Hotel Fame Residence Lara

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Vijf sterren Hotel Fame Residence Lara & Spa ligt in de bekende badplaats Antalya. Vakantiegangers omschrijven dit hotel als een bestemming waar iedereen op zijn plek is. Opvallend vaak zijn de reacties over het personeel super positief. Bert schrijft bijvoorbeeld: ‘Mensen ontzettend vriendelijk en personeel werkt echt hard en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.’ Benieuwd of Hotel Fame Residence Lara & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

In Fame Residence Lara kun je goed eten. Wel zijn de buffetten volgens sommige vakantiegangers een beetje eentonig en kan het er druk zijn. Sta je liever niet in de rij? Reviewer H. van den Heuvel zegt dat als je wat later in het restaurant bent dan 19.00 uur het een stuk rustiger is. In Fame Residence Lara & Spa hebben ze ook live cooking. De koks bereiden je favoriete wokgerecht waar je bijstaat. En dat is smullen!

Ben je overdag aan het relaxen aan het zwembad? De obers komen zelfs daar langs met een snack. Tussen het zonnen door zit je volgens jullie ook goed aan de bar. Silke de Cock: ‘Goede barmannen, dorst zul je niet hebben.’ Ben je er nog niet uit wat je gaat bestellen? De cocktails schijnen erg lekker te zijn.

Word je tijdens je vakantie graag vermaakt? Dan zit je goed in Fame Residence Lara & Spa. Uit reviews blijkt dat het animatieteam hier enthousiast en vriendelijk is. Voor kleine kids is er zelfs Nederlandstalige animatie. Linda Buitenhuis heeft wel een verbeterpunt: ‘Animatie in de avond zou iets meer kunnen organiseren voor iedere doelgroep.’ Al worden er ‘s avonds wel shows georganiseerd die volgens Fem spectaculair zijn.

In je hotelkamer in Fame Residence Lara & Spa ontbreekt het je aan niets. In veel reviews is te lezen dat de kamers enorm ruim zijn, net als het balkon. Schoon zijn ze ook. Je verzorgingsproducten kun je wel thuis laten, want in je kamer vind je genoeg toiletartikelen die worden aangevuld wanneer ze op zijn. Je krijgt zelfs een badjas en slippers.

Ligging

Een dagje naar het strand? Fame Residence Lara & Spa grenst direct aan het strand. Je ploft hier neer op het privéstrand van het hotel waar je ook all-inclusive kunt genieten. Elke middag krijg je bijvoorbeeld een bakje vers gesneden fruit. Natuurlijk kun je ook hier zoveel drankjes halen als je wilt.

De kust is niet het enige wat de ligging van Fame Residence Lara top maakt. Om de hoek van het hotel vind je winkeltjes en een shopping mall. Leuk om hier een kijkje te nemen na het diner.

Voor het centrum van Antalya moet je wel iets verder. Stap in de dolmus of een taxi en je bent er binnen een half uur. Wil je dolgraag een Turks tapijt mee naar huis nemen? Die scoor je in Antalya. Je bent hier echt even in een andere wereld en dompelt je onder in de lokale bevolking. Struin door de straatjes en drink een kopje Turkse thee op een terrasje.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Lara voor je op een rij gezet:

129 reviews over Hotel Fame Residence Lara in het Nederlands

• 10Jordi28-06-2019

Animation team

Animatie team is altijd bezig met de mensen hotel alles is goed gizem the best dart game

• 2017
    9Venema10-08-2017

Geweldige vakantie

Heerlijke vakantie gehad mijn jongste zoon heeft een geweldige tijd bij de mini club gehad met de Nederlandse Renate en de twee andere dames Super lief personeel en doen super goed hun best .

9Hygiëne
    8Eten
    8Kamers
    9Prijs/kwaliteit

• 10Danielle22-07-2017

Hele leuke vakantie gehad

Ik ben net terug van een geweldige vakantie. Het hotel is erg mooi. Schoon, goed personeel, eten goed. Erg fijn dat er een soort eetkamers zijn ipv een grote zaal waar je eet. S avonds leuke ingehuurde shows. Vond Zwembad erg groot. Heerlijk strand en zee. Geen minpunten. Echt een aanrader.

9Kindvriendelijk
    9Eten

• 10Sietske Stoelwinder15-06-2017

Super mooi hotel!

Fame Residence Lara is een super mooi Resort met hele gave zwembaden en echt top service! Super vriendelijk personeel!

• 10Danila08-05-2017

Top hotel

Ik heb het heel erg leuk gehad. Ik was eerst alleen met mijn ouders, maar aangezien er zat kinderen zijn was dat al snel niet meer zo. We hadden een super gezellige vriendengroep gemaakt, met Pim. En even over de animatie, ze zijn super vriendelijk en rekenen er echt op dat je je vermaakt. Vooral Arda. Hij is er erg op gericht. Arda is king. Elke dag darten en alles. Het was geweldig. Uiteindelijk kwamen de shows er ook nog eens bij en het was indrukwekkend om te zien. De ligging is ook fijn, en er zijn veel shops in de buurt. In de zwembaden kun je elkaar zo kwijt raken, echt super. En dan nog even over de kamers, ookal heb je een normale kamer, het is al super luxe. Een zeer luxe hotel is het zeker. En het eten, er is zat keuze en het is heerlijk. Ik heb me echt heel erg vermaakt, en ik hoop dat ik volgend jaar weer terug kan!

• 10Tjalf van der Leeuw05-05-2017

Fantastische plek

Het was een geweldige vakantie echt heel leuk er is veel te doen, entertained team is echt heel goed daar kunnen we echt mee lachen en Arda is echt de beste hij is echt super echt een leuke vakantie bedankt nog voor fulya voor het helpen van mijn moeder ze zijn hier erg hulpzaam. Er waren hier ook genoeg kinderen om leuke dingen mee te doen dat is ook super 🎉 Echt een top vakantie 👍🏻

• 10Doeke van der leeuw05-05-2017

Primaa

Ik heb deze 10 dagen doorgebracht in het fame residence hotel doorgebracht en vond het super gezelli. Er waren allerlei leuke dingen te doen met het animatie team, we zijn al 3 keer in het hotel geweest omdat we het zo naar ons zin hebben hier, het animatie team is echt geweldig hier want ze zijn allemaal super gezellig, met Arda kunnen we heel erg lachen bij het darten en overal en daar bedank ik hem heel erg voor, dat we door hun een super vakantie hebben gehad en we zouden het nog super vinden om nog vaker terug te komen.

• Oude reviews

9Chelonii26-12-2016

Super vakantie!

Afgelopen zomer in Fame Residence Lara verbleven. Echt een geweldige tijd gehad! Het is een erg mooi resort, mooie zwembaden en direct aan het strand. Ook kregen we bij aankomst zomaar een kamer upgrade. Toppp! In Lara zelf was ik vrij snel uitgekeken, maar we zijn een aantal keren naar Antalya geweest en dat is een hele mooie en gezellige stad. Wat beter kan is het eten, was een beetje eentonig elke dag en niet bijzonder lekker. De champagne was overigens wel heerlijk. De vakantie was vooral geslaagd dankzij het animatieteam. Elke dag zorgden zij voor heel veel gezelligheid en organiseerden ze leuke activiteiten. Vooral darten met Arda was super. Echt een leuke en sociale jongen die een beetje Nederlands spreekt. Al met al een hele geslaagde vakantie en ik wil zeker nog een keer terug naar Fame!

9Kindvriendelijk
    9Zwembad
    7Eten
    9Prijs/kwaliteit
    8Ligging

• 9Familie uit Hoofddorp02-08-2016

Fantastisch!

Ik was hier met mijn vrouw, dochter van 14 en dochter van 7. Ze vonden het geweldig. Mijn dochter van 7 wilde eerst niet naar de kids club, totdat ze hoorde dat er Nederlands sprekende animatieteam was. Toen was ze er niet weg te slaan. Mijn dochter van 14 was met een grote groep van Nederlanders bevriend geraakt. Ze vermaakte zich heel erg met het animatieteam. De ligging was mooi met het strand aan het hotel, grote zwembaden en genoeg plek om te liggen. Het eten was niet ruim, maar het was oké.

6Eten
    7Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    8Service

• 9.19-05-2016

Super geweldig hotel

Het was een super hotel met alles erop en eraan. Zeker waard om terug te gaan, vooral het personeel. Als je binnenkomt helpen ze je zo goed mogelijk aan de receptie. Mijn lieveling was Elif C. Iedere morgen een Big Smile. Vragen of alles maar wens was. Ze was zo betrokken.

9Eten

83 tips over Hotel Fame Residence Lara

• freek en jolanda, 09-01-2012

eet feest cafe de molen lekker bakje koffie en een frikandel speciaal leuke mensen en alle nederlandse televisie zenders ;-) tot snel !

• Kürsad Kebapci, 03-05-2014

Ga naar de hammam en kapper buiten het hotel, veel goedkoper dan in het hotel.

• Jacqueline, 22-04-2014

Tip voor kamer, vraag de zwembadkant aan.

288 vragen over Hotel Fame Residence Lara

• Jannes Eefting, 16-09-2019

Minibar

Zit er ook een biertje in de minibar

• peter, 08-09-2019

vakantie november

Heeft iemand ervaring om hier naar toe te gaan in eind oktober , begin November.

• Desteny, 24-07-2019

Diner

Moeten mannen gekleed in lange broek of niet ?

Niels , 04-09-2019

Met een Korte broek kan ook.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht