Hotel Delphin BE Grand Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag16°10°
Hotel Delphin BE Grand Resort
7,5

Omschrijving
De hele dag door lekker eten vind je bij Delphin Be Grand Resort Lara. Het resort is kindvriendelijk met een waterpark en animatie gedurende de dag. Vrees niet voor een strijd om een ligbed bij het zwembad te veroveren, er is genoeg plek. Op slechts 3 minuten loopafstand vind je het strand. Bezoek ook Antalya dat 17 kilometer verderop ligt.

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin BE Grand Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Een prachtig groot luxe resort met voor ieder wat wils.

Vele zwembaden!

Toen wij er waren in September wel aan de koude kant, dat zijn wij niet gewent in Turkije.

Heel groot aqua paradijs met vele glijbanen voor groot en klein.

Mooi strand erbij.

Het enige min puntje vonden wij de eetzaal erg groot en druk (massaal).

In de avond gingen de kinderen genieten van de kermis.

Je hoeft je hier niet te vervelen!

Wij gaan zeker nog eens terug.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Airco

600 reviews over Hotel Delphin BE Grand Resort in het Nederlands

In één zin een fantastische vakantie hier gehad.

Angela Schreurs,
1-12-2018

Een prachtig groot luxe resort met voor ieder wat wils.

Vele zwembaden!

Heel groot aqua paradijs met vele glijbanen voor groot en klein.

Mooi strand erbij.

Het enige min puntje vonden wij de eetzaal erg groot en druk (massaal).

In de avond gingen de kinderen genieten van de kermis.

Je hoeft je hier niet te vervelen!

Wij gaan zeker nog eens terug.

Niet voor herhaling vatbaar

David Vande Venne,
2-11-2018

Hotel niet aan te raden en geen Delphin naam waardig. Groot hotel met mooie zwembaden maar de organisatie kan de grootte niet aan. Te weinig personeel, dinner wordt al opgeruimd om 20h20 en dan beginnen ze nog met het opruimen van de desserts. Personeel spreekt amper Engels en als Belgen worden we toch minderwaardig behandend tgo de Russen. Bufetten zijn groot maar niets speciaals. Tegen 20h20 is meer dan de helft van het personeel bij het diner weg en blijft je tafel gevuld met lege vuile borden. Zwembaden zijn koud. Mijn dochter van 3 is zelfs niet in het kinderbad geweest vanwege de koude. Andere Delphins zijn 100 keer beter, deze is de naam Delphin niet waardig.

Eigelijk niet meer jammer dus

Annabel,
24-10-2018

Hotel Be Grant groot hotel mooie glijbanen de service rondom was te weinig personeel,reserveren vd excl.restaurants welk ook met groep van 12 pers Onmogelijk. Also voor 3pers.bij japans eten onmogelijk we werden heen en weer gestuurd ,, guest relations,, gestart doorgestuurd Receptie daarna manager toen Guest relations.

Ander Delphin hotel veel beter kwa service vriendelijker personeel geselliger dan be grant waar meerdere gasten last van hadden .

Hammam was niet schoon .

vd rest wel leuke shows .

jammer

Bij ander Delphin hotel bed mooi versierd elke dag

fruit kamer

ijskast bijgevuld

schoonmaakster ook nog 10eur gegeven dus rondom jammer be grant

Floow Travel

Nooit meer heel luxe eten minder goed .

Arie en Yvonne Vink,
3-10-2018

Wij zijn van 22 september tot 2 oktober in delphin BE geweest ,het ziet er super de luxe uit het ontbreekt aan niets .

Maar voor ons geen 2de keer meer we hadden gedacht dit wordt het wat een luxe maar wat viel dat tegen het eten was niet goed en veel te koud .

De bediening was zeer slecht ,veel jong personeel die maar wat rondliepen en niks deden ,te weinig leiding die ze moeten sturen en begeleiden .de eetzaal zag er niet schoon uit wat er op de grond viel lieten ze liggen ,het wafelijzer was zeeer vies .

Dus voor ons geen delphin BE meer jammer wij komen al 14 jaar in Turkije dit was de eerste tegenvallen wat het eten en bediening betreft .

Linda,
24-9-2018

Het was in een woord geweldig. Heb al vele malen in 5sterren resorts verbleven en deze was een van de besten! Wij waren met vijf personen waarvan drie kinderen van 17, 14 en 7 jaar oud. Iedereen heeft zich geweldig vermaakt. Het waterpark is subliem. Zowel voor groot als klein is het fantastisch. Het eten was super. Erg vers, veel oog voor het uiterlijk: alles zag er even mooi en verzorgd uit. Het grote buffet had uiteraard een vaste basis die elke avond terug kwam maar ontzettend breed gevarieerd was waardoor je echt elke avond andere dingen kunt eten en proberen. Deze werden elke avond uitgebreid met thema- gerechten van die dag ( Aziatisch/ sushi/bami ed, seafood/luxe met oa kreeft ed, Italiaans, etc, etc) dan was ook t hele reastaurant en bediening in thema. Verder genoeg entertainment, livemuziek

Etc. Veel te doen en superschoon en verzorgd complex. Voor ons een dikke 10 en we willen zo terug! Grote familiekamers! Alles was top

Super Hotel !!!

Serkan Akgöz,
20-8-2018

Super hotel !!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad en de kinderen

Vonden het heeeel fijn..Volgend jaar zeker terug.

Een aanrader voor iedereen!!!

Vele hotels bezocht in Lara, ook andere delphin hotels, maar dit is geen delphin kwaliteit. Medewerkers doen hun best, maar weinig personeel door bezuinigingen. Er is buiten verspreid eten te verkrijgen, typisch delphin. Wel fijn. Aquapark is leuk voor de kids.

Negatieve is de prijs kwaliteitsverhouding, zijn toch betere hotels voor minder geld te boeken. Eten is minder, bijna altijd hetzelfde alleen bij galanight doen ze extra. Rest middag en avond weinig varriatie, gebak is matig, baklavas zijn niet vers, veel pudding gebakjes en toetjes, alleen maar bezuinigen. Jammer. Guest relation loopt overal wel, maar oogen amateuristisch. Voor een delphin tas moet je een recensie schrijven, het liefst positief. Erg triest. Voor de kids een leuk hotel, maar daar blijft het bij

Te veel betaald voor wat je uitndelijk krijgt

Sabrina,
23-7-2018

Service was over t algeheel goed maar t is en blijft eengerenoveerd hotel en dus niet nieuw heb foto s gemaakt van de gebreken en dat zijn puntjes .kortom dat daar waar mensen zo te spreken zijn over dit hotel kan ik niet beamen veel dingen zijn gewoon kapot ik zou dit hotel niet aan mijn vrienden aan bevelen

Geen 2e keer meer

J,
17-7-2018

Zwembaden zijn goed kinderen hebben er genoeg te doen. Kamers waren ook goed, maar het eten viel wel tegen. Iedere dag hetzelfde eten geen variatie, dus daar ben je snel op uitgekeken.

Aanrader

Caroline,
4-7-2018

Een super hotel, als je hier nog over gaat klagen...een geweldig waterpark, alles schoon en netjes, vriendelijk en voldoende personeel.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin BE Grand Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin BE Grand Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.