Hotel Dedeman Antalya & Conv.Center *****

Hotel Dedeman Antalya & Conv.Center *****

Hotel Dedeman Antalya & Conv.Center
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Dedeman Antalya & Conv.Center voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Dedeman Antalya & Conv.Center in het Nederlands

bah bah bah wat slecht

Sven maat, 21-8-2011

de lobby belooft heel wat, maar vanaf dan is het gewoon nog niet 3 sterren waard! Kapot tapijt in de vieze kamers, 6,50 voor een biertje en verder een sterk verouderd "aquaparc". Wij hebben er gezeten vanwege een vertraging van het vliegtuig... Maar ons eigen hotel was 20x beter. . Wij zouden het er geen 2 dagen uithouden

Never!

Sammy, 16-7-2009

wat een vreselijk hotel was dit zeg. En dan bedoel ik vooral de kamers het gore tapijt van de gangen. De badkamer is erg verouderd.De witte accecoirres zijn gewoon vergeeld! Ik heb er 1 dag moeten verblijven vanwege een vliegtuig vertraging. Daarvoor zat ik in hotel titanic ook een 5 sterren hotel geloof me. Je kan het met het paradijs en hel vergelijken.

Super vakantie gehad, ben er samen met mijn vriend en wat

Lennard en Jacqueline, 9-10-2007

Super vakantie gehad, ben er samen met mijn vriend en wat familieleden geweest en ik vond het top! Prachtig uitzicht over de zee, personeel was ontzettend vriendelijk!! Alleen drankjes schrikbarend duur, maar je kan er ook veel water drinken (is gratis) dus dat deden wij veel. Eten was lekker, ik vond het alleen jammer dat ze geen patat hadden, maar het ontbijt was super! Zwembad en aquapark waren top!! heb me geweldig vermaakt. De ligging was perfect, lekker dicht bij de zee waar je geweldig in kan zwemmen. Kortom TOP vakantie gehad en zou zo weer terug gaan!!

was met mijn vrouw in antalya bij dedeman

p.van wanrooij, 24-9-2007

was met mijn vrouw in antalya bij dedeman.en alhoewel het hotel goed is zal ik voor mijn vakantie nooit meer naar dit hotel terug gaan.

je verwacht toch dat als je voor je vakantie komt dat je welkom bent dit hebben wij geen een keer gevoelt. Het personeel is kil en onpersonelijk en het hotel kent geen gezelligheid. mocht je met een groep zijn dan is het een fijn hotel want alles is er. maar je wilt als je samen bent ook wel eens een gezelligheid of vriendelijk personeel maar dat is in dedeman moeielijk te vinden er komen veel zakenmensen voor met hun laptops, de eetzaal is kil en kaal maar het zwembad/waterpark is top net zoals de andere fasseliteiten. maar je wordt verplicht om drank van het hotel te kopen en 5 euro voor een bier en 6 euro voor een glas rode wijn is echt te gek. kortom nedelanders ga voor een vakantie met zn 2en naar een ander hotel!

Personeel niet echt gastvriendelijk; alsof je er als Nederlander niet echt welkom was. Prijzen van consumenties zijn echt veel te duur terwijl in de stad en haven wel normale prijzen worden gehanteerd. Hotelkamers zijn wat uitgeleefd.

Indien je hier op vakantie gaat ben je echt aangewezen om op het complex te vertoeven; een wandeling naar de stad of zo is vrijwel onmogelijk c.q. te ver.

Heerlijk weekje gehad in Dedeman, mooie ruime kamer met prachtig uitzicht op zee. Ruime zwembaden bij het hotel zelf, zodat je echt kan zwemmen. Verder natuurlijk het aquapark waar mijn dochter van 7 heeft genoten. Het eten was heerlijk, gedeeltelijk voor je neus klaargemaakt, wat ons betreft meer dan genoeg keuze (vers brood/pide uit de oven, lekker). Het drinken is inderdaad wat duurder, dus veel water drinken bij het diner (is gratis) en bij het ontbijt kan je van alles krijgen. Gelukkig hier niet alleen Nederlanders, Duitsers of Russen, maar allerlei nationaliteiten. 's Avonds bij het eten live-muziek, zowel engels als turks, heel relaxed.

Twas mijn 6de keer turkye in een 5* hotel,ik heb er eerlijk gezegd al veel betere gehad.Aan de receptie is er maar 1pers die vloeiend engels spreekt + vriendelijkheid laat te wensen over. we kregen een lijst om in te vullen wat er ontbrak op de kamer,dat waren nogal wat dingen. we hebben ze op 3dings na nooit gekregen.WAAROM DAN DIE LIJST.Op een gegeven moment konstateerde ik dat er een sleutel (kaart) om binnen te komen gestolen was uit onze kamer nochthans was de deur gesloten bij vertrek.Wij zijn met onze kaart tot 3maal toe naar de receptie gemoeten omdat we de kamer niet in konden.Het is zelfs zo geweest dat onze kamer s'avonds zelfs niet gepoetst en opgemaakt was.Het eten s'avonds was ronduit droevig.Het was lauw en nooit frietjes gezien kheb zelfs een dag gehad dat ik moest zoeken naar een stukje vlees (SCHANDALIG) tafels werden amper afgeruimd en opnieuw gedekt.maar de disco beneden sloeg alles hou u vast 45lira voor 3radla's (bier met sprite) HALLO.VOOR MIJ NOOIT MEER DEDEMAN

Samen met onze twee kinderen van 4 en 6 jaar, een weekje in Dedeman geweest. Voor de kinderen was het zwembad en aquapark helemaal top. Lekker ruime kamer gehad met mooi uitzicht op zee. We hebben genoten van het eten en de hamam (beautysalon). De kinderen willen graag weer terug ondanks dat er niet veel werd georganiseerd in het hotel. De drankjes waren inderdaad wel prijzig, maar dat heb ik wel vaker meegemaakt in een 5* hotel.

Doordat mijn dochter een ongeluk heeft gehad en dit hotel vlak in de buurt van het ziekenhuis ligt heb ik hier 14 dagen gelogeert

het eten was acceptabel maar niks bijzonders weinig varriatie

De poetsvrouw gebruikte mijn kamer als rookverblijf s,avonds kwam de rook mij bij de deur al tegenmoet.

Ik heb toen een briefje voor haar achter gelaten met het verzoek om niet meer te roken.

Dit had tot gevolg dat gedurende drie dagen de vuile was niet mee genomen werd

Ook het balie personeel was zeer onvriendelijk ik heb drie keer terug moeten komen om mijn nota te voldoen men zei altijd dat ze het te druk hadden Wat betreft de prijzen kan ik mij alleen maar bij mijn voorgangers aansluiten het zijn echte woekerprijzen zelfs voor een telefoonkaart vroeg men hier het dubbele als elders. mijn conclusie een vrij net hotel voor een paar dagen maar geen echt vakantie hotel

Ik ben er in de zomer geweest voor de bruiloft van mijn neef. Ik vond het een mooi, luxe hotel. Drank etc schrikbarend duur! Maar dat weet je van te voren als je geen all-inclusive boekt. Eten vond ik goed, gevarieerd. Ik vond het personeel wat stug, kreeg moeilijk tot geen contact met ze. Het zwembad en het aquapark was echt top! De kamers ook. Ik lag aan de voorkant, dus veel verkeer. Maar hoorde er niks van. Vond het een leuk hotel, maar zou niet gauw terug gaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dedeman Antalya & Conv.Center in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dedeman Antalya & Conv.Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dedeman Antalya & Conv.Center scoort een 7.85 uit 10 op basis van 27 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: