Hotel Delphin BE Grand Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag29°21°
Hotel Delphin BE Grand Resort
7,8

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Delphin BE Grand Resort is het waterpret met een hoofdletter W. Uit de reviews blijkt dat je je hier geen moment hoeft te vervelen. Zo schrijft SK: ‘Prachtig verzorgd resort met heel veel zwembaden en waterparken voor grote en kleine mensen/kids met een mooi prive strand’. Zoals je van Turkije gewend bent, geniet je ook in Delphin BE Grand Resort van de leukste animatie, mooie zwembaden en onbeperkt eten.

Zijn jouw kinderen ook echte waterratjes? Dan zitten ze helemaal goed bij Delphin BE Grand Resort Lara. Hier vind je verschillende zwembaden zoals een olympisch bad, een verwarmd buitenbad, een kinderbad en een waterpark met glijbanen voor de echte durfallen. De kids zijn hier niet meer weg te slaan. Linda schrijft: ‘Het waterpark is subliem. Zowel voor groot als klein is het fantastisch.’ Met al deze zwembaden hoef je ook zeker niet bang te zijn dat er geen ligbedjes meer over zijn. Volgens jullie is er altijd wel een plaatsje vrij. Wat er verder uitspringt voor de kids? De kermis op het terrein.

Keuze aan restaurants is er in overvloed bij Delphin BE Grand Resort. In het buffetrestaurant geniet je van uiteenlopende gerechten. Of reserveer in een van de zeven à la carte restaurants. De ervaring van Linda: ‘Het eten was super. Erg vers, veel oog voor het uiterlijk: alles zag er even mooi en verzorgd uit. Het grote buffet had uiteraard een vaste basis die elke avond terug kwam maar ontzettend breed gevarieerd was waardoor je echt elke avond andere dingen kunt eten en proberen. Deze werden elke avond uitgebreid met thema- gerechten van die dag ( Aziatisch, seafood/luxe met oa kreeft, Italiaans, etc)’ Wel schrijven jullie dat er te weinig personeel aanwezig is in de restaurants waardoor je soms iets langer moet wachten tot de tafel helemaal opgeruimd is.

Toch zijn er ook juist positieve reacties op de service van Delphin BE Grand Resort. De drankjes worden bijvoorbeeld tot aan je bedje op rolschaatsen gebracht. Zo kun je helemaal ontspannen op je bedje aan het zwembad. Johanna geeft zelfs aan dat de dame op rolschaatsen goed onthoudt wat je drinkt en hetzelfde drankje graag weer bij je brengt de volgende dag.

Ligging

Ruil je het zwembad liever in voor het strand? Binnen 3 minuten ben je op het strand. Ook hier kom je niks te kort. Haal een broodje bij de strandtent of geniet van een verkoelend drankje. Voor de echte waaghalzen heeft Stefan een leuke to do: ‘Zeker eens gaan jet skiën of parasailen bij shadow (op het strand van Rixos Lares)’.

Hou je meer van winkelen? Op 17 kilometer van Delphin BE Grand Resort ligt het levendige centrum van Antalya met de leukste winkeltjes. Jullie vinden dat een uitje hierheen zeker niet mag missen tijdens je vakantie. Voor 1 euro kun je erheen met de dolmus. Liever meer cultuur? In het oude stadscentrum Kaleici vind je historische resten van de oude stadsmuur.

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin BE Grand Resort voor je op een rij gezet:

610 reviews over Hotel Delphin BE Grand Resort in het Nederlands

Geweldig

Kelly
9-6-2019

Wat een geweldig hotel! Alles klopt, het personeel is erg vriendelijk, er was volop keus kwa eten, het was overal super schoon, er was veel (en leuk) entertainment (en niet opdringerig), iedere avond was er een kinder (20:30) en een volwassen (21:30) show en op een andere locatie live muziek. Er is meer dan voldoende keus om te gaan liggen, handdoeken leggen is niet nodig.

Dit hotel verdiend zeker een hogere beoordeling op zover! Al met al is het een super ervaring geweest en kan ik het iedereen aanraden!

Beste hotel ooit !

Fien Mercken
2-6-2019

Ik heb ervaring met reizen en hotels naar Turkije en dit hotel was buitengewoon fantastisch ! Super service ! Iedereen is super vriendelijk ! Mooie nette kamers ! Heerlijk eten ! Leuke activiteiten en animatie ! Het hotel lag aan het strand prachtig gewoon Zeker een aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geweldig!

Monique
19-5-2019

Geweldig hotel! Mooie schone ruime kamers en goed eten. Wij zijn hier eind april/mei geweest en hotel zat niet helemaal vol, dus voor ons ideaal. Personeel was heel vriendelijk, vooral Burcu Solak van het main restaurant, zij verzorgde onze drankjes elke avond, wat een lieve vrouw! Wij vinden dit hotel echt een aanrader en willen zeker terug!

Hotel is TOP.

Maria
8-5-2019

Verblijf was heerlijk, beter dan in september 2017, toen was Be Grand pas geopend. Vriendelijk personeel, Af en toe een fooi geven doet wonderen. Alles mooi verzorgd en schoon zowel in hotel zelf als ook de tuinen en de zwembaden. Het was een fijne rustige periode om te verblijven. Een van de buitenbaden was heerlijk verwarmd, Jammer dat niet ook een van de kinderbaden niet ook verwarmd was maar je weet zelf ook wel dat als je begin mei gaat, het water nog aan de frisse kant is. Zeer goed prijs kwaliteit verhouding. Top wij komen zeker nog eens terug, Delphine bedankt voor de service.

Kees Braad
8-5-2019

Mooi hotel. We zijn hier voor de derde keer. Mensen zijn erg vriendelijk en je moet er zelf wat van maken. Eten prima en vooral in het restaurant is de bediening er goed. Mijn kleinkinderen kwamen voor 10 dagen en ik heb ze overdag niet meer gezien. Af en toe hebben wij de obers wat fooi gegeven, we hoefden verder niets te zeggen en het stond al klaar bij binnenkomst. De kamer was lekker schoon alleen een minpuntje (hè hè toch) geen zitje op onze kamer maar wel een extra bed voor twee personen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

G-e-w-e-l-d-i-g!

Amanda Wemmenhove
28-4-2019

Super mooi hotel!! We hebben echt genoten! Alles was top... ik zou zo weer terug gaan

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Marleen
28-4-2019

Dit is het beste en mooiste resort waar we ooit geweest zijn. Wij komen ieder jaar weer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar.

Wil Klerx
21-4-2019

Zeer goed verzorgd hotel met mooie kamers Buitenlekker verwarmd zwembad wat heel lekkers is nu het iets kouder is. Zeer vriendelijk personeel wat ook erg behulpzaam is. Een aanrander voor iedereen zeker met kleine kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

ongelooflijk geweldig

JOHANNA WELBOREN
24-2-2019

we weten wat we hebben geboekt dus we gaan ervoor. Vanaf de eerste minuut voelden wij ons hier al thuis. je boek een kamer en die krijg je dan ook en dit was meteen perfect. ook werd ons gevraagd of we honger, trek hadden en ja dat hadden we, dus in een keer werden wij naar het restaurant gebracht. wat een heerlijkheid, echt waar en het roseetje waar ik erg van hou was heerlijk. Daarna nog even op het strand gezeten voordag we de koffer moesten uitpakken op onze zo geweldige mooie kamer. We voelden ons thuis en waren echt blij met alles. Dit lieve gebeuren is ons elke dag bij gebleven . het eten de kamers maar vooral de liefde waar het personeel ons mee heeft in de watten gelegen is geweldig. Zelf de dame op rolschaatsen die ons een drankje bracht nadat we wakker werden na een dutje op het terras bracht ons de drankjes die we de vorige dag hadden besteld. Het personeel dat is top echt waar. liefs van ons voor jullie allemaal john en jo

Gereisd Met partner in februari 2019

Nooit meer naar Delphin Be Grant

toon van asten
25-1-2019

Dit hotel niet Delphin waardig je krijg een kamer met een uitzicht op een dak.In januari is er maar een bezetting van maar 20%, en is het eten maar voor de helft beschikbaar en is er maar weinig open in de avond is er muziek wij hebben meerdere avonden maar met 4 personen daar gezeten.Ik ga nooit meer naar dit hotel toe wat een ellende daar.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hardlooppaden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan6, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieKunstgras, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin BE Grand Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin BE Grand Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.