Hotel Concorde De Luxe Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Concorde De Luxe Resort is een hotel dat erg geliefd is onder de Nederlanders. Volgens jullie is het hotel zeer kindvriendelijk en een goede plek voor een gezinsvakantie. Velen geven aan dat zij hier het volgende jaar zeker terugkomen. Lılıane schrijft hierover: ‘We kennen het al 14 jaar komen steeds terug’. Benieuwd of Concorde De Luxe Resort ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie dol op zwemmen? Dan zitten jullie hier goed. Concorde De Luxe Resort Lara heeft 3 buitenzwembaden, waarvan 2 voor de kinderen en een zwembad voor 16+-ers. Nadia schrijft hierover: ‘Vooral het zwembad voor 16+ is rustgevend’. Daarnaast is er een mooie tuin om te relaxen en is het privéstrand erg mooi en opgeruimd.

Het animatieteam organiseert ook veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. Na het eten is er vanalles te beleven. Familie L. is minder enthousiast over de disco: ‘De DJ herhaalt iedere dag zijn nummers, ook de nummers draait hij op de diverse party's, waardoor het effect van de party's niet bereikt wordt.’

Mike schrijft dat het ook een aanrader is om andere activiteiten te ondernemen: ‘Naast het animatieteam zijn er nog veel meer activiteiten voor een redelijke prijs. Wij geven als aanrader duiken. Een super belevenis met onder andere vissen voeren, een onderwater foto en film van jezelf.’

Het buffetrestaurant van Concorde De Luxe Resort Lara valt goed in de smaak. Velen zeggen dat het eten erg lekker is en er alle dagen wat anders is. Familie Scholten vond het eten niet altijd even goed: ‘Het eten vonden wij soms ‘s avonds wat minder in de eetzaal maar men moet rekening houden met de smaak van mensen uit allerlei landen’. De à la carte restaurants serveren erg goed eten, maar hier moet je wel 10 euro voor bijbetalen.

Er zijn verschillende kamers beschikbaar in Concorde De Luxe Resort waarover de meeste reviewers schrijven dat deze erg schoon zijn en zeezicht hebben. Toch wordt er ook geschreven dat de kamers aan de kleine kant zijn en binnenkort wel een renovatie kunnen gebruiken. A. Rijnhout schrijft over het hotel: ’Het fijne van Concorde is dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Onze ervaring is dat het in de andere hotels anders is’.

Omgeving

Concorde De Luxe Resort Lara heeft naast de zwembaden ook een privéstrand met ligbedjes en parasols. Maar je kunt natuurlijk ook strandjes in de buurt opzoeken. Ook de stad Antalya kun je vanuit het hotel bezoeken.

Blijf je liever in de buurt van het hotel? Rondom het hotel vind je genoeg winkeltjes en restaurantjes, maar velen zeggen dat ze nauwelijks het resort verlaten omdat er daar genoeg te doen is. Als je graag de omgeving wilt verkennen heeft A. Rijnhout een tip voor je: ‘Huur een auto en je ziet zoveel meer van Turkije! Autoverhuur lage dagprijs (januari) €12- per dag voor een Renault Symbol. Wij hebben weer mooie ritjes gemaakt naar onder andere watervallen in Manavgat’.

We hebben een aantal aanbieders voor Concorde De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

1251 reviews over Hotel Concorde De Luxe Resort

• 10Ferry10-10-2019

Zeer goed

Het is een super goed hotel, allemaal heel vriendelijk personeel, zelfs 2 meiden die Nederlands spreken. Leuk voor de kinderen. Gezellige miniclub met leuk personeel. Het is een heel schoon hotel, word goed bijgehouden. Ook zijn er overal genoeg plekken in de schaduw, voor ieder wat wils. Liggen heel veel mooie tuinen, die goed bijgehouden worden. Wij waren hier met een oma van 89 en een klein jongetje van 2. Voor beide doelgroepen fantastisch Rondom het zwembad heel relax ook al is de animatie goed aanwezig.

Dear Ferry,

First of all, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your comment with us. We are happy to hear that you enjoyed your holiday very much. As a team, we work meticulously in our hotel in order to provide you the experience of a memorable holiday that you deserve. Our aim is to offer you a pleasant and happy holiday without compromising the quality of the service that we provide within the hotel grounds.

We can't wait to welcome you very soon for another great holiday at the Concorde De Luxe Resort.

Best regards,

• 10Nouska10-10-2019

Suuuuuuperrrr

Superfijn hotel! Vriendelijk personeel, leuk animatieteam. Er zijn altijd overal vrije ligbedjes. Alles is goed bereikbaar. En het eten is echt heel lekker. En je kunt de hele dag door lekker eten, overal.

Dear Nouska,

Thank you very much for staying with us and taking the time to write this beautiful review of our hotel. We are happy to hear that you fully enjoyed your stay at the Concorde De Luxe Resort.

We already look forward to welcoming you again for another great holiday with us.

• 10Goedhart10-10-2019

De service van het personeel is zeer goed, daardoor is er een relaxte sfeer in het hotel. Het is een aanrader. Ook goede voorzieningen voor ouderen, overal kun je met de rolator komen

Dear Guest,

Thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your nice lines. We are glad to hear that you enjoyed your holiday.

Hoping to welcome you back to our hotel in the future.

Best regards.

• 10danny10-10-2019

zeer goed

Personeel ıs heel erg vrıendelıjk. het hotel ıs zeer schoon en prachtıge omgevıng. Groot zwembad, mooıe strand en mooıe kamers.

Dear Danny,

First of all, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your positive comments. We are glad to hear that you enjoyed your holiday.

We will always be happy to welcome you to our facilities in the future.

• 8Fam. Uijl10-10-2019

Erg fijn hotel

Goed verzorgd hotel, eten was erg lekker zowel buffet en ala cart. Heel erg kindvriendelijk. Onze hotelkamer (badkamer) was wel toe aan renovatie. Ook zouden ze iets anders kunnen verzinnen op de pasjes van de hotelkamer die deden het vaak niet. Al met al een fijne vakantie gehad in Concorde en wellicht tot volgend jaar!

Dear Fam,

Thank you very much for staying with us and taking the time to write such an amazing review of our hotel. We are happy to hear that you fully enjoyed your stay at the Concorde De Luxe Resort. We are committed to providing excellent customer service and the best quality food for all our guests.

We look forward to welcoming you again for another great holiday with us.

Best regards.

• 10Esry09-10-2019

Top hotel!

Heerlijke vakantie! Goed eten, vriendelijk personeel en netjes schoon. Fijn zwembad en leuke avond shows en animatieteam!

Dear Esry,

• 9Claeyssens Eddy09-10-2019

Het weer was goed, sibelleke (animatieteam) is een aangename psychologe over de toeristen hier, ze gaat heel goed om met de mensen hier. Het eten is prima

Dear Claeyssens,

• 9Gerrit Sparreboom09-10-2019

Het is hier fantastisch

Alles wat je op een vakantie nodig hebt is hier aanwezig , goede animatie ,vooral Sibel en Renate

Dear Gerrit,

We will always be happy to welcome you to our facilities in the future.

Met oudere kinderen

• 10bas08-10-2019

Super goed hotel!!

dıt ıs mıjn eerste keer hıer ın concorde, maar een hele mooıe en goede ervarıng. wıj zıjn voor 11 dagen hıer naartoe gegaan en vanaf het moment van bınnenkomst ıa het super! erg vrıendelıjk personeel , goede uıtleg. een super mooıe kamer , erg schoon en netjes. je mınıbar wat ook all ıclusıve ıs word elke dag gratıs bıjgevuld met zelfs echte cola. er ıs veel te doen ın het hotel , veel anımatıe en super grote zwembaden buıten! ook voor dıegene dıe het wat rustıger wıllen hebben ıs zıjn er 16+ baden en plekken om te zonnen! ın een woord alles ıs gewoon super! eten ıs ook super en elke dag verschıllend!

Dear Guest,

Thank you for staying with us and taking the time to write such an amazing review of our hotel. We are truly happy that you fully enjoyed your stay at our resort and found our room, staff, cleanliness and animation programs praiseworthy. We appreciate all guest feedback. We will definitely share it with our team.

We hope that you will stay with us again in the future.

Sincerely,

• 10Sharyn & Jeanet08-10-2019

Heerlijk relaxte vakantie in Turkije!

Het Concorde De Luxe resort is een heerlijk hotel met voor ieder wat wils. Wij verbleven in een gerenoveerde kamer, erg fijne douche en bedden ook in orde. Eten & drinken perfect en nooit tekort. Animatie de hele dag door, 's avonds leuke avondprogramma's. Personeel zeer vriendelijk. Ook animatie erg enthousiast, gezellig kletsen met de altijd enthousiaste Renate. Al met al een topvakantie welke wij bij iedereen kunnen aanraden!

Dear Sharyn & Jeanet

Thank you for staying with us and taking the time to write such an amazing review of our hotel. We are happy to hear that you fully enjoyed your stay at the Concorde De Luxe Resort and found our room, animation programs, staff praiseworthy, and food choice amazing. We appreciate all guest feedback. We will definitely share it with our team.

We hope that you will stay with us again in the future.

Sincerely,

Met vrienden

44 tips over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Rashma Salamat, 29-04-2012

Ga lekker met de shuttle bus naar antalya centrum en doe daar je inkopen ,niet bij de winkels in Lara .

• Rick rotterdam, 07-05-2014

Zeezıjde ıs erg mooı en wel ıets extra waard

• plmvoogt, 02-06-2014

kortom een geweldig hotel om te vertoeven en hebben dus ook al voor de 5e keer geboekt

51 vragen over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Maantje, 13-03-2019

Ultra inclusive

We gaan in juli naar dit hotel.weet iemand of dit hotel ultra inclusive is zodat je s avonds laat ook nog kunt eten?

• kristoff, 30-07-2017

Buiten eten

Kan men buiten eten aan het hoofdrestaurant.

• kristoff, 30-07-2017

muziek animatie

is er ergens muziek aan het zwembad. En wat is er voor animatie van sporten en spel zoals bv waterpolo voetbal darts beachgames enzo alvast bedankt

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages