Hotel Delphin Palace & Spa

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag39°26°
Hotel Delphin Palace & Spa
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin Palace & Spa voor je op een rij gezet:

766 reviews over Hotel Delphin Palace & Spa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Aan te bevelen

Carline
24-6-2018

Prachtig hotel, mooie entree. De kamer was ruim met een prachtig uitzicht.

De kamer had wat schoner gekund maar even met een doekje erdoor heen en het was prima. Verder iedere dag schone kamer en minibar bij gevuld.

We waren vrij vroeg in het seizoen maar het weer was heerlijk. Eén van de zwembaden was verwarmd. Echt een genot met een kindje van een jaar.

Het buffet was zeer uitgebreid maar vrij veel aparte gerechten.

Strand was erg mooi, veel bedjes. Ook erg leuke huisjes die je kun huren.

De steiger in het water was wel aan renovatie toe en was ook deels afgebroken. Geen idee of ze bezig waren met opknappen. Wij hebben het niet gezien in ieder geval.

Winkels vlak bij en ook maar een korte transfer naar de luchthaven.

Super hotel met zeer vriendelijke medewerkers

Maurice Buurstede
15-5-2018

Geweldig hotel met zeer vriendelijke medewerkers. Eten en drinken in overvloed en overheerlijk. De toetjes zijn zelfs nog beter dan in Imperial. Speciaal compliment aan de rolschaatsers en barmensen op de pier en rondom het zwembad en aan manager guest relation Mr. Ali. Deze mensen zorgen ervoor dat je een fantastische vakantie hebt. De kamers zijn gehorig.

Goed hotel

Jan
23-4-2018

Delphin Palace is een goed hotel van de Delphin groep. Het heeft mooie tuinen, zwembaden en het eten is er lekker en gevarieerd. Het personeel doet erg zijn best om het je naar je zin te maken. Het ligt midden in het winkel gebied van Lara, dus je kunt 's avonds lopend je inkopen gaan doen.

Mindere punten zijn de gedateerde kamers en badkamers. De balkons van de kamers met zijzeezicht zijn klein. De airco op de kamer was zwaar onvoldoende. Het was in april overdag al rond de 30 gr en op de kamers amper koeler. De airco is centraal geregeld en de lucht die er uit kwam was lauw. Ik heb daarom maar een fan aangeschaft om 's avonds te kunnen slapen. Met bus LC7 kun je erg goedkoop naar Antalya, wel eerst een ticket kopen bij een winkeltje.

Aanrader

Marc
27-1-2018

Lekkere gerechten, goede à la Carré restaurants. Kamers mogen opgefrist worden. Vriendelijk personeel.

Hans
31-10-2017

Uitstekend buffet en zeer vriendelijk personeel. De stoelen in de lounge zag er leuk uit maar zitten niet lekker.

Al 17 keer in turkije maar dit was het beste hotel

Geen tweede keer meer

Monique Vrijenhoek
29-7-2017

Wij zitten op dit moment in het Delphin Palace en vinden het tegen vallen. Rondom het zwembad wordt niet goed schoongemaakt, de bediening in het hele hotel kan stukken beter of ze vergeten de bestelling of het duurt ontzettend lang. De meeste spreken ontzettend slecht Engels. Als het om het eten gaat zou er meer afwisseling mogen zijn en hebben onze twijfels of sommige producten goed gekoeld worden.

Voor ons klopt de prijs kwaliteit verhouding niet en is het meer een 4 sterren hotel.

twijfel

Peter
18-6-2017

Na vele jaren in Delphin Palace verbleven te hebben twijfelen wij of we hier nog een keer boeken.De service liep de laatste jaren al terug maar dit jaar was het helemaal een ramp. Te weinig personeel die overigens wel hard werken maar het niet kunnen bijhouden,wachttijden op een bestelling van een half uur waren geen uitzondering met als gevolg dat je het zelf maar gaat afhalen.Het lijkt wel dat alle aandacht naar de zusterhotels in Lara gaat i.p.v. de palace gasten te verwennen. Dit is duidelijk een managementprobleem dus bezuinigen op de verkeerde manier.Conclusie: volgende keer toch maar iets anders zoeken.

Mooi en luxe, perfecte ligging. Het zee water is er heerlijk

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel

Miranda zantman
16-6-2017

We hebben het hier goed naar ons zin gehad. Ik maak gebruik van een rolstoel en alles is goed te bereiken. De steunen in de buiten toiletten waren niet goed. Na melding zijn ze allemaal gemaakt binnen een dag. Ook fijn dat er een verwarmd buiten bad is. Onze tiener heeft zich heerlijk kunnen vermaken. Shows vielen soms tegen maar was begin van het seizoen in de mei vakantie.

Weer geweldig voor de zesde keer naar een delfin

M Veroude
16-5-2017

Geweldige. Alacart restaurants fijn personeel fijn resorts voor n geweldige vakantie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin Palace & Spa in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin Palace & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delphin Palace & Spa scoort een 9.07 uit 10 op basis van 784 reviews.