Hotel Fame Residence Lara

9.1Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.1Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Lara voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Fame Residence Lara

Vijf sterren Hotel Fame Residence ligt in het district Lara van de bekende badplaats Antalya. Vakantiegangers omschrijven dit hotel als een bestemming waar iedereen op zijn plek is. Opvallend vaak zijn de reacties over het personeel super positief. Het personeel is ontzettend vriendelijk, werkt erg hard en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Benieuwd of Hotel Fame Residence Lara & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

Kamers en faciliteiten

In je hotelkamer in Hotel Fame Residence Lara ontbreekt het je aan niets. De kamers zijn enorm ruim, net als het balkon. Daarnaast zijn ze ook schoon. Je verzorgingsproducten kun je wel thuis laten, want in je kamer vind je genoeg toiletartikelen die worden aangevuld wanneer ze op zijn. Je krijgt zelfs een badjas en slippers.

In Fame Residence Lara kun je goed eten. Wel zijn de buffetten volgens sommige vakantiegangers een beetje eentonig en kan het er druk zijn. Sta je liever niet in de rij? Als je wat later in het restaurant bent dan 19.00 uur is het een stuk rustiger. In het Fame Residence Lara hotel hebben ze ook live cooking. De koks bereiden je favoriete wokgerecht waar je bijstaat. En dat is smullen!

Ben je overdag aan het relaxen aan het zwembad? De obers komen zelfs daar langs met een snack. Tussen het zonnen door zit je volgens jullie ook goed aan de bar. Dorst zul je niet hebben. Ben je er nog niet uit wat je gaat bestellen? De cocktails schijnen erg lekker te zijn.

Word je tijdens je vakantie graag vermaakt? Dan zit je goed in het Fame Residence Lara hotel. Het animatieteam is enthousiast en (kind)vriendelijk. Voor kleine kids is er zelfs Nederlandstalige animatie. ‘s Avonds worden er shows georganiseerd die spectaculair zijn, mis deze niet.

Ligging van het hotel in Lara

Een dagje naar het strand? Fame Residence Lara & Spa grenst direct aan het strand. Je ploft hier neer op het privéstrand van het hotel waar je ook all inclusive kunt genieten. Elke middag krijg je bijvoorbeeld een bakje vers gesneden fruit. Natuurlijk kun je ook hier zoveel drankjes halen als je wilt.

De kust is niet het enige wat de ligging van Fame Residence Lara top maakt. Om de hoek van het hotel vind je winkeltjes en een shopping mall. Leuk om hier een kijkje te nemen na het diner.

Voor het centrum van Antalya moet je wel iets verder. Stap in de dolmus of een taxi en je bent er binnen een half uur. Wil je dolgraag een Turks tapijt mee naar huis nemen? Die scoor je in Antalya. Je bent hier echt even in een andere wereld en dompelt je onder in de lokale bevolking. Struin door de straatjes en drink een kopje Turkse thee op een terrasje.

• Het centrum van Antalya ligt op 15 kilometer afstand.
  • Het vliegveld van Antalya ligt op ongeveer 15 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over Fame Residence Lara? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie.

1693 reviews over Hotel Fame Residence Lara

• 2019
    10J.P.Schenk12-10-2019

Waanzinnig hotel en fantastisch personeel!!

Sinds vorig jaar 2018 voor het eerst naar dit hotel gegaan en nu dit jaar 2019 in oktober weer terug gegaan, omdat de ligging, het hotel , het eten, het weer, het vriendelijke personeel en zoveel dingen meer heb ik en mijn vrienden en fantastische vakantie gehad en een aanrader voor iedereen!

• 8Lucas vrinten11-10-2019

Hotel was heel erg goed. Zal er zeker nog een x terug willen komen. Personeel zeer vriendelijk en een leuk animatie team! Vooral rabia & ercan.

• 8Kevin Honkoop11-10-2019

Prima

Animatie heel goed eten bar matig tot middelmatig maar dat is mijn mening hele leuke crew voor de rest

• 8Van der schans11-10-2019

Prima hotel

Goed hotel fantastische animatieteam en vooral Rabia de beste en de gezelligste

• 8Fiona11-10-2019

Toppertje

Animatie was heel vriendelijk, vooral Rabia! Eten niets op aan te merken, de hele dag wel ergens iets lekkers te halen. Fijne ligging aan het strand en heerlijk zwembad!!

• 8c f m08-10-2019

fantastisch

zijn al voor de 14 de keer geweest zeer goed hotel gaan zeker weer terug vriendelijk personeel doen alles om het je naar de zin te maken vooral ABDULILLAH Kiligdogan maakt veel mensen blij met zijn aandacht en service.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Tamer Okay08-10-2019

Top hotel, voor herhaling vatbaar.

We zijn van 17 september tot en met 24 september met 21 personen ( mannen ) in dit hotel geweest, het is een schitterde hotel en van alle gemakken voorzien, het enige wat een min puntje was, is dat er geen pier was aan het strand , maar was voor ons toch geen probleem daar we ons wel overal vermaakten.

Al het personeel was op en top van schoonmakers tot balie medewerkers, van bediendes tot gast relaties of Bell-boys tot tuinmannen allemaal stuk voor stuk goedlachs en zeer behulpzaam.

• 45 sterren niet waard!06-10-2019

Helaas een teleurstelling

Zoover staat vol lof berichten over dit hotel, helaas is het voor ons enkel een teleurstelling geweest. Bij aankomst om 06:00 smorgens geen kamers beschikbaar, deze waren niet eerder dan 12:00 klaar voor ons. Noodgedwongen op de banken in de lobby gelegen. Kamers zijn schoon en netjes hier valt absoluut niets op aan te merken. Kamer meisjes en obers blijven vragen om kleingeld, tot het ongemakkelijke aan toe. Wanneer je hier geen gehoor aan geeft worden ze erg onvriendelijk en kortaf. Je kunt goed zien welke mensen wel en niet over de brug komen, hier lopen ze graag ‘een stapje of 4 harder voor’ erg jammer! Eten scoort overal goed maar helaas vonden wij het erg eenzijdig, vaak het zelfde en geen duidelijke beschrijvingen bij het eten. De dag van vertrek werden we om 18:00 opgehaald maar moesten om 12:00 onze kamer verlaten tenzij we een meerprijs van €107 bereid waren te betalen. Absoluut niet de luxe die beloofd wordt.

• 7Petra02-10-2019

geen 5 sterren waard, 4 past beter

De meeste recensies zijn erg lovend over dit hotel, wij waren op zich ook redelijk tevreden, personeel is super vriendelijk, de hotelkamer vond ik het gelijk al teleurstellend, een klein kamertje, weinig ruimte, en al helemaal geen balkon, uitzicht over de andere hotels. Merendeel zijn we toch buiten dus toe maar. Dagelijks gewekt door de moskee die dichtbij staat is echt een groot minpunt, (maar ja t hotel ligt wel centraal) t kamertje was goed schoon, en werd ook dagelijks keurig schoongemaakt. Met t eten, tsja er is zo verschrikkelijk veel keus, maar wat je ook pakte van het buffet, het was altijd koud of lauw. niet zoals t hoort, maar eerlijk is eerlijk, t smaakte op zich goed, en in elke zaal is wel een magnetron voor handen waar je t in op kunt warmen. wat ons ook opviel was erg veel nederlanders ipv allerlei nationaliteiten als gast aanwezig was in dit hotel. Voor ons is dit 4 sterren ipv 5 sterren waardig.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Huveners natasja29-09-2019

Fantastich

Is hier super goed proper eten goed en personeel heel vriendelijk ik kom volgend jaar terug haribo is goed in animayie

Alleen gereisd in september 2019

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht