Hotel Concorde De Luxe Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Concorde De Luxe Resort is een hotel dat erg geliefd is onder de Nederlanders. Volgens jullie is het hotel zeer kindvriendelijk en een goede plek voor een gezinsvakantie. Velen geven aan dat zij hier het volgende jaar zeker terugkomen. Lılıane schrijft hierover: ‘We kennen het al 14 jaar komen steeds terug’. Benieuwd of Concorde De Luxe Resort ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie dol op zwemmen? Dan zitten jullie hier goed. Concorde De Luxe Resort Lara heeft 3 buitenzwembaden, waarvan 2 voor de kinderen en een zwembad voor 16+-ers. Nadia schrijft hierover: ‘Vooral het zwembad voor 16+ is rustgevend’. Daarnaast is er een mooie tuin om te relaxen en is het privéstrand erg mooi en opgeruimd.

Het animatieteam organiseert ook veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. Na het eten is er vanalles te beleven. Familie L. is minder enthousiast over de disco: ‘De DJ herhaalt iedere dag zijn nummers, ook de nummers draait hij op de diverse party's, waardoor het effect van de party's niet bereikt wordt.’

Mike schrijft dat het ook een aanrader is om andere activiteiten te ondernemen: ‘Naast het animatieteam zijn er nog veel meer activiteiten voor een redelijke prijs. Wij geven als aanrader duiken. Een super belevenis met onder andere vissen voeren, een onderwater foto en film van jezelf.’

Het buffetrestaurant van Concorde De Luxe Resort Lara valt goed in de smaak. Velen zeggen dat het eten erg lekker is en er alle dagen wat anders is. Familie Scholten vond het eten niet altijd even goed: ‘Het eten vonden wij soms ‘s avonds wat minder in de eetzaal maar men moet rekening houden met de smaak van mensen uit allerlei landen’. De à la carte restaurants serveren erg goed eten, maar hier moet je wel 10 euro voor bijbetalen.

Er zijn verschillende kamers beschikbaar in Concorde De Luxe Resort waarover de meeste reviewers schrijven dat deze erg schoon zijn en zeezicht hebben. Toch wordt er ook geschreven dat de kamers aan de kleine kant zijn en binnenkort wel een renovatie kunnen gebruiken. A. Rijnhout schrijft over het hotel: ’Het fijne van Concorde is dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Onze ervaring is dat het in de andere hotels anders is’.

Omgeving

Concorde De Luxe Resort Lara heeft naast de zwembaden ook een privéstrand met ligbedjes en parasols. Maar je kunt natuurlijk ook strandjes in de buurt opzoeken. Ook de stad Antalya kun je vanuit het hotel bezoeken.

Blijf je liever in de buurt van het hotel? Rondom het hotel vind je genoeg winkeltjes en restaurantjes, maar velen zeggen dat ze nauwelijks het resort verlaten omdat er daar genoeg te doen is. Als je graag de omgeving wilt verkennen heeft A. Rijnhout een tip voor je: ‘Huur een auto en je ziet zoveel meer van Turkije! Autoverhuur lage dagprijs (januari) €12- per dag voor een Renault Symbol. Wij hebben weer mooie ritjes gemaakt naar onder andere watervallen in Manavgat’.

We hebben een aantal aanbieders voor Concorde De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

1251 reviews over Hotel Concorde De Luxe Resort

• 10Sermin erdem25-09-2016

Top plaats !

Zeer tevrede over de klantvriendelijkheid en klantgericht !

• 9.14-05-2016

Prettig hotel, waar het erg goed is.

Mooie kamer ,wifi met wat bi betaling goed. Schoonmaak netjes. Strand erg groot , wandelen gaat uitstekend en zwemmen gaat ook goed. Restaurant opgeknapt (was wel nodig) en eten op goede temperatuur.

Concorde De Luxe Resort, Asst. General manager, 29-06-2016

Geachte Gast,

Wij willen u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen met ons te delen.

We zijn blij en trots tegemoet te kunnen komen aan uw verwachtingen gedurende uw verblijf bij ons.

Concorde De Luxe Resort

• 10Anne10-05-2016

Super animatie team !

Het animatie team is echt super , ze organiseren iedere dag heel veel leuke activiteiten voor jong en oud. ook komen ze tussendoor gezellig even een praatje maken. Er is ook 1 Nederlandse bij genaamd Shauni en dat is wel heel fijn dat je gewoon je eigen taal kan spreken en ze doet het heel leuk en goed. ze is heel aardig en vraagt ook altijd of je ergens aan mre wilt doen voor haar ook een dikke 10 ! Ook zijn Igor, Speedy en Cem aardig !

Concorde De Luxe Resort, Asst. General manager, 11-05-2016

Concorde De Luxe Resort

• 9.16-03-2016

Het was een fantastische vakantie

wij hadden een all in kon niet beter de kamers waren proper het personeel heel vriendelijk het word met de jaren beter er zijn ook veel nationaliteiten daar ook turken die er hun weekenden doorbrengen en nu is dat een gemiddelde leeftijd van 60jaar deze periode en overal heel toegankelijk ook mensen met een handicap zijn er welkom en word voor gezorgd

• 10Elhenka26-08-2015

Super hotel

Net terug uit Turkije. Hotel Concorde de luxe resort was een super hotel. Bij aankomst goed ontvangen door de receptie, bagage kan worden opgeborgen als je nog niet op je kamer kan. Wij hebben 3 á la carte restaurant bezocht en elk restaurant was van uitstekende kwaliteit. Je betaal per persoon 10 euro per restaurant extra maar dit is het zeker waard. Zeer vriendelijk personeel. Ook de zwembaden zijn goed voorzien. Je hoeft geen handdoek in de ochtenduren neer te leggen om een bedje te bemachtigen. Zelf rond 11 uur zijn er nog bedjes te krijgen. Er is een speciaal 16+ pool waar je heerlijk kunt relaxen. Ook geld dit voor het strand, je kunt op het strand lekker in de schaduw liggen of in de zon. Op de pier staan ook ligbedjes. In de avond worden er mooie shows gegeven door professionals. Goed kamers met kluis en minibar, zeer schoon. Al met al een super hotel voor een fijne vakantie.

Asst. General Manager, Asst. General manager, 30-08-2015

• 9B.B.18-10-2014

Prima resort

We zijn van 3 tot 10 oktober naar het resort Concorde geweest en hebben ons prima vermaakt. Het resort ziet er prachtig uit en biedt vele mogelijkheden. De kamers zien er goed uit en het personeel doet erg hun best alles schoon en netjes te houden. Het eten vonden we lekker en was voldoende gevarieerd. Iedere dag was er bij het diner een landthema, waarbij je ook gerechten uit andere landen krijgt aangeboden. Aanrader is ook het steakrestaurant. Het personeel vonden we erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom, fijne vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

• 9Nancy Henderickx 11-11-2013

Super hotel!

Mooie verzorgde kamers, eten in het restaurant is ok, A la carte is het zeer lekker en uıtgebreid. Een echt verzorgd resort met vriendelijk personeel.

• 9Soetens Evelyne 11-11-2013

Supermooi hotel met zeer goede service

Wij zijn hier voor de tweede keer nu, vorige keer hadden we 1 probleem en dat waren de vogels die in het restaurant vlogen, maar deze zijn nu allemaal zo goed als weg. Voor de rest is dit een fantastisch hotel , mooie kamers en de a la carte restaurants zijn zeer goed! Zeker een hotel om terug naar te komen. En ook zeker hun 5sterren waard!

• 9Tineke Stork16-09-2013

het is een super hotel

Het is een prachtig hotel niet te groot waardoor er veel service is. Er is een groot bedjes om het zwembad heen, super schoon. Elke dag wordt je kamer schoon gemaakt. Ze zijn altijd behulpzaam geweldig aanrader.

• 9Marian16-09-2013

Zalig en plezierig verblijf

Een heerlijk ontspannen verblijf gehad, meer dan genoeg bedjes aan het zwembad, personeel vriendelijk. Komen hier voor de vierde keer, komen volgend jaar beslist weer terug.

44 tips over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Rashma Salamat, 29-04-2012

Ga lekker met de shuttle bus naar antalya centrum en doe daar je inkopen ,niet bij de winkels in Lara .

• Rick rotterdam, 07-05-2014

Zeezıjde ıs erg mooı en wel ıets extra waard

• plmvoogt, 02-06-2014

kortom een geweldig hotel om te vertoeven en hebben dus ook al voor de 5e keer geboekt

51 vragen over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Maantje, 13-03-2019

Ultra inclusive

We gaan in juli naar dit hotel.weet iemand of dit hotel ultra inclusive is zodat je s avonds laat ook nog kunt eten?

• kristoff, 30-07-2017

Buiten eten

Kan men buiten eten aan het hoofdrestaurant.

• kristoff, 30-07-2017

muziek animatie

is er ergens muziek aan het zwembad. En wat is er voor animatie van sporten en spel zoals bv waterpolo voetbal darts beachgames enzo alvast bedankt

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages