Hotel Delphin Palace & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag31°22°
Hotel Delphin Palace & Spa

Wat vakantiegangers zeggen

Tijdens een verblijf bij Hotel Delphin Palace & Spa in Antalya kom je helemaal tot rust in een van de tuinen, bij het zwembad of tijdens een dagje wellness. Maar ook voor gezinnen is dit hotel geschikt. Zo kunnen de kinderen lekker spelen in de kids pool, bij de mini kermis of bij het zwembad met 5 glijbanen. Benieuwd of Delphin Palace & Spa in Antalya ook een geschikt verblijf voor jou is? Lees met ons mee.

Bij Hotel Delphin Palace & Spa lijk je goed te zitten voor een all inclusive vakantie met het gezin. Zo schrijft Carline: ‘We waren vrij vroeg in het seizoen maar het weer was heerlijk. Eén van de zwembaden was verwarmd. Echt een genot met een kindje van een jaar’. Maar ook naast zwemmen is er genoeg te doen. Overdag organiseert de animatie verschillende activiteiten voor jong en oud. ‘s Avonds sluit je de dag af met een disco of kun je naar de bioscoop. Jan schrijft: ‘Het personeel doet erg zijn best om het je naar je zin te maken!’

Ook qua eten zit je goed in Hotel Delphin Palace & Spa. Dit hotel heeft een buffetrestaurant en verschillende à la carte restaurants. Maurice was erg enthousiast over het eten: ‘Geweldig hotel met zeer vriendelijke medewerkers. Eten en drinken is in overvloed en echt overheerlijk. De toetjes zijn zelfs nog beter dan in Imperial. Speciaal compliment aan de rolschaatsers en barmannen op de pier en rondom het zwembad. Deze mensen zorgen ervoor dat je een fantastische vakantie hebt’. Verzekerd van een drankje aan het zwembad ben je hier dus zeker.

Er zijn verschillende soorten kamers beschikbaar in Hotel Delphin Palace & Spa en jullie reacties op deze kamers zijn wisselend. Zo vond Carline de kamer bijvoorbeeld ruim met een prachtig uitzicht, maar vond ze wel dat de kamer wat schoner had gemogen. Jan is nog wat kritischer op de kamers: ‘De kamers en badkamers zijn gedateerd. De balkons van de kamers met zijzeezicht zijn klein. De airco op de kamer was zwaar onvoldoende. Het was in april overdag al rond de 30 graden en op de kamers amper koeler. De airco is centraal geregeld en de lucht die er uit kwam was lauw’. Hou hier dus rekening mee wanneer je een kamer boekt in Hotel Delphin Palace & Spa.

Omgeving van het hotel

Hotel Delphin Palace & Spa ligt direct aan een prachtig strand met ligbedjes en een pier. Wil je een bijzondere strandervaring? Dan kun je er ook voor kiezen om een huisje te huren. Daarnaast kun je erg leuk wandelen in de omgeving. Loop bijvoorbeeld ‘s avonds het winkelgebied van Lara in. Hier kun je heerlijk winkelen en inkopen doen.

Ga je liever naar het centrum van Antalya vanuit Delphin Palace & Spa? Volgens Jan kun je met bus LC7 erg goedkoop naar Antalya. Vergeet niet om eerst een ticket te kopen bij een winkeltje.

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin Palace & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

772 reviews over Hotel Delphin Palace & Spa in het Nederlands

Fantastische relaxvakantie!

Francis
4-7-2019

Heerlijk luxe resort, door iets duurdere prijs ook geen toeristen die op voordeelvakantie uit zijn. Dit resort is echt top als je 24 uur per dag in de watten gelegd wil worden!

Gereisd Met partner in juni 2019

Rust, luxe en alleen maar genieten.

Leen Van Noort
30-5-2019

Super verblijf. Netjes verzorgd en veel zwembaden Voor ieder wat wils. Rustige plaatsen aan het zwembad en er is ook een zwembad waar veel animatie is. Ook aan het strand kun je cabines huren. Zeker een aanrader en we zullen zeker een keer hier terug gaan. Toppie.

Geboekt bijneckermann.nl

fantastisch

renata
16-5-2019

we hebben heerlijk genoten wat een super hotel eten drinken zo veel als je wilt en super lekker fijne pier kom je ook niks tekort 1 min puntje de baas van het animatieteam is niet zo'n leuke jongen jammer die moet nog veel leren we komen zeker terug

Gereisd Met partner in mei 2019

Delphin Palace was wederom fantastisch

El Buutcho
4-5-2019

Delphin Palace is een geweldig hotel met zeer vriendelijke managers en personeel. De service van het hotel is fantastisch en je komt niets te kort. Het eten en drinken is overweldigend en iedere keer vraagt het personeel of je iets wil hebben of dat het beter kan. Manager GR Ali regelt alles in het hotel indien je wensen of vragen hebt. Het barpersoneel bij de Lobby is idem fantastisch en je kunt alle cocktails krijgen. Op de pier zorgt Tamer voor lekkere drankjes en hij maakt zelf diverse cocktails. Delphin Palace wordt niet zo druk bezocht als de andere Delphin hotels en het is een absolute aanrader. We zijn ruim 30x in Delphin hotels geweest en voor ons blijft Delphin Palace de nr. 1 onder de Delphin hotels

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Nooit weer , vreselijke receptie medewerkers😡

Marianne
28-4-2019

Wat mensen echt moeten weten vragen jullie, Nou het hotel is prachtig maar dat is het, kom niet met problemen die lossen ze waardeloos op hier. Wij zouden samen zijn met een Turkse vriend die het dienst in gaat voor een jaar dus drie dgn zou hij in hetzelfde hotel verblijven betaling was gedaan eerst was bij incheck niks aan de hand tot ze erachter kwamen dat hij er had gewerkt dus kreeg geen kamer maar ook geen centen terug😡 nergens stond dat hij er geen kamer mocht boeken tja had hij moeten weten zeiden ze, na zes uur wachten in lobby kwamen ze met een oplossing hij mocht wel in diva hotel en daar konden wij dan ook overdag op elk moment naar toe tja het was niet anders maar toen ik en mijn kinderen daar heen wilden werden we geweigerd we mochten alleen een uurtje van 4/5 ze wisten daar niks van dat we onze vriend mochten bezoeken, bedankt güçlü manager receptie dat jouw baas ons goed heeft voorgelogen, 3 keer delphin maar NOOIT weer

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Van gelderen
9-11-2018

Fantastisch hotel met een prachtige tuin.Eten en drinken geweldig.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aan te bevelen

Carline
24-6-2018

Prachtig hotel, mooie entree. De kamer was ruim met een prachtig uitzicht. De kamer had wat schoner gekund maar even met een doekje erdoor heen en het was prima. Verder iedere dag schone kamer en minibar bij gevuld. We waren vrij vroeg in het seizoen maar het weer was heerlijk. Eén van de zwembaden was verwarmd. Echt een genot met een kindje van een jaar. Het buffet was zeer uitgebreid maar vrij veel aparte gerechten. Strand was erg mooi, veel bedjes. Ook erg leuke huisjes die je kun huren. De steiger in het water was wel aan renovatie toe en was ook deels afgebroken. Geen idee of ze bezig waren met opknappen. Wij hebben het niet gezien in ieder geval. Winkels vlak bij en ook maar een korte transfer naar de luchthaven.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel met zeer vriendelijke medewerkers

Maurice Buurstede
15-5-2018

Geweldig hotel met zeer vriendelijke medewerkers. Eten en drinken in overvloed en overheerlijk. De toetjes zijn zelfs nog beter dan in Imperial. Speciaal compliment aan de rolschaatsers en barmensen op de pier en rondom het zwembad en aan manager guest relation Mr. Ali. Deze mensen zorgen ervoor dat je een fantastische vakantie hebt. De kamers zijn gehorig.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Jan
23-4-2018

Delphin Palace is een goed hotel van de Delphin groep. Het heeft mooie tuinen, zwembaden en het eten is er lekker en gevarieerd. Het personeel doet erg zijn best om het je naar je zin te maken. Het ligt midden in het winkel gebied van Lara, dus je kunt 's avonds lopend je inkopen gaan doen. Mindere punten zijn de gedateerde kamers en badkamers. De balkons van de kamers met zijzeezicht zijn klein. De airco op de kamer was zwaar onvoldoende. Het was in april overdag al rond de 30 gr en op de kamers amper koeler. De airco is centraal geregeld en de lucht die er uit kwam was lauw. Ik heb daarom maar een fan aangeschaft om 's avonds te kunnen slapen. Met bus LC7 kun je erg goedkoop naar Antalya, wel eerst een ticket kopen bij een winkeltje.

Gereisd Alleenreizend in april 2018

Aanrader

Marc
27-1-2018

Lekkere gerechten, goede à la Carré restaurants. Kamers mogen opgefrist worden. Vriendelijk personeel.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen5

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Duits, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Mexicaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kunstgras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin Palace & Spa in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin Palace & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.