Hotel Delphin Palace & Spa *****

Hotel Delphin Palace & Spa
Hotel Delphin Palace & Spa
9,1

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin Palace & Spa voor je op een rij gezet:

763 reviews over Hotel Delphin Palace & Spa in het Nederlands

Aanrader

Marc, 27-1-2018

Lekkere gerechten, goede à la Carré restaurants. Kamers mogen opgefrist worden. Vriendelijk personeel.

Hans, 31-10-2017

Uitstekend buffet en zeer vriendelijk personeel. De stoelen in de lounge zag er leuk uit maar zitten niet lekker.

Al 17 keer in turkije maar dit was het beste hotel

Geen tweede keer meer

Monique Vrijenhoek, 29-7-2017

Wij zitten op dit moment in het Delphin Palace en vinden het tegen vallen. Rondom het zwembad wordt niet goed schoongemaakt, de bediening in het hele hotel kan stukken beter of ze vergeten de bestelling of het duurt ontzettend lang. De meeste spreken ontzettend slecht Engels. Als het om het eten gaat zou er meer afwisseling mogen zijn en hebben onze twijfels of sommige producten goed gekoeld worden.

Voor ons klopt de prijs kwaliteit verhouding niet en is het meer een 4 sterren hotel.

twijfel

Peter, 18-6-2017

Na vele jaren in Delphin Palace verbleven te hebben twijfelen wij of we hier nog een keer boeken.De service liep de laatste jaren al terug maar dit jaar was het helemaal een ramp. Te weinig personeel die overigens wel hard werken maar het niet kunnen bijhouden,wachttijden op een bestelling van een half uur waren geen uitzondering met als gevolg dat je het zelf maar gaat afhalen.Het lijkt wel dat alle aandacht naar de zusterhotels in Lara gaat i.p.v. de palace gasten te verwennen. Dit is duidelijk een managementprobleem dus bezuinigen op de verkeerde manier.Conclusie: volgende keer toch maar iets anders zoeken.

Mooi en luxe, perfecte ligging. Het zee water is er heerlijk

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel

Miranda zantman, 16-6-2017

We hebben het hier goed naar ons zin gehad. Ik maak gebruik van een rolstoel en alles is goed te bereiken. De steunen in de buiten toiletten waren niet goed. Na melding zijn ze allemaal gemaakt binnen een dag. Ook fijn dat er een verwarmd buiten bad is. Onze tiener heeft zich heerlijk kunnen vermaken. Shows vielen soms tegen maar was begin van het seizoen in de mei vakantie.

Weer geweldig voor de zesde keer naar een delfin

M Veroude, 16-5-2017

Geweldige. Alacart restaurants fijn personeel fijn resorts voor n geweldige vakantie

Een en al luxe en verwennerij

Maria van Dongen, 16-5-2017

Super hotel als je bij een Delphin hotel bent geweest is het moeilijk om een soortgelijk hotel te vinden vanwege luxe en verwennerij

Over het algemeen een prima hotel.

Otto en Mia, 14-9-2016

Eten was prima. De service en vriendelijkheid zijn perfect. De kamers zijn gedateerd en de schoonmaak kan beter. WiFi laat te wensen over.

Genoten van een geweldige vakantie !

spikey, 11-9-2016

Kamers waren netjes

Eten was goed en lekker was variatie genoeg iedere dag

personeel rende voor je en was beleeft

je zat nog niet en ze vroegen wat je wilde drinken

er werd zelfs gevraagd of we het naar onze zin hadden

en als we klachten hadden dat wilde melden

die hadden we niet we hebben een fantastische vakantie gehad !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin Palace & Spa in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin Palace & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delphin Palace & Spa scoort een 9.09 uit 10 op basis van 781 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: