Hotel Concorde De Luxe Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Concorde De Luxe Resort is een hotel dat erg geliefd is onder de Nederlanders. Volgens jullie is het hotel zeer kindvriendelijk en een goede plek voor een gezinsvakantie. Velen geven aan dat zij hier het volgende jaar zeker terugkomen. Lılıane schrijft hierover: ‘We kennen het al 14 jaar komen steeds terug’. Benieuwd of Concorde De Luxe Resort ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie dol op zwemmen? Dan zitten jullie hier goed. Concorde De Luxe Resort Lara heeft 3 buitenzwembaden, waarvan 2 voor de kinderen en een zwembad voor 16+-ers. Nadia schrijft hierover: ‘Vooral het zwembad voor 16+ is rustgevend’. Daarnaast is er een mooie tuin om te relaxen en is het privéstrand erg mooi en opgeruimd.

Het animatieteam organiseert ook veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. Na het eten is er vanalles te beleven. Familie L. is minder enthousiast over de disco: ‘De DJ herhaalt iedere dag zijn nummers, ook de nummers draait hij op de diverse party's, waardoor het effect van de party's niet bereikt wordt.’

Mike schrijft dat het ook een aanrader is om andere activiteiten te ondernemen: ‘Naast het animatieteam zijn er nog veel meer activiteiten voor een redelijke prijs. Wij geven als aanrader duiken. Een super belevenis met onder andere vissen voeren, een onderwater foto en film van jezelf.’

Het buffetrestaurant van Concorde De Luxe Resort Lara valt goed in de smaak. Velen zeggen dat het eten erg lekker is en er alle dagen wat anders is. Familie Scholten vond het eten niet altijd even goed: ‘Het eten vonden wij soms ‘s avonds wat minder in de eetzaal maar men moet rekening houden met de smaak van mensen uit allerlei landen’. De à la carte restaurants serveren erg goed eten, maar hier moet je wel 10 euro voor bijbetalen.

Er zijn verschillende kamers beschikbaar in Concorde De Luxe Resort waarover de meeste reviewers schrijven dat deze erg schoon zijn en zeezicht hebben. Toch wordt er ook geschreven dat de kamers aan de kleine kant zijn en binnenkort wel een renovatie kunnen gebruiken. A. Rijnhout schrijft over het hotel: ’Het fijne van Concorde is dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Onze ervaring is dat het in de andere hotels anders is’.

Omgeving

Concorde De Luxe Resort Lara heeft naast de zwembaden ook een privéstrand met ligbedjes en parasols. Maar je kunt natuurlijk ook strandjes in de buurt opzoeken. Ook de stad Antalya kun je vanuit het hotel bezoeken.

Blijf je liever in de buurt van het hotel? Rondom het hotel vind je genoeg winkeltjes en restaurantjes, maar velen zeggen dat ze nauwelijks het resort verlaten omdat er daar genoeg te doen is. Als je graag de omgeving wilt verkennen heeft A. Rijnhout een tip voor je: ‘Huur een auto en je ziet zoveel meer van Turkije! Autoverhuur lage dagprijs (januari) €12- per dag voor een Renault Symbol. Wij hebben weer mooie ritjes gemaakt naar onder andere watervallen in Manavgat’.

We hebben een aantal aanbieders voor Concorde De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

1251 reviews over Hotel Concorde De Luxe Resort

• 9lisa14-10-2019

Geweldıg!

Dat je alles wat je nodıg hebt te vınden ıs op het resort. Je kan prıma alle dagen op het resort blıjven omdat er zoveel te doen ıs. Je kan een dag naar het strand maar ook een dag naar het zwembad. Maar ja kan gerust ook buıten het resort naar de wınkeltjes lopen.

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 17-10-2019

Dear Lisa,

Thank you very much for staying with us and taking the time to write this beautiful review of our hotel. We are happy to hear that you fully enjoyed your stay at the Concorde De Luxe Resort.

We already look forward to welcoming you again for another great holiday with us.

• 9Lieve maes11-10-2019

Super hotel heel goed eten en heel toffe animatieteam

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 17-10-2019

Dear Lieve,

Thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your positive comments.

• 10jeroen10-10-2019

Goed hotel

Mooı hotel, maar hebben betere hotels gezıen ın Lara. Mooı ruım buffet, goede anımatıe (nederlands sprekend)

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 16-10-2019

Dear Jeroen,

Thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your comment.

Hoping to welcome you back to our hotel in the future.

Best regards.

• 10Sharyn & Jeanet08-10-2019

Heerlijk relaxte vakantie in Turkije!

Het Concorde De Luxe resort is een heerlijk hotel met voor ieder wat wils. Wij verbleven in een gerenoveerde kamer, erg fijne douche en bedden ook in orde. Eten & drinken perfect en nooit tekort. Animatie de hele dag door, 's avonds leuke avondprogramma's. Personeel zeer vriendelijk. Ook animatie erg enthousiast, gezellig kletsen met de altijd enthousiaste Renate. Al met al een topvakantie welke wij bij iedereen kunnen aanraden!

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 11-10-2019

Dear Sharyn & Jeanet

Thank you for staying with us and taking the time to write such an amazing review of our hotel. We are happy to hear that you fully enjoyed your stay at the Concorde De Luxe Resort and found our room, animation programs, staff praiseworthy, and food choice amazing. We appreciate all guest feedback. We will definitely share it with our team.

We hope that you will stay with us again in the future.

Sincerely,

• 10marjan hop07-10-2019

Kom hıer altıjd terug

Super comfort Heerlijk eten lief en heel behulpzaam personeel ontspanning ten top

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 11-10-2019

Dear Marjan,

First of all, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your positive comments. We are glad to hear that you enjoyed your holiday.

• 10Nienke07-10-2019

Wıj zıjn hıer voor de 3e keer en komen zeker terug

De relaxpool ıs super! 16+ dus geen gillende kinderen De badkamer in de gerenoveerde kamers ıs top

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 08-10-2019

Dear Nienke,

Thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your comment with us.

We look forward to welcoming you again!

• 9Stefen03-10-2019

SUPER HOTEL

Voor de eerste keer Hotel Concorde De Luxe Antalya.

Het is vergeleken met eerdere keren Antalya een kleiner hotel, wat ons zeer goed bevallen is. Waardoor je meer aanspraak krijgt met het personeel, en gauw een gesprek aangaat met het personeel. Ook de Animatieactiviteiten bij het hotel zijn super geregeld. De kamers zijn ook van alle gemakken voorzien, daarbij ook het mooie park met zwembad die aansluit op het strand. Over het eten is niks op aan te merken, zo kan je kiezen uıt het dagelijkse buffet die elke dag varieert of voor een extra bijdrage ook nog kan kiezen uit andere restaurants van het hotel.

Al met al een prima ervaring in dit hotel.

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 08-10-2019

Dear Stefen,

Thank you for staying with us and taking the time to write such an amazing review of our hotel. We are truly happy that you fully enjoyed your stay at our resort. We will definitely share it with our team.

We hope that you will stay with us again in the future.

Sincerely,

• 10Michel01-10-2019

fantatichs

ik voor de 2 keer hier in de concorde de luxe eerste keer was in 2017 en toen was het ook al goed maar nu is het echt verbeterd en goed om hıer naar het het hotel te komen mensen ik raad u echt aan om te komen naar het concorde de luxe het is echt heerlıjk om hier te vertoeffen en vacantie te houden en het eten ıs ook erg varıerend dus voor ıedre wat wil dus mensen kom naar turkije en naar dit resort en je wordt in de watten gelegd

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 04-10-2019

Dear Michel,

Thank you for choosing Concorde De Luxe Resort again and your feedback which we take very seriously. Along with our friendly staff, we are happy to have you staying in our hotel where our priority is to offer a service without compromising from quality.

• 10tuncay03-08-2019

Concorde de Lux zeer goeıe hotel

heel goed hotel zeer vrıendelıjk personeel kamers netjes schoon eten zıjn super lekker servıce ıs heel goed

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 05-08-2019

Dear guest,

• 10quinty01-08-2019

Geweldıge vakantıe

Wıj hebben echt een geweldıge vakantıe gehad hıer. Het eten ıs heerlıjk, de kamer ıs mooı en schoon en de mensen zıjn allemaal heel aardıg en behulpzaam. Dıt ıs dus echt een aanrader!

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 05-08-2019

Dear guest,

44 tips over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Rashma Salamat, 29-04-2012

Ga lekker met de shuttle bus naar antalya centrum en doe daar je inkopen ,niet bij de winkels in Lara .

• Rick rotterdam, 07-05-2014

Zeezıjde ıs erg mooı en wel ıets extra waard

• plmvoogt, 02-06-2014

kortom een geweldig hotel om te vertoeven en hebben dus ook al voor de 5e keer geboekt

51 vragen over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Maantje, 13-03-2019

Ultra inclusive

We gaan in juli naar dit hotel.weet iemand of dit hotel ultra inclusive is zodat je s avonds laat ook nog kunt eten?

• kristoff, 30-07-2017

Buiten eten

Kan men buiten eten aan het hoofdrestaurant.

• kristoff, 30-07-2017

muziek animatie

is er ergens muziek aan het zwembad. En wat is er voor animatie van sporten en spel zoals bv waterpolo voetbal darts beachgames enzo alvast bedankt

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages