Hotel Concorde De Luxe Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Concorde De Luxe Resort is een hotel dat erg geliefd is onder de Nederlanders. Volgens jullie is het hotel zeer kindvriendelijk en een goede plek voor een gezinsvakantie. Velen geven aan dat zij hier het volgende jaar zeker terugkomen. Lılıane schrijft hierover: ‘We kennen het al 14 jaar komen steeds terug’. Benieuwd of Concorde De Luxe Resort ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie dol op zwemmen? Dan zitten jullie hier goed. Concorde De Luxe Resort Lara heeft 3 buitenzwembaden, waarvan 2 voor de kinderen en een zwembad voor 16+-ers. Nadia schrijft hierover: ‘Vooral het zwembad voor 16+ is rustgevend’. Daarnaast is er een mooie tuin om te relaxen en is het privéstrand erg mooi en opgeruimd.

Het animatieteam organiseert ook veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. Na het eten is er vanalles te beleven. Familie L. is minder enthousiast over de disco: ‘De DJ herhaalt iedere dag zijn nummers, ook de nummers draait hij op de diverse party's, waardoor het effect van de party's niet bereikt wordt.’

Mike schrijft dat het ook een aanrader is om andere activiteiten te ondernemen: ‘Naast het animatieteam zijn er nog veel meer activiteiten voor een redelijke prijs. Wij geven als aanrader duiken. Een super belevenis met onder andere vissen voeren, een onderwater foto en film van jezelf.’

Het buffetrestaurant van Concorde De Luxe Resort Lara valt goed in de smaak. Velen zeggen dat het eten erg lekker is en er alle dagen wat anders is. Familie Scholten vond het eten niet altijd even goed: ‘Het eten vonden wij soms ‘s avonds wat minder in de eetzaal maar men moet rekening houden met de smaak van mensen uit allerlei landen’. De à la carte restaurants serveren erg goed eten, maar hier moet je wel 10 euro voor bijbetalen.

Er zijn verschillende kamers beschikbaar in Concorde De Luxe Resort waarover de meeste reviewers schrijven dat deze erg schoon zijn en zeezicht hebben. Toch wordt er ook geschreven dat de kamers aan de kleine kant zijn en binnenkort wel een renovatie kunnen gebruiken. A. Rijnhout schrijft over het hotel: ’Het fijne van Concorde is dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Onze ervaring is dat het in de andere hotels anders is’.

Omgeving

Concorde De Luxe Resort Lara heeft naast de zwembaden ook een privéstrand met ligbedjes en parasols. Maar je kunt natuurlijk ook strandjes in de buurt opzoeken. Ook de stad Antalya kun je vanuit het hotel bezoeken.

Blijf je liever in de buurt van het hotel? Rondom het hotel vind je genoeg winkeltjes en restaurantjes, maar velen zeggen dat ze nauwelijks het resort verlaten omdat er daar genoeg te doen is. Als je graag de omgeving wilt verkennen heeft A. Rijnhout een tip voor je: ‘Huur een auto en je ziet zoveel meer van Turkije! Autoverhuur lage dagprijs (januari) €12- per dag voor een Renault Symbol. Wij hebben weer mooie ritjes gemaakt naar onder andere watervallen in Manavgat’.

We hebben een aantal aanbieders voor Concorde De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

1251 reviews over Hotel Concorde De Luxe Resort

• 9Erica van Santen23-10-2019

Voor herhaling vatbaar 😁

Goed naar mijn zin gehad, overal genoeg plaats, kamer dik in orde (jammer van het douchen in bad), eten&drinken top. Aardige dames guest-relations, geen problemen met medewerkers aan receptie. Bediening af en toe warrig (patisserie & café Mundo). Bijzonder mooie groene tuin.

• 10Anja17-10-2019

Geweldig

Een hotel met een aantal mooi gerenoveerde kamers. Deze hebben laminaat op de grond en een schitterende badkamer met een heerlijke stortdouche. De tuin is prachtig. Ook is er een groot voetbalveld, tennisbanen en basketbalveld. Een groot zwembad waar ook meerdere activiteiten plaats vinden. Er is ook een mooi 16+ zwembad en een bad met glijbanen. Deze is v.a. 1 november-mei verwarmd. Bij de kidsclub is ook een zwembad. Op het strand heb je ook een kindergedeelte met overdekte speelruimte. Een fijne pier en een 16+ gedeelte. In de tuin zijn meerdere restaurants en een snackrestaurant 's middags. Je kan ook verpakt ijs pakken. Maar natuurlijk kan je voor de lunch ook binnen in t hotel eten. Het eten is afwisselend en lekker. De bediening is hulpvaardig en aardig. Het is er schoon. Bij guest relations kan je terecht voor vragen en klachten. Nurbuke hielp mij een paar keer. Het animatieteam zijn leuke meiden. Vooral Renate en Sibel

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 19-10-2019

Dear Anja,

First of all, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your comment with us. We are happy to hear that you enjoyed your holiday very much. As a team, we work meticulously in our hotel in order to provide you the experience of a memorable holiday that you deserve. Our aim is to offer you a pleasant and happy holiday without compromising the quality of the service that we provide within the hotel grounds.

We can't wait to welcome you very soon for another great holiday at the Concorde De Luxe Resort.

Best regards,

• 10horic13-05-2019

Uıtstekend hotel

Weekje ın het Concorde de luxe hotel ıs zeer goed bevallen. Prıma eten ın de dıverse restaurants. Prachtıge zwembaden met jacuzzı er bıj. De kamer zag er als nıeuw uıt, heerlıjke ınloopdouche en zeer comfortabel bed. Dıt ıs zeker voor herhalıng vatbaarç

Yvonne Horık, Almere

• 2018
    10Claudine20-12-2018

Concorde de luxe

Ik was de eerste maal in dit schitterend hotel. Zeer vriendelijk en behulpzame mensen, lekker eten, meer dan voldoende keuze en fantastische service. Ik kom zeker terug

• 10Ronald30-10-2018

Super vakantie

Fijn hotel met schone nette kamers, lekker en voldoende eten en drinken. Service staat hoog in het vaandel en je hebt alles op het resort binnen handbereik. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik ga hier zeker terug!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    10jari424-03-2017

Zeer goede service

Graag bedank ik AL het personeel voor de goede service. 4 weken heb ik genoten van mijn kamer 2032 met mooi zicht op de tuin, zee, bergen. Top vond ik de transfair service naar Antalya à 4 euro .30min met dolmus 1u30 . Mooie drankkaart . Lekker eten goede specialiteiten resto . Binnenzwembad ruim ,goed verwarmd en goed onderhouden.

• Oude reviews

9Martine G21-11-2016

Luxe is hier geen loze belofte. Prima accomodatie.

Prima ligging, vriendelijk, attent en behulpzaam personeel zonder opdringerig te zijn. Fantastisch mooi zwembad (één vd vele) Lekkere buffetten, veel variatie, ook in de snackbars. Mooi fijn zandstrand met een overschot aan ligbedden en parasols. Toch 1 tip: de ligbedden aan het strand zijn moeilijk bereikbaar voor rolwagenpatienten eens die afwijken van het houten middenpad. Misschien kleine houten platforms voorzien (eilandjes), gereserveerd voor midervaliden? Tip2: gsmgebruik verbieden tijdens het avondeten, werkt enorm storend. Ik ga zeker terug!

• 8Ronald25-09-2016

Niet slecht, maar betere hotels beschikbaar

Bij Concorde Lara is alles netjes verzorgd...het heeft geef wauw-effect. Wil je wel het wauw-effect overweeg dan hotel in Belek. Ten opzichte van hotel in Belek: - buffet is ca 4x zo groot met meer diversiteit - is servicegerichter: je wordt overal bedient - kinderfaciliteiten zijn veel uitgebreider - zwembaden zijn verwarmd. (In Concorde werkelijk ijskoud) - liftensysteem in Concorde is gedateerd. Soms 10 minuten wachten om van 6de verdieping naar beneden te gaan. - WiFi bij Concorde is intabiel en dekking slecht - de tuin is bij allebei heel netjes en wordt goed bij gehouden - gordijnen in Concorde zijn niet verduisterend - in naseizoen zijn er in Concorde te weinig zitplaatsen bij het buffet - bij Concorde kan je niet buiten zitten tijdens buffet - entertainment is hotel in Belek veel uitgebreider. - alleen de ligging is minder dan Concorde

• 9Jan van Soest27-04-2014

Goed hotel met verbeterpunten.

Mooi, schoon en goed hotel met vriendelijk personeel dat zijn best doet om jouw vakantie tot een succes te maken. Eten in hoofdrestaurant is van uitstekende kwaliteit en gevarieerd. Kamer is wat aan de sobere kant, zeker voor het segment waarin dit hotel zich begeeft. Gratis internetverbinding werkt matig tot slecht en doet afbreuk aan de goede kwaliteit van dit hotel. Het bedrag dat betaald moet worden voor een snellere internetverbinding is aan de hoge kant (€ 25,- per week per apparaat) en niet echt van deze tijd. Dat geldt ook voor het ontbreken van een gratis shuttle bus naar Antalya. Bij beide punten kan de service aan de gasten worden verbeterd. Carpe Diem en Spa is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit maar wel duur. Ook hier ligt voor het hotel een uitdaging om een verbeterslag door te voeren. Een prima hotel maar voor het predicaat "super" is toch nog iets meer nodig. Hotel is zeker aan te bevelen maar er zijn in Lara qua prijskwaliteitsverhouding betere hotels beschikbaar.

• 10G.Borger12-12-2013

Zeer goed hotel

Oke voor een keer. eten. room bediening superrrrrrrr. Concorde zzer goed hotel.

Manager, Asst. General manager, 09-03-2014

Geachte Gast,

Wij willen u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen met ons te delen.

We zijn blij en trots tegemoet te kunnen komen aan uw verwachtingen gedurende uw verblijf bij ons.

Wij zien u graag een volgende keer in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Concorde De Luxe Resort

44 tips over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Rashma Salamat, 29-04-2012

Ga lekker met de shuttle bus naar antalya centrum en doe daar je inkopen ,niet bij de winkels in Lara .

• Rick rotterdam, 07-05-2014

Zeezıjde ıs erg mooı en wel ıets extra waard

• plmvoogt, 02-06-2014

kortom een geweldig hotel om te vertoeven en hebben dus ook al voor de 5e keer geboekt

51 vragen over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Maantje, 13-03-2019

Ultra inclusive

We gaan in juli naar dit hotel.weet iemand of dit hotel ultra inclusive is zodat je s avonds laat ook nog kunt eten?

• kristoff, 30-07-2017

Buiten eten

Kan men buiten eten aan het hoofdrestaurant.

• kristoff, 30-07-2017

muziek animatie

is er ergens muziek aan het zwembad. En wat is er voor animatie van sporten en spel zoals bv waterpolo voetbal darts beachgames enzo alvast bedankt

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages