Hotel Concorde De Luxe Resortstersterstersterster

9.6Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.6Fenomenaal

Zoover gold Award 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Concorde De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Concorde De Luxe Resort is een hotel dat erg geliefd is onder de Nederlanders. Volgens jullie is het hotel zeer kindvriendelijk en een goede plek voor een gezinsvakantie. Velen geven aan dat zij hier het volgende jaar zeker terugkomen. Lılıane schrijft hierover: ‘We kennen het al 14 jaar komen steeds terug’. Benieuwd of Concorde De Luxe Resort ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie dol op zwemmen? Dan zitten jullie hier goed. Concorde De Luxe Resort Lara heeft 3 buitenzwembaden, waarvan 2 voor de kinderen en een zwembad voor 16+-ers. Nadia schrijft hierover: ‘Vooral het zwembad voor 16+ is rustgevend’. Daarnaast is er een mooie tuin om te relaxen en is het privéstrand erg mooi en opgeruimd.

Het animatieteam organiseert ook veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. Na het eten is er vanalles te beleven. Familie L. is minder enthousiast over de disco: ‘De DJ herhaalt iedere dag zijn nummers, ook de nummers draait hij op de diverse party's, waardoor het effect van de party's niet bereikt wordt.’

Mike schrijft dat het ook een aanrader is om andere activiteiten te ondernemen: ‘Naast het animatieteam zijn er nog veel meer activiteiten voor een redelijke prijs. Wij geven als aanrader duiken. Een super belevenis met onder andere vissen voeren, een onderwater foto en film van jezelf.’

Het buffetrestaurant van Concorde De Luxe Resort Lara valt goed in de smaak. Velen zeggen dat het eten erg lekker is en er alle dagen wat anders is. Familie Scholten vond het eten niet altijd even goed: ‘Het eten vonden wij soms ‘s avonds wat minder in de eetzaal maar men moet rekening houden met de smaak van mensen uit allerlei landen’. De à la carte restaurants serveren erg goed eten, maar hier moet je wel 10 euro voor bijbetalen.

Er zijn verschillende kamers beschikbaar in Concorde De Luxe Resort waarover de meeste reviewers schrijven dat deze erg schoon zijn en zeezicht hebben. Toch wordt er ook geschreven dat de kamers aan de kleine kant zijn en binnenkort wel een renovatie kunnen gebruiken. A. Rijnhout schrijft over het hotel: ’Het fijne van Concorde is dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Onze ervaring is dat het in de andere hotels anders is’.

Omgeving

Concorde De Luxe Resort Lara heeft naast de zwembaden ook een privéstrand met ligbedjes en parasols. Maar je kunt natuurlijk ook strandjes in de buurt opzoeken. Ook de stad Antalya kun je vanuit het hotel bezoeken.

Blijf je liever in de buurt van het hotel? Rondom het hotel vind je genoeg winkeltjes en restaurantjes, maar velen zeggen dat ze nauwelijks het resort verlaten omdat er daar genoeg te doen is. Als je graag de omgeving wilt verkennen heeft A. Rijnhout een tip voor je: ‘Huur een auto en je ziet zoveel meer van Turkije! Autoverhuur lage dagprijs (januari) €12- per dag voor een Renault Symbol. Wij hebben weer mooie ritjes gemaakt naar onder andere watervallen in Manavgat’.

1265 reviews over Hotel Concorde De Luxe Resort

• 10janneke22-08-2009

SUUUUUUUUUUUUPER

ik vond dit een SUPER SUPER hotel. Ga er zeker nog naar terug. heel goede animatoren. het personeel is er heel vriendelijk. zeker naar kinderen toe. we zijn er geweest met onze zoon van 8 jaar. Hij vond het er super.

Gereisd in augustus 2009

• 10Els02-05-2009

Héél goed hotel

Ik ben verleden jaar in september al in dit hotel geweest en het was schitterend. Nu vertrek ik binnen 10 dagen terug. Ik ben nog nooit in mei in Turkije geweest. Kan iemand me vertellen of de avondanimatie nu nog binnen is of al buiten?

Mercikes.

Gereisd in mei 2009

• 10D. Lenaerts14-12-2008

Uitstekende prijs-kwaliteit!

Ik heb dit hotel reeds een 5-tal keer bezocht en vraag me af wat enkelen bezield dit ondermaats te beoordelen. Kamers worden dagelijks grondig gereinigd, buffetten en à-la-carte restaurants zijn prima; als je geen orgaanvlees lust, laat je dat gewoon liggen, er is een ruim aanbod van gewoon vlees en vis. In 2008 heeft Concorde 2 awards verkregen: eentje als beste all-inclusive hotel van Turkije en eentja als beste "spa"-hotel!

Gereisd in december 2008

• 10Fam v.d Putten/Theunisse21-10-2008

GEWELDIG

Wij zijn er van 10 t/m 19 october geweest met 9 personen. Het is werkelijk een prachtig hotel met goede service en vriendelijk personeel. Mooi zwembad, met goed verzorgde tuin. Voor ieder wat wils. Wij hebben het er dan ook goed naar de zin gehad, annimatie ook goed voor de kids (die niet naar huis wilden).

Fam v.d Putten/Theunisse.

Gereisd in oktober 2008

• 8lisbeth en kristof25-08-2008

goed maar net niet uitstekend

Bij ons net iets minder dan de commentaren hieronder.

Het is absoluut een mooi hotel, zeer mooie tuin, mooie steiger e.d. Maar normaal gezien gaan we steeds naar cornelia deluxe (belek). Hier is toch een vrij groot verschil merkbaar. Voor mij een zeer goed 4.5 maar geen 5 prestige hotel, hiervoor onbraken de vele kleine details. Wij moesten wel om 06.30 opstaan om handdoekjes te leggen, s morgens vaak vuile tafels en kon je zelf je bestek gaan zoeken, geen vers fruitsap aan het ontbijt, onderhoud toiletten aan zwembad was in onze ogen ook niet wauw. Gewoon een goed hotel maar zeker niet de extra klasse die een 5* prestige zou moeten hebben. Wel zéér lekkere a la carte restaurantjes.

Gereisd in augustus 2008

• 10Sandra en Richard26-07-2008

Erg leuk en luxe hotel

Wij zijn hier 15 juli 8 dagen geweest en het was dik voor elkaar allemaal!! Hele goede service en lekker eten, veel variatie ook, elke dag wel een ander thema! Personeel was zeer vriendelijk en niets is teveel! Alleen bij de receptie kon het wel wat vriendelijker! Dit hotel is zeker een aanrader en we gaan nog weer een keer terug!

Gereisd in juli 2008

• 9Anoniem08-05-2008

Wij zijn hier van 26 april tot 3 mei geweest. Algemene indruk was heel goed. Goed ingerichte, ruime kamers, vriendelijk personeel, heerlijk eten met variatie. Dit is het vierde jaar in Lara, vierde hotel en ook weer een succes. Op varkensvlees na alle soorten vlees te verkrijgen!! Itt andere hotels in Lara kun je tijdens je verblijf bij alle a la carte restaurants in het hotel reserveren. Zeker een aanrader.

Gereisd in mei 2008

• 10Jan28-12-2007

Perfect hotel, echt helemaal niks op aan te maken. Vriendelijk personeel, goed eten, genoeg animatie, ook in december. Gewoonweg een klasse hotel.

Gereisd in december 2007

• 10D. Lenaerts01-12-2007

Voor de derde maal op anderhalf jaar hier geweest. Uitstekend hotel met prima service, lekkere keuken, ruime kamers. Kortom, een echte aanrader!

Gereisd in december 2007

• 9Jan23-07-2007

Hé Niek en Mieke ook weer terug in Mares...Gr Jan en Irma

Gereisd in juli 2007

44 tips over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Rashma Salamat, 29-04-2012

Ga lekker met de shuttle bus naar antalya centrum en doe daar je inkopen ,niet bij de winkels in Lara .

• Rick rotterdam, 07-05-2014

Zeezıjde ıs erg mooı en wel ıets extra waard

• plmvoogt, 02-06-2014

kortom een geweldig hotel om te vertoeven en hebben dus ook al voor de 5e keer geboekt

51 vragen over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Maantje, 13-03-2019

Ultra inclusive

We gaan in juli naar dit hotel.weet iemand of dit hotel ultra inclusive is zodat je s avonds laat ook nog kunt eten?

• kristoff, 30-07-2017

Buiten eten

Kan men buiten eten aan het hoofdrestaurant.

• kristoff, 30-07-2017

muziek animatie

is er ergens muziek aan het zwembad. En wat is er voor animatie van sporten en spel zoals bv waterpolo voetbal darts beachgames enzo alvast bedankt

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages