Hotel Grand Park Larasterstersterster

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Grand Park Lara is een vakantiebestemming voor alle leeftijden. Karin schrijft: ‘Het is een keurig hotel en zeer goed verzorgd. Mooie combi kamers voor ouders met kinderen. Ieder eigen slaapkamer toch met tussendeur dichtbij.’ Aan de allerkleinsten is gedacht met een kinderbad en voor de oudere kids is er een avontuurlijk waterpark. De animatie is zelfs in het Nederlands. Wel zo makkelijk voor de kids. Benieuwd wat je nog meer in Grand Park Lara Hotel kunt doen? Lees met ons mee.

Zijn jouw kids echte waterratten? Dan zitten ze bij Hotel Grand Park Lara dus helemaal goed. Reviewers schrijven dat het soms wel wat druk kan zijn aan het zwembad waardoor het lastig is om een ligbedje te vinden. Jullie geven de tip om naar het privéstrand 500 meter verderop te lopen. Hier zijn altijd genoeg bedjes vrij voor het hele gezin.

Even uitgezwommen? Dan kunnen de kids meteen door naar de (Nederlandstalige!) animatie. Voor de allerkleinsten is er altijd wel wat te doen bij Grand Park Lara Hotel. Van knutselen tot aan een sporttoernooi. Vakantiegangers vinden dat er voor de oudere kids iets minder te doen is, maar zijn wel te spreken over de avondshows. Reviewer Anneke is van mening dat de live-muziek en de buikdansshow het verblijf nog beter maken. Wel vinden veel reviewers dat de animatie soms te lang doorgaat (tot 0:00). Anneke heeft hier een goede tip voor: ‘Als je jonge kinderen hebt vraag om een kamer in gebouw g-h. Animatie duurt s avonds tot soms twaalf uur! Animatie was wel leuk, maar we vinden 23 uur een acceptabeler tijdstip ivm kinderen die vroeg wakker zijn.’

Jullie vinden dat Hotel Grand Park Lara vooral goed scoort op haar persoonlijke service. Zo schrijft Sonja: ‘Geweldig hotel, heerlijk te eten. Het personeel is zo snel, ze weten binnen 1 dag wat je drinkt en komen zodra het glas leeg is een nieuwe brengen’.

Aan keuze uit restaurants ook geen gebrek. Op basis van de all-inclusive formule kun je de hele dag door genieten van hapjes en buffetten. Volgens jullie is het buffetrestaurant wel wat druk en kan het zijn dat je eventjes in de rij moet staan voor het warme eten. Maar de à la carte restaurants maken dit meer dan goed. Voor een klein bedrag van 5 euro worden de gerechten aan tafel gebracht en kun je rustig eten. Hier geniet je van bijvoorbeeld Italiaanse-, Chinese- en barbecuegerechten. Let wel op dat sommige van deze extra restaurants gesloten zijn buiten het hoogseizoen.

Ligging

Ruil je de luxe tijdelijk liever in voor een leuk uitje? Rondom Hotel Grand Park Lara is er genoeg te doen. Loop eens langs de Guest Relations om te vragen naar de leukste uitjes. Veel van jullie zijn enthousiast over de jeepsafari en vertellen dat dit een leuke excursie is voor alle leeftijden. Liever iets actiefs? Ga dan naar het strand en spring op een banaan of leer waterskiën.

Een echte cultuurliefhebber? Dan mag een bezoekje aan het kasteel van Antalya zeker niet ontbreken. Of ontdek de overblijfselen uit de Romeinse tijd in Side. Met de dolmus ben je snel en goedkoop op je bestemming.

Contact

2646 reviews over Hotel Grand Park Lara

1940

• 10Kieft29-11-2019

Heel leuke vakantie gehad

Derde maal hier; alles prima, veel gezelligheid.personeel is heel goed overall la heel schoon mooie kamer. Wij komen zeker terug.😍🥰 Nederlands talige gasten dienst..

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 03-12-2019

Beste Kieft, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 10Mascha Janssen27-11-2019

Super Hotel!!!

Wij zijn half november in Grand Park Lara geweest. Prijs-Kwaliteit is Super!!! Het Hotel is prima in orde elke dag worden de kamers zeer netjes in orde gemaakt en het hotel is eigenlijk overal zeer schoon!! Ook het eten is prima als je daar over klaagt moet je echt diep schamen. Personeel doet allemaal hun uiterste best om het de gasten zo comfortabel mogelijk te maken. Maar Merve is de TOPPER die meid heeft echt inzicht in alles, een praatje maken met de gasten en ook nog eens een SUPER bediening doen.

Wat ik heel erg triest vind is dat er zoveel eten word weggegooid!! De chinezen, Russen en de Turken zelf zijn het ergste. Het hotel moet eigenlijk de mensen die dat doen extra laten betalen en dat geld besteden aan een goed doel!! Het is echt te gek als je borden onaangeraakt ziet staan op de tafel en de gasten zijn zogenaamd "klaar" met eten. Ik zou zeggen Management doe er iets mee!!

Dankjewel voor de fijne week in jullie Hotel

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 28-11-2019

Beste Mascha Janssen, Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

• 10Kelly25-11-2019

Geweldig!

Het was geweldig, mooie locatie, goed personeel. Elke dag een schone kamer/handdoeken. Eten is goed en gevarrieerd. Zeker een aanrader!

Beste Kelly, Wij willen u hartelijk bedanken voor deze zeer positieve beoordeling. Ons personeel doet altijd hun uiterste best om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen en het gehele team is u dan ook erg dankbaar voor uw vriendelijke woorden. Wij kijken al weer uit naar uw volgende bezoek.

• 10N.Jaegers20-11-2019

Was zeker Voor herhaling .

Hotel Was heel goed prijs-kwaliteitverhouding . Wel massaal . Bij touroperator gratis parkeren in Maastricht was helemaal goed. Alleen het minpunt is dat mensen er niets van aantrekken dat je je passagiers met koffers op de luchthaven laat wachten en zelf met de bus naar de parkeerplaats gaat en dan je gezelschap weer ophaald. Zodat iedereen kan meerijden met de bus. Daar krijg je nog een mail van voor dat je vertrekt. Vind dat de bus chauffeur daar de hand in moet houden.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 21-11-2019

Beste N.Jaegers, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 10Asya Mitkova16-11-2019

Super gezzelig hotel

We zitten nu twee dagen met mijn parther in Grand Park Lara Beach het hotel is zeer schoon eten naar wenst en heel vriendelijk personeel! Top Hotel

Beste Asya Mitkova, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

• 10toon hermsen12-11-2019

tot in maart of april

mijn super ervaring was voor de eerste keer ver op vakantie in Turkije antalya grand park lara mijn eerste indruk mooi WOW zeer vriendelijk personeel
    bij t ontvangst zeer net behulpzaam slaapkamer (familie kamer) zeer schoon iedere dag word je kamer schoon gemaakt eten zo veel kun je niet opnoemen 10 tot 15 soorten groenten vis friet puree kip noem maar op ook zoet waren gebakjes Baklava mmmm ik denk wel 15 tot 20 soorten lekkers t park en zwembaden zeer schoon mooie accomodatie heel de dag lopen er rond ook de excursie,s worden in t turks en nederlands verkocht zeer leuk en mooi door oa tülin x en haar collegas met vragen en klachten word iedereen zeer netjes geholpen graag zou ik touroperator ontmoeten hiihhihi ja want ik ga maart of APRIL weer naar GRAND PARK LARA ik wij zijn zeer tevreden over t t hotel en t personeel in een woord gezegd doe t DANKJE Toon hermsen B (6209)

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 15-11-2019

Beste Toon Hermsen, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn zeer content te lezen dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent in ons hotel. De tevredenheid van onze gasten staat in Grand Park Lara hoog in het vaandel en het is altijd wel leuk te lezen dat we hierin geslaagd zijn. Wij geven dit compliment graag door aan het Management.

• 9K .hermsen10-11-2019

Fantastisch eerste keer in Turkije antalya

Fantastisch eerste keer in Turkije antalya heel vriendelijk personeel zeer schoon overal goed lopend buffet nette schnone kamers ze hebben altijd tijd voor een praatje geen gejaag zeer tevreden kom zeker terug.

Beste K. Hermsen, Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

• 7M.05-11-2019

Nooit meer

Te weinig ruimte voor zoveel mensen

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 07-11-2019

Beste gast, Eerst en vooral willen we u bedanken voor uw verblijf in Grand Park Lara en de genomen tijd om uw recensie over uw vakantie te plaatsen.

We zijn teleurgesteld over uw, naar onze standaarden, ongewone ervaring. Ons personeel probeert met grote inspanningen om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, ook tijdens de drukkere perioden.

We nemen feedback van gasten zeer serieus en deze reactie zal daarom worden gedeeld met ons team zodat we kunnen doorgaan met het verbeteren van onze service.

Wij hopen u weer te mogen welkomen in ons hotel,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Jennifer key03-11-2019

Nooit meer

Personeel is onvriendelijk. Erg veel Russen. Bedden zijn net planken. Eten elke dag het zelfde. Meer appartementen dan een hotel.

Beste Jennifer Key, Bedankt voor uw reactie over Grand Park Lara.

Als Guest Relation staan we altijd klaar om naar de meningen van onze gasten te luisteren. We proberen met zoveel mogelijke gasten in gesprek te komen waarbij we altijd vragen of dat u een bepaalde opmerking, mening of een suggestie heeft over het hotel, maar wanneer er niets gemeld wordt veronderstellen we dat alles naar wens verloopt.

U kan er zeker van zijn dat de door u aangegeven punten besproken zullen worden met het management team en dat deze tijdens de dagelijkse meeting ter sprake gebracht zullen worden om dit soort situaties te vermijden in de toekomst.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen zodat we u kunnen tonen dat we u beter van dienst kunnen zijn.

• 10Gretha de Jonge Kas01-11-2019

Fantastisch hotel met met entertainment.

Ik heb maar 1 woord. Fantastisch. Heerlijk genoten in onze vakantie. Mooi hotel, erg schoon. Prijs kwaliteit perfect. Zeker gaan zou ik zeggen. Super entertainment. Mega shows Meneer Tahsin en de animationboys en girls geweldig. Heerlijk om te zien hoe ze met elkaar omgaan. De hele dag van 10 tot 24 uur vermaaken nog steeds vrolijk. Petje af. Meneer Tahsin .........the voice of Grand Park Lara. Mocht je op stap willen ....ga naar de guestrelation.....je wordt super geholpen. Aanrader

Beste Gretha de Jonge Kas, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn zeer content te lezen dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent in ons hotel. De tevredenheid van onze gasten staat in Grand Park Lara hoog in het vaandel en het is altijd wel leuk te lezen dat we hierin geslaagd zijn. Wij geven dit compliment graag door aan het Management.

208 tips over Hotel Grand Park Lara

• D.M. Coffa, 08-05-2014

Duidelijk voorkeur apptmt. opgeven,uitzicht op het Plan(luidruchtig) of op de "tuin" (rustig).

• May, 11-05-2014

Blijf niet alleen in het hotel! Er stopt een lijnbus LC07, die brengt je voor een euro naar het centrum van Antalya! Zeer mooi om te zien. Ook met 2 buggy's prima te doen. Ook de watervallen van Kursunlu zijn zeer de moeite waard, alleen is de wandeltocht minder / niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn! (veel trappen). Wil je naar Turkije om "inkopen" te doen. Ga dan op maandag of donderdag naar de markt in Manavgat! De prijzen liggen hier voor de helft lager!!!

• Renee , 19-06-2014

De hamam in het hotel is echt heerlijk!! Echt een aanrader.

1238 vragen over Hotel Grand Park Lara

• Rebecca, 13-11-2019

verwarmd zwembad

Samen met een vriendin zou ik volgende week naar dit hotel willen, maar is er een verwarmd buitenzwembad?

• Karin, 10-09-2019

Herfstvakantie

wij overwegen in de herfstvakantie (14 oktober) hierheen te gaan. Zijn alle faciliteiten dan nog open?

• Susanne, 14-08-2019

Peuterbad

Ik vroeg mij af of er een peuterbadje aanwezig is met een glijbaantje bv. Ik had het via de chat gevraagd en er werd mij verteld dat het zo was maar kan het echt nergens op de foto’s terug vinden. Wij hebben twee kinderen onder de 4 dus dan zou een peuterbad wel fijn zijn.

An67, 19-08-2019

Er is een groot peuterbad , deze is net zo breed als het glijbanen zwembad . Er staat wel iets van een speeltoestel in maar ik heb er niet opgelet of het een glijbaan is. Zomers is hij overdekt met schaduw doeken.

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht