Hotel Delphin Diva Premierestersterstersterster

8.8Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin Diva Premiere voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

Een enkele uitzondering daargelaten zijn jullie zeer te spreken over Delphin Diva Premiere. Het hotel leent zich bijvoorbeeld goed voor een ontspannen vakantie volgens Johan: ‘Super hotel! Niet te massaal, echt goed voor een relaxte vakantie.’ Veel van jullie komen hier elk jaar weer of geven aan dat de vakantie voor herhaling vatbaar was. Lees hieronder of de faciliteiten bij Delphin Diva Premiere ook aansluiten bij jouw wensen.

Hoewel de kamers niet heel groot of modern zijn, voldoen deze prima aan jullie wensen. Masja zegt over de kamers: ‘Kamers zijn inderdaad iets verouderd maar wel schoon en een prima bed.’ Al is niet iedereen het ermee eens dat de kamers goed schoongemaakt worden.

Het eten in Delphin Diva Premiere is MjO goed bevallen: ‘Wij vonden het eten ontzettend goed, heel veel keus en afwisselend.’ Er zijn maar liefst zes verschillende à la carte restaurants en bij elk van deze restaurants mag je een keer per week gratis dineren. Wel moet je hiervoor tijdig reserveren anders heb je kans dat je te laat bent. Ben je op vakantie met je partner en wil je rustig kunnen genieten van het diner? Je kunt ervoor kiezen om te eten in een ruimte zonder kinderen.

Al kun je volgens Rachel prima je kinderen meenemen naar Delphin Diva Premiere Hotel: ‘De kinderen hebben zich echt vermaakt. Leuke zwembaden met glijbanen en een mini kermis.’ Terwijl de kids van de glijbaan roetsjen, kom jij tot rust op een ligbedje onder het genot van een drankje. De drankjes worden door jongens op skeelers gewoon aan je bedje gebracht. En ben je graag online bij het zwembad? Dan zit dat wel goed volgens Cor: ‘En een verbeterde Wifi, vergeleken met andere jaren, nu zelfs aan het zwembad vol bereik.’

Wat er verder uitspringt bij Delphin Diva Premiere is de goede service en de vriendelijkheid van het personeel. Sander zegt: ‘Overal waar je bent wordt u door het personeel in de watten gelegd, waardoor u het ultieme vakantiegevoel zult ervaren.’ Mocht je een klacht of opmerking hebben dan lost het personeel dat volgens Jan snel en op correcte wijze op.

Ligging

Delphin Diva Premiere Hotel ligt aan het strand waar je mooie wandelingen langs het water kunt maken. Ook vind je op 100 meter afstand van het hotel een groot shoppingcenter waar je naar hartelust kunt winkelen.

Liever een grote stad bezoeken? Vanaf het hotel rijdt er een gratis bus naar het centrum van Antalya. Cultuur snuiven doe je vooral in het oude centrum Kaleici. De bekendste moskee van de stad, de Yivliminare Moskee, ligt ook in deze wijk.

Wat natuur bewonderen? Net buiten de stad liggen de Düden watervallen en het Kursunlu Waterfall Nature Park. Een mooie plek om even van de natuur te genieten en aan de drukte van de stad te ontsnappen. Een andere geliefde activiteit is het maken van een boottocht langs de kustlijn van Antalya. Nog meer avontuur? Kies voor een watersport als parasailing of jetskiën.

899 reviews over Hotel Delphin Diva Premiere

• 10Stefanie23-01-2020

Super fantastisch. We komen dit jaar weer terug

Super hotel, ontzettend vriendelijk hardwerkend personeel, alles schoon, eten zoveel en waar je wilt. Drankjes in overvloed. Animatie super vooral onze pubers hebben ervan genoten. Behulpzaam naar mijn moeder (68). We zijn hier in juli geweest hebben al 20 hotels in Turkije gehad maar we komen aankomende juli weer terug. In 1 woord geweldig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Cor heeren14-01-2020

Ga er nu voor de zesde keer voel me er thuis en heb mijn vrienden daar Eten is er ruim voldoende en keuze genoeg echt een aanrader savonds lekker op de pier genieten van diverse cocktails

Gereisd met partner in juli 2019

• 2019
    8Sjef Lemmens02-10-2019

Weten nog niet of wij in 2020 terug gaan.

Waren er voor de 3de keer hebben geen champagne gekregen tijdens de incheck niet dat het erg is maar toch.. De kwaliteit is in 2019 is t.o.v. 2018 achteruit gegaan.Tijdens het ontbijt liet de service vaak te wensen over veel nieuwe stagaires die je moest vragen of ze de tafel wilden schoonmaken en opnieuw indekken bestek niet schoon in 2018 was het stukken beter. Brutale kelner in het snack restaurant. ik vroeg om cola light, moest maar gewone drinken. Eten was erg lekke maar veel van het zelfde.Service aan de pool poolbar en de rest van het hotel was top.Kamer was altijd goed schoon badkamer is langzaam aan renovatie toe. In 2019 geen 5* maar 4 vorig jaar alles 10 De oorzaak van het nieuwe personeel is dat Delphin Diva erg weinig salaris betaald aan het personeel logisch dat men dan bij een ander hotel gaat solliciteren die meer betalen. Dit jaar had men personeel uit een vreemd land weet niet welk land leken veel op eskimo’s.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 2Bernas Hadjimohammad05-08-2019

Nooit meer kamer heel slecht

Doe het niet want hotel is geen 2 stèren waard

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Francis25-05-2019

Fantastisch een een top hotel

Ja mijn vakantie met mijn moeder Was helemaal toppie,en vooral hoe het personeel Daar met je om gaat,echt met een wordt geweldig, En er werk een man daar cagtay aydin,en die werkt bij rilisjes rekwest en dat is een een kanjer en een topper,die moeten ze echt houden. En volgend jaar ga ik weer terug samen met me moeder

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Jessica28-04-2019

Fantastisch!

Heerlijk hotel met vele faciliteiten. Veel keuze bij buffet zowel ‘s ochtends, ‘s middags als ‘s avonds. En ook tussendoor meer dan genoeg mogelijkheden voor een snack. De handdoekenservice is erg handig. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Hammam en massages zijn aan te raden! Wij hadden een familiekamer deze was lekker ruim en de kinderen hadden boven hun eigen slaapkamer met alles erop en eraan. Goede prijzen in de kledingshop. Zwembad was nog iets te koud, maar achterin het complex is wel nog een verwarmd zwembad. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Inge27-04-2019

Wij hebben genoten

Fijn Hotel, genoten van onze vakantie! Hotel is Niet heel modern wel netjes. Ruime kamers en fijne bedden. Goede schoonmaak! Heel vriendelijk personeel. Grote eetzaal. Weinig sfeer, (veel tl-licht) wel speciaal gedeelte voor de kinderen met trampoline. Eten was prima, afwisselend en mooi gepresenteerd. Voor ieder wat wils. Buiten is het prachtig, meerdere zwembaden, mooie tuin en super schoon. Loopt zo het strand op. Temperatuur eind april was heerlijk om buiten te liggen aan het zwembad. Water was in de meeste zwembaden erg koud. Dat was jammer, zeker in het kinderbad. 1 bad was verwarmd (echt heerlijke temperatuur!) gelukkig was daar altijd wel een plekje te vinden om te zwemmen. Pluspunt dat je dicht bij het vliegveld bent. Ook even bij de buren gespiekt. Delphin imperial. Veeel groter. Meerdere verwarmde zwembaden maar Diva is voor jongere kinderen,die al wel zelfs een rondje willen maken naar de animatie, overzichtelijker.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Gerard27-04-2019

Dit hotel is echt super en een aanrader.

Met de hele familie, 10 personen jong en oud, een week voor de tweede keer in Delphin Diva geweest. Het is een fantastisch hotel. Vriendelijk personeel, zeer schoon, heerlijke eten en van alles te doen. Het hotel is minder groot en dat maakt het verblijf prettiger. Je kunt gratis met de bus naar Antalya en de shoppingcenters zijn om de hoek. Echt een aanrader en we komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10J.Goosen19-03-2019

Topresort !

Super resort en bovenal heel gemoedelijk !

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    9Miranda03-11-2018

Top service

Gastvrij hotel, je komt niets tekort, dicht bij het vliegveld. Eten was erg uitgebreid, mooie zwembaden waar altijd plaats was. De familiekamer was netjes en schoon niet heel groot of modern maar prima voor die paar uur die je daar bent. Top zijn de jongens op skeelers die de hele dag bij het zwembad je drankje komen brengen. Er is ook een gratis busje die je naar Antalya brengt en haalt om te winkelen, ideaal. Wij vonden het een leuk hotel waar je echt tot rust komt en echt kan genieten van de top service. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

37 tips over Hotel Delphin Diva Premiere

• Anja, 01-05-2012

Mocht je nu nog vertrekken naar Diva, kan het zijn dat je aangeboden krijgt om naar het nieuwe naastgelegen Imperial te gaan. Dat werd nu al heel veel gedaan namelijk (ze hebben bewust overboekingen gemaakt). Je kan het ook zelf vragen :-). Advies: ga eerst kijken, want het is gigantisch groot. Prachtig, maar met kleine kinderen zouden wij daar niet gaan zitten. Diva is ook al groot, maar voor je gevoel toch nog lekker "compact".

• Miranda, 09-05-2014

In het hotel zit een juwelier maar die is ontzettend duur. Tegenover het Concorde resort zit een juwelier genaamd 925silver waar ze mooie sieraden, horloges e.d. verkopen tegen een normale prijs en je wordt er erg vriendelijk geholpen.

• Wendy Habets, 30-04-2014

Van 16 tot 18.00 uur kun je de andere hotels bezoeken. Imperial heeft een hele mooie entree! Diva is het beste en kleinschaliger.

113 vragen over Hotel Delphin Diva Premiere

• maria swinkels, 28-05-2019

vraagje

Mag men bij het avondeten gewoon slippers dragen.

• Carola, 17-06-2018

Gebruik service Imperial

Mag je nog steeds gebruik maken van alle services in hotel Imperial als je in Diva logeert. Volgens mij was het van 16.00 tot 18.00. Wij gaan in augustus heen.

• Maria, 10-06-2018

zwembad

Is hier ook een relaxpool zonder kinderen.

Hotel Delphin Diva Premiere info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen5

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht