Hotel Delphin BE Grand Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag26°13°
Hotel Delphin BE Grand Resort
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin BE Grand Resort voor je op een rij gezet:

579 reviews over Hotel Delphin BE Grand Resort in het Nederlands

geweldig hotel

patricia, 12-1-2018

Wij hebben gebruik gemaakt van de transfer van het hotel en deze was goed geregeld. Korte rit vanaf het vliegveld wat fijn is met kinderen. Incheck tijd stond goed aangegeven na 14:00 was echter de kamer nog niet klaar, hier een klein probleem van gemaakt en kregen wij gratis een upgrade, prima service. De service erna was top. Obers op rolschaatsen aan alle zwembaden die rond bleven rijden. Overal goed en lekker eten. Het eten is inderdaad aan het buffet vaak hetzelfde maar er is iedere dag zoveel variatie dat je iedere dag iets anders kan eten (van brocoli met aardappels tot vis etc). Wij hebben iedere dag wel een schoon tafeltje gevonden en anders werd hij direct even schoongemaakt. Kinderclub doet veel voor de kinderen (onze kinderen zijn 7 en 6) ook voor volwassenen is het animatieteam leuk. Een grote plus is het verwarmde zwembad vanaf oktober, tot mei. Onze kinderen hebben hier iedere dag met alle vriendjes in gezwommen (overigens is niemand ziek geworden en het zijn echte waterratten). toppers waren de schone toiletten aan het zwembad en kindvriendelijkheid (aparte cocktailkaart, apart buffet, botsauto's en schip op de kermis) en shows in de avond.

1x moeten bellen dat de minibar niet goed was bijgevuld, dit was binnen 10 minuten opgelost

Onze zoon heeft hier zijn verjaardag gevierd en vond het heel speciaal dat zijn naam in alle liften stond en een brief kreeg van de manager, een mooi opgemaakt bed, ook heeft het hele restaurant gezongen bij de taart en kregen wij een speciale tafel. Jammer dat de prijzen voor 2018 al wat hoger zijn dan 2017 maar in vergelijking met de andere hotels krijg je waar voor je geld. Wij gaan terug in 2018 met onze hele familie.

Dit hotel past geheel in de Delphin stijl!

W. de Groot, 5-11-2017

Het hotel is van hoge klasse en de 'verbouwing' naar de Delphin 'stijl' is prima gelukt. Op het moment van schrijven is het hotel gewaardeerd met het cijfer 8 wat volgens mij absoluut te laag is! Let op: dit is pas het eerste seizoen en alles is net pas de opstart-fase gepasseerd. Volgend seizoen zal alles nog beter zijn! Voorheen hebben wij verbleven in het Delphin Diva hotel en het Delphin Imperial hotel, dus ik kan het aardig vergelijken.. Het Delphin Imperial hotel is over het geheel genomen het beste! Kinderen die waterglijbanen leuk vinden zijn echter absoluut beter af in het Delphin Grand BE. Echter.. voor de rest komt het aardig in de buurt! LIGGING: In de omgeving van het hotel is helaas niet zoveel te doen, wat gecompenseerd wordt door de grootte van het hotel. Het hotel biedt gratis vervoer naar Antalya aan ('s-morgens weg en 's-middags weer terug) Ook kun je binnen bepaalde tijden gebruik maken van de andere hotels (4 Delphin hotels in totaal, op loopafstand) om bijvoorbeeld koffie te gaan drinken. 'S-avonds is er voor de kinderen een leuke kermis! en ander entertainment voor de volwassenen. (o.a. mooie shows) Het hotel is 's-avonds trouwens prachtig verlicht. Het wordt goed onderhouden en is schoon! Ik vraag me nu daadwerkelijk af waarom er mensen zijn die zeer onterecht een extreem lage waardering geven. Dit klopt niet met de werkelijkheid! Wellicht verblijven deze mensen normaal gesproken in een 7 sterren hotel wat natuurlijk ook kan...

Wat kan worden verbeterd: Service-niveau van bedienend personeel in de restaurants. (SOMMIGEN doen soms net alsof ze je niet zien) Vaatwerk wat niet altijd geheel schoon is. Echter geen reden om een 3 of lager te geven. Je krijgt heel erg veel voor je geld! Tip: Wij zijn vertrokken van de luchthaven in Munster (Duitsland), dit is zeer goed te doen! Prachtige weg via Enschede richting Osnabruck.

nooit meer

Peter van Dongen, 2-11-2017

mooi hotel met alles er op en eraan. De bediening is zeer slecht het personeel spreekt geen engels en begrijpt gewoon niet wat je wil hebben. Het eten is koud of op en iedere dag hetzelfde. Laatste dag a la carte gegeten maar zelfs daar kregen we na 3 kwartier wachten koud eten . We zijn heel boos weggelopen. Bij het eten in het restaurant vragen ze of je iets wil drinken als je je eten al op hebt. Nog nooit in mijn leven zo,n slecht hotel gehad.

Kroon, 28-10-2017

Oud hotel in een nieuw jasje. Binnen interieur was mooi. Buiten is alles oud, kapotte tafels en stoelen. Te veel gasten en te weinig bediening. Je moet bestek, drinken etc zelf pakken. De bediening kijkt je niet eens aan want ze willen je gewoon niet helpen. Eten koud of de eetbakken waren constant leeg. Slechte WiFi.

Arda, 25-10-2017

Het is een super mooi hotel alleen de service en hygiëne zijn ver ver onder de maat. We gaan vaak op vakantie en hebben tientallen hotels bezocht. Voor het eerst in mijn leven ben ik blij dat ik thuis ben na een vakantie. De kamers worden niet goed schoongemaakt. Het restaurant is niet schoon 9 van de 10 borden en glazen zijn vies, het eten is koud en iedere dag hetzelfde. Het personeel is onervaren en ongemotiveerd. Ga naar Hilton Dalaman, Rixos Tekirova, als je geen kids hebt naar Adam and Eve maar absoluut niet naar Delphin BE zijn geld totaal niet waard

Top hotel 👍

Pris, 24-10-2017

Wij hebben een super leuke vakantie gehad in dit hotel.

Zwemwater was inderdaad wat koud.

Maar de zee was heerlijk.

Personeel deed erg hun best.

En het eten was voor ieder wat wils.

Fantastisch!

Doreen, 24-10-2017

Iemand die over dit hotel iets te zeuren heeft, zal altijd ongelukkig zijn! Het is een geweldig hotel met veel potentie. Zeker zijn er nog wat verbeterpuntjes maar dat heb je overal.

De kamers zijn heel ruim en mooi, de inrichting van het hotel is schitterend, het eten is goed (elk uur wel ergens anders wat te eten en 7 a la carte restaurants), het atractiepark dat ze hebben heeft wel 10 attracties, de glijbanen zijn schitterend, de zwembaden voor iedere wat wils( 16+pool, aflopende pool voor kinderen, sport zwembad etc etc.), ze hebben een cocktail kaart van wel 30 cocktails, een warme dranken kaart met wel 15 specialisiteiten, ze delen voor de kinderen dagelijks leuke dingen uit, je kunt van hun bus gebruik maken om de stad Antalya te bezoeken, ze hebben een schitterde bar op de pier aan het stand etc etc.

Kortom meer luxe kun je niet krijgen! Prijs kwaliteit is meer als goed! Volgend jaar gaan wij weer terug!

f b, 22-10-2017

-Bij aankomst was onze kamer niet gereed 2 uur op moette wachte

Het zwempark zag er mooi uit alleen jammer dat het zo koud is

Echter is er wel een zwembad dat verwarmd is alleen beetje klein aangezien iedereen in dit bad wil. En dit bad voor ziektes zorgt omdat dit zout water is in plaats van chloor

Super veel mensen zijn ziek geweest (overgeven + diaree) en mensen die naar het ziekehuis moesten

Ook het eten is rauw en koud

En zo kan ik nog even doorgaan met wat er slecht is aan dit hotel !!!!

Bij aankomst was er nog geen kamer vrij pas om 14:00. Ons weer gemeld om 14:00 nog geen kamer vrij konden wel tegen betaling een andere kamer krijgen. Eerst was het 280 euro toen 150 euro uit eindelijk hebben met bij betaling van 120 euro een ander kamer gekregen. Eerste twee dagen was het niet zo druk service was goed, maar na die twee dagen toen meer volk aankwam werd de service steeds minder. Ook het eten ging achter uit. Het eten was niet gaar ( om ziek van te worden ) ... koud... geen tafels vrij en welke dat vrij was niet schoon gemaakt of gedekt. Drinken dat was een blikje en een rietje, bestek en borden die niet schoon waren. De bediening werd na dag twee ook minder. Buiten moeten gaan zitten omdatbinnen geen plaats was na dat het geregend had. Met je voeten in het water zitten aan de tafel waar je at. Super gladde vloer ( ook gevallen ). Te weinig personeel , geen ervaren personeel, continue viel wel iets op de grond..

Patrick, 8-10-2017

Wat ik goed vond was het uiterlijk van het hotel en de zwembaden en dan met name de glijbanen waren leuk. Wat ik niet goed vond...tja waar moet ik beginnen. Bij aankomst kregen wij te horen dat onze kamer nog niet klaar was, maar tegen een meerprijs van 280 EUR voor 9 nachten konden wij een andere kamer krijgen die wel klaar was en ook nog eens mooier was. Dat vonden wij natuurlijk te duur want de reis en accommodatie was al niet gratis. Na een anderhalf uur nog maar eens gaan vragen maar kamer was nog niet gereed en een andere medewerker kwam met hetzelfde verhaal van een andere kamer maar nu voor 180 EUR wij met afdingen tot een bedrag van 120 uitgekomen en uiteindelijk een mooie kamer voor terug gekregen. Maar toch jammer dat het zo moet. En dan de rest.. eten niet warm, iedere dag hetzelfde, te weinig personeel , kamer werd niet fatsoenlijk schoon gemaakt, eten ook niet lekker,het zag er allemaal mooier uit dan dat het smaakte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin BE Grand Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin BE Grand Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delphin BE Grand Resort scoort een 8.09 uit 10 op basis van 608 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: