Géén boekingskosten

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Tijdens een vakantie bij Hotel Delphin Palace & Spa in Antalya kom je helemaal tot rust in een van de tuinen, bij het zwembad of tijdens een dagje wellness. Ook voor gezinnen is dit hotel een goede keuze. Zo kunnen de kinderen lekker spelen in het kinderbad, bij de mini kermis of bij het zwembad met 5 glijbanen. Benieuwd of Delphin Palace & Spa ook wat voor jou is? Lees dan met ons mee.

Delphin Palace & Spa ontvangt zeer hoge beoordelingen van andere vakantiegangers. Het wordt omschreven als een geweldig hotel waar het personeel graag een stapje extra doet om je volledig in de watten te leggen. Door het uitgebreide aanbod van faciliteiten zal je hier allerlei soorten vakantiegangers tegenkomen, van gezinnen met kinderen tot stellen. Zo is Jan al meerdere keren op vakantie geweest bij Delphin Palace & Spa met zijn partner en zijn zij nog altijd vol lof, met name over de service. Jan zegt: “We hebben van een geweldige vakantie genoten in Delphin Palace. We zijn daar al eerder geweest, maar dit jaar overtrof alle verwachtingen. Wat een verwennerij! Overal voldoende, heel erg attent en vriendelijk personeel.” Ook Leen beaamt dit en zegt: “Super verblijf. Netjes verzorgd en veel zwembaden. Voor ieder wat wils. Rustige plaatsen aan het zwembad en er is ook een zwembad waar veel animatie is. Ook aan het strand kun je cabines huren. Zeker een aanrader en we zullen zeker een keer hier terug gaan. Toppie.”

De ligging

Delphin Palace & Spa ligt bij de badplaats Lara in de Turkse Rivièra. Deze regio staat bekend om de luxe all inclusive vakanties voor een goede prijs. Het vijfsterrenhotel ligt direct aan een mooi strand met ligbedden en een pier. Wil je een bijzondere strandervaring? Dan kun je er ook voor kiezen om een strandhutje te huren voor een dag. In de omgeving van Lara zijn verder veel interessante bezienswaardigheden die zeker een bezoek waard zijn tijdens je vakantie in Turkije. Ga bijvoorbeeld naar het Theater van Aspendos! Ook de badplaats Alanya ligt in de buurt, namelijk op ongeveer 15 kilometer afstand. Hier vind je mooie stranden, maar ook interessante bezienswaardigheden zoals het Kasteel van Alanya. De afstand tussen het hotel en de dichtstbijzijnde luchthaven is ongeveer 10 kilometer.

Het hotel en faciliteiten

Delphin Palace & Spa is een luxe hotel dat van alle gemakken voorzien is. Je gaat een spetterende vakantie vol waterplezier tegemoet dankzij de verschillende zwembaden. Er is een groot zwembad, een apart kinderbad, een relaxbad en een bad met spectaculaire waterglijbanen. Is het een dag minder weer? Binnen vind je ook een zwembad en een kinderbad. De buitenbaden zijn omgeven door een zonneterras. Ontspan aan het zwembad op een ligbed onder de Turkse zon of onder een parasol. Echt even toe aan ontspanning? Dan kun je naar het wellnesscentrum! Het hotel beschikt onder andere over een Turks bad, sauna en stoombad. Sommige faciliteiten kunnen tegen betaling zijn. Ook boek je tegen betaling een welverdiende massage of schoonheidsbehandeling. Voor de sportieve afwisseling ga je naar de fitnessruimte, of speel je tennis, tafeltennis, darts, biljart of bowling. Sommige sporten en activiteiten zijn tegen betaling, bijvoorbeeld de gamesroom, biljart, bowling en de computerspelletjes. Op het strand worden door lokale aanbieders verschillende watersporten aangeboden, dit is tegen betaling.Ga je met het hele gezin op vakantie naar de Turkse Rivièra? Ook de kleine vakantiegangers komen niets tekort bij Delphin Palace & Spa. Er is een miniclub voor kinderen van vier tot 12 jaar en overdag is er volop entertainment in het hoogseizoen. Daarnaast is er zowel binnen als buiten een kinderzwembad, een bioscoop, speeltuin, klein themapark en minidisco! Tot slot is de receptie in de lobby 24 uur per dag geopend. Het personeel helpt je hier graag met vragen of tips in de omgeving. Ook is hier een bagageruimte. In heel Delphin Palace & Spa is gratis WiFi aanwezig. Tot slot maak je tegen betaling gebruik van de kapsalon, de winkels, was- en strijkservice, internetcafé, doktersservice en roomservice.

De kamers

Delphin Palace & Spa bestaat uit één gebouw met 8 verdiepingen en ongeveer 550 kamers. Alle kamers zijn voorzien van airconditioning, gratis WiFi, koffie- en theefaciliteiten, televisie en kluisje. Gebruik van de telefoon en de minibar zijn mogelijk tegen betaling. De badkamers zijn voorzien van een toilet, bad of douche en haardroger. Alle kamers hebben een balkon of terras met zitje. Op aanvraag zijn er babybedjes beschikbaar, maar geef je interesse tijdig door in verband met de beschikbaarheid.Het verschil in kamersDe standaard tweepersoonskamers van Delphin Palace & Spa zijn geschikt voor twee tot vier gasten, waarvan twee volwassenen en twee kinderen of drie volwassenen en één kind. In de kamer vind je een tweepersoonsbed, een eenpersoonsbed en een sofabed. Deze kamers beschikken over alle standaard faciliteiten en hebben landzicht, maar zijn tegen een meerprijs te boeken met zijzeezicht of zeezicht. Daarnaast biedt Delphin Palace & Spa ook familiekamers, die geschikt zijn voor maximaal vijf gasten. Deze kamers zijn ruimer dan de standaardkamers. Er is een woon- en slaapruimte en een aparte slaapkamer. Je vindt er een tweepersoonsbed, twee eenpersoonsbedden en een sofabed. De junior suites zijn de meest uitgebreide kamers van Delphin Palace & Spa. Ze zijn geschikt voor maximaal drie gasten en zijn ruimer dan de standaardkamers. In de kamer staat een tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed. De junior suites hebben standaard uitzicht op zee.Er zijn ook enkele kamers bij Delphin Palace & Spa beschikbaar voor gasten met een lichamelijke beperking. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Eten en drinken

Je verblijft bij Delphin Palace & Spa op basis van all inclusive plus verzorging. De drie hoofdmaaltijden in buffetvorm zijn bij de verzorging inbegrepen en worden opgediend in het buffetrestaurant. Het ontbijtbuffet staat klaar van 7.00 tot 10.00 uur, maar op verzoek is laat ontbijt mogelijk tussen 10.00 en 11.00 uur. Het lunchbuffet wordt geserveerd van 13.00 tot 14.30 uur en het dinerbuffet van 19.00 tot 21.00 uur. Er zijn in totaal zeven à la carte restaurants, namelijk een Ottomaans restaurant, Blue Fish restaurant, Dolce Vita restaurant (Italiaans), Pekin restaurant (Chinees), Dragon restaurant (Japans), Margarita restaurant (Mexicaans) en Helen restaurant (Mediterraan). Per verblijf is één diner in een à la carte restaurant inbegrepen bij de verzorging op basis van reservering. De restaurants zijn geopend van 19.00 tot 21.30 uur, maar ieder restaurant is één dag in de week gesloten. Verder zijn er verschillende bars die ieder op andere momenten van de dag geopend zijn. Bij de bars kan je terecht voor drankjes en snacks. Een selectie aan alcoholvrije en alcoholische drankjes is 24 uur per dag inbegrepen bij de verzorging. Import dranken, drankjes in flessen en de roomservice zijn altijd tegen betaling. Gedurende de dag haal je allerlei soorten snacks bij de bars, waaronder bijvoorbeeld ijsjes.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Eén ding is duidelijk: Delphin Palace & Spa is een zeer luxe hotel met een hele uitgebreide all inclusive verzorging. Dankzij de verschillende faciliteiten voor jong en oud is het een populaire keuze onder gezinnen. Van waterglijbanen tot een bioscoop en een klein themapark: het is er allemaal!

Goed om te weten

De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.Sommige spa faciliteiten kunnen tegen betaling zijn. De behandelingen in de spa zijn altijd tegen betaling. Ook zijn sommige sporten en activiteiten tegen betaling, bijvoorbeeld de gamesroom, biljart, bowling, computerspelletjes en de watersporten die lokaal worden aangeboden op het strand.Import dranken, drankjes in flessen en de roomservice zijn geen onderdeel van de all inclusive verzorging.Huisdieren zijn niet toegestaan bij Delphin Palace & Spa.Sommige faciliteiten kunnen gesloten zijn afhankelijk van het weer, seizoen of onderhoud.Dit hotel accepteert Visa en Mastercard.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

771 Reviews over Delphin Palace & Spa

• 10Karin05-05-2022

Zeker nog een keer in dit top hotel!

Een hotel om totaal te ontspannen en te genieten! Het hotel ligt aan het strand en heeft verschillende zwembaden. Voor de kleinere kinderen is er een verwarmd zwembad waar onze (klein) kinderen uren in lagen. Je hoeft voor een drankje niet weg want die wordt steeds gebracht. Het lunchen was lekker in de schaduw met voor iedereen iets lekkers. In het grote restaurant is ook aan de hele kleintjes gedacht met een magnetron en potjes eten. Wie geen zin had in het grote restaurant kon rustig eten in één van de a la carte restaurants waar het eten net zo lekker was als in het grote restaurant. Volop genieten dus. Maar toen er toch een probleem was, één van de knuffels was weg, stopte quest relations niet met zoeken tot de knuffel terug was. Helemaal top dus!

• 10jan van g.24-10-2021

Geweldig en veilig hotel met een geweldig staff!

We hebben van een geweldige vakantie genoten in Delphin Palace. We zijn daar al eerder geweest, maar dit jaar overtrof alle verwachtingen. Wat een verwennerij! Overal voldoende, heel erg attent en vriendelijk personeel. De veiligheid is uitstekend hier. In het buffet staat al het voedsel achter glas en wordt wat je aanwijst opgeschept door het personeel. Bij de ingang van het restaurant wordt je temperatuur gecheckt, krijg je mondkapjes en schoonmaakdoekjes. Aan tafel zijn bestek en servetten apart verpakt. De lekkerste koffie vindt je bij de koffiecorner vlak voor de uitgang naar het strand. Op 2 plaatsen is een handdoek-service. Dit jaar elke dag wel ergens op het terrein een feest met muziek, eten en drinken. Er zijn voldoende eetgelegenheden op het terrein om elkaar niet in de weg te lopen. Heb je vragen of opmerkingen dan staat het team van Guest Relations (Sema, Olga, Ali) voor je klaar.

• 10Paula10-10-2019

Super!

Super hotel!! Vriendelijk personeel! Alles was top.

• 7Bart13-08-2019

Goed maar laatste jaren minder.

Voor de 14e keer naar dit hotel geweest. Bij de receptie wilde ze niet geloven dat we al zo vaak geweest waren. Er ontstond een discussie aan de balie en vervolgens kregen we een kamer pal boven een lawaaiige machine. Na klagen werden we op de 8e verdieping geplaatst, een kamer waar de airco de warmte niet aan kon. Wederom om een andere kamer gevraagd. Je zag duidelijk aan het personeel dat ze dit wel grappig vonden. Op de receptie na is het een heerlijk hotel maar in vergelijking tot enkele jaren geleden toch wel minder geworden. Er is een ander soort gast gekomen, niet dat wij ons zo goed voelen maar er hangt een andere sfeer. We voelden ons na de 14e keer niet echt serieus genomen en gaan op zoek naar een ander hotel.

• 9Francis04-07-2019

Fantastische relaxvakantie!

Heerlijk luxe resort, door iets duurdere prijs ook geen toeristen die op voordeelvakantie uit zijn. Dit resort is echt top als je 24 uur per dag in de watten gelegd wil worden!

• 8Leen Van Noort30-05-2019

Rust, luxe en alleen maar genieten.

Super verblijf. Netjes verzorgd en veel zwembaden Voor ieder wat wils. Rustige plaatsen aan het zwembad en er is ook een zwembad waar veel animatie is. Ook aan het strand kun je cabines huren. Zeker een aanrader en we zullen zeker een keer hier terug gaan. Toppie.

• 9renata16-05-2019

fantastisch

we hebben heerlijk genoten wat een super hotel eten drinken zo veel als je wilt en super lekker fijne pier kom je ook niks tekort 1 min puntje de baas van het animatieteam is niet zo'n leuke jongen jammer die moet nog veel leren we komen zeker terug

• 10El Buutcho04-05-2019

Delphin Palace was wederom fantastisch

Delphin Palace is een geweldig hotel met zeer vriendelijke managers en personeel. De service van het hotel is fantastisch en je komt niets te kort. Het eten en drinken is overweldigend en iedere keer vraagt het personeel of je iets wil hebben of dat het beter kan. Manager GR Ali regelt alles in het hotel indien je wensen of vragen hebt. Het barpersoneel bij de Lobby is idem fantastisch en je kunt alle cocktails krijgen. Op de pier zorgt Tamer voor lekkere drankjes en hij maakt zelf diverse cocktails. Delphin Palace wordt niet zo druk bezocht als de andere Delphin hotels en het is een absolute aanrader. We zijn ruim 30x in Delphin hotels geweest en voor ons blijft Delphin Palace de nr. 1 onder de Delphin hotels

• 1Marianne28-04-2019

Nooit weer , vreselijke receptie medewerkers😡

Wat mensen echt moeten weten vragen jullie, Nou het hotel is prachtig maar dat is het, kom niet met problemen die lossen ze waardeloos op hier. Wij zouden samen zijn met een Turkse vriend die het dienst in gaat voor een jaar dus drie dgn zou hij in hetzelfde hotel verblijven betaling was gedaan eerst was bij incheck niks aan de hand tot ze erachter kwamen dat hij er had gewerkt dus kreeg geen kamer maar ook geen centen terug😡 nergens stond dat hij er geen kamer mocht boeken tja had hij moeten weten zeiden ze, na zes uur wachten in lobby kwamen ze met een oplossing hij mocht wel in diva hotel en daar konden wij dan ook overdag op elk moment naar toe tja het was niet anders maar toen ik en mijn kinderen daar heen wilden werden we geweigerd we mochten alleen een uurtje van 4/5 ze wisten daar niks van dat we onze vriend mochten bezoeken, bedankt güçlü manager receptie dat jouw baas ons goed heeft voorgelogen, 3 keer delphin maar NOOIT weer

• 10Van gelderen09-11-2018

Fantastisch hotel met een prachtige tuin.Eten en drinken geweldig.

Hotel Delphin Palace & Spa info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)