Hotel Fame Residence Lara

9.1Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.1Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Lara voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Fame Residence Lara

Vijf sterren Hotel Fame Residence ligt in het district Lara van de bekende badplaats Antalya. Vakantiegangers omschrijven dit hotel als een bestemming waar iedereen op zijn plek is. Opvallend vaak zijn de reacties over het personeel super positief. Het personeel is ontzettend vriendelijk, werkt erg hard en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Benieuwd of Hotel Fame Residence Lara & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

Kamers en faciliteiten

In je hotelkamer in Hotel Fame Residence Lara ontbreekt het je aan niets. De kamers zijn enorm ruim, net als het balkon. Daarnaast zijn ze ook schoon. Je verzorgingsproducten kun je wel thuis laten, want in je kamer vind je genoeg toiletartikelen die worden aangevuld wanneer ze op zijn. Je krijgt zelfs een badjas en slippers.

In Fame Residence Lara kun je goed eten. Wel zijn de buffetten volgens sommige vakantiegangers een beetje eentonig en kan het er druk zijn. Sta je liever niet in de rij? Als je wat later in het restaurant bent dan 19.00 uur is het een stuk rustiger. In het Fame Residence Lara hotel hebben ze ook live cooking. De koks bereiden je favoriete wokgerecht waar je bijstaat. En dat is smullen!

Ben je overdag aan het relaxen aan het zwembad? De obers komen zelfs daar langs met een snack. Tussen het zonnen door zit je volgens jullie ook goed aan de bar. Dorst zul je niet hebben. Ben je er nog niet uit wat je gaat bestellen? De cocktails schijnen erg lekker te zijn.

Word je tijdens je vakantie graag vermaakt? Dan zit je goed in het Fame Residence Lara hotel. Het animatieteam is enthousiast en (kind)vriendelijk. Voor kleine kids is er zelfs Nederlandstalige animatie. ‘s Avonds worden er shows georganiseerd die spectaculair zijn, mis deze niet.

Ligging van het hotel in Lara

Een dagje naar het strand? Fame Residence Lara & Spa grenst direct aan het strand. Je ploft hier neer op het privéstrand van het hotel waar je ook all inclusive kunt genieten. Elke middag krijg je bijvoorbeeld een bakje vers gesneden fruit. Natuurlijk kun je ook hier zoveel drankjes halen als je wilt.

De kust is niet het enige wat de ligging van Fame Residence Lara top maakt. Om de hoek van het hotel vind je winkeltjes en een shopping mall. Leuk om hier een kijkje te nemen na het diner.

Voor het centrum van Antalya moet je wel iets verder. Stap in de dolmus of een taxi en je bent er binnen een half uur. Wil je dolgraag een Turks tapijt mee naar huis nemen? Die scoor je in Antalya. Je bent hier echt even in een andere wereld en dompelt je onder in de lokale bevolking. Struin door de straatjes en drink een kopje Turkse thee op een terrasje.

• Het centrum van Antalya ligt op 15 kilometer afstand.
  • Het vliegveld van Antalya ligt op ongeveer 15 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over Fame Residence Lara? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie.

1693 reviews over Hotel Fame Residence Lara

• 2019
    9Kim Karimpour28-09-2019

Top! Heel goed!

Het was een heel fijn verblijf. Ii had mijn knie gebroken tijdens mijn vakantie en daar hebben zij fantastisch rekening mee gehouden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Anjola Van welt28-09-2019

Prettig hotel

Het eten vonden wij helaas niet zo goed aangezien het vaak koud was.. Bij aankomst zijn we erg goed ontvangen door Umut Vural en heeft ons iedere dag goed ontvangen. Via hem hebben wij een gratis all la carte verzorgd gekregen, een top manager kan ik zeggen over hem

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Chrissy24-09-2019

Echt ook massage boeken in de spa.. Super

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Ajax20-09-2019

Fantasties , Volgend jaar weer een thuiskomen daar

Top Hotel, Personeel zeer vriendelijk , behulpzaam, Het eten en zwembadden zijn er goed , leuke animatie team , met name Anna, Nadia, Nathali ,Ali, Ramy en dj. Emrah . Zijn er toch nog problemen , kun je altijd terecht bij Guest Realtion, je wordt er serieus en altijd voor een oplossing gezorgd , waar dhr. Umut Vural zeer voortreffelijk Nederlands spreekt. Een geweldige en vriendelijke persoon.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Kelly Gielen20-09-2019

Geweldig!

Top hotel, ik heb er niet veel aan toe te voegen dan dat het een super goed hotel is & wij weer een top vakantie hebben gehad. Als er problemen waren konden we naar Umut van de guest relation, hij zorgt ervoor dat alles dan wordt geregeld! Wat ik ook fijn vind is dat hij Nederlands kan praten, dus je heel goed kan communiceren met hem. Echt een toffe kerel! Ook de animatie deed goed hun best en zorgden voor goede sfeer op het park, vooral Anna, Nadya, Ali & Nathalie!

• 10Mirjam20-09-2019

Top hotel. Super animatieteam. Allemaal bedankt voor de de leuke en gezellige dagen . Gizem Ramazan Ercan Orkun Ali nadya Patricia Anna natali betrekken iedereen overal bij zowel jongere en oudere mensen. Eten is super vooral de buitenkeuken. Kamers zijn mooi en schoon.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Chimène20-09-2019

Super leuk hotel met leuk animatie team

Super gezellig hotel. Het animatie team is ook geweldig! Erg naar mijn zin gehad. Het hotel ziet er goed uit, zowel de kamers als het eten ziet er ook goed uit! Credits aan het animatie team: Gizem, Ali, Ercan, Ramazan, Nadya, Orkun, Natali, Anna.

• 10Nine20-09-2019

Super gezellig, leuk animatieteam

Super gezellig hotel met leuk animatieteam! Ramazan, ali, orkun, ercan,patricia,gizem,nadia, zijn erg enrhousiast! Kamers zijn zeer schoon en het eten smaakt goed

• 10wil en Jan de Haas20-09-2019

Een hotel waar je graag terug komt en wij zeker.

Een geweldig hotel met goede schoonmaak,geweldig personeel die proberen alles voor je te regelen. Haribo van het animatie team die oog heeft voor alle gasten. Niemand uitgezonderd iedereen doet zijn stinkende best.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Familie Smits18-09-2019

Fantastisch!

Fantastisch hotel! Wij hebben hier heerlijk 11 dagen genoten, fijne kamers. Worden snel schoongemaakt en het drinken wordt goed aangevuld. Heel mooi hotel, veel faciliteiten! Het eten is heerlijk en afwisselend en er zijn bepaalde thema’s met eten! Je wordt elke dag vriendelijk begroet of ze komen een praatje maken. De animatie is geweldig. Wij hebben vooral een leuke tijd gehad met Orkun (Haribo) van de animatie! Heel spontaan en vriendelijk! Wij hebben een top vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht