Hotel Dogansterstersterster

• Aan zee
Tonen op kaart

16 reviews over Hotel Dogan

• 10Johan Demuyt28-08-2013

Prachtig: kleinschalig en zeer centraal!

Dogan hotel heeft ons dit jaar een vakantie gebracht dat qua prijs en kwaliteit een uitstekende verhouding heeft. Het hotel is gelegen in de oude binnenstad en en dat biedt het voordeel dat je onmiddellijk een levendige (niet lawaaierige) buurt logeert. Op wandelafstand heb je de zee, de stad, de tram en heel wat bezienswaardigheden. Het hotel zelf: mooie vernieuwde kamers in een authentiek decor. Alle moderne voorzieningen zijn aanwezig en zijn recent vernieuwd. Het zwembad is voor dit kleinschalig hotel zeer ruim en goed onderhouden. Een 20tal ligbedden zijn nooit een probleem om een plaatsje te vinden. Er is hier geen handdoekenwedloop. De maaltijden zijn verzorgd en gevarieerd! De tuin is een prachtige locatie om te eten of wat te relaxen. Het belangrijkste wat ons bijblijft is de zalige rustige omgeving en het zeer vriendelijk en correct personeel!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Ans en Kees14-08-2010

Super gezellig sfeerhotel

Super gezellig. Vriendelijke mensen.Wij waren hier in april en moesten langer blijven vanwege de vulkaanuitbarsting. We werden prima geholpen door het personeel.Het warm buffet is niet zoals in de grotere hotels super uitgebreid maar wel zeer smakelijk. Het ontbijt 's morgens in de tuin is heerlijk relaxed met het prachtige uitzicht op de bergen.Een leuk zwembad en geen gevecht om ligbedden die 'smorgens al gereserveerd worden.Vlakbij het kleine Mermerli strand (tegen betaling)en midden in de gezellige oude wijk Kaleici. Al met al voor ons een hotel om naar terug te komen Minder geschikt voor mensen met grotere kinderen.

Gereisd met partner in april 2010

• 10frans17-01-2010

Een mooi Hotel voor een verblijf

Een goed onderhouden Hotel zou er zo weer heen willen gaan , vooral de ligging en de manier hoe het Hotel gebouwd is met al die verschillende hoogte van terrassen , Vriendelijk personeel en het eten was ook goed . Van hier uit kun je leuke dagtrips maken .

Gereisd met vrienden in december 2009

• 7Rosita03-11-2009

Dit wil ik niet nog een keer meemaken!

Hotel zelf is goed, niets negatiefs hierover. Maar we waren vergeten om onze gouden sieraden in de kluis te doen en deze zijn uit onze kamer ontvreemd, diefstal, gestolen!Personeel stellig ontkennen en directie heeft geen werk van gemaakt, teleurselling is zacht uitgedrukt. Alleen daarom al zou ik niemand adviseren om er naar toe te gaan. Er is geen blijk gegeven van excuses of .... daarom: Nee voor Dogan hotel!

Gereisd met oudere kinderen in november 2009

• 4johncaenen06-08-2008

nooit meer

geen goede begeleiding marokaanse hostess geen informatie hotel en omgeving bijna eten was niet wat we verwacht hadden ervan soms ging maar meeste keren weinig variatie na 12 dagen komt alles je strot uit maar 2 balkons zeezicht hopeloos dus terug weg word je afgezet op luchthaven zoek het maar uit!!!!!!!! hebben wel 5 verschillende reistijden doorgehad vertragingen dus ga nooit meer met corendon als dit hotel een 9 moet zijn weet ik niet waarvoor alleen personeel krijgt de 9 de rest niet als je last ergens van hebt is het haast niet te doen met trappen en hellingen in dat ouwe gedeelte van atalya

Gereisd met partner in juli 2008

• 10Daan26-07-2008

kleinschallig, centraal liggend, knus hotel

Het is een mooi hotel, echt een prachtige tuin het zwembad is groot genoeg om lekker in te dobberen. Het personeel is erg vriendelijk, een praatje maken goede bediening. De kamer die wij hadden was erg gezellig had airco en balkon geen bad. Het ligt zeer centraal van de haven 3min lopen, de boulevard 5 min lopen. Helemaal goed!! Het eten is goed mocht alleen wel meer gevarieerd. Om de hoek zit een bakkertje en kleine "supermarktjes" daar kan je water en van alles halen voor spot prijzen. Het strand waar je het beste kan zemmen ligt 3 min lopen bij Dogan vandaan. Dit is van een restaurant je kan daarvoor 4 euro p.p. de hele dag liggen incl. strandstoel en parasol. Het water is erg heerlijk rusig. Het strand bij beach park is groot en ook erg gezellig je hebt daar wel de hele tijd golven. Daar zijn wel allemaal watersport activiteiten.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Rien & Marianne21-05-2008

perfect hotel, vrij kleine kamers, wel erg schoon. elke dag schoon linnengoed. gezellige tuin en zwembad. eten is super goed.

Gereisd met partner in mei 2008

• 10Daan Kievit05-02-2008

alles was super ook de 1e keer en nu ook nog al 6x geweest eten was superlekker mooie haven en leuk strand heerlijk genieten daar. niet duur! mijn zoon had daar wel eens zijn verjaardag gevierd (erg leuk) en tijdens het ontbijt kwam de kok met een chocoladetaart aanlopen het was echt super echt super. EEN AANRADER!!!!

Gereisd met familie in juli 2007

• 9Ineke Bergsma09-01-2008

bezocht met Kerst 2007 met mijn zus. Geen enkele negatieve ervaring. Al het personeel bijzonder vriendelijk en attent. Zeker een hotel om naar terug te gaan. Wij hadden kamers 126 en 127.

Gereisd met partner in januari 2008

• 8E.M. van Midden06-12-2007

Hotel Dogan is een prachtig familiehotel in het hart van Antalya en geschikt voor uitstapjes in de omgeving. Voor mensen die niet houden van groot en massaal is dit de juiste oplossing. Vooral in het voorjaar en in het najaar is het fantstisch om te genieten van de mooie tuin, het zwembad en de uitstekende keuken. Door de hoogteverschillen niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn (Geen lift). Het centrum van Antalya wordt steeds mooier en toegankelijker. Voor een echte Capuccino naar lunchcafe Vanillia, vlakbij Hotel Ali Pasja. Om de hoek van Hotel Dogan goedkope kaas- en spinaziebroodjes bij de bakker. Het terras met het mooiste uitzicht over de baai is restaurant-cafe-bar Order (vlakbij het Archeologisch museum), waar je op zondagmorgen heerlijk kunt ontbijten voor 14 Turkse lires. Schommelbanken, banken met loungekussens en ook hier een uitstekende keuken (warme chocoladetaartjes).

Alleen gereisd in november 2007

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Internationaal, Lunchpakketten, Mexicaans, Regionaal, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • JacuzziAanwezig

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Tours

• ParkerenNiet beschikbaar