Hotel Concorde De Luxe Resort

Hotel Concorde De Luxe Resort
9,6

Wat vakantiegangers zeggen

Concorde De Luxe Resort is een hotel dat erg geliefd is onder de Nederlanders. Volgens jullie is het hotel zeer kindvriendelijk en een goede plek voor een gezinsvakantie. Velen geven aan dat zij hier het volgende jaar zeker terugkomen. Lılıane schrijft hierover: ‘We kennen het al 14 jaar komen steeds terug’. Benieuwd of Concorde De Luxe Resort ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie dol op zwemmen? Dan zitten jullie hier goed. Concorde De Luxe Resort Lara heeft 3 buitenzwembaden, waarvan 2 voor de kinderen en een zwembad voor 16+-ers. Nadia schrijft hierover: ‘Vooral het zwembad voor 16+ is rustgevend’. Daarnaast is er een mooie tuin om te relaxen en is het privéstrand erg mooi en opgeruimd.

Het animatieteam organiseert ook veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. Na het eten is er vanalles te beleven. Familie L. is minder enthousiast over de disco: ‘De DJ herhaalt iedere dag zijn nummers, ook de nummers draait hij op de diverse party's, waardoor het effect van de party's niet bereikt wordt.’

Mike schrijft dat het ook een aanrader is om andere activiteiten te ondernemen: ‘Naast het animatieteam zijn er nog veel meer activiteiten voor een redelijke prijs. Wij geven als aanrader duiken. Een super belevenis met onder andere vissen voeren, een onderwater foto en film van jezelf.’

Het buffetrestaurant van Concorde De Luxe Resort Lara valt goed in de smaak. Velen zeggen dat het eten erg lekker is en er alle dagen wat anders is. Familie Scholten vond het eten niet altijd even goed: ‘Het eten vonden wij soms ‘s avonds wat minder in de eetzaal maar men moet rekening houden met de smaak van mensen uit allerlei landen’. De à la carte restaurants serveren erg goed eten, maar hier moet je wel 10 euro voor bijbetalen.

Er zijn verschillende kamers beschikbaar in Concorde De Luxe Resort waarover de meeste reviewers schrijven dat deze erg schoon zijn en zeezicht hebben. Toch wordt er ook geschreven dat de kamers aan de kleine kant zijn en binnenkort wel een renovatie kunnen gebruiken. A. Rijnhout schrijft over het hotel: ’Het fijne van Concorde is dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Onze ervaring is dat het in de andere hotels anders is’.

Omgeving

Concorde De Luxe Resort Lara heeft naast de zwembaden ook een privéstrand met ligbedjes en parasols. Maar je kunt natuurlijk ook strandjes in de buurt opzoeken. Ook de stad Antalya kun je vanuit het hotel bezoeken.

Blijf je liever in de buurt van het hotel? Rondom het hotel vind je genoeg winkeltjes en restaurantjes, maar velen zeggen dat ze nauwelijks het resort verlaten omdat er daar genoeg te doen is. Als je graag de omgeving wilt verkennen heeft A. Rijnhout een tip voor je: ‘Huur een auto en je ziet zoveel meer van Turkije! Autoverhuur lage dagprijs (januari) €12- per dag voor een Renault Symbol. Wij hebben weer mooie ritjes gemaakt naar onder andere watervallen in Manavgat’.

We hebben een aantal aanbieders voor Concorde De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

951 reviews over Hotel Concorde De Luxe Resort in het Nederlands

Concorde de luxe

Claudine
20-12-2018

Ik was de eerste maal in dit schitterend hotel. Zeer vriendelijk en behulpzame mensen, lekker eten, meer dan voldoende keuze en fantastische service. Ik kom zeker terug

Gereisd Alleenreizend in december 2018

Zeer goed hotel

Vivisne
7-12-2018

Zou hier zeker terugkomem maar dan in de zomer.

Gereisd Met partner in december 2018

Roymans

Michael
2-12-2018

Het hotel is mooi , super vriendelijk personeel . Niets is te veel als er iets is . De a la cart restaurant zij heel goed .

Heel mooi tuin.

Bij problemen vraag naar Nurbuke,ze helpt u altijd . Een super lieve meid .

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Holiday at concorde hotel

Eddy
2-12-2018

Reeds de 15 keer in concorde hotel en elke keer met veel plezier teruggekomen. Altijd een vriendelijk onthaal door het personeel en vooral de gastrelatie. Niets op aan te merken. Minpunten zijn er voor mij niet. Is er iets niet in orde met bv de kamer, dat wordt dit met de glimlach opgelost. Ik kom volgend jaar graag terug .

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastısch Hotel

lılıane
1-12-2018

Kennen het al 14 jaar komen steeds terug omdat wıj ın een grote groep vrıenden zıjn: Er mag wel hıer en daar een up date gebeuren ın het hotel maar alles valt goed mee: Personeel heel vrıendelıjk en guest relatıon Nurbuke een aanrader.

Concorde

Betty
22-11-2018

Wij zijn hier in november en hebben natuurlijk heerlijk weer. Dit hotel heeft heerlijk afwisselend eten en een service wat we lang niet meer hebben meegemaakt in Turkije. De kamers zijn prachtig en de meeste hebben zeezicht. Een prachtige sauna en relaxruimte. Het was alleen moeilijk een al a carte restaurant te boeken .Het ligt vlak bij Antalya en in de buurt is ook vanalles te doen.

Concorde

Etienne
21-11-2018

We zijn zeer tevreden ,en komen toekomend jaar zeker terug .zeer tevreden oover de vriendelijkheid van alle personeel. Wwe voelen ons hier thuis .

Vakantie concorde super doe het

Neels
21-11-2018

Fantastische vakantie heel heel vriendelijk personeel lekker eten en heel netjes een aanrader wij komen volgend jaar zeker terug

Gereisd Met vrienden in november 2018

Een weekje concorde in antalya

Saloua
18-11-2018

Dit was onze eerste keer in turkije, dus ook in het hotel concorde. We hadden er hoge verwachtingen van, en die zijn zeer zeker waargemaakt. Top hotel, top service en super lekker eten. Wij zijn geweest met kind van 2 en dat was erg leuk, heel kindvriendelijk dus. Zeker een aanrader !

Hotel concorde

Berlinda
17-11-2018

Wij komen nu voor de vijfde keer in in november en alles is altijd perfect. Vriendelijk personeel en altijd behulpzaam. Mooie kamers en lekker eten.... Genieten

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Concorde De Luxe Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Concorde De Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.