Hotel Fame Residence Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Fame Residence Lara
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Vijf sterren Hotel Fame Residence Lara & Spa ligt in de bekende badplaats Antalya. Vakantiegangers omschrijven dit hotel als een bestemming waar iedereen op zijn plek is. Opvallend vaak zijn de reacties over het personeel super positief. Bert schrijft bijvoorbeeld: ‘Mensen ontzettend vriendelijk en personeel werkt echt hard en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.’ Benieuwd of Hotel Fame Residence Lara & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

In Fame Residence Lara kun je goed eten. Wel zijn de buffetten volgens sommige vakantiegangers een beetje eentonig en kan het er druk zijn. Sta je liever niet in de rij? Reviewer H. van den Heuvel zegt dat als je wat later in het restaurant bent dan 19.00 uur het een stuk rustiger is. In Fame Residence Lara & Spa hebben ze ook live cooking. De koks bereiden je favoriete wokgerecht waar je bijstaat. En dat is smullen!

Ben je overdag aan het relaxen aan het zwembad? De obers komen zelfs daar langs met een snack. Tussen het zonnen door zit je volgens jullie ook goed aan de bar. Silke de Cock: ‘Goede barmannen, dorst zul je niet hebben.’ Ben je er nog niet uit wat je gaat bestellen? De cocktails schijnen erg lekker te zijn.

Word je tijdens je vakantie graag vermaakt? Dan zit je goed in Fame Residence Lara & Spa. Uit reviews blijkt dat het animatieteam hier enthousiast en vriendelijk is. Voor kleine kids is er zelfs Nederlandstalige animatie. Linda Buitenhuis heeft wel een verbeterpunt: ‘Animatie in de avond zou iets meer kunnen organiseren voor iedere doelgroep.’ Al worden er ‘s avonds wel shows georganiseerd die volgens Fem spectaculair zijn.

In je hotelkamer in Fame Residence Lara & Spa ontbreekt het je aan niets. In veel reviews is te lezen dat de kamers enorm ruim zijn, net als het balkon. Schoon zijn ze ook. Je verzorgingsproducten kun je wel thuis laten, want in je kamer vind je genoeg toiletartikelen die worden aangevuld wanneer ze op zijn. Je krijgt zelfs een badjas en slippers.

Ligging

Een dagje naar het strand? Fame Residence Lara & Spa grenst direct aan het strand. Je ploft hier neer op het privéstrand van het hotel waar je ook all-inclusive kunt genieten. Elke middag krijg je bijvoorbeeld een bakje vers gesneden fruit. Natuurlijk kun je ook hier zoveel drankjes halen als je wilt.

De kust is niet het enige wat de ligging van Fame Residence Lara top maakt. Om de hoek van het hotel vind je winkeltjes en een shopping mall. Leuk om hier een kijkje te nemen na het diner.

Voor het centrum van Antalya moet je wel iets verder. Stap in de dolmus of een taxi en je bent er binnen een half uur. Wil je dolgraag een Turks tapijt mee naar huis nemen? Die scoor je in Antalya. Je bent hier echt even in een andere wereld en dompelt je onder in de lokale bevolking. Struin door de straatjes en drink een kopje Turkse thee op een terrasje.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Lara voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Fame Residence Lara in het Nederlands

Super hotel tot 2020

Johanna banning roep naam hannie
8-7-2019

Goed hotel ben slecht t been is in dit hotel geenpobleem.kamer met douchen en kamer met bad geef aan bij reserveren.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Superhotel

3-6-2019

Met een woord super Hotel Gastvrij en warme ontvang Ik kom zeker terug

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Kras

Super... zeker nog een keer terug!!

Anita
12-5-2019

Mooi hotel, direct aan strand en dichtbij de winkels. Ruime schone kamers, goede bedden. Eten is prima, zowel tijdens het ontbijt en diner als overdag op de lokaties rondom het zwembad en strand. Personeel is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.

Gereisd Alleenreizend in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Supper fijn hotel

Johanna banning
22-5-2018

Super hotel kom er al voor de 9 x altijd juni en september, nu voor het eerst in mei 25 t/m 5 juni,mensen die hier nog iets te klagen hebben moeten lekker thuis blijven.medenwerkers doen er alles aan om jou vakantie onvergetelijk t maken.kamer schoon,,,wc schoon restaurants schoon alles gewoon schoon,zelf krijg ik een kamer met douchen om dat ik 2 knieprothesen heb,,,maar doen gewoon alles voor je,,,mmmmmmaar nederlanders heb je het thuis beter er dan blijven.en de muziek is in heel turkye t hart

Gereisd Alleenreizend in juni 2017
Guest Relations, Guest Relations Manager, 30-5-2018

Sehr geehrter Gast JOHANNA BANNİNG, vielen Dank für Ihre nette Rückmeldung auf Zoover. Jede positive Rückmeldung motiviert uns mehr, einen exzellenten Service zu bieten, damit unsere Gäste sich wohl und auch Willkommen fühlen.

Mit freundlichen Grüßen, Guest Relations Team [email protected]

Hotel is prima

Ria en Jan Webbink
25-6-2016

personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. we waren hier voor de tweede keer. het eten is erg achteruit gegaan. alle hotels hebben het zelfde, veel leegstand en slecht eten en dit wordt met de dag erger. erg jammer..

Gereisd Alleenreizend in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantasties

Harmsen.j
12-4-2016

Alles goed super personeel fantastisch verblijf een echte aanrader sevilay helpt je overal mee

Gereisd Alleenreizend in april 2016

Een héérlijk hotel

hopmarjanneke39
30-3-2016

Ik ben twee keer in Fame Residence Lara geweest. De tweede keer kwam ik 7 weken na de eerste keer nog een keer speciaal voor een katje die ik bij de dierenarts had gebracht. Ik werd als een koningin ontvangen door Dilara van de receptie en Mehmet van de guest relations. Ook door de anderen trouwens van de receptie maar ik weet hun namen helaas niet. Ook Deger, het kattenvrouwtje die zo goed zorgt voor de hotelkatten verdient alle lof. Ik vind het geweldig dat de katten eten krijgen van het hotel en ze naar de dierenarts gebracht worden voor sterelisatie.Alle andere hotels mogen hier een voorbeeld aan nemen. Top!! Het eten is zalig in Fame, de kamers heerlijk en de zwembaden en alles eromheen fantastisch. Ik kom zeker terug!!

Gereisd Alleenreizend in juni 2015

omgeven s,avonds veel herrie

anonim
7-7-2011

ben zef in dolce vita geweest en daar kan niemand tegen op .vond dit meer een preston palce .verder most je voor de verse sinassappelsap 2 euro betalen . voor de rest het eten was wel goed allen zat er geen smaak aan .ontbijt was top animatie team was ook goed kamers ook prima . bij het weg gaan uit het hotel zijn we bedrogen wij hadden zelf handdoeken mee de twee pasjes op de kamer laten liggen niet gebruikt . moesten we 20 euro betalen om dat de pasjes weg waren ??? nee ik ga er niet meer heem je moet overal exstra voor betalen dus all inn ? nee

Gereisd Alleenreizend in juni 2011

Een echt vijfsterren-hotel

kbakker
14-12-2010

Klasse hotel met hoge marmeren ruimtes en veel gezellige zithoeken en terrassen. Veel facilliteiten en winkeltjes. Mooi vormgegeven tuin met prachtige zwembaden. De diverse (thema-)eetzalen zijn erg plezierig en knus. In hotel werkt men met aroma-verstuivers, wat een aparte sfeer geeft in diverse ruimtes. Direct aan mooi groot strand gelegen. Stijlvol wellness-centrum. Het hotel is vooral op Duitsers georiënteerd, en er komen ook (Turkse) congresbezoekers. De kamers zijn aan de krappe kant. Het is jammer dat het hotel in het lelijke en rommelige Lara Beach ligt, maar in Lara heeft het wel de beste centrale locatie. De luchthaven van Antalya ligt op 15 min rijden via een nagenoeg rechte weg. Bezoek aan Antalya en de oudheden in de buurt is van hier uit zeer goed te doen. Voor één à twee weken relaxen, verwennen en lekker eten is dit een super hotel.

Gereisd Alleenreizend in december 2010

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.