Hotel Grand Park Lara

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°11°
Hotel Grand Park Lara

Omschrijving
Grand Park Lara Beach Hotel is zeer geschikt voor een familievakantie dankzij het Nederlands sprekende personeel en de animatie met shows tot in de late uurtjes. De sportieveling vermaakt zich bij de fitness, de sportactiviteiten of in de zwembaden met glijbanen. Vanaf het vliegveld van Antalya slechts een kwartiertje rijden naar je bestemming.

Laatste review

Super fantastisch

Nelly,
3-12-2018

Super vakantie gehad. Mooi hotel. Vriendelijk personeel. Behulpzaam. Goed eten en drinken.

Ben er nu wel achter dat als mensen zeuren over een hotel, de fout bij hun zelf moeten zoeken.

En dan weet iedereen wie en wat ik bedoel.

Kenmerken

2089 reviews over Hotel Grand Park Lara in het Nederlands

Super fantastisch

Nelly,
3-12-2018

En dan weet iedereen wie en wat ik bedoel.

Superspeciaal!

Lieve,
2-12-2018

Het is een uitzonderlijk hotel.

Het voormalige casino werd als hotelaccomodatie omgebouwd.

Het is ook mooi gelegen, Winkelcentra zijn te bereiken met de bus.

Het is echt een unieke belevenis! Voor wie graag in een spiegelpaleis verblijft zal dit een toplocatie zijn! Een chique inkomhal vol pracht en praal waar je 's avonds of overdag gezellig iets drinkt! Op de goed onderhouden, grote slaapkamers hangt het vol spiegels.

Het personeel was vriendelijk, het eten was lekker met veel afwisseling - prijs-kwaliteitsverhouding was dik in orde. Voor de zonnekloppers onder ons zijn er mooie zwembaden met witte zetels en ligbedden. Er is service aan het strand, men kan ook gebruik maken van de bar, wanneer men all in boekt zijn de dranken inbegrepen.

's Avonds is er amusement in de bar en komt er meestal een buikdanseres zingen en zorgt dan voor een prachtavond.

Een aanrader en aangenaam om te verblijven. De kamers waren prachtig.

ik vindt het prima

Henk van Weelde,
1-12-2018

goed hotel het is er goed toeven ik ben er tevreden mee

Nooit meer Grand Park Lara en Lara

Johnny,
28-11-2018

Zeer tegenvallende accommodatie. Standaard kamers zeer klein, weinig tot geen daglicht. Zwembad zeer koud. Eten eentonig en koud. Voor zo’n groot hotel is het restaurant gedeelte klein. Het is echt een mierenhoop als je moet eten. Je hebt geen tafel alleen, andere gasten schuiven gewoon bij je aan tafel.

We gaan al 20 jaar naar Turkije en dit was de eerste en laatste keer Lara. Totaal geen beleving.

Chris en Reny,
26-11-2018

Op dit resort is alles netjes goed verzorgd. Het eten is goed, er is aardig wat keus . Het personeel is vriendelijk. Omdat we aan het einde van het seizoen zitten is niet alles open. Maar we hebben een leuke tijd gehad samen. Dit resort is zeker een aanrader. Wij komen hier zeker nog terug!

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 26-11-2018

Beste Chris en Reny,

Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara.

En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Het Grand Park Lara Team

Prima hotel voor een week.

Dino2,
22-11-2018

Ligging van het hotel is prima. De standaard kamers zijn klein, maar schoon. Met het eten is niets mis. Wel merkten we dat het tijdens onze vakantie door het einde van het seizoen steeds minder werd en gingen er steeds meer eet gelegenheden dicht. Ook merkte je hierdoor dat vele medewerkers uit de bediening niet meer zo gemotiveerd waren. Medewerkers spraken niet of nauwelijks Engels. Het viel ons op dat de meeste wel Russisch spraken.

Beste Dino,

Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Heerlijk uitgerust

Eelco,
21-11-2018

Door conferenties in het Hotel van onder andere Herbalife was het hotel overboekt en een van de restauranten was niet beschikbaar.

Beste Eelco,

zeker een herhaling waard

alex wolters,
21-11-2018

goed hotel,wel veel russen maar geen probleem.alles perfect georganiseerd met zeer vriendelijk personeel.guest relations super

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 23-11-2018

Beste Alex Wolters,

Het Grand Park Lara Team

Mooi hotel met verwarmd zwembad .

Nicole Jobse,
19-11-2018

Van 9-11-2018 tot 30-11-2018

Goed hotel , het is jammer dat het lekkere eten niet warmer is ,de familie kamer heeft een mooi balkon en wifi en het personeel is super vriendelijk 👍we zijn er nu al 10 dagen en er is s'avonds geen animatie en dat is jammer.

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 22-11-2018

Beste Nicole Jobse,

Supergoed hotel!!

Karin,
19-11-2018

Je moet goed tegen de vochtige warmte kunnen in midden zomer in Turkije (38-47 graden). Gelukkig heeft dit hotel een zeer goed werkende airco. Daarnaast is het een keurig hotel en zeer goed verzorgd. Mooie combi kamers voor ouders met kinderen. Ieder eigen slaapkamer toch met tussen deur dichtbij. All inclusive is er goed. Alleen bij avondeten te weinig tafels en stoelen en erg massaal. Oplossing later gaan eten maar nadeel daarvan is weinig keuze meer wbt voedsel en met kleine kinderen niet handig. Denk dat dit hoogseizoen gerelateerd is. Mooie zwembaden met glijbanen en veel entertainment voor jong en oud. Prima hotel met name ook voor gezinnen. Strand op loopafstand maar wij vonden het deel wat bij het hotel hoorde wat matig. Omdat alles in en om het hotel zo goed geregeld is (eten, drinken, service) ons daar goed vermaakt. Zouden nog wéér gaan maar dan in voorjaar of najaar (ivm warmte).

Beste Karin,

Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara.

En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.