Hotel Fame Residence Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Fame Residence Lara
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Vijf sterren Hotel Fame Residence Lara & Spa ligt in de bekende badplaats Antalya. Vakantiegangers omschrijven dit hotel als een bestemming waar iedereen op zijn plek is. Opvallend vaak zijn de reacties over het personeel super positief. Bert schrijft bijvoorbeeld: ‘Mensen ontzettend vriendelijk en personeel werkt echt hard en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.’ Benieuwd of Hotel Fame Residence Lara & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

In Fame Residence Lara kun je goed eten. Wel zijn de buffetten volgens sommige vakantiegangers een beetje eentonig en kan het er druk zijn. Sta je liever niet in de rij? Reviewer H. van den Heuvel zegt dat als je wat later in het restaurant bent dan 19.00 uur het een stuk rustiger is. In Fame Residence Lara & Spa hebben ze ook live cooking. De koks bereiden je favoriete wokgerecht waar je bijstaat. En dat is smullen!

Ben je overdag aan het relaxen aan het zwembad? De obers komen zelfs daar langs met een snack. Tussen het zonnen door zit je volgens jullie ook goed aan de bar. Silke de Cock: ‘Goede barmannen, dorst zul je niet hebben.’ Ben je er nog niet uit wat je gaat bestellen? De cocktails schijnen erg lekker te zijn.

Word je tijdens je vakantie graag vermaakt? Dan zit je goed in Fame Residence Lara & Spa. Uit reviews blijkt dat het animatieteam hier enthousiast en vriendelijk is. Voor kleine kids is er zelfs Nederlandstalige animatie. Linda Buitenhuis heeft wel een verbeterpunt: ‘Animatie in de avond zou iets meer kunnen organiseren voor iedere doelgroep.’ Al worden er ‘s avonds wel shows georganiseerd die volgens Fem spectaculair zijn.

In je hotelkamer in Fame Residence Lara & Spa ontbreekt het je aan niets. In veel reviews is te lezen dat de kamers enorm ruim zijn, net als het balkon. Schoon zijn ze ook. Je verzorgingsproducten kun je wel thuis laten, want in je kamer vind je genoeg toiletartikelen die worden aangevuld wanneer ze op zijn. Je krijgt zelfs een badjas en slippers.

Ligging

Een dagje naar het strand? Fame Residence Lara & Spa grenst direct aan het strand. Je ploft hier neer op het privéstrand van het hotel waar je ook all-inclusive kunt genieten. Elke middag krijg je bijvoorbeeld een bakje vers gesneden fruit. Natuurlijk kun je ook hier zoveel drankjes halen als je wilt.

De kust is niet het enige wat de ligging van Fame Residence Lara top maakt. Om de hoek van het hotel vind je winkeltjes en een shopping mall. Leuk om hier een kijkje te nemen na het diner.

Voor het centrum van Antalya moet je wel iets verder. Stap in de dolmus of een taxi en je bent er binnen een half uur. Wil je dolgraag een Turks tapijt mee naar huis nemen? Die scoor je in Antalya. Je bent hier echt even in een andere wereld en dompelt je onder in de lokale bevolking. Struin door de straatjes en drink een kopje Turkse thee op een terrasje.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Lara voor je op een rij gezet:

123 reviews over Hotel Fame Residence Lara in het Nederlands

strand en zwembad

sabine
24-7-2013

Heel goed hotel fame residence lara

Gereisd Familie in juli 2013
2008

prima hotel

post
30-10-2008

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooie zwembaden, en de zee vlakbij met een mooi zandstrand. Alles werd goed schoongemaakt, kamer was prima, we hadden een ruime familiekamer met 2 badkamers, en 2 slaapkamers. Het hotel is indrukwekkend bij aankomst, net als de hotels die er naast liggen. Eten in overvloed, voor ieder genoeg keus. 1 punt van kritiek, is de animatie, zij hadden er niet veel zin in. Overdag kwamen ze niet gemotiveerd over en waren ook niet kindvriendelijk.'s Avonds was er na de minidisco vaak iets voor 65+ , wat soms erg flauw overkwam. Voor tieners was er niets georganiseerd,die hingen wat om, of in de speelhal, maar dat kost geld. Dat was alleen jammer, verder prima naar ons zin gehad.

Gereisd Familie in oktober 2008

gewoon een goed hotel, niets op aan te merken

Saskia en Dennis
28-10-2008

zijn net terug geen last van russen eten is goed en zeker niet koud, ook genoeg keus kinderanimatie is tijdens de herfstvakantie minimaal, terwijl er nog genoeg kinderen waren doen ook geen moeite om de kinderen bij elkaar te krijgen mooie kamers, zeker de familiekamer jammer dat je moet betalen voor verse jus d orange

leuk hotel ,slechte annimatie

mairanne
25-10-2008

Wij zijn net een paar dagen terug uit dit hotel. Personeel is heel vriendelijk,kamers zijn heel mooi en groot.alles is zeer netjes.eten is iets beperkt. groot min punt is dat de avondannimatie tijdens de herfstvakantie al afgelopen is .er was s,avonds niets te beleven op piano gejank na.ook een groot min punt is dat de glijbanen maar 2 x per dag ong 1,5 uur open zijn.terwijl er heel veel kinderen waren.

Gereisd Familie in Sat Oct 25 2008 20:45:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel!

Sandra
23-10-2008

Ook wij zijn de afgelopen week in Fame geweest en vonden het een prima hotel. Kunnen ons dan ook niet vinden in de klachten die wij hier lezen. Onze kamer was groot en schoon. Voor het eerst ook eens een 'echt' kinderbed voor onze dochter van 2. Eten was heerlijk, eetzaal was opgedeeld en daardoor erg gezellig. Personeel was zeer vriendelijk...en voor het eerst geen gedoe om bedjes te reserveren bij het zwembad. Ruimte zat!

niet meer

justin
23-10-2008

we kwamen eraan en hadden een andere kamer voor ons met 2 gezinnen op een familiekamer hadden we niet geboekt.hadden ze overgeboekt.de glijbanen zijn maar 2uur per dag open en de animatie is minimaal/slecht

Gereisd Familie in oktober 2008

Prima voor een weekje zon

Wolters
21-10-2008

Wij reisden met 3 volwassen en een kind. De familie-kamer was keurig en voorzien van twee badkamers en 2 televisies. Inrichting gewoon goed. Het uiterlijk v/h hotel en de rest van het resort zeer net. De maaltijden bestaan uit een grote variatie (grote saladbar, groot fruit assortiment, inter en nationale gerechten, toetjes volop keuze) Eerder las ik dat de gerechten niet altijd even warm zijn ook dit hebben wij zo ervaren. De kwaliteit echter is wel dik in orde. Zwembad: zeer schoon maar niet warm (20 graden) Strand: ligbedden genoeg, mooi helder water Publiek: divers, in onze periode veel NL, D, USA en F. Van de aanwezige Russen geen last gehad. Voor wat dat betreft is het zaak om eens goed naar onze eigen nationaliteit te kijken. Opvallend hoe luidruchtig en onbeschoft Nederlanders zijn. All inclusive betekend niet dat je je normen en waarden zo maar overboord kunt gooien.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij niet meer.

H. Koenders
19-10-2008

Net terug van een weekje vakantie, In het algemeen viel het hotel tegen iedereen schrijft dat het eten zo goed is maar dat konden wij niet zeggen,Het was vaak koud en smakeloos,de zwembaden waren netjes en schoon maar het water was ijskoud!! Kamer was veel te klein. Personeel was niet erg behulpzaam. En als je een cocktail wilde moest je 9 euro betalen!!! ik had toch een Al inclusive hotel Dus geen volgende keer.

jammer

michel
18-10-2008

We zijn al veel vaker in Turkije geweest dus we hebben wel wat vergelijkingsmateriaal. Fame heeft wel de "looks" (mooie sauna, mooi zwembad ed) maar mist het in de details. Drinken van sappen was alleen mierzoet automatenspul, geen echt sap. Eten was vaak hetzelfde. Kamer was klein. Personeel niet allemaal vriendelijk. Wel glijbanen voor kinderen echter: beperkt open. Binnenbad aanwezig maar veel te koud. Animatie was lui en dus te matig. Wij kijken de volgende keer zeker weer ergens anders.

Heerlijk

Fam.
16-10-2008

Zondag teruggekomen van 1 week vakantie. Alles netjes en zeer schoon, personeel was wel vriendelijk, genoeg variatie met het eten, erg veel keus, dus elke dag kon je wel iets anders eten. Wij hadden een familiekamer, 2 slaapkamers met tussendeur en 2 badkamers, was perfect. Zwembaden mooi, genoeg ligbedden en ook op het strand genoeg ligbedden. de kinderen vonden het vrij rustig,niet zoveel animatie, maar dat komt waarschijnlijk door de tijd van het jaar. Zeker een aanrader!!

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.