Hotel Delphin Imperial *****

9,1

524 reviews over Hotel Delphin Imperial in het Nederlands

Fantastische vakantie accomodatie

Malika, 30-1-2018

Perfect hotel en service vriendelijk persooneel

Eten was heel goed mooie kamers. De animatie was niet zo geweldig pas vanaf 1 augustus kwam deze een klein beetje opgang. Er was wel onderhoud nodig. Dit was de 2e keer. 1e keer vele malen beter. Voor deze prijs mag je iets meer verwachten.

Nog steeds super!!!

SG, 7-1-2018

Voor de 4e keer in dit hotel geweest. In 2012, 2013, 2014 geweest en nu in december 2017/januari 2018 weer geweest. Alles is nog even goed als voorheen, het hotel gaat zeker niet achteruit qua service en faciliteiten. Heerlijk verwarmd buitenbad in de winterperiode. Eten en drinken in overvloed. Verse jus d'orange bij het ontbijt, o.a. verse pizza's en pasta's naar keuze tijdens de lunch, de keuze is reuze! A la carte Italiaans is ook heerlijk! In dit hotel komen voornamelijk Duitsers. De festivalbazaar die eerst in de stad lag is verhuisd naar Lara en ligt nu tegenover Delphin Imperial. Punt van aandacht voor het hotel is dat er veel verschil zit in de kwaliteit van de medewerkers. Sommige doen alles voor je en een aantal voert de hele dag niks uit.

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin Imperial voor je op een rij gezet:

aflopend hotel gaat elk jaar verder achteruit

henk, 27-12-2017

Verwacht niet teveel,wordt elk jaar minder,zijn hier 5 jaar achter elkaar met kerst geweest,maar nu voor het laatst ,eten is minder,sfeer is stukken minder,ligt ook aan de gasten,veel buitenlandse mensen met flodder niveau ,laten tafels achter waar zelf de obers van schrikken,kinderen springen van de tafels op de banken,gooien met snoep,ouders zitten er om te lachen personeel zegt er niets van,stond te wachten bij de bar turkse mensen kwamen eraan lieten mij gewoon staan(eigen volk eerst) zijn gisteren teruggekomen 26-12-

Nooit meer

NotHappy, 25-12-2017

Punten zwaar te verbetering

Badkamer: schimmels in douche, verpauperd meubilair, bloed en make-up spitters op de badkamer muren.

Kamer: gordijnen half kapot van plafond hangend

Tv verouderd, Minibar bromt.

Balkon: Schimmels en loslatend voeg

Zwembad: mensen lopen hier tot aan bad met schoenen en laarzen (geen toezicht)

Jacuzzi: stuk

Sauna: ondanks regels op lopen vooral mannen van douche naakt rond (geen aanblik met kinderen). Geen toezicht.

Eten: dagelijks dezelfde, stuk glas in rijst bij klauwen ontdekt, borden en bestek met voedsel resten

Customer relations doet haar best bij klachten

Gescheiden eetzalen voor families met en zonder kinderen.

Top hotel!

Soebratie, 14-12-2017

Super hotel! Service was goed, dank zij Özlem Gedik!

Zij heeft ons goed geholpen. Eten was heerlijk, heel erg druk en gezellig!

We hebben een hele leuke vakantie gehad!

Volgend jaar weer!!

fantastisch, Top!

frans, 17-11-2017

Super hotel! We hadden een mooie grote kamer met zijzeezicht, die dagelijks netjes gepoetst werd! Heel vriendelijk personeel, zowel aan de bar, op de pier, aan het zwembad, aan de balie, in de refter (in het bijzonder ober, Ramazan Amaç, een superkerel zeer gedienstig een toffe vriend). Lobby heel gezellig met een must The Chocolate Bar! Eten heel gevarieerd heel warm met dagelijks meerdere specialiteiten, je kan van de lekkere taartjes en ijsjes een ganse dag genieten,hmmmm!

Kortom een echte aanrader! we gaan volgend jaar zeker terug!!

kan beter

peter, 11-11-2017

hier eerst in mei geweest vond het toen heel goed dus besloten om in oktober terug te gaan maar dat viel tegen savonds slechte muziek soms wel drie avonden de zelfde zangeres zwembadwater zeer koud eten was zeer goed alleen zeer chaotisch in de restaurants vond de hygiëne ook wat minder personeel wel vriendelijk alleen bij de receptie weer niet kamers dik in orde alom goede vakantie gehad

geweldig

ad, 1-11-2017

voor de 4 keer delphin hotel en de services blijven ons nog steeds verbazen evenals de vriendelijkheid van het personeel van kamermeisje tot custom service nergens is iets teveel eten is er meer als goed voor je is de bediening komt eerder vragen dan dat je ze moet roepen nee ik snap niet dat er mensen zijn die het hier niet naar de zin hebben voor ons volgende keer zeker weer delphin hotel super.

Top Hotel👍

Marianne, 31-10-2017

Een super vakantie gehad in een geweldig top hotel ik kan niet anders zeggen heb over het hotel geen minpunten ook ( vlieg nooit weer vanaf vliegveld Groningen ookal is het dichtbij)touroperator was ook Top wij hebben genoten van onze vakantie en heerlijk gezwommen geshopt en gegeten.

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin Imperial voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin Imperial in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delphin Imperial scoort een 9.1 uit 10 op basis van 527 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: