Hotel Grand Park Lara

Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°11°
Hotel Grand Park Lara

Omschrijving
Grand Park Lara Beach Hotel is zeer geschikt voor een familievakantie dankzij het Nederlands sprekende personeel en de animatie met shows tot in de late uurtjes. De sportieveling vermaakt zich bij de fitness, de sportactiviteiten of in de zwembaden met glijbanen. Vanaf het vliegveld van Antalya slechts een kwartiertje rijden naar je bestemming.

2096 reviews over Hotel Grand Park Lara in het Nederlands

Was goed

Greetje,
20-3-2019

We hebben er genoten allen jammer dat de kamers klein en geen balkon hebben.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Zeer goed

Marie Callens,
14-2-2019

Super vriendelijke mensen, nette omgeving en heel gevarieerde maaltijden.

Prijs/kwaliteit heel goed.

Afstand naar vliegveld niet te lang.

Niet echt leuke omgeving om te wandelen, maar de kust maakt dan alles weer goed. Met de bus naar Antalya heen en terug is bijna gratis.

Gereisd met partner in februari 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 16-2-2019

Marie Callens,

Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Waardeloos

An,
10-2-2019

Touroperator is de eigenaar vh hotel, het hotel is veel te groot, tijdens het eten konden ze de capaciteit niet aan, er was maar op 1 plek patat te krijgen, dit zorgde voor lange wachttijden en koud eten. Voor een grote groep 7 man was er weinig plek. Alle stoelen aan de zwembaden werden al vroeg in gebruik genomen door er een handdoek op te leggen. Deze personen kwamen pas rond een uur of twee naar deze plekken, het personeel deed hier niets aan. Een klein kind mocht van de vader plassen in het zwembad, hier werd direct melding van gemaakt bij het badpersoneel. Ook hier werd niets van gezegd. De handdoekenservice; ,mijn echtgenoot kwam 1 minuut te laat terwijl er nog personeel aanwezig was moest hij een uur wachten op handdoeken . Nadat dit werd aangegeven bij de receptie kwam een stafmedewerkster die nederlands sprak even in het turks aan de baliemedewerker doorgeven dat we niet moesten zeuren. Kortom 3x nadenken voordat je dit hotel boekt!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Beste An,

Eerst en vooral willen we u bedanken voor uw verblijf in Grand Park Lara en de genomen tijd om uw recensie over uw vakantie te plaatsen.

We zijn teleurgesteld over uw, naar onze standaarden, ongewone ervaring. Ons personeel probeert met grote inspanningen om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, ook tijdens de drukkere perioden.

We nemen feedback van gasten zeer serieus en deze reactie zal daarom worden gedeeld met ons team zodat we kunnen doorgaan met het verbeteren van onze service.

Wij hopen u weer te mogen welkomen in ons hotel,

Tjingo

Goede acumentatie voor de prijsvergelijking

Vandennieuwenhuizen,
14-1-2019

In deze tijd is het uitkijken wat het weerbericht geeft. de excursies waren fantasties.

we zijn naar de dorpjes geweest en we konden zien hoe de locale mensen ten werk gaan. Het eten in het hotel is geweldig en echte aanrader. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in januari 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 16-1-2019

Beste gast,

Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Het Grand Park Lara Team

Gastvrij hotel w komen gauw weer

Sonja van der meer Bouwman,
23-12-2018

Geweldig hotel heerlijk te eten .Het personeel is zo snel ze weten binnen 1 dag wat je drinkt en komen zodra het glas leeg is een nieuwe brengen.We zijn er nu 6 dagen en we blijven tot 1 januari.5 jaar geleden zijn we hier ook geweest toen werd mijn man 50. Maar het is in die tijd stukken op vooruit gegaan.Uitgebreid gevarieerd eten elke dag.We boffen met het weer en dat we een verwarmd zwembad hebben.Grand Park Lara ga zo door jullie kringen een dikke 10 .Ik raad ook iedereen dit hotel aan🤗

Gereisd met partner in december 2018
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 27-12-2018

Beste Sonja van der meer Bouwman,

Personeel is vriendelijk.

Orhan Akgül,
21-12-2018

Personeel van touroperator vriendelijk.Personeel van het Hotel ook heel vriendelijk .

Alles is prima Hotel is heel goed.Overal is heel schoon.

Prijs kwaliteit is goed.Wij willen graag nog een keer terug komen.

Bedankt ook Guesten Dienst.

Gereisd met vrienden in december 2018
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 2-1-2019

Beste Orhan Akgül,

Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Super fantastisch

Nelly,
3-12-2018

Super vakantie gehad. Mooi hotel. Vriendelijk personeel. Behulpzaam. Goed eten en drinken.

Ben er nu wel achter dat als mensen zeuren over een hotel, de fout bij hun zelf moeten zoeken.

En dan weet iedereen wie en wat ik bedoel.

Gereisd met vrienden in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 17-12-2018

Beste Nelly,

Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen.

Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Superspeciaal!

Lieve,
2-12-2018

Het is een uitzonderlijk hotel.

Het voormalige casino werd als hotelaccomodatie omgebouwd.

Het is ook mooi gelegen, Winkelcentra zijn te bereiken met de bus.

Het is echt een unieke belevenis! Voor wie graag in een spiegelpaleis verblijft zal dit een toplocatie zijn! Een chique inkomhal vol pracht en praal waar je 's avonds of overdag gezellig iets drinkt! Op de goed onderhouden, grote slaapkamers hangt het vol spiegels.

Het personeel was vriendelijk, het eten was lekker met veel afwisseling - prijs-kwaliteitsverhouding was dik in orde. Voor de zonnekloppers onder ons zijn er mooie zwembaden met witte zetels en ligbedden. Er is service aan het strand, men kan ook gebruik maken van de bar, wanneer men all in boekt zijn de dranken inbegrepen.

's Avonds is er amusement in de bar en komt er meestal een buikdanseres zingen en zorgt dan voor een prachtavond.

Een aanrader en aangenaam om te verblijven. De kamers waren prachtig.

Gereisd met vrienden in april 2016

Beste Lieve,

Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara.

En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

ik vindt het prima

Henk van Weelde,
1-12-2018

goed hotel het is er goed toeven ik ben er tevreden mee

Gereisd met vrienden in maart 2018

Beste Henk van Weelde,

Nooit meer Grand Park Lara en Lara

Johnny,
28-11-2018

Zeer tegenvallende accommodatie. Standaard kamers zeer klein, weinig tot geen daglicht. Zwembad zeer koud. Eten eentonig en koud. Voor zo’n groot hotel is het restaurant gedeelte klein. Het is echt een mierenhoop als je moet eten. Je hebt geen tafel alleen, andere gasten schuiven gewoon bij je aan tafel.

We gaan al 20 jaar naar Turkije en dit was de eerste en laatste keer Lara. Totaal geen beleving.

Gereisd met partner in oktober 2018

Beste Johnny,

Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van Grand Park Lara voor uw verblijf in Antalya.

Wij zijn trots op de vriendelijke en efficiënte service in ons hotel en dit is de reden waarom we teleurgesteld zijn om te lezen dat uw ervaring niet binnen onze gewoonlijke standaard valt. We nemen de feedback van onze gasten zeer serieus waardoor u er zeker van kunt zijn dat uw opmerkingen zullen worden gedeeld met ons team zodat we onze service blijven verbeteren.

Ook willen wij u eraan herinneren dat er een Guest Relations team aanwezig is waar u informatie of hulp kan vragen, uw mening of wens kan uiten zodat u ter plaatse geholpen wordt en u niet vertrekt met een naar gevoel.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel,

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.