Hotel Delphin Imperial

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag36°25°
Hotel Delphin Imperial
8,5

Wat vakantiegangers zeggen

Jullie ervaring met Hotel Delphin Imperial Lara blijkt erg wisselend. Zo geeft Jan aan: ‘Veel te duur voor de kwaliteit die geboden wordt.’ Aan de andere kant zegt Stephanie: ‘Dit hotel is helemaal compleet. Echt een aanrader. En we willen zeker nog een keer terug.’ Het hotel heeft een luxe uitstraling, maar het lijkt erop dat er her en der wat achterstallig onderhoud is. Tarik zegt bijvoorbeeld: ‘Hotel is mooi maar wel achteruit gegaan in vergelijking met 2 jaar terug.’ Benieuwd naar de positieve en negatieve punten van Hotel Delphin Imperial Lara? Lees met ons mee.

Over de kamers van Hotel Delphin Imperial lezen we wisselende reviews. Volgens de een wordt er goed schoongemaakt, een ander is hier minder tevreden over. Ook zijn er wisselende geluiden over de bedden, sommigen geven aan deze te hard te vinden. Wel vinden jullie de kamers in de meeste gevallen ruim genoeg.

Over het eten bij Hotel Delphin Imperial zijn jullie overwegend positief. Jennifer geeft aan: ‘Het eten smaakt goed en veel keus, ook de a la carte restaurants zijn super.’ Helaas geven sommigen ook aan ziek te zijn geworden tijdens hun verblijf. Dit is volgens jullie gebeurd na het eten van kebab bij de tentjes buiten, dus wees hier voorzichtig mee. Wil je graag rustig van je eten genieten? Kies er dan voor om te eten in de aparte eetzaal voor volwassenen.

Bij de grote zwembaden van Hotel Delphin Imperial vind je altijd wel een plekje volgens Robert: ‘Imperial heeft meerdere grote zwembaden en zelfs begin augustus kon je hier rond 11:00 nog vrije ligbedden vinden rond het zwembad wat altijd erg fijn is.’

Sommige van jullie geven aan niet erg tevreden te zijn over de animatie. Daan zegt: ‘Animatie was niet best, komt vooral door de (leider) van het animatieteam.’ Hannes was daarentegen wel tevreden: ‘Voor kinderen is er hier ook zat te doen, een verwarmd kinderzwembad met glijbanen tot ‘s avonds een animatieshow.’

Een dagje compleet ontspannen doe je in het wellnessgedeelte van het hotel. Hier kom je tot rust in de sauna of in het Turks stoombad. Wil je nog extra genieten? Boek dan een arrangement met massage of een hammam.

Ligging

Het hotel heeft een gunstige ligging ten opzichte van de luchthaven. De transfer duurt slechts 20 minuten. Ook de ligging op slechts 100 meter van het strand bevalt goed. Relax op de pier of neem een frisse duik in zee.

Wil je graag de omgeving wat verder verkennen? Met de gratis shuttle vanaf Hotel Delphin Imperial kun je een dagje naar Antalya. Hier kun je terecht om te winkelen, het oude gedeelte te bekijken of lekker te eten en drinken. Winkelen kun je trouwens ook op loopafstand van het hotel, want daar ligt een groot winkelcentrum. De boottocht naar de watervallen is volgens jullie ook een leuk uitje.

575 reviews over Hotel Delphin Imperial in het Nederlands

Hier komen wij zeker terug!

Familie met 2 jonge kinderen
18-6-2019

We hebben een geweldige vakantie gehad! Voor ons is dit het 4e hotel wat wij bezoeken in Lara (Miracle, Royal Holiday en Royal Seginus) Delphin Imperial spant voor ons de kroon! Bij het inchecken ervaarde we gelijk de gastvrijheid en kreeg je gelijk een lekker drankje, fijn na zo'n reis!

In het hoofdrestaurant staat een tafeltje gedekt klaar (dat was bij sommige andere hotels nog wel eens anders). Als iemand iets had laten vallen werd dit binnen no time schoongemaakt. Divers en uitgebreid eten, leuke shows en geweldige service aan het zwembad zelfs je zonnebril komen ze schoonmaken en je handdoekje recht leggen kan het nog luxer?. Special shout out naar Lokman, şaban die voor ons echt het verschil maakte en ons het ultieme vakantiegevoel bezorgden. En natuurlijk Ali (skateteam) die ons constant voorzag van heerlijke gekoelde drankjes. Hier komen we zeker nog eens terug (eerst weer even hard sparen :)) Thanks Team Imperial!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Fantastich in een woord

H. Broeren
4-6-2019

Delphin Imperial Lara , kort samen gevat , service - eten - bediening , geweldig, al diverse malen geweest maar deze vakantie kan wat betreft bovenstaande niet beter, alleen jammer dat de prijzen in het najaar zoveel duurder zijn.

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Perfect

Fred Klein
16-5-2019

Kom hier al 6 jaar,weekje overgeslagen,nog luxer dan het al was De ober Ramasan herkende ons en omhelsde ons Vorige gasten hebben alles al geschreven,eten nog beter Elke dag zalm,witvis ,tonijn. Kip ,lam natuurlijk veel verse salade en groenten Hele dag door eten hamburgers ,kabab micaroni. Wafels Heerlijke koffiebar. Ook buiten. En voor de dames rollerskate boys Denk je er over om te gaan zeker doen,beter is er niet

Gereisd Met partner in mei 2019

Traveltroef

Dit hotel blijft de topper van Lara!!

van arkel
7-5-2019

Dit blijft het beste hotel van Lara! Service en alles er omheen een dikke 10!! Het verwarmde bad buiten is geweldig in april omdat het zwemwater te koud is. Bediening door het hele hotel, zwembaden, strand, pier perfect. Op het strand ook een drink karretje waar ze de hele dag mee rondlopen. Eten van zeer goede kwaliteit en enorm veel keuze. A la carte restaurants inclusief en zeer goed!! Al het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels. Iedere dag schoonmaak. Zwembad handdoeken gratis en zo vaak wisselen als je wil. Met pasen een giga buffet buiten en bbq op de pier. Shows waren binnen, deze waren niet bijzonder. Wel iedere avond muziek in lounge was gezellig. Ook heerlijk de chocoladebar en patisserie. Bedjes bij zwembad en strand met een matrasje, heerlijk. Bij de bar s avonds chipjes en nootjes. Eventueel gratis shuttle bus naar Antalya maar winkels in de straat zijn ook leuk. Alles positief over die hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Super!

Rodney
7-5-2019

Wil je echt in de watten gelegd worden? dan raden wij dit hotel zeker aan! wij zijn hier nu voor de 2e keer gekomen. Hotel is super netjes alles is schoon personeel werkt keihard! altijd vriendelijk en de klant is nog echt koning!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Service op en top!

MMich.
28-4-2019

Een geweldig hotel. Vaker in Turkije geweest, maar hier komen we nog eens terug! Handdoekje leggen niet nodig. Alleen wanneer je bij het verwarmde zwembad of kinderbad een plekje wilt, dan wel vanaf 08.30u handdoek weg leggen. Bij het grote zwembad of aan zee niet nodig... Service op en top. Je komt niets tekort. Twijfelen of je dit hotel moet kiezen echt niet nodig, is een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

komen zeker nog eens terug

DE PREZ BRUNO
24-4-2019

SUPER hotel eten goed goede ontvangst konden zelf naar ander delphin hotel indien gewenst zonder kosten

Gereisd Met partner in juni 2017

Heel goed

dentjip
23-4-2019

Zeer goed en proper hotel goed eten voor elk keuze genoeg zelf voor dieethoek was er gezorgd service uitstekent zowel aan tafel in het restaurant als aan de zwembaden , aan de bar savonds was er wel een probleem dat iedere cocktail anders smaakte en dat ze deze in verkeerde glazen inschenkten , sommige obers verstonden aleen maar turks dit gaf soms problemen , maar voor de rest waren er geen noemenswaardige problemen , toch een fijne vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Geweldig

Adrie de Vreede
21-4-2019

Geweldig hotel, zelfs je drinken wordt bij je gebracht aan het zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Perfect

Jeanette Klein
17-4-2019

Altijd heel goed eten vriendelijke bediening,zelfs de toiletjuffrouw bij het strand geeft steeds een handdoekje aan. Verwarmd buitenzwembad. De kamers zijn ruim Schoonmaak erg goed. We zijn door omstandigheden niet geweesd verleden jaar ,maar gaan in mei weer. We kunnen niet wachten

Gereisd Met partner in april 2017

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin Imperial in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.