overal zeer schoon!! Ook het eten is prima als je daar over klaagt moet je echt diep schamen. Personeel doet allemaal hun uiterste best om het de gasten zo comfortabel mogelijk te maken. Maar Merve is de TOPPER die meid heeft echt inzicht in alles, een praatje maken met de gasten en ook nog eens een SUPER bediening doen.

Wat ik heel erg triest vind is dat er zoveel eten word weggegooid!! De chinezen, Russen en de Turken zelf zijn het ergste. Het hotel moet eigenlijk de mensen die dat doen extra laten betalen en dat geld besteden aan een goed doel!! Het is echt te gek als je borden onaangeraakt ziet staan op de tafel en de gasten zijn zogenaamd "klaar" met eten. Ik zou zeggen Management doe er iets mee!!

Dankjewel voor de fijne week in jullie Hotel

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 28-11-2019

Beste Mascha Janssen, Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

• 10Kelly25-11-2019

Geweldig!

Het was geweldig, mooie locatie, goed personeel. Elke dag een schone kamer/handdoeken. Eten is goed en gevarrieerd. Zeker een aanrader!

Beste Kelly, Wij willen u hartelijk bedanken voor deze zeer positieve beoordeling. Ons personeel doet altijd hun uiterste best om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen en het gehele team is u dan ook erg dankbaar voor uw vriendelijke woorden. Wij kijken al weer uit naar uw volgende bezoek.

• 10N.Jaegers20-11-2019

Was zeker Voor herhaling .

Hotel Was heel goed prijs-kwaliteitverhouding . Wel massaal . Bij touroperator gratis parkeren in Maastricht was helemaal goed. Alleen het minpunt is dat mensen er niets van aantrekken dat je je passagiers met koffers op de luchthaven laat wachten en zelf met de bus naar de parkeerplaats gaat en dan je gezelschap weer ophaald. Zodat iedereen kan meerijden met de bus. Daar krijg je nog een mail van voor dat je vertrekt. Vind dat de bus chauffeur daar de hand in moet houden.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 21-11-2019

Beste N.Jaegers, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Asya Mitkova16-11-2019

Super gezzelig hotel

We zitten nu twee dagen met mijn parther in Grand Park Lara Beach het hotel is zeer schoon eten naar wenst en heel vriendelijk personeel! Top Hotel

Beste Asya Mitkova, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

• 10toon hermsen12-11-2019

tot in maart of april

mijn super ervaring was voor de eerste keer ver op vakantie in Turkije antalya grand park lara mijn eerste indruk mooi WOW zeer vriendelijk personeel
    bij t ontvangst zeer net behulpzaam slaapkamer (familie kamer) zeer schoon iedere dag word je kamer schoon gemaakt eten zo veel kun je niet opnoemen 10 tot 15 soorten groenten vis friet puree kip noem maar op ook zoet waren gebakjes Baklava mmmm ik denk wel 15 tot 20 soorten lekkers t park en zwembaden zeer schoon mooie accomodatie heel de dag lopen er rond ook de excursie,s worden in t turks en nederlands verkocht zeer leuk en mooi door oa tülin x en haar collegas met vragen en klachten word iedereen zeer netjes geholpen graag zou ik touroperator ontmoeten hiihhihi ja want ik ga maart of APRIL weer naar GRAND PARK LARA ik wij zijn zeer tevreden over t t hotel en t personeel in een woord gezegd doe t DANKJE Toon hermsen B (6209)

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 15-11-2019

Beste Toon Hermsen, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn zeer content te lezen dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent in ons hotel. De tevredenheid van onze gasten staat in Grand Park Lara hoog in het vaandel en het is altijd wel leuk te lezen dat we hierin geslaagd zijn. Wij geven dit compliment graag door aan het Management.

Hotel Grand Park Lara info

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht