Hotel Delphin Imperialstersterstersterster

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

Jullie ervaring met Hotel Delphin Imperial Lara blijkt erg wisselend. Zo geeft Jan aan: ‘Veel te duur voor de kwaliteit die geboden wordt.’ Aan de andere kant zegt Stephanie: ‘Dit hotel is helemaal compleet. Echt een aanrader. En we willen zeker nog een keer terug.’ Het hotel heeft een luxe uitstraling, maar het lijkt erop dat er her en der wat achterstallig onderhoud is. Tarik zegt bijvoorbeeld: ‘Hotel is mooi maar wel achteruit gegaan in vergelijking met 2 jaar terug.’ Benieuwd naar de positieve en negatieve punten van Hotel Delphin Imperial Lara? Lees met ons mee.

Over de kamers van Hotel Delphin Imperial lezen we wisselende reviews. Volgens de een wordt er goed schoongemaakt, een ander is hier minder tevreden over. Ook zijn er wisselende geluiden over de bedden, sommigen geven aan deze te hard te vinden. Wel vinden jullie de kamers in de meeste gevallen ruim genoeg.

Over het eten bij Hotel Delphin Imperial zijn jullie overwegend positief. Jennifer geeft aan: ‘Het eten smaakt goed en veel keus, ook de a la carte restaurants zijn super.’ Helaas geven sommigen ook aan ziek te zijn geworden tijdens hun verblijf. Dit is volgens jullie gebeurd na het eten van kebab bij de tentjes buiten, dus wees hier voorzichtig mee. Wil je graag rustig van je eten genieten? Kies er dan voor om te eten in de aparte eetzaal voor volwassenen.

Bij de grote zwembaden van Hotel Delphin Imperial vind je altijd wel een plekje volgens Robert: ‘Imperial heeft meerdere grote zwembaden en zelfs begin augustus kon je hier rond 11:00 nog vrije ligbedden vinden rond het zwembad wat altijd erg fijn is.’

Sommige van jullie geven aan niet erg tevreden te zijn over de animatie. Daan zegt: ‘Animatie was niet best, komt vooral door de (leider) van het animatieteam.’ Hannes was daarentegen wel tevreden: ‘Voor kinderen is er hier ook zat te doen, een verwarmd kinderzwembad met glijbanen tot ‘s avonds een animatieshow.’

Een dagje compleet ontspannen doe je in het wellnessgedeelte van het hotel. Hier kom je tot rust in de sauna of in het Turks stoombad. Wil je nog extra genieten? Boek dan een arrangement met massage of een hammam.

Ligging

Het hotel heeft een gunstige ligging ten opzichte van de luchthaven. De transfer duurt slechts 20 minuten. Ook de ligging op slechts 100 meter van het strand bevalt goed. Relax op de pier of neem een frisse duik in zee.

Wil je graag de omgeving wat verder verkennen? Met de gratis shuttle vanaf Hotel Delphin Imperial kun je een dagje naar Antalya. Hier kun je terecht om te winkelen, het oude gedeelte te bekijken of lekker te eten en drinken. Winkelen kun je trouwens ook op loopafstand van het hotel, want daar ligt een groot winkelcentrum. De boottocht naar de watervallen is volgens jullie ook een leuk uitje.

588 reviews over Hotel Delphin Imperial

• 2019
    9Annemie02-10-2019

In één woord ...Geweldig !!!

Na vele hotels te hebben aangedaan in Turkije, denk je dat het niet meer beter kan, en toch is Delphin Imperial de beste tot nu toe. Je kan het zo zot niet bedenken of het is er. Prachtige ruime kamers, uitgebreide, lekkere buffeten,.... Het is een groot hotel maar daar heb je totaal geen last van, vele zwembaden, ligweide aan zee, panton met ligbedden en bar. Handdoeken leggen is absoluut niet nodig. Fijn zandstrand om lange wandelingen te maken. Buiten het hotel, lange boulevard met de gebruikelijke winkeltjes om 's avonds langs te kuieren. Je wordt er behandeld als een koning. Nooit moet je opstaan om drank te halen, het wordt aan je zetel of tafel gebracht, altijd met de glimlach. Zelfs de brilglazen worden voor je gepoetst. Het was onze eerste keer, maar zeker niet de laatste. Mocht je nog twijfelen, niet doen !!! Echte aanrader !

Gereisd met partner in september 2019

• 9HCxxx29-09-2019

Heel Goed en Mooi Resort Met Top Bediening!

Zijn voor de 40 ste keer in turkye geweest in 5 sterren hotels die meer dan 8.5 op 10 scoren en deze was zeker geslaagt. We zullen er zeker nog terugkeren! Mooi groot hotel met mooie Kamers,Goed restaurant en heel goede bediening! Lekkere dranken,mooie grote zwembaden en mooie pier met douches terras en bar die tot 24hr open is! Mooie ligbedden op de pier.Bediening van de obers was top en vriendelijk personeel.Lekkere en veel keuze s'avonds in het restaurant met veel keuze in vers gebakken vlees en vis grillades en het word vers op je bord gelegd! Chowcooking,die daar zijn keuze niet vind zijn muggezefters!! Goede bedden,mooi grote badkamer met grote inloopdouche.Minifrigo dagelijks aangevuld ook met wijnen en versnaperingen.Dit is een groot hotel,maar het volk is er verspreid en plaats genoeg voor te zitten en te liggen.Heel goed is dat je maar om 8h30 je handdoeken mag leggen aan de pier en zwembad anders worden ze weggenomen.Dus de v

Gereisd met partner in september 2019

• 10ank18-08-2019

Top hotel Delfin Inperial !!!

Dit hotel is een TOPPER al 6 keer geweest en altijd beter volgend jaar terug , wie hier niet kontent is is thuis niks gewoon ,Delfin inperial is gewoon af , er zijn veel koppelkes die ieder jaar terug komen dan moet het goe zijn he , het personeel is zeer vriendelijk niks te veel en het eten is super !!!

Alleen gereisd in augustus 2019

• 10Rooijakkers .C11-08-2019

Was een super goed hotel met vriendelijk personeel Eten was ook super met veel variatie Tot nog toe beste hotel in lara en we hebben er echt van genoten een echte aanrader volgend jaar weer

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10İpekcnsu24-07-2019

Opnieuwwwww!!

Zeer aangename hotel, met super vriendelijk personeel. Alles is er in overvloed en niets is teveel gevraagd aan het personeel. Er is altind wel iets te doen van activiteit en avond animatie met shows en live muziek. Fantastisch!! Een aanrader voor groot en klein.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Ton20-07-2019

Geen sfeer en te duur voor wat je krijgt.

Veel verwacht , maar weinig gekregen voor het geld wat je betaald. Totaal geen sfeer in dit resort, animatie zeer slecht , tot 23.00 uur muziek maar saai en slecht. Na 23.00 uur resort helemaal dood. Ontbijt goed, snackrestaurant slecht tot matig voor deze prijsklasse. Avond eten in buffet restaurant is goed en uitgebreid, maar alla carte restaurants zijn matig tot slecht . Ook het snack restaurant is totaal ongezellig, je kijkt tegen rijen stoelen en een lege bühne, waar avonds de shows worden gehouden. Services is wel goed, ook bij het zwembad, drank ook goed verzorgt. Maar voor ons geen Delphin meer , er zijn andere resorts die goedkoper zijn en beter ,met veel leukere sfeer. Karaoke was bijvoorbeeld zelfs zielig, bijna helemaal donker zaten ongeveer 20 mensen hier naar te kijken. Bij RW resort of LL veel gezelliger, komt ook door veel meer Europese gasten, bij Imperial waren veel Arabische gasten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Kristina12-07-2019

Super fantastisch

Echt een heel mooi hotel, heel vriendelijk. Alles erop en eraan. Beste vakantie ooit. We zijn van plan om zeker nog terug te komen. Perfect tot in de puntjes. Zeker een aanrader, elke dag verschillend eten. Meer dan keuze genoeg. En 24/24 eten en drinken zelfs dranken van bij ons inbegrepen!!

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8J.binneveld10-07-2019

Graag een handvat en badmat in de douche.

het verblijf valt niets op aan te merken, maar een aanrader zou zijn een douchemat (antislip)en een handvat . Daar ik zelf uitgegleden en gevallen. Aangezien ik 80 ben zou ik een handvat en mat zeer op prijs stellen. (er zijn maar weinig hotels die deze voorziening niet hebben.)

Gereisd met partner in juni 2019

• 9S09-07-2019

Genieten

Super mooi hotel en super service! Niets is te veel je word als een princess behandeld. Veel eten genoeg keus voor iedereen. Ik zou er alleen nooit geen fotoshoot meer laten maken, belachelijk duur en je krijgt bijna geen fotos! De fotos zijn ook nog eens heel lelijk afgedrukt. Ook de animatie stelt niet veel voor.. dit hebben wij bij royal veel beter meegemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Familie met 2 jonge kinderen18-06-2019

Hier komen wij zeker terug!

We hebben een geweldige vakantie gehad! Voor ons is dit het 4e hotel wat wij bezoeken in Lara (Miracle, Royal Holiday en Royal Seginus) Delphin Imperial spant voor ons de kroon! Bij het inchecken ervaarde we gelijk de gastvrijheid en kreeg je gelijk een lekker drankje, fijn na zo'n reis!

In het hoofdrestaurant staat een tafeltje gedekt klaar (dat was bij sommige andere hotels nog wel eens anders). Als iemand iets had laten vallen werd dit binnen no time schoongemaakt. Divers en uitgebreid eten, leuke shows en geweldige service aan het zwembad zelfs je zonnebril komen ze schoonmaken en je handdoekje recht leggen kan het nog luxer?. Special shout out naar Lokman, şaban die voor ons echt het verschil maakte en ons het ultieme vakantiegevoel bezorgden. En natuurlijk Ali (skateteam) die ons constant voorzag van heerlijke gekoelde drankjes. Hier komen we zeker nog eens terug (eerst weer even hard sparen :)) Thanks Team Imperial!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

56 tips over Hotel Delphin Imperial

• Michel Diesveld, 13-04-2019

voor dagtochten moet je naar de overkant lopen bij de stoplichten,echte betrouwbare jongens waar je goed en goedkoop kunt boeken.Heb daar zelf al meerdere dagtochten geboekt.

• H.Botter, 09-05-2012

Een bezoek aan Antalya is zeer aan te bevelen.

• Ingrid Rollas-Klinkers, 11-05-2012

Wij verbleven in dit hotel direct na opening in april, toen er weinig gasten waren. Als dit hotel is 'volgeboekt', verblijven er ongeveer 2500 gasten.... dat lijkt ons geen succes: het is een ontzettend groot hotel, maar zo veel mensen bij elkaar.....

176 vragen over Hotel Delphin Imperial

• bob, 09-01-2020

Shows

Wij gaan begin mei dit kaar, zijn de.shows etc er dan gewoon buiten? En die naast het hotel???

• Rene Steenmeijer, 31-12-2019

Vervoer

Rijdt er dagelijks nog een bus van het hotel naar Antalya.

• Johan Ritmeester, 04-07-2019

Kleding

Is het echt verplicht een lange broek te dragen bij het avondeten of mag een nette korte broek met een shirt of blouse ook

Jaja, 05-08-2019

We zien genoeg mensen met nette korte broek en shirt. Ook mijn man draagt een nette korte broek. Belangrijkste is dat je gewoon enige zorg aan je kleding hebt besteed, dus niet op flipfloppers, zwemshort, of doorzichtig jurkje over bikini aan.

Lange broek is in de zomer echt afzien.

Hotel Delphin Imperial info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Eten en drinkenBrunch, Welkomstdrankje
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen5

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht