Hotel Delphin BE Grand Resortstersterstersterster

8.3Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin BE Grand Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

Bij Delphin BE Grand Resort is het waterpret met een hoofdletter W. Uit de reviews blijkt dat je je hier geen moment hoeft te vervelen. Zo schrijft SK: ‘Prachtig verzorgd resort met heel veel zwembaden en waterparken voor grote en kleine mensen/kids met een mooi prive strand’. Zoals je van Turkije gewend bent, geniet je ook in Delphin BE Grand Resort van de leukste animatie, mooie zwembaden en onbeperkt eten.

Zijn jouw kinderen ook echte waterratjes? Dan zitten ze helemaal goed bij Delphin BE Grand Resort Lara. Hier vind je verschillende zwembaden zoals een olympisch bad, een verwarmd buitenbad, een kinderbad en een waterpark met glijbanen voor de echte durfallen. De kids zijn hier niet meer weg te slaan. Linda schrijft: ‘Het waterpark is subliem. Zowel voor groot als klein is het fantastisch.’ Met al deze zwembaden hoef je ook zeker niet bang te zijn dat er geen ligbedjes meer over zijn. Volgens jullie is er altijd wel een plaatsje vrij. Wat er verder uitspringt voor de kids? De kermis op het terrein.

Keuze aan restaurants is er in overvloed bij Delphin BE Grand Resort. In het buffetrestaurant geniet je van uiteenlopende gerechten. Of reserveer in een van de zeven à la carte restaurants. De ervaring van Linda: ‘Het eten was super. Erg vers, veel oog voor het uiterlijk: alles zag er even mooi en verzorgd uit. Het grote buffet had uiteraard een vaste basis die elke avond terug kwam maar ontzettend breed gevarieerd was waardoor je echt elke avond andere dingen kunt eten en proberen. Deze werden elke avond uitgebreid met thema- gerechten van die dag ( Aziatisch, seafood/luxe met oa kreeft, Italiaans, etc)’ Wel schrijven jullie dat er te weinig personeel aanwezig is in de restaurants waardoor je soms iets langer moet wachten tot de tafel helemaal opgeruimd is.

Toch zijn er ook juist positieve reacties op de service van Delphin BE Grand Resort. De drankjes worden bijvoorbeeld tot aan je bedje op rolschaatsen gebracht. Zo kun je helemaal ontspannen op je bedje aan het zwembad. Johanna geeft zelfs aan dat de dame op rolschaatsen goed onthoudt wat je drinkt en hetzelfde drankje graag weer bij je brengt de volgende dag.

Ligging

Ruil je het zwembad liever in voor het strand? Binnen 3 minuten ben je op het strand. Ook hier kom je niks te kort. Haal een broodje bij de strandtent of geniet van een verkoelend drankje. Voor de echte waaghalzen heeft Stefan een leuke to do: ‘Zeker eens gaan jet skiën of parasailen bij shadow (op het strand van Rixos Lares)’.

Hou je meer van winkelen? Op 17 kilometer van Delphin BE Grand Resort ligt het levendige centrum van Antalya met de leukste winkeltjes. Jullie vinden dat een uitje hierheen zeker niet mag missen tijdens je vakantie. Voor 1 euro kun je erheen met de dolmus. Liever meer cultuur? In het oude stadscentrum Kaleici vind je historische resten van de oude stadsmuur.

652 reviews over Hotel Delphin BE Grand Resort

• 2019
    9A VAN BUSSEL24-11-2019

we hebben een prettig verblijf gehad

het hotel is wel heel erg groot personeel was overal erg behulpzaam niets te klagen.

geen klachten

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 5Mk29-10-2019

Be Grand voor ons niet meer!

We hebben ondertussen een aantal all-in hotels in Turkije bezocht Delphin Imperial, Delphin Diva, Royal Holiday Palace, Royal Wings, Club Asteria en Maxx Royal (de nummer 1 van Turkije) maar deze laatste eigenlijk niet te vergelijken met alle andere 5 sterren! Maxx Royal is stuk prijziger en zeker een 7* waard. Dit keer Delphin Be Grand geboekt wat helaas niet helemaal aan onze verwachtingen voldeed. We dachten dat het een nieuw hotel was maar het is gerenoveerd en dat zie je in alles (veel is oud, versleten en smoezelig). Waterpark en Kermis vonden we voor de kids (12jr, 11jr, 5jr) wel top! De pier met bar is heerlijk om eind van de dag nog na te genieten van de zon. Maar het eten en de cocktails vonden we echt beneden niveau. Eten was het zelfde, vaak lange rijen, heb een keer 25 min. op een pannenkoek staan wachten! Cocktails vond ik ook niet echt lekker. Personeel gaf ons de indruk er ook niet veel zin in te hebben.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 6Peter24-10-2019

Deze delfhin niet meer

Net terug uit dit hotel meerdere delfhin hotels bezocht maar deze niet meer hotel is mooi aan de buitenkant maar hele slechte service en hygiëne Shows en muziek van slecht niveaus Eten van matig niveau een grote chaos om 1900 uur in het restaurant personeel van slechte wil om je te helpen en onvriendelijk op een enkeling na Dus volgende keer terug naar delfhin diva Wat een verschil

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 5Angela Sezer21-10-2019

Nooit meer

Voor mij nooit meer veel te massaal en zeer onvriendelijk personeel! Wij gaan al jaren naar de Delphin Hotels maar BE Grand voor ons echt nooit meer we waren ontzettend blij dat de vakantie om was en weer gelukkig naar huis konden! Zoveel geld voor betaald maar goed we zijn weer thuis!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Sander30-08-2019

Super vakantie gehad!

Super leuk en mooi resort. Heerlijke zwembaden, ook voor hele kleine kinderen volop zwem mogelijkheden. Twee grote water parken, en ook een adult only zwembad. Eten vonden we erg massaal maar wel lekker. Soms is het echt een chaos van mensen maar af en toe een van de heerlijke a la carte restaurants biedt een prima afwisseling. Kamers ruim, netjes en mooi uitzicht. Shows hebben we wel eens beter meegemaakt bij andere resorts maar al met al wel vermakelijk. We komen zeker nog eens terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10N. Koppenaal24-08-2019

Aanrader, wij komen volgend jaar zeker terug.

Na een korte transfer werden we na de checkin naar onze ruime standaard kamer gebracht. Kamer was schoon met voldoende opbergruimte en een goedgevulde minibar.

Zwembaden en glijbanen in overvloed, lifeguards aanwezig. Voldoende ligbedden, maakt niet uit hoe laat je komt er is altijd plaats. Meerdere keren per dag worden de prullenbakken geleegd. Daarnaast komen ze langs met ijsjes, flesjes water, blikjes drinken, fruit en ze vragen ook nog wat je wil drinken. Verder kun je de hele dag door overal eten halen.

A la carte restaurants hebben we geen gebruik van kunnen maken daar deze al vroeg volgeboekt waren. Main restaurant biedt echter meer dan genoeg keuze. Bij het ontbijt zelfs jus 'd orange inbegrepen. En ook hier wordt drinke aan tafel bediend. Voor de kids is er een leuke binnenspeeltuin bij het restaurant.

Inpandige winkels, wellness en fotograaf hanteren hoge prijzen. Hammam via excursie voor 3 personen scheelde €125.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Anne21-08-2019

Gewéldige vakantie!

Heerlijke vakantie gehad. Aan werkelijk alles wordt gedacht! Van onze trouwdag tot aan mijn verjaardag. De gehele dag is er een ruim aanbod van eten. Je kunt overal maar dan ook echt overal eten vinden. Geweldige service. Van ober op skeelers tot mini club. Resort verdiend zeker een hoger punt op zoover. Het enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken is dat het eten in het main restaurant ietwat veelzijdig is. Maar misschien zijn wij gewoon verwend. Top vakantie gehad en zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Ron07-08-2019

Fantastisch!

Net terug van een hele leuke vakantie. Zeer goed resort. Wij hadden een familiekamer voor 5 personen. Ouders en kinderen slapen apart, ruime kamers. Er wordt goed schoon gemaakt. Goed gevulde minibar met drank, chips, snoep. Mooie zwembaden, geweldig aqua park. Ook een hele leuke bar op de pier. De hele dag door een zeer ruim aanbod van eten en drinken op diverse plaatsen. Het personeel spreekt in het algemeen goed Engels en is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zelfs als je in het zwembad bent komen ze vragen of je iets wil drinken. Ze vragen ook regelmatig of alles naar wens is en of ze iets voor je kunnen doen. Er is een grote kermis met ongeveer 10 attracties. Wij waren er in de zomervakantie, maar er was genoeg plaats om te zitten/ liggen. Dit resort verdient een hoger cijfer op Zoover.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Marko07-08-2019

Topklasse resort.

Super mooi resort. Ruim opgezet, voldoende ruimte rond de zwembaden. Vele resorts in Lara bezocht. Maar na vorig jaar de Imperial en nu BeGrand. Zijn de Delphin resorts van enorme klasse. Prima service en bediening.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10W26-07-2019

Fantastisch!!!!

Heerlijk verblijf gehad bij dit top hotel. Prachtige zwembaden, strand & faciliteiten, goed eten en zeer vriendelijk personeel. Kamers ruim en goed schoongemaakt. Leuke programma's en activiteiten. Snap ook werkelijk niets van de slechte recenties... Verdiend minstens een 9!! Absoluut een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

30 tips over Hotel Delphin BE Grand Resort

• Willem, 16-06-2014

Wij hadden kamer 1291 met zeegezicht super ! Winkelen binnen een uur heb je alles gehad.ook super!

• D Oomen, 27-04-2014

Tips: als je met meerdere bent boek de familiesuite. heel gezellig met huiskamer

• Marlein, 26-05-2014

Ga tussen de middag niet naar het restaurant maar eet buiten van de kaart. Is veel kleinschaliger en stukken beter! Zoek je rust....ga in de relax tuin een bedje zoeken.

55 vragen over Hotel Delphin BE Grand Resort

• Aziz Doufikar, 16-09-2019

Minibar

Is de minibar rijkelijk gevuld en bij de prijs inbegrepen (all inclusive) en wordt deze ook elke dag bijgevuld ?

• DeBe , 16-06-2019

Be large zijzeezicht

Hallo, Wij reizen in augustus met 2 volwassenen en 2 kinderen naar Delphin be grand. We hebben een ‘be large zijzee’ geboekt. Iemand enig idee hoe de kamer in deling dan is? (Kids van 6&4) staat er een 2 pers bed en een 1 pers + en slaapbank ofzo?

Iemand die het weet? Bedankt alvast!

• johanna, 05-02-2019

kamers

wie kan mij vertellen of er echt verschil is tussen de be grand large zeezicht kamers of de standaard zijzeezicht. dit omdat het nogal scheelt in prijs. en wat is het verschil in kamers in de torens of de lange kanten die aangebouwd zijn

Hotel Delphin BE Grand Resort info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht