Hotel Fame Residence Lara

9.1Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.1Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Lara voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Fame Residence Lara

Vijf sterren Hotel Fame Residence ligt in het district Lara van de bekende badplaats Antalya. Vakantiegangers omschrijven dit hotel als een bestemming waar iedereen op zijn plek is. Opvallend vaak zijn de reacties over het personeel super positief. Het personeel is ontzettend vriendelijk, werkt erg hard en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Benieuwd of Hotel Fame Residence Lara & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

Kamers en faciliteiten

In je hotelkamer in Hotel Fame Residence Lara ontbreekt het je aan niets. De kamers zijn enorm ruim, net als het balkon. Daarnaast zijn ze ook schoon. Je verzorgingsproducten kun je wel thuis laten, want in je kamer vind je genoeg toiletartikelen die worden aangevuld wanneer ze op zijn. Je krijgt zelfs een badjas en slippers.

In Fame Residence Lara kun je goed eten. Wel zijn de buffetten volgens sommige vakantiegangers een beetje eentonig en kan het er druk zijn. Sta je liever niet in de rij? Als je wat later in het restaurant bent dan 19.00 uur is het een stuk rustiger. In het Fame Residence Lara hotel hebben ze ook live cooking. De koks bereiden je favoriete wokgerecht waar je bijstaat. En dat is smullen!

Ben je overdag aan het relaxen aan het zwembad? De obers komen zelfs daar langs met een snack. Tussen het zonnen door zit je volgens jullie ook goed aan de bar. Dorst zul je niet hebben. Ben je er nog niet uit wat je gaat bestellen? De cocktails schijnen erg lekker te zijn.

Word je tijdens je vakantie graag vermaakt? Dan zit je goed in het Fame Residence Lara hotel. Het animatieteam is enthousiast en (kind)vriendelijk. Voor kleine kids is er zelfs Nederlandstalige animatie. ‘s Avonds worden er shows georganiseerd die spectaculair zijn, mis deze niet.

Ligging van het hotel in Lara

Een dagje naar het strand? Fame Residence Lara & Spa grenst direct aan het strand. Je ploft hier neer op het privéstrand van het hotel waar je ook all inclusive kunt genieten. Elke middag krijg je bijvoorbeeld een bakje vers gesneden fruit. Natuurlijk kun je ook hier zoveel drankjes halen als je wilt.

De kust is niet het enige wat de ligging van Fame Residence Lara top maakt. Om de hoek van het hotel vind je winkeltjes en een shopping mall. Leuk om hier een kijkje te nemen na het diner.

Voor het centrum van Antalya moet je wel iets verder. Stap in de dolmus of een taxi en je bent er binnen een half uur. Wil je dolgraag een Turks tapijt mee naar huis nemen? Die scoor je in Antalya. Je bent hier echt even in een andere wereld en dompelt je onder in de lokale bevolking. Struin door de straatjes en drink een kopje Turkse thee op een terrasje.

• Het centrum van Antalya ligt op 15 kilometer afstand.
  • Het vliegveld van Antalya ligt op ongeveer 15 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over Fame Residence Lara? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie.

1693 reviews over Hotel Fame Residence Lara

• 2019
    8Piet24-10-2019

Misschien nog eens terug

Mooie kamers alles heel schoon. Erg fijne douche. Het eten vonden wij iets minder vooral tussen de middag. Maar de verse wafels en verse pizza’s die gemaakt worden door Turkse dames waren erg lekker. In de avond buiten je eten laten wokken of pasta klaar laten maken in de avond. Was top. Het strand was erg lekker genoeg bedjes. Het zwembad was echt te koud. Je kon er echt niet lekker in. Daarom lagen we nu aan het strand. Service in hotel en personeel is super. Wij wilde naar dolfijnen toen we daar aankwamen bleek het gesloten. Terwijl op site staat dat het geopend was. Kortom leuke vakantie gehad.

• 8har22-10-2019

Je bent nog niet van me af

Je krijgt waar je voor betaald als de mensen met een slechte resencie lekker het dubbele betalen en in delphin gaan zitten word het nog gezelliger in Fame. Blijf lekker lang met je bord door de eetzaal lopen als je dan gaat eten is het koud, eerst kijken dan opscheppen ik zie ook wel verbeterpunten zoals de wifi en een hollandse snack, maar een lekker biertje en ontzettend vriendelijk personeel doet wonderen ga volgend jaar zeker de 6e keer Fame volmaken en daarna nog vele keren.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Sam22-10-2019

Geen 5 sterren waard

Als je dit hotel vergelijkt met de andere 5 sterren hotels in Lara is dit meer een 4 sterren hotel. - minibar 1flesje pepsi 1 flesje turkse sinas 1 flesje turkse sprite 1 pakje melk en appelsap een fles water. - betalen voor reserveringen voor andere restaurants (10 euro pp) - eten lauw/koud - handdoek legen anders geen plek
    - bepaalde dranken moet je bijbetalen. - om 19.00 eten dan staan er 300 andere die ook gaan eten dus ren en vlieg naar een tafel. - zwembad veel ruimte en leuk opgezet - strand genoeg ruimte om te liggen alleen geen eigen parasol. Leuk voor een tussendoor vakantie maar leg liever geld erbij om in echt 5 sterren hotel te zitten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Jannes20-10-2019

Gewoon

Viel ons tegen, eten was goed maar elke dag zelfde, stand perfect genoeg ligbedden. Kamers goed schoon Er zijn betere hotels maar voor de prijs oké

Gereisd met partner in september 2019

• 9Antoon15-10-2019

Prijs kwaliteit is hier zeker van toepassing

Goed hotel om naar terug te gaan dit doen wij dus al 5 jaren. Ik wil toch even reageren op een revue van 6 okt. Waarin gesteld wordt dan zij s'morgens geen kamer hadden om 6 uur in de ochtend. In Nederland zijn bijna alle accommodatie pas om 15.00 uur beschikbaar, dus waar praat je over. Ook het verlaten van de kamer om 12 uur is coulant. Wederom in Nederland moet je bijna overal om 10 uur je accommodaties verlaten. Ik vind dat het hotel redelijk is t.a.v. de tijden Ook het eten is prima, met toch veel variatie, als je e.e.a goed indeelt dan kan je iedere dag wel wat anders eten.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Willeke14-10-2019

Fantastiche vakantie gehad

Wij zijn net terug , hebben wederom weer een fantastische vakantie gehad in dit hotel! Vriendelijk personeel, hele goede service en de nederlands sprekende manager Mustafa doet er alles aan om het je naar de zin te maken! Denkt met je mee Animatie team ook erg leuk, vooral Ramy Nadia en Haribo superleuke mensen en veel mee gelachen! Dag van vertrek de kamer langer mogen aanhouden, waardoor we geen gestress met douchen en koffers hadden. Aslan de restaurant manager doet ook moeite voor je, en is zeer vriendelijk! Kamers zijn schoon, en er hangt een hele fijne rustgevende aroma door het hele hotel! Dit was de tweede keer in dit hotel, deze mensen herkennen je gelijk, en geven het gevoel van thuiskomen. Wij gaan zeker weer terug! Over het eten, kies voor het wokken van buiten dat is zeker warm en genoeg keus!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Kees Bazen14-10-2019

Van A tot Umut werd overal aan gedacht.

Van begin tot eind goed ontvangst en vriendelijke hulp van personeel. In het bijzonder Umut. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangst met een bandje om je pols ontbreekt het je aan niets. De maaltijden zouden iets meer Europese variatie mogen hebben. Bv toevoegen een Franse, NL, Italiaanse en Duitse specialiteiten hoek. Prima kwaliteit en verzorging. Dit was onze 1ste ervaring met een All inclusieve vakantie met een groep (twee gezinnen 7 volwassenen) twee kamers. 3 persoons en 4 persoons. Privacy op de 2x2 met aparte badkamers is voortreffelijk. Een klein zitje zou een aanvulling kunnen zijn op de kamers. Nu ben je aangewezen op het balkon met niet zo luxe stoelen en klein tafeltje. Al met al geweldige verzorging in 14 dagen diverse leuke uitstapjes gedaan. Voor een herhaling vatbaar.

• 10Ingrid13-10-2019

Vandaag helaas onze laatste avond hier! Wat een fantastisch hotel. Wij zijn met 11 mensen hier geweest, vanwege het 50 jarige huwelijk van mijn ouders. Alles, maar dan ook echt alles was tot in de puntjes verzorgd. Prachtige kamers, van mijn ouders was heel mooi versierd, voldoende toiletartikelen en alles Lekker zuiver. Mooie zwembaden bij het hotel,en fijne zit gelegenheden waar je smiddags lekker kon eten of een drankje kon doen. Het personeel loopt hier echt de benen onder hun achterste uit... heel vriendelijk, ze doen echt alles voor je. Wij lagen iedere dag aan het strand, en iedere ochtend stonden er 11 ligbedden voor ons klaar( klaar gezet door Muti.. ik weet niet of ik zijn naam goed schrijf) En dan Umut van Gast relations... Wat heb jij veel voor ons gedaan!! Super van je hoe jij ons geholpen hebt om deze reis(feest) voor ons onvergetelijk te maken. Alle leuke ideeën waarmee je mijn ouders hebt verblijd

• 10Marijke13-10-2019

.Geweldig resort .Gisteren de 12e terug gekomen met ons hele gezin 9 personen Wij voor de 7e x geweest In Mei willen we weer komen Alles perfect geen op of aanmerkingen

• 10Sharon12-10-2019

Super!

Ontzettend goede service. De bediening staat altijd voor je klaar. Het animatieteam is super. Het receptieteam is erg vriendelijk en behulpzaam en regelen wat nodig is om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Vooral Mustafa heeft veel voor ons kunnen betekenen. Wat erg fijn is, is dat hij ook wat nederlands spreekt. Het hotel was erg schoon en het eten was erg lekker, voor ieder wat wils! Smiddags kan je genieten van wafels, ijs en andere versgemaakte dingen op het terras naast het zwembad. Mijn complimenten voor het keukenteam, de schoonmakers, de receptie, het animatieteam en iedereen die hier werkzaam is. Ik ben hier voor de tweede keer met mijn ouders geweest en wij zijn ontzettend tevreden over het hotel. Erg leuk ook dat het personeel je nog herkent

Hotel Fame Residence Lara info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht