Hotel Fame Residence Lara

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.1Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Fame Residence Lara

Vijf sterren Hotel Fame Residence ligt in het district Lara van de bekende badplaats Antalya. Vakantiegangers omschrijven dit hotel als een bestemming waar iedereen op zijn plek is. Opvallend vaak zijn de reacties over het personeel super positief. Het personeel is ontzettend vriendelijk, werkt erg hard en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Benieuwd of Hotel Fame Residence Lara & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

Kamers en faciliteiten

In je hotelkamer in Hotel Fame Residence Lara ontbreekt het je aan niets. De kamers zijn enorm ruim, net als het balkon. Daarnaast zijn ze ook schoon. Je verzorgingsproducten kun je wel thuis laten, want in je kamer vind je genoeg toiletartikelen die worden aangevuld wanneer ze op zijn. Je krijgt zelfs een badjas en slippers.

In Fame Residence Lara kun je goed eten. Wel zijn de buffetten volgens sommige vakantiegangers een beetje eentonig en kan het er druk zijn. Sta je liever niet in de rij? Als je wat later in het restaurant bent dan 19.00 uur is het een stuk rustiger. In het Fame Residence Lara hotel hebben ze ook live cooking. De koks bereiden je favoriete wokgerecht waar je bijstaat. En dat is smullen!

Ben je overdag aan het relaxen aan het zwembad? De obers komen zelfs daar langs met een snack. Tussen het zonnen door zit je volgens jullie ook goed aan de bar. Dorst zul je niet hebben. Ben je er nog niet uit wat je gaat bestellen? De cocktails schijnen erg lekker te zijn.

Word je tijdens je vakantie graag vermaakt? Dan zit je goed in het Fame Residence Lara hotel. Het animatieteam is enthousiast en (kind)vriendelijk. Voor kleine kids is er zelfs Nederlandstalige animatie. ‘s Avonds worden er shows georganiseerd die spectaculair zijn, mis deze niet.

Ligging van het hotel in Lara

Een dagje naar het strand? Fame Residence Lara & Spa grenst direct aan het strand. Je ploft hier neer op het privéstrand van het hotel waar je ook all inclusive kunt genieten. Elke middag krijg je bijvoorbeeld een bakje vers gesneden fruit. Natuurlijk kun je ook hier zoveel drankjes halen als je wilt.

De kust is niet het enige wat de ligging van Fame Residence Lara top maakt. Om de hoek van het hotel vind je winkeltjes en een shopping mall. Leuk om hier een kijkje te nemen na het diner.

Voor het centrum van Antalya moet je wel iets verder. Stap in de dolmus of een taxi en je bent er binnen een half uur. Wil je dolgraag een Turks tapijt mee naar huis nemen? Die scoor je in Antalya. Je bent hier echt even in een andere wereld en dompelt je onder in de lokale bevolking. Struin door de straatjes en drink een kopje Turkse thee op een terrasje.

• Het centrum van Antalya ligt op 15 kilometer afstand.
  • Het vliegveld van Antalya ligt op ongeveer 15 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over Fame Residence Lara? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie.

1693 reviews over Hotel Fame Residence Lara

• 9Willie en Margo09-03-2020

Zeer goed

Het eten was idd niet zo warm en wij hadden ons verheugd op de wok maar deze hadden ze niet jammer kamers goed Veel zeepjes hotel ook schoon .Aan de bar barman Alper super goed ook de bar captain Altan super zagen dat hij zijn fooi aan een van de barman gaf

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Fam Bakker P25-02-2020

Super goed Hotel

Mooi hotel, eten en drinken genoeg aanwezig en ik vindt het ook goed smaken. Park mooi aangelegd, strand ook prima. Als je mee wilt doen met de animatie heb je genoeg om handen. Erg goede service en vriendelijk personeel. Vooral ook dank aan Umut Vural Guest Relation. Dit hotel gewoon boeken. ligt dicht bij de luchthaven.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Van Griensven30-01-2020

Geweldig

We hebben een heerlijke week gehad, het weer was wat minder maar dat is logisch in deze periode.

Mooi en schoon hotel, met zelfs nu buiten het seizoen nog een zeer ruime keuze in het buffet restaurant.

Kamers zijn ook erg mooi, wel is de WiFi op de kamers wat minder. In de lobby en bij het zwembad is deze prima.

Ook erg prettig dat je snel op de luchthaven bent. Het centrum is binnen 15 min bereikbaar.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 10Bianca24-01-2020

Geweldig

In 1 woord geweldig en daarom gaan wij er dit jaar weer naar toe wij hebben niks geen min punten hebben 10 heerlijke dagen gehad en veel gelachen met het personeel en het eten was ook goed .

Gereisd met partner in oktober 2018

• 2019
    8Ole van den Broek04-12-2019

Knus Hotel

Compact hotel! Goed overzichtelijke ruimtes en niet te grote eetzalen, wel weinig eetgelegenheden buiten. Eten zelf was zeer gevarieerd en goed bereid. Zwembaden waren goed onderhouden met veel variatie + glijbaden. Ze waren alleen niet zo schuitig met de nootjes tijdens borreltijd.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Mark10-11-2019

Fantastische vakantie!

Maar half uurtje rijden vanaf het vliegveld! Erg mooi resort direct aan het strand! Super vriendelijk personeel! Tot nu toe beste all inclusive hotel waar wij zijn geweest!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7vakantieliefhebber09-11-2019

leuk hotel

Prachtig hotel , personeel heel vriendelijk , heel veel Nederlanders in het hotel . Mooi strand met genoeg bedjes helaas wel 3 x van kamer moeten veranderen en wij vonden het eten eentonig . ik heb 6 weken van te voren geboekt en best veel geld voor deze reis betaald ik adviseer mensen om eerder te boeken ;-) , en eerlijk gezegd had ik wel meer van het hotel verwacht ik denk dat hotel meer een 4 steden hotel is vergelijken met andere hotels in Lara
    het weer maakte eigenlijk alles goed, we hadden elke dag 30 gr en dat tussen 18 en 28 oktober . zwembad water ook te koud dat mag wel meer verwarmd worden ;-) wel mooie zwembaden en glijbanen zijn fantasch voor de kinderen !

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Chantal01-11-2019

Leuk, maar met verbeterpunten.

Kamers: - slechte harde bedden en kussens - erg gehorig + schoon. Zwembaden: - nu te koud + veel keuze + mooi, groot, goede bedjes. + strand top, zee heerlijk. Eten: ontbijt, mwa 2x croissantjes gehad in 8 dagen, veel brood keus, tosties maken, eieren. Overdag, wij zijn niet binnen geweest. Buiten verse wafels, Turkse vers gemaakte pannenkoeken (gözleme) heerlijk. Je kunt pizza eten en hebt buffetje bij zwambad en bij strandtent ook verse döner. Avondeten, slecht. Alles is koud, heel druk, heel veel keus dat wel, maar veelal t zelfde iedere avond. Wat wel goed is en warm, buiten laten wokken of pasta laten maken. Omgeving: + leuk veel shopjes + texas shisha bar top schuin tegenover + links voorbij migros, holland bar oz. Voor voetbal of wie hollandse snack. + uiteten goed, niet duur. + auto huren vanuit hotel, en naar oude stad Antalya en 3 waterfallen zeker aanrader.

Al met al leuke vakantie gehad, Maar met verbeterpunten.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Gabriella30-10-2019

Leuk hotel ,goed all inclusive,alleen te druk bij dinner .

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Gerrit26-10-2019

Super hotel

Heerlijke week gehad. Mooi hotel. Vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

Hotel Fame Residence Lara info