Pension Festung

Pension

1 review over Pension Festung in het Nederlands

Leuk betaalbaar hotel in hartje Antalya

Hans van den Brule
14-6-2010

Dit hotel heeft enkele tientallen kamers. het wordt gerund door een uit Duitsland geremigreerde Turk. De kamers zijn erg klein, maar functioneel. Het is niet duur.

Het bhotel ligt in het pitoreque centrum van Antalya. Je moet wel een moedige chauffeur zijn om het hotel te bereiken. Je moet door smalle straatjes, waar verkopers eerst tegen de gevel moeten om je door te laten.

Het ontbijt is sober. Vriendelijke bediening.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Festung in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Festung zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.