Hotel Grand Park Lara

1707 reviews over Hotel Grand Park Lara in het Nederlands

Top! Top! FunMakers!

Willem
22-6-2018

Heel erg goed en gezellig animatieteam. Elke dag heel leuk bezig voor jong tot oud. Zeker nog een vakantie waard. De funmakers zijn hele gezellige mensen die het iedereen naar de zin maken. Ümit,Tahsin,Kamil,Seyit,Yagmur,Ali,Hakki bedankt voor hele gezellige tijd en hopelijk tot ziens
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 23-6-2018

Beste Willem,

Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel.

We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Wij danken u namens ons animatieteam Ümit,Tahsin,Kamil,Seyit,Yağmur,Ali,Hakkı.

nooit meer

steve
22-6-2018

het hotel was redelijk personeel was vriendelijk kamers waren oud wifi was slecht eten stond in het engels terwijl het een nederlandse hotel was aangegeven maar niks mee gedaan er lopen hostes om een goede cijfer van zoover te krijgen omdat er veel russen waren ( omdat er veel nederlanders klaagde er over) zei ze als je bij zoover dit hotel aanprijst zullen er meer nederlanders boeken inplaats van russen maar ik zei als jullie het niet meer door reisburo s aanbieden in rusland komen ze ook niet ja zegt ze maar het hotel moet wel vol geboekt worden dus draaiden het gewoon om commersie en niet om de klanten uit nederland en het eten was saai

Beste Steve,

Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van Grand Park Lara voor uw verblijf in Antalya.

Wij zijn trots op de vriendelijke en efficiënte service in ons hotel en dit is de reden waarom we teleurgesteld zijn om te lezen dat uw ervaring niet binnen onze gewoonlijke standaard valt. We nemen de feedback van onze gasten zeer serieus waardoor u er zeker van kunt zijn dat uw opmerkingen zullen worden gedeeld met ons team zodat we onze service blijven verbeteren.

Ook willen wij u eraan herinneren dat er een Guest Relations team aanwezig is waar u informatie of hulp kan vragen, uw mening of wens kan uiten zodat u ter plaatse geholpen wordt en u niet vertrekt met een naar gevoel.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel,

Het Grand Park Lara Team

Het was een heerlijke vacantie!

A. Van Kesteren
22-6-2018

Aangekomen bij receptie en een snelle prettige incheck! Kamer was al gereed om 10.00 uur dus dat was super. Kamer comfortabel en schoon. Diverse eetmogelijkheden waardoor er genoeg keus en plek is. Iedereen is super aardig. Main restaurant is wel druk, advies is ga na half 8 eten s'avonds, dan is de ergste drukte geweest. Iedere dag wisselt het vlees en vis en de smaak is goed van het eten. Overdag ook volop lekkers, ijs, flensjes, wafels enz. Genoeg bedjes bij het zwembad. Animatie de hele dag door. S'middags show en ook in de avond, van dans of acrobatiek of sensatie! Voor de kleintjes is er volop, een super kinder speeltuin, helemaal afgezet en opvang en ze doen van alles, van koekjes bakken tot sminken en goochelen, ze verzinnen van alles, echt top! Het gehele complex wordt super schoon gehouden. Echt familiehotel, voor oudere kinderen is er s'avonds geen discotheek, maar wel muziek na de shows en dat is ook gezellig. Erg genoten!

Beste A. Van Kesteren,

Wij willen u hartelijk bedanken voor deze zeer positieve beoordeling.

Ons personeel doet altijd hun uiterste best om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen en het gehele team is u dan ook erg dankbaar voor uw vriendelijke woorden.

Wij kijken al weer uit naar uw volgende bezoek

Super vakantie

Regina Bijlsma
21-6-2018

Heel goed hotel , lekker eten heel uitgebreid . Heel schoon . Elke avond show , daarna live muziek . Kindvriendelijk miniclub Nederlandstalig . Ook is er voor de kinderen een speciaal overdekt zwembad. Er is verder een Bad met glijbanen.Over het hele park 4 restaurants. Mooi strand met strandbar . Voldoende ligstoelen zowel als bij zwembad als op het strand. Ook Nederlandse quest relations. Voor evt vragen of problemen kan je daar terecht . Zijn er elke dag aanwezig. Haar naam is Semra en Tulin. Wij zijn in dit hotel 8 dagen geweest. Heel erg naar ons zin gehad . Het is ons heel goed bevallen. Komen hier zeker weer terug. En raden het onze vrienden en familie dit hotel aan.Ook heel gunstig het hotel ligt niet ver van het vliegveld. Dus korte transfer.

Beste Regina Bijlsma,

Bedankt voor uw recensie.

Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw vakantie in Grand Park Lara.

We zouden het heel leuk vinden om u spoedig weer te zien.

Top top top!!

Melvin Salimin
21-6-2018

Alles was prima, eten top en gevarieerd Umit,Tahsin,Kamil,Seyit,Yagmur,Ali,Hakki van team funmakers waren top, genoeg entertainment rondom maar zeker niet opdringerig. elke dag de grappige morning dance, vrouw deed elke dag aqua gym. Kamers werden elke dag goed opgeruimd..faciliteiten goed in en rondom hotels. Top ga zo door, zeker aan te raden

Beste Melvin Salimin,

Bedankt voor uw reactie vol liefde, het doet ons goed om te lezen over uw enthousiaste recensie.

Daar doen wij het voor.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen,

Een aanrader!

Dave Albertus
20-6-2018

Nog geen half uurtje van het vliegveld. Er is genoeg vertier voor jong en oud. Dag programma is goed gevuld. Grote variatie in eten. Vers en lekker. 3 restaurants. Dus kan je ontpsannen zitten, zowel binnen als buiten. Er komt zelfs af en toe obers bij je strandstoel om je te bedienen, zijn vriendelijk. Het is gewoon een hele goede hotel. Mijn vrouw en ik zijn volledig uitgerust terug gekomen van vakantie....
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 21-6-2018

Beste Dave Albertus,

Wij willen u hartelijk bedanken voor deze zeer positieve beoordeling.

Wij kijken al weer uit naar uw volgende bezoek.

Super vakantie.

Wilfred De Regt
20-6-2018

Wij hebben dit hotel geboekt voor een korte rust vakantie.

Het is een leuk hotel goed eten en leuke bediening. Uiteraard kan je dit niet vergelijken met luxe hotels zoals Delphin Imperial.

Voor de prijs en kwaliteit verhouding is het een top hotel.

De massage van Memhet is super goed Ercan had mij Memhet aanbevolen ivm met mijn schouder klachten na 4 massages weer als nieuw.

Guestrelation komt elke dag langs om te om te informeren of alles naar wens is Semra is is topper.

Top vakantie gehad.

Beste Wilfred De Regt,

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Wij zijn zeer content te lezen dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent in ons hotel.

De tevredenheid van onze gasten staat in Grand Park Lara hoog in het vaandel en het is altijd wel leuk te lezen dat we hierin geslaagd zijn.

Wij geven dit compliment graag door aan het Management.

Super mooi aanrader

Eltjo kuiper
20-6-2018

We hebben het hier super mooi gehad echt een mooi en super schoon park

Personeel allemaal ff vriendelijk

Beste Eltjo kuiper,

Hartelijk dank voor het kiezen van Grand Park Lara voor uw verblijf in Turkije.

Wij zijn verheugd te lezen dat u een goede vakantie heeft gehad en hopen dat u van Antalya heeft genoten.

Relex vacantie

Fam. W.van Hoof
19-6-2018

Hadden een goede ontvangst in het hotel en ook fijn dat er een Nederlands sprekende medewerker achter de balie stond.

We kregen een heel fijne kamer in blok C met mooi uitzicht ,die heel schoon was.

Het eten was ook goed verzorgd en in ruime mate aanwezig en mooi opgediend.

Alles was erg vertrouwd en we kwamen ook weer een goede bekende tegen die nu bij guest relations werkzaam is nl. Semra die wij eerder in andere hotels van touroperator hadden ontmoet.

Ik kan dit hotel iedereen aanraden en het voordeel is dat het niet ver van het vliegveld verwijderd ligt

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 20-6-2018

Beste Fam. W.van Hoof,

Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara

En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Heel gelukkig

Luc clauwaert
19-6-2018

Eerste ben ik België maar ik hou van Turkije daardoor ik ben overal in Turkije. Alles is heel goed hier. Beste en vriendelijke personeel. Gasten diensten bedankt vooral tulin.

Beste Luc clauwaert,

Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen.

Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Park Lara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Park Lara scoort een 8.99 uit 10 op basis van 1978 reviews.