Hotel Fame Residence Lara

Hotel Fame Residence Lara
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Lara voor je op een rij gezet:

1332 reviews over Hotel Fame Residence Lara in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Marian
11-7-2018

Wij waren van14 juni tot 28 juni in dit hotel en we hebben een prettige vakantie gehad .

Het is een schoon hotel met zeer vriendelijk personeel en wat een uitgebreide buffetten heerlijk.

Dit was voor ons de 27 ste keer in Turkije en we zijn nooit twee keer in het zelfde hotel geweest.

Maar we zijn van plan hier volgend jaar weer terug te komen.

gewoon af!

jp
10-7-2018

is een hotel dat gewoon alles heeft

je kunt er met kinderen en als volwassenen goed je ding vinden))))

proper en lekker eten (veel) was gewoon top!!!!

Super mooi en fijn hotel je voelt je gelijk op je gemak en welkom. Top service! Vriendelijk personeel en heerlijk eten. En Arda van animatie team dankjewel voor het geduld met onze dochter van 2 jaar en natuurlijk je gezelligheid, zij is je grote fan 😊 👍

Rob en Gerda
4-7-2018

Het Hotel is gewoon fantastisch. Zo gastvrij. In dit hotel zorgen ze ervoor dat je je gewoon thuis voelt. Het is ons 2e thuis. Guestrelation: Fulya, repception: Mustafa en uiteraard alle andere personeel ((helaas net even teveel namen om op te noemen. Jullie zijn Toppers 💓

Sehr geehrter Gast ROB EN GERDA ,

vielen Dank für Ihre nette Rückmeldung auf Zoover.

Jede positive Rückmeldung motiviert uns mehr, einen exzellenten Service zu bieten, damit unsere Gäste sich wohl und auch Willkommen fühlen.

guestrelation.ust@famehotels.com

Ze hebben een leuk animatie dat elke dag verschillende activiteiten uitvoerd. Ze zijn altijd vrolijk en proberen iedereen op een positieve manier zoveel mogelijk te betrekken bij deze activiteiten. Ook staan ze altijd voor iedereen klaar en tonen ze interesse in ieder persoon opzich. Fame Residence is zeker een aanrader! Ik zou er zo weer heen gaan!

Sehr geehrter Gast MANON ,

guestrelation.ust@famehotels.com

Mindere van de hotels in lara op gebied van eten

Patrick Duyck
1-7-2018

Algemene indruk zeker ok, maar op gebied van eten een en ander op te merken. Accomodatie niet groot genoeg voor hoeveelhid gasten die allemaal teraelfdertijd toe komen.Keuze is makkelijk zelfde als dg er voor maw heel weinig variiatie en veel rondlopen om je bord geviuld te krijgen met als gevolg koud!Al bij al hotel ok maar wij zijn van lara iets anders gewoon

Sehr geehrter Gast PATRİCK DUYCK ,

guestrelation.ust@famehotels.com

Goed eten en goed hotel , ze hebben alles wat je wil hebben!

Sehr geehrter Gast RACHEL,

guestrelation.ust@famehotels.com

Één van de mindere hotels in Lara.

Robbie
25-6-2018

Wij vinden dit één van de mindere hotels in Lara. Zijn in Limak Lara, Titanic, Concorde etc. geweest. Maar Fame Residence is echt een stuk minder als deze hotels. Pluspunten zijn het zwembad en de kamers. Minpunten zijn: de warmte overal, restaurant en bar en Lobby (geen aircogebruik in het hotel) en het eten, elke avond hetzelfde en alles lauw. Heel veel Russen, dat betekent op tijd aansluiten bij het buffet, anders is alles op...... Weinig personeel en is niet vriendelijk.

We wilden graag op de dag van vertrek onze kamer 3 uurtjes langer gebruiken wel zo handig en natuurlijk mogen ze daar extra voor vragen. 125 Euro!! en boos omdat we het teveel vonden.

Geachte gast ROBBİE ,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons over je indrukken en ervaringen te vertellen.

Het spijt ons zeer dat we u niet konden overtuigen met onze service en de operatie.

Voor ons zijn alle gasten erg belangrijk en streven er altijd naar om aan alle behoeften te voldoen.

Natuurlijk hebben we uw punten van kritiek doorgegeven en zullen we in de toekomst meer aandacht geven.

We zouden heel blij zijn als we je weer zouden mogen verwelkomen in ons hotel.

Ons hele team staat voor u klaar.

Vriendelijke groeten

Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Saskia
25-6-2018

Prima hotel waar niks op aan te merken valt. Heel de dag door kan je er eten, van vers fruit tot wafels en allerlei snacks.

Mooi strand met voldoende ligbedden en mooie kamers.

In het restaurant verschillende ruimtes met ook een adults only gedeelte. Waardoor het geheel minder massaal en minder druk lijkt.

In de buurt genoeg winkeltjes om je geld uit te geven..

Sehr geehrter Gast SASKİA,

viel tegen, geen 2e keer heen

yvonne
25-6-2018

eten was heel goed, maar niet warm.

te druk in de eetzaal, weinig plek.

te weinig personeel om tafels schoon te houden.

helaas zijn het met name de russen en turkse familie die het verpesten voor een ander.

Kamers en hotel worden niet echt schoongemaakt, met name de toiletten niet schoon.

Heel jammer, het hotel oogt wat verwaarloosd

Geachte gast ,

We zouden heel blij zijn als we je weer zouden mogen verwelkomen in ons hotel.

Ons hele team staat voor u klaar.

Vriendelijke groeten

guestrelation.ust@famehotels.com

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fame Residence Lara scoort een 8.81 uit 10 op basis van 1367 reviews.