Hotel Delphin BE Grand Resort

Hotel Delphin BE Grand Resort
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin BE Grand Resort voor je op een rij gezet:

592 reviews over Hotel Delphin BE Grand Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Geen 2e keer meer

J
17-7-2018

Zwembaden zijn goed kinderen hebben er genoeg te doen. Kamers waren ook goed, maar het eten viel wel tegen. Iedere dag hetzelfde eten geen variatie, dus daar ben je snel op uitgekeken.

Aanrader

Caroline
4-7-2018

Een super hotel, als je hier nog over gaat klagen...een geweldig waterpark, alles schoon en netjes, vriendelijk en voldoende personeel.

Geweldig!

Melanie
29-6-2018

Sommige mensen hebben altijd wat te klagen.. of het moet opeens totaal veranderd zijn want ik kan me echt niet vinden in de (soms) negatieve recensies. Geweldig hotel voor gezinnen! Fijne zwembaden, leuke glijbanen, genoeg te doen en genoeg bedjes te vinden. Het eten is ook prima! En het personeel doet z’n best alles netjes te houden en de gasten te bedienen.

Pluspunten;

Prachtig verzorgd resort met heel veel zwembaden en waterparken voor grote en kleine mensen/kids met een mooi prive strand met schommels en genoeg bedjes met zonwering en een overdekt plekje waar kids kunnen spelen.

Een mooie pier met bar waar je lekker kunt zonnebaden, drinken en genieten van de omgeving.

Er was plek genoeg bij de zwembaden om ergens te kunnen liggen waar we wilden en om de 2 bedjes stond er een parasol en een afvalbakje. Zwembad badlakens kun je zo vaak wisselen als je wilt.

Iedere dag kun je op verschillende plekken in het resort vers eten krijgen van ijs, gebak, salades, frietjes, vlees, vis en verse groenten tot lekkere Turkse gerechtjes.

De avond shows zijn geweldig en professioneel.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

De kamers worden iedere dag netjes schoongemaakt maar zijn ook heel mooi ingericht.

De afvalbakken bij de zwembaden worden regelmatig geleegd en de toiletten een paar x per dag gepoetst.

De hele dag door komt er aan de zwembaden bediening op skeelers langs om je te vragen of je iets wilt drinken.

Er is een kids club die regelmatig rondloopt om te vragen of je ergens aan mee wilt doen. Op de kids club zelf(omheind terrein) lopen veel begeleiders rond om iets leuks met de kids te doen en is ook heel schoon daar.

Je kunt dag en nacht eten ergens op het resort en iedere dag word je minibar bijgevuld(incl)

Minpunten;

Voor de kids heb ik geen waterijs gezien alleen italiaans schep ijs. Dat vonden ze wel jammer. Daarentegen hadden ze wel drinkijs!

Het gedeelte bij het kinder waterpark waar de sproeier fonteintjes staan was wel aan vernieuwing toe(alleen de vloer bedoel ik dan, want die was kapot) Maar ook daar hebben de kids zich super geamuseerd want alle fonteintjes deden het wel!!

Mensen, laat je niet weerhouden door slechte recensies. Het resort is echt de moeite waard!! :)

Wij waren met 2 gezinnen waaronder 4 kinderen in de leeftijd van 4 jaar t/m 10 jaar. Het is een heel kindvriendelijk hotel. Prachtige glijbanen! Meerdere zwembaden. Er is ook een zwembad voor 16+ dus daar kun je rustig liggen als je wilt. En een wedstrijdbad om baantjes te zwemmen. Delphin Be Grand met een hoofdletter G van Grand, Geweldig en Genieten. Echt een aanrader. De hele dag door kun je overal wat eten. Verder is de bediening top. Ook aan het zwembad komen ze vaak langs op skeelers en brengen de obers je drankje. Bij het avondeten is er veel keus, echt voor ieder wat wils. De kamers zijn mooi, schoon en ruim. Er is ook een kermis. Daar kun je naartoe tussen het avondeten en de show in. Een dag is heel snel voorbij, er is zoveel te doen.

Kortom: dit hotel heeft écht geen minpunten en ik raad dit hotel aan. Het hotel ligt overigens aan het strand. En, vlakbij, aan de weg zijn veel winkeltjes. Voor mij krijgt het hotel een 10+ !!

Geweldige vakantie!

Marianne
22-5-2018

We hebben hier een geweldige week gehad, samen met onze kinderen en kleinkinderen.

Alles was tot in de puntjes verzorgd! De kamer, met uitzicht op zee, was erg mooi. Prachtige zwembaden, zowel voor kleine als grotere kinderen. Het eten was van goede kwaliteit en erg gevarieerd. En het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam. Het is een super mooi resort, waar we zeker nog eens weer komen!

Voel je BE grand

A.R.
17-5-2018

Schoon en mooi hotel met zn vele faciliteiten zoals de niet te missen Heated Pool, heerlijk gewoon.

Genoeg bars aanwezig waar je drinken kan halen, jammer dat er maar 1 barman aanwezig is.

Personeel niet altijd even vriendelijk. Kamer zijn schoon, minibar iedere dag aangevuld, bij aankomt ontvang je een badjas met pantoffels. Iedere dag verse sap bij het ontbijt, ook bij het ontbijt verse wafels. Restaurant spik en span ook de kaasboer is hier aanwezig. Het resort is ook heel schoon.

We hebben een leuke vakantie gehad.

Grandioos resorts!! Ik wil terug!

Arnold en Marieke
15-5-2018

Wat een grandioos hotel. Mooi en ruim opgezet resort. De kamers zijn mooi en worden iedere dag schoongemaakt. Het eten was goed op smaak en divers.

De pier was open en vanwege de temperatuur heerlijk!!

De animatie was leuk maar niet opdringerig. De glijbanen waren geweldig en samen met de 2 kindergedeeltes super.

Al met al een geweldig resort waar je waar krijgt voor je geld!!

Boek wel tijdig; op het park waren er veel andere Nederlanders die last minute hadden geboekt, echter hield dit wel in dat zij 2000,-!!!! Meer hebben betaald.

Alweer geboekt voor juliw

Sabrina
15-5-2018

Super fijne vakantie gehad! Echt genieten

Heel veel eten en drinken fijne zwembaden voor ieder wat

Superleuk, fantastisch hotel!

Hulya
11-5-2018

We zijn hier, na vorig jaar (zie review mei 2017), nogmaals geweest. En zien hele duidelijke verbeteringen. Daar waar vorig jaar personeel en organisatie steken liet vallen, is het dit jaar veel beter. Ottomaans en Italiaans restaurant is aanrader. Er worden leuke parties en shows georganiseerd. Lekker eten en drinken, overal eigenlijk. Hele grote terrein, waardoor je altijd plek hebt voor ligbedden, ook na 12.00 uur. Voor kids echt een paradijs. Gratis oppas service voor kinderen overdag bij de hele ruime kidsclub (spreken geen NL). Met fris weer heb je ook heerlijk warm water zwembad. Als ik minpuntje moet noemen, dan is het de cappuchino. Dat kan zeker beter. Maar Turkse koffie (en ice coffee) daarentegen is weer heerlijk. Zeker aanrader om hier naartoe te gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin BE Grand Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin BE Grand Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delphin BE Grand Resort scoort een 8.18 uit 10 op basis van 621 reviews.