Hotel Fame Residence Lara

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Vijf sterren Hotel Fame Residence Lara & Spa ligt in de bekende badplaats Antalya. Vakantiegangers omschrijven dit hotel als een bestemming waar iedereen op zijn plek is. Opvallend vaak zijn de reacties over het personeel super positief. Bert schrijft bijvoorbeeld: ‘Mensen ontzettend vriendelijk en personeel werkt echt hard en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.’ Benieuwd of Hotel Fame Residence Lara & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

In Fame Residence Lara kun je goed eten. Wel zijn de buffetten volgens sommige vakantiegangers een beetje eentonig en kan het er druk zijn. Sta je liever niet in de rij? Reviewer H. van den Heuvel zegt dat als je wat later in het restaurant bent dan 19.00 uur het een stuk rustiger is. In Fame Residence Lara & Spa hebben ze ook live cooking. De koks bereiden je favoriete wokgerecht waar je bijstaat. En dat is smullen!

Ben je overdag aan het relaxen aan het zwembad? De obers komen zelfs daar langs met een snack. Tussen het zonnen door zit je volgens jullie ook goed aan de bar. Silke de Cock: ‘Goede barmannen, dorst zul je niet hebben.’ Ben je er nog niet uit wat je gaat bestellen? De cocktails schijnen erg lekker te zijn.

Word je tijdens je vakantie graag vermaakt? Dan zit je goed in Fame Residence Lara & Spa. Uit reviews blijkt dat het animatieteam hier enthousiast en vriendelijk is. Voor kleine kids is er zelfs Nederlandstalige animatie. Linda Buitenhuis heeft wel een verbeterpunt: ‘Animatie in de avond zou iets meer kunnen organiseren voor iedere doelgroep.’ Al worden er ‘s avonds wel shows georganiseerd die volgens Fem spectaculair zijn.

In je hotelkamer in Fame Residence Lara & Spa ontbreekt het je aan niets. In veel reviews is te lezen dat de kamers enorm ruim zijn, net als het balkon. Schoon zijn ze ook. Je verzorgingsproducten kun je wel thuis laten, want in je kamer vind je genoeg toiletartikelen die worden aangevuld wanneer ze op zijn. Je krijgt zelfs een badjas en slippers.

Ligging

Een dagje naar het strand? Fame Residence Lara & Spa grenst direct aan het strand. Je ploft hier neer op het privéstrand van het hotel waar je ook all-inclusive kunt genieten. Elke middag krijg je bijvoorbeeld een bakje vers gesneden fruit. Natuurlijk kun je ook hier zoveel drankjes halen als je wilt.

De kust is niet het enige wat de ligging van Fame Residence Lara top maakt. Om de hoek van het hotel vind je winkeltjes en een shopping mall. Leuk om hier een kijkje te nemen na het diner.

Voor het centrum van Antalya moet je wel iets verder. Stap in de dolmus of een taxi en je bent er binnen een half uur. Wil je dolgraag een Turks tapijt mee naar huis nemen? Die scoor je in Antalya. Je bent hier echt even in een andere wereld en dompelt je onder in de lokale bevolking. Struin door de straatjes en drink een kopje Turkse thee op een terrasje.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Lara voor je op een rij gezet:

1576 reviews over Hotel Fame Residence Lara in het Nederlands

• 9Hollandaise11-08-2019

Goed hotel

Vroeg opstaan voor bedjes! Eten is goed maar wel veel van hetzelfde, heb in andere hotels beter gehad. Kamer was goed, ongedierte (wat wij niet hadden) hebben ze aangepakt hadden wij geen last van. Was perfect schoon, alles in het hotel en zwembad was heel schoon! Personeel heel vriendelijk. Animatie was lui, deden savonds ook nooit is zelf een show geven, de avond shows was veel van hetzelfde, steeds weer dans acts. Cocktails, net als bv sex on the beach €6 bijbetalen dus let daar goed op! Vorig jaar royal wings geweest, was al met al beter hotel, maar daar was de prijs ook na! Prijs van dit hotel aanzienlijk lager, prijs kwaliteit verhouding van dit hotel was prima! 80% Nederlandse gasten wat wij erg gezellig vonden! Ook het Holland café (buiten het hotel) voor avondje uit, voetbal of live muziek is erg gezellig!

7Eten

• 10Sabine de jongh07-08-2019

Top hotel!

Wat een super hotel!! Heerlijke vakantie gehad. Het ws schoon, vriendelijk personeel en qua eten voor ieder wat wils. We kwamen niets te kort! Echt een aanrader Onze zoon van bijna 5 heeft zich goed vermaakt in de prachtig grote zwembaden. Een dikke 10 voor Fame!!

10Kindvriendelijk

• 8Erwin06-08-2019

Mooi hotel.

mooi hotel en goed eten..niks mis mee. Het animatieteam is duidelijk nog niks gewend..er zat totaal geen actie in en liepen met een chagerijnig gezicht rondjes. Na veel klachten werd er op het laatst iets meer gedaan(ook voor de kinderen die eerst niet eens mee mochten doen bij de poolgames!!). 'sochtends mocht je geen bedjes reserveren voor 7 uur..oke maar dan mag het personeel dat dus ook niet reserveren voor de turkse gasten na aannemen van geld!!!! Die man zou 3 dagen schorsing krijgen maar liep dus gewoon de volgende ochtend weer rond daar.Je mocht wel bedjes reserveren als je er maar bij bleef zitten..anders werden je handdoeken weggehaald(ook niet altijd!). Verder was het personeel erg vriendelijk waaronder Martin! De wafels en gepofte aardappels waren ook heerlijk.

9Service
    8Prijs/kwaliteit
    8Kamers
    8Zwembad
    8Hygiëne

• 10Vakantieganger05-08-2019

Geweldig!

Super mooi hotel met prachtig zwembad en leuke glijbanen! Qua eten is er volop keus en overal heel de dag door wel iets te krijgen. Ontbijt was tot 11 uur zelfs tot die tijd alles nog ruim voldoende. Kamers zijn groot en de bedden zijn prima. Wij hadden wel veel muggen op de kamer en hadden geen idee hoe die binnen konden komen. Als je het resort afloopt zit je gelijk in de gezellige winkelstraat van Lara. Personeel was overal erg vriendelijk en deden goed hun best om het je naar de zin te maken.

Het enige minpunt is dat er verschrikkelijk vroeg handdoeken op de bedjes werden gelegd. Je moest echt voor half 8 naar beneden wilde je nog een bedje hebben (en er waren er echt wel ruim voldoende meer konden er gewoon niet staan) Er hingen bordjes dat het niet voor 7 uur mocht maar dit werd toch gedaan en hier werd niks aan gedaan.

Maar al met al een fantastisch hotel en zou het zeker een ander aanraden!

9Eten
    7Kindvriendelijk

• 9Bas 196703-08-2019

Geweldig, super schoon, vriendelijk hotel.

Super schoon, leuk hotel. Erg vriendelijk personeel dat hard werkte, hele dag door. Eten veel variatie en erg lekker. Voor mensen op leeftijd werdt hun bordje meegenomen naar hun tafel, zodat deze mensen er zelf niet mee hoefden te lopen. Voor mensen met een handicap werden er plaatsen bij het zwembad gereserveerd. Animatie was erg slecht ze liepen rond of er onweer op komst was, geen interactie met de gasten. Ze liepen alleen maar door de microfoon te schreeuwen. Volgens mij heeft het animatie team een voorbeeld functie, hier helaas niet, gooide rommel gewoon op de grond. Rookte constant gooide de peuken op de grond, waren met hun telefoon bezig enz enz. Jammer voor de hard werkende mensen die hun rommel weer moeten opruimen. We hebben voor de tweede keer genoten van onze vakantie in dit hotel.

9Eten

Met vrienden

• 10Esther01-08-2019

Top hotel

Super hotel, super zwembad. Kidsclub echt super, onze dochter van 2 komt hier elke dag heel graag. Ontbijt moet je alleen wel op tijd zijn anders is er veel leeg. Maar alles bij elkaar echt een super hotel!

10Kindvriendelijk

• 9Fam. uit Belgie01-08-2019

De vakantie heeft ons deugd gedaan!

Proper , vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortbij het centrum. Lekker eten! Mooi zwembad, vele faciliteiten. Het enige minpunt waren de harde bedden. Een goede prijs voor de kwaliteit.

9Service
    8Kamers
    8Kindvriendelijk

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Jan31-07-2019

Prachtig

Mooi hotel. Veel te doen. Lekker eten. Dichtbij winkels. Prachtige locatie. Er is genoeg te doen. Leuk animatieteam.

8Ligging
    8Service
    9Zwembad

• 10Melanie31-07-2019

Heerlijke vakantie!

Korte transfer , zeer vriendelijk ontvangst , mooi schoon hotel , overal werd continu gepoetst en opgeruimd. Overal heel de dag eten ( snap niet als mensen klagen over variatie ) dagelijks ander thema ! Wafels geweldig !! Fruitbar , Turkse pizza ,ga maar door . Ze kwamen zelf op het strand verse fruitbakjes brengen , in de luonge knabbeltjes bij de borrel en op mijn verjaardag een kaartje op mijn met bloemen versierd bed ( nog nooit gehad ). En bij het zwembad inderdaad druk , maar wij gingen lekker op het strand liggen ( was altijd plaats ) is maar een klein stukje lopen naar het zwembad , en de zee is prachtig helder , en ook daar heb je alles ( ook overal slush puppy voor de liefhebbers ). Wij hebben niets negatiefs te melden , en gaan hier zeker nog eens terug !

8Kindvriendelijk

• 9Van Zuuk28-07-2019

Volgend jaar weer!

Voor de tweede keer eenSuper fijne vakantie gehad. voordeel korte transfer tijd. Bij de receptie erg behulpzaam. Ook in het restaurant obers erg aardig vooral Necip en mehmet tafel regelen,drinken halen. tip ga tegen 8 uur eten stuk rustiger en nog genoeg keus.Ook bij het zwembad werd ons drinken gebracht door Hasan.behulpzaam en vrolijk .met de bus lc07 naar terra city of de stad druk maar goedkoop 8lira.Ook het animatie team was aardig en niet opdringerig. en de hele dag eten en drinken vooral de wafels zijn een aanrader en ook al spreekt de man weinig Engels met handen en voeten kom je een heel eind .

Met vrienden

83 tips over Hotel Fame Residence Lara

• freek en jolanda, 09-01-2012

eet feest cafe de molen lekker bakje koffie en een frikandel speciaal leuke mensen en alle nederlandse televisie zenders ;-) tot snel !

• Kürsad Kebapci, 03-05-2014

Ga naar de hammam en kapper buiten het hotel, veel goedkoper dan in het hotel.

• Jacqueline, 22-04-2014

Tip voor kamer, vraag de zwembadkant aan.

288 vragen over Hotel Fame Residence Lara

• Jannes Eefting, 16-09-2019

Minibar

Zit er ook een biertje in de minibar

• peter, 08-09-2019

vakantie november

Heeft iemand ervaring om hier naar toe te gaan in eind oktober , begin November.

• Desteny, 24-07-2019

Diner

Moeten mannen gekleed in lange broek of niet ?

Niels , 04-09-2019

Met een Korte broek kan ook.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht