Hotel Fame Residence Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Fame Residence Lara
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Vijf sterren Hotel Fame Residence Lara & Spa ligt in de bekende badplaats Antalya. Vakantiegangers omschrijven dit hotel als een bestemming waar iedereen op zijn plek is. Opvallend vaak zijn de reacties over het personeel super positief. Bert schrijft bijvoorbeeld: ‘Mensen ontzettend vriendelijk en personeel werkt echt hard en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.’ Benieuwd of Hotel Fame Residence Lara & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

In Fame Residence Lara kun je goed eten. Wel zijn de buffetten volgens sommige vakantiegangers een beetje eentonig en kan het er druk zijn. Sta je liever niet in de rij? Reviewer H. van den Heuvel zegt dat als je wat later in het restaurant bent dan 19.00 uur het een stuk rustiger is. In Fame Residence Lara & Spa hebben ze ook live cooking. De koks bereiden je favoriete wokgerecht waar je bijstaat. En dat is smullen!

Ben je overdag aan het relaxen aan het zwembad? De obers komen zelfs daar langs met een snack. Tussen het zonnen door zit je volgens jullie ook goed aan de bar. Silke de Cock: ‘Goede barmannen, dorst zul je niet hebben.’ Ben je er nog niet uit wat je gaat bestellen? De cocktails schijnen erg lekker te zijn.

Word je tijdens je vakantie graag vermaakt? Dan zit je goed in Fame Residence Lara & Spa. Uit reviews blijkt dat het animatieteam hier enthousiast en vriendelijk is. Voor kleine kids is er zelfs Nederlandstalige animatie. Linda Buitenhuis heeft wel een verbeterpunt: ‘Animatie in de avond zou iets meer kunnen organiseren voor iedere doelgroep.’ Al worden er ‘s avonds wel shows georganiseerd die volgens Fem spectaculair zijn.

In je hotelkamer in Fame Residence Lara & Spa ontbreekt het je aan niets. In veel reviews is te lezen dat de kamers enorm ruim zijn, net als het balkon. Schoon zijn ze ook. Je verzorgingsproducten kun je wel thuis laten, want in je kamer vind je genoeg toiletartikelen die worden aangevuld wanneer ze op zijn. Je krijgt zelfs een badjas en slippers.

Ligging

Een dagje naar het strand? Fame Residence Lara & Spa grenst direct aan het strand. Je ploft hier neer op het privéstrand van het hotel waar je ook all-inclusive kunt genieten. Elke middag krijg je bijvoorbeeld een bakje vers gesneden fruit. Natuurlijk kun je ook hier zoveel drankjes halen als je wilt.

De kust is niet het enige wat de ligging van Fame Residence Lara top maakt. Om de hoek van het hotel vind je winkeltjes en een shopping mall. Leuk om hier een kijkje te nemen na het diner.

Voor het centrum van Antalya moet je wel iets verder. Stap in de dolmus of een taxi en je bent er binnen een half uur. Wil je dolgraag een Turks tapijt mee naar huis nemen? Die scoor je in Antalya. Je bent hier echt even in een andere wereld en dompelt je onder in de lokale bevolking. Struin door de straatjes en drink een kopje Turkse thee op een terrasje.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Lara voor je op een rij gezet:

467 reviews over Hotel Fame Residence Lara in het Nederlands

ERWIN EN MARJON
17-9-2019

Dit was voor ons de 4e x dat we hier waren en weer super genoten. De obers aan het Fame Cafe Terras deden alles voor ons. HAMZA,EMREH,SIBEL,MEHMET,SAHIN,SINAN,YAVUZ,HASSAN, en onze grote vriend bij het zwembad ABDUlLAH, deze vriendelijke obers hebben onze vakantie prima vermaakt met hun keiharde werk en de lekkere nodige cocktails. Hussein hebben we ook gesproken aan het terras. Umut onze Nederlands sprekende Turk, erg aardig en gezellig. Verder nog van het animatieteam de Dj Emrah our good vriend goed je weer te zien. Patricia en Ramie, zo n lief koppel. Het eten heel goed en voldoende. Hotelkamer prima De restaurant zijn prima. Alleen de Wi-Fi mag beter in het hotel. Umut regel dat even.
Groeten Erwin en Marjon

Gereisd Met partner in september 2019

Mauk en Sandra
15-9-2019

Alles is top behalve wifi buiten is minder. Umut is geweldig, praat vloeiend Nederlands en regelt echt alles als je een probleem(pje). Eten ruim voldoende en ruime keus. Voldoende bedjes bij zwembad en strand. Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Geweldige vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In 1 woord fantastisch!!

Jacqueline
14-9-2019

Wat een super vakantie. Het ontbreekt je aan niets zodra je aankomt. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers die het vuur uit hun sloffen lopen om je echt een ontspannen vakantie te bieden. Zwembad is mooi en groot, strand is op loopafstand en er is op vele plekjes gelegenheid om te eten en te drinken. 's Avonds mooie shows en daarna nog live muziek o.i.d. We zijn al vele malen in Turkije geweest maar dit hotel heeft absoluut onze voorkeur. Het is echt een aanrader!! Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in september 2019

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastich

Gencay özdemir
25-8-2019

Gewoon komen heel fijn Buket,Patricia,Melike heel vriendelijke meisjes mijm dochter vond het heel fijn miniclub

Gereisd Met partner in augustus 2019

Fantastisch hotel! Tweede keer en nog net zo goed!

Leroy
13-8-2019

Wij zijn al bij veel hotels geweest in Lara, dit hotel springt er echt tussen uit. Veel zwembaden met fris schoon water. Veel keuze met eten en ook warm, mensen die zeggen dat er weinig variatie is. Als je uit 100 gerechten kan kiezen en je dan nog niks kan vinden wat je lekker vindt, kan je beter thuis blijven.

Kamers zijn schoon en worden ook goed onderhouden en elke dag schoon gemaakt. Mini bar op de kamer wordt elke dag gevuld. Daarnaast mocht je iets hebben er is een Nederlands sprekende gast relatie die je graag helpt of adviseerd. Verder is er overal airco in het hotel die aan staat, dit hebben wij ook wel eens anders meegemaakt!

Tips: Voor 2 euro kan je retour naar oud Antalya en Terracity, er stop elk kwartier een bus (LC07) aan de overkant van het hotel.

Je kan ook verse pizza eten, restaurant naast er koffiecorner bij het zwembad.

Daarnaast complimenten aan Ayse, wil iedereen snel en altijd voorzien van drinken etc!

Goed hotel

Hollandaise
11-8-2019

Vroeg opstaan voor bedjes! Eten is goed maar wel veel van hetzelfde, heb in andere hotels beter gehad. Kamer was goed, ongedierte (wat wij niet hadden) hebben ze aangepakt hadden wij geen last van. Was perfect schoon, alles in het hotel en zwembad was heel schoon! Personeel heel vriendelijk. Animatie was lui, deden savonds ook nooit is zelf een show geven, de avond shows was veel van hetzelfde, steeds weer dans acts. Cocktails, net als bv sex on the beach €6 bijbetalen dus let daar goed op! Vorig jaar royal wings geweest, was al met al beter hotel, maar daar was de prijs ook na! Prijs van dit hotel aanzienlijk lager, prijs kwaliteit verhouding van dit hotel was prima! 80% Nederlandse gasten wat wij erg gezellig vonden! Ook het Holland café (buiten het hotel) voor avondje uit, voetbal of live muziek is erg gezellig!

Geweldig

Naomi
27-7-2019

Super vakantie, mooi en schoon hotel. Personeel heel vriendelijk. Eten super alleen bij de lunch weinig variatie. De wifi is wel slecht, in de middag doet hij het goed maar 's avonds als de meeste mensen er gebruik van maken is het heel erg slecht.

Gereisd Met partner in juli 2019

Geweldige vakantie gehad in Fame

fam. van der kruijk
19-7-2019

Superkwaliteit voor een redelijke prijs

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastische vakantie. Zou morgen terug gaan

Bob
11-7-2019

Heerlijke hamam, goed eten! Veel keus. Mooi hotel direct aan zee, goede animatie.

Gereisd Met partner in juli 2019

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.