Hotel Fame Residence Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Fame Residence Lara
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Vijf sterren Hotel Fame Residence Lara & Spa ligt in de bekende badplaats Antalya. Vakantiegangers omschrijven dit hotel als een bestemming waar iedereen op zijn plek is. Opvallend vaak zijn de reacties over het personeel super positief. Bert schrijft bijvoorbeeld: ‘Mensen ontzettend vriendelijk en personeel werkt echt hard en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.’ Benieuwd of Hotel Fame Residence Lara & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

In Fame Residence Lara kun je goed eten. Wel zijn de buffetten volgens sommige vakantiegangers een beetje eentonig en kan het er druk zijn. Sta je liever niet in de rij? Reviewer H. van den Heuvel zegt dat als je wat later in het restaurant bent dan 19.00 uur het een stuk rustiger is. In Fame Residence Lara & Spa hebben ze ook live cooking. De koks bereiden je favoriete wokgerecht waar je bijstaat. En dat is smullen!

Ben je overdag aan het relaxen aan het zwembad? De obers komen zelfs daar langs met een snack. Tussen het zonnen door zit je volgens jullie ook goed aan de bar. Silke de Cock: ‘Goede barmannen, dorst zul je niet hebben.’ Ben je er nog niet uit wat je gaat bestellen? De cocktails schijnen erg lekker te zijn.

Word je tijdens je vakantie graag vermaakt? Dan zit je goed in Fame Residence Lara & Spa. Uit reviews blijkt dat het animatieteam hier enthousiast en vriendelijk is. Voor kleine kids is er zelfs Nederlandstalige animatie. Linda Buitenhuis heeft wel een verbeterpunt: ‘Animatie in de avond zou iets meer kunnen organiseren voor iedere doelgroep.’ Al worden er ‘s avonds wel shows georganiseerd die volgens Fem spectaculair zijn.

In je hotelkamer in Fame Residence Lara & Spa ontbreekt het je aan niets. In veel reviews is te lezen dat de kamers enorm ruim zijn, net als het balkon. Schoon zijn ze ook. Je verzorgingsproducten kun je wel thuis laten, want in je kamer vind je genoeg toiletartikelen die worden aangevuld wanneer ze op zijn. Je krijgt zelfs een badjas en slippers.

Ligging

Een dagje naar het strand? Fame Residence Lara & Spa grenst direct aan het strand. Je ploft hier neer op het privéstrand van het hotel waar je ook all-inclusive kunt genieten. Elke middag krijg je bijvoorbeeld een bakje vers gesneden fruit. Natuurlijk kun je ook hier zoveel drankjes halen als je wilt.

De kust is niet het enige wat de ligging van Fame Residence Lara top maakt. Om de hoek van het hotel vind je winkeltjes en een shopping mall. Leuk om hier een kijkje te nemen na het diner.

Voor het centrum van Antalya moet je wel iets verder. Stap in de dolmus of een taxi en je bent er binnen een half uur. Wil je dolgraag een Turks tapijt mee naar huis nemen? Die scoor je in Antalya. Je bent hier echt even in een andere wereld en dompelt je onder in de lokale bevolking. Struin door de straatjes en drink een kopje Turkse thee op een terrasje.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Lara voor je op een rij gezet:

288 reviews over Hotel Fame Residence Lara in het Nederlands

Jaimely Dudok
17-9-2019

Het hotel en de omgeving is echt super! Het eten was helaas niet altijd even warm, maar is zeker continue goed opgelost door Umut. Bij binnenkomst gaf hij ons een warm welkom, en groette ons iedere dag met een praatje! Umut Vural een dikke duim voor jou!

Super geweldig hotel

Vronie Hasaart
16-9-2019

Heel mooi hotel met vriendelijke mensen. Net park met veel verschillende zwembaden. Eten en drinken genoeg om te kiezen en ook keuze uit extra restaurants zoals een chinees of een italiaan. Enig minpuntje is dat de kamers erg klein waren. Maar verder zeker voor herhaling. Zeker een compliment voor de nederlands sprekende PR manager Umut Vural

Super gezellig familie hotel

Monique Hasaart
16-9-2019

Super hotel met super vriendelijke mensen. Groot en net park met veel verschillende zwembaden. Eten en drinken genoeg om te kiezen en ook keuze uit extra restaurants zoals een chinees of een italiaan. De show waren ook erg leuk en daarna een afther show of quiz maar dan om 12 uur was het stil, dus als je van nachtleven houdt dat is hier niet echt. Enig minpuntje is dat de kamers erg klein waren. Maar verder zeker voor herhaling. Zeker een compliment voor de nederlands sprekende PR manager Umut Vural

Super geweldig hotel!

Xandra Hasaart
13-9-2019

Mooi ruim overzichtelijk hotel, groenrijk park met diverse zwembaden voor jong en oud. Het eten en drinken was perfect en veel keuzes. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam een minpuntje de hotel kamers zijn niet erg groot en douchen doe je in het bad maar voor de rest een super vakantie gehad. Met dank aan Umut van PR en onze vaste serveerster Aigerim. Toppers zijn het!

Gereisd Met vrienden in september 2019

Super vakantie gehad zeker een aanrader

Daantje
31-8-2019

Goed hotel goed eten super vriendelijk personeel die er alles aan doen om het naar wens te maken wij waren met kinderen 6 en 15 jaar en opa en oma mee we hadden 2x een 3 pers kamer geboekt bij aankomst kregen we 2x familie kamer op de bagane grond het was een mooie kamer maar uitzichtloos hebben een andere kamer gevraagd en kregen een 2 verdiepingen vila 2 badkamers aan het zwembad 1404 waar we met zijn 6 in zijn verbleven animatie ook goed in het zwembad voor jong en oud elke avond mini disco en een show kortom zeker een aanrader op ligbedjes na elke dag om 6 uur al op een bedje gaan liggen anders was het vol tot 7 uur worden de handoeken weggehaald daarna laten ze ze liggen zouden beter tot 9 uur de handoeken weg moeten halen

Enorm genoten

Laila
29-8-2019

Zijn 15 dagen geweest. Hebben genoten, eten was goed en echt meer dan voldoende keus. Animatie team echt super en gezellig, kids hebben genoten. Ook de mini club ging mijn dochter met heel veel plezier heen. Ook Geen problemen met de bedjes ondervonden. Kortom een super vakantie gehad en absoluut een aanrader

Catharina
27-8-2019

Een heerlijk verblijf super mooi hotel en schoon. Super fijn ontvangen en het personeel is super vriendelijk. Het eten was wat minder, het was lauw en niet echt lekker. Umut Vural is zeer vriendelijk persoon en heeft ons goed ontvangen, een goede super visor!

Top hotel

Danny
24-8-2019

Het is een zeer goed hotel. De prijs en kwaliteit is top. Het animatieteam is ook erg goed, vriendelijk, vooral Gizem. Dank voor de goede vakantie.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top vakantie!!

Brenda Gerrits-Poels
12-8-2019

Van dit hotel krijg je geen spijt een echte aanrader. We komen zeker nog eens terug!! Grote mooie ruime tuin met heel veel zwembaden, heerlijk eten de hele dag door. Ideale ligging, middenin de winkelstraat en aan de zee. We hadden een ruime familiekamer met zelfs 2 badkamers, ideaal!! 1 heel klein minpuntje.. bij de liften duurt het soms lang.. maar we hebben vakantie dus tijd genoeg 😅 Wij zijn dik tevreden en hebben super leuke 10 dagen gehad!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Geweldig, super schoon, vriendelijk hotel.

Bas 1967
3-8-2019

Super schoon, leuk hotel. Erg vriendelijk personeel dat hard werkte, hele dag door. Eten veel variatie en erg lekker. Voor mensen op leeftijd werdt hun bordje meegenomen naar hun tafel, zodat deze mensen er zelf niet mee hoefden te lopen. Voor mensen met een handicap werden er plaatsen bij het zwembad gereserveerd. Animatie was erg slecht ze liepen rond of er onweer op komst was, geen interactie met de gasten. Ze liepen alleen maar door de microfoon te schreeuwen. Volgens mij heeft het animatie team een voorbeeld functie, hier helaas niet, gooide rommel gewoon op de grond. Rookte constant gooide de peuken op de grond, waren met hun telefoon bezig enz enz. Jammer voor de hard werkende mensen die hun rommel weer moeten opruimen. We hebben voor de tweede keer genoten van onze vakantie in dit hotel.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.