Hotel Concorde De Luxe Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Concorde De Luxe Resort is een hotel dat erg geliefd is onder de Nederlanders. Volgens jullie is het hotel zeer kindvriendelijk en een goede plek voor een gezinsvakantie. Velen geven aan dat zij hier het volgende jaar zeker terugkomen. Lılıane schrijft hierover: ‘We kennen het al 14 jaar komen steeds terug’. Benieuwd of Concorde De Luxe Resort ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie dol op zwemmen? Dan zitten jullie hier goed. Concorde De Luxe Resort Lara heeft 3 buitenzwembaden, waarvan 2 voor de kinderen en een zwembad voor 16+-ers. Nadia schrijft hierover: ‘Vooral het zwembad voor 16+ is rustgevend’. Daarnaast is er een mooie tuin om te relaxen en is het privéstrand erg mooi en opgeruimd.

Het animatieteam organiseert ook veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. Na het eten is er vanalles te beleven. Familie L. is minder enthousiast over de disco: ‘De DJ herhaalt iedere dag zijn nummers, ook de nummers draait hij op de diverse party's, waardoor het effect van de party's niet bereikt wordt.’

Mike schrijft dat het ook een aanrader is om andere activiteiten te ondernemen: ‘Naast het animatieteam zijn er nog veel meer activiteiten voor een redelijke prijs. Wij geven als aanrader duiken. Een super belevenis met onder andere vissen voeren, een onderwater foto en film van jezelf.’

Het buffetrestaurant van Concorde De Luxe Resort Lara valt goed in de smaak. Velen zeggen dat het eten erg lekker is en er alle dagen wat anders is. Familie Scholten vond het eten niet altijd even goed: ‘Het eten vonden wij soms ‘s avonds wat minder in de eetzaal maar men moet rekening houden met de smaak van mensen uit allerlei landen’. De à la carte restaurants serveren erg goed eten, maar hier moet je wel 10 euro voor bijbetalen.

Er zijn verschillende kamers beschikbaar in Concorde De Luxe Resort waarover de meeste reviewers schrijven dat deze erg schoon zijn en zeezicht hebben. Toch wordt er ook geschreven dat de kamers aan de kleine kant zijn en binnenkort wel een renovatie kunnen gebruiken. A. Rijnhout schrijft over het hotel: ’Het fijne van Concorde is dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Onze ervaring is dat het in de andere hotels anders is’.

Omgeving

Concorde De Luxe Resort Lara heeft naast de zwembaden ook een privéstrand met ligbedjes en parasols. Maar je kunt natuurlijk ook strandjes in de buurt opzoeken. Ook de stad Antalya kun je vanuit het hotel bezoeken.

Blijf je liever in de buurt van het hotel? Rondom het hotel vind je genoeg winkeltjes en restaurantjes, maar velen zeggen dat ze nauwelijks het resort verlaten omdat er daar genoeg te doen is. Als je graag de omgeving wilt verkennen heeft A. Rijnhout een tip voor je: ‘Huur een auto en je ziet zoveel meer van Turkije! Autoverhuur lage dagprijs (januari) €12- per dag voor een Renault Symbol. Wij hebben weer mooie ritjes gemaakt naar onder andere watervallen in Manavgat’.

We hebben een aantal aanbieders voor Concorde De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

1251 reviews over Hotel Concorde De Luxe Resort

• 10linda13-10-2019

perfecte vakantıe

zeer goed hotel, nıet ver van het vlıegveld. leuke omgevıng. zeer goede serıvce.dıt hotel ıs zıjn geld dubbel en dwars waard,wıj zouden dıt zeker aanraden.

Dear Linda,

We can't wait to welcome you very soon for another great holiday at the Concorde De Luxe Resort.

Best regards,

• 10Ferry10-10-2019

Zeer goed

Het is een super goed hotel, allemaal heel vriendelijk personeel, zelfs 2 meiden die Nederlands spreken. Leuk voor de kinderen. Gezellige miniclub met leuk personeel. Het is een heel schoon hotel, word goed bijgehouden. Ook zijn er overal genoeg plekken in de schaduw, voor ieder wat wils. Liggen heel veel mooie tuinen, die goed bijgehouden worden. Wij waren hier met een oma van 89 en een klein jongetje van 2. Voor beide doelgroepen fantastisch Rondom het zwembad heel relax ook al is de animatie goed aanwezig.

Dear Ferry,

First of all, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your comment with us. We are happy to hear that you enjoyed your holiday very much. As a team, we work meticulously in our hotel in order to provide you the experience of a memorable holiday that you deserve. Our aim is to offer you a pleasant and happy holiday without compromising the quality of the service that we provide within the hotel grounds.

Best regards,

• 10Nouska10-10-2019

Suuuuuuperrrr

Superfijn hotel! Vriendelijk personeel, leuk animatieteam. Er zijn altijd overal vrije ligbedjes. Alles is goed bereikbaar. En het eten is echt heel lekker. En je kunt de hele dag door lekker eten, overal.

Dear Nouska,

Thank you very much for staying with us and taking the time to write this beautiful review of our hotel. We are happy to hear that you fully enjoyed your stay at the Concorde De Luxe Resort.

We already look forward to welcoming you again for another great holiday with us.

• 10Goedhart10-10-2019

De service van het personeel is zeer goed, daardoor is er een relaxte sfeer in het hotel. Het is een aanrader. Ook goede voorzieningen voor ouderen, overal kun je met de rolator komen

Dear Guest,

Thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your nice lines. We are glad to hear that you enjoyed your holiday.

Hoping to welcome you back to our hotel in the future.

Best regards.

• 8Fam. Uijl10-10-2019

Erg fijn hotel

Goed verzorgd hotel, eten was erg lekker zowel buffet en ala cart. Heel erg kindvriendelijk. Onze hotelkamer (badkamer) was wel toe aan renovatie. Ook zouden ze iets anders kunnen verzinnen op de pasjes van de hotelkamer die deden het vaak niet. Al met al een fijne vakantie gehad in Concorde en wellicht tot volgend jaar!

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 11-10-2019

Dear Fam,

Thank you very much for staying with us and taking the time to write such an amazing review of our hotel. We are happy to hear that you fully enjoyed your stay at the Concorde De Luxe Resort. We are committed to providing excellent customer service and the best quality food for all our guests.

We look forward to welcoming you again for another great holiday with us.

Best regards.

• 10jordy25-08-2019

eerst vakantıe met onze 2 kınderen

toen we sommıge revıeuws leesden hadden we eerst de gedachte van oeı.. uıteındelıjk hebben we toch geboekt met onze 2 kınderen dıe 2 jaar zıjn en hun eerst reıs hadden, ık heb alleen maar complımenten voor dıt hotel! hun eten ıs uıtgebreıd en elke dag ıs ıets anders van ontbıjt tot avondmaal! wıj mogen echt nıet klagen. ık raad alle nederlander en belgen dıt hotel aan hoe druk het ook ıs aan het zwembad merk je er nıks van en om 10 uur kun je nog veel bedjes vınden aan het water. ookzo het anımatıe team ıs geweldıg ! er zıt een nederlands meısje bıj en echt top ! zelfs buıten heb je een wınkelstraat om u tegen te zeggen . wıj komen volgend jaar zeker terug danku voor deze eerste prachtıge vakantıe met onze 2 kındjes !!

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 28-08-2019

Dear Jordy,

First of all, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your detailed evaluation with us.

We are happy to hear that you enjoyed your holiday very much. As a team, we work meticulously in our hotel in order to provide you the experience of a memorable holiday that you deserve. Our aim is to offer you a pleasant and happy holiday without compromising from the quality of the service that we provide within the hotel grounds. We are committed to providing excellent customer service and the best quality food for all our guests. In addition to this, we have many activities in our hotel, for all age groups, where we offer entertainment and peace in perfect harmony. We appreciate your feedback and will definitely share it with our team members.

Thank you again for your valuable feedback. We look forward to welcoming you again!

• 6Roos02-08-2019

Hoge verwachtingen, maar erg teleurgesteld!

Door de hoge score op Zoover hoge verwachtingen. Komen wij aan is het hotel overboekt en of wij voor 2 nachten naar een 'minder' hotel wilde....🤔 De mini club is super en dan met name Renate! Complimenten hoe zij onze dochters vermaakt hebben. Zelfs toen onze jongste dochter niet meer haar kamer af mocht ivm waterpokken regelde zij speelgoed. Ja alle recensie die je leest zijn vast van mensen die weinig tot geen contact met de guest relations en receptie hebben gehad. Zorg dat daar alleen maar vriendelijk en meedenkend personeel staat dan waren wij misschien nog positief geweest. Wat zijn wij teleurgesteld in de laatste 5 dagen. Er werd zelfs gezegd: met waterpokken had u van hotel moeten wisselen. Maar geen hotel wilde ons hebben en we mochten niet vliegen. Voor ons geen volgende x meer in dit hotel!

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 08-08-2019

Dear guest,

First of all, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and your valuable time you spared to share your comments. We are sorry to hear your dissatisfaction with the experience you had. Our friendly staff are always willing to assist our guests under all circumstances. Should a health situation arises, our doctor is informed and staff acts according to his/her guidance. There is also a necessary procedure in place to minimize any inconvenience to other guests. You were informed by the doctor on the health issues involved and advised not to travel by plane. Due to the peak season and unavailability in our hotel, your agency started looking into other hotels to accommodate you.

We would, once more, like to highlight our regrets about your experience and would like to welcome you to our hotel again in order to offer you a pleasurable holiday.

• 9De Ridder Gina01-08-2019

Absolute top team, ga zo door 💃😇✔️😘

We zijn heel tevreden over de mini club, heel goed met kinderen. Verschillende talen & animatie. Top team, we love you 💖💖😍😘👍🎉

Dear guest,

Thank you for staying with us and taking the time to write such an amazing review of our hotel. We are truly happy that you fully enjoyed your stay at our resort and found our animation team praiseworthy. We appreciate all guest feedback. We will definitely share it with our team.

We hope that you will stay with us again in the future.

• 7Sintia26-07-2019

Super hotel, lekker eten en hele leuke shows. Maar echt een superleuke team die de Kids de hele dag door vermaken, tot in de avond! Moppets mini club, you are the best!!

Dear guest,

Thank you for staying with us and taking the time to write such an amazing review of our hotel. We are truly happy that you fully enjoyed your stay. We appreciate all guest feedback. We will definitely share it with our team.

We hope that you will stay with us again in the future.

• 8David26-07-2019

Prima

Was een prima resort. Alles compact en overzichtelijk maar toch open door veel groen. Animatie team en met name Kids club heel enthousiast, professioneel en heel kindvriendelijk

Dear guest,

Thank you for choosing Concorde De Luxe Resort again and your feedback which we take very seriously. Along with our friendly staff, we are happy to have you staying in our hotel where our priority is to offer a service without compromising from quality.

We wish to welcome you in our hotel for your next holiday.

44 tips over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Rashma Salamat, 29-04-2012

Ga lekker met de shuttle bus naar antalya centrum en doe daar je inkopen ,niet bij de winkels in Lara .

• Rick rotterdam, 07-05-2014

Zeezıjde ıs erg mooı en wel ıets extra waard

• plmvoogt, 02-06-2014

kortom een geweldig hotel om te vertoeven en hebben dus ook al voor de 5e keer geboekt

51 vragen over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Maantje, 13-03-2019

Ultra inclusive

We gaan in juli naar dit hotel.weet iemand of dit hotel ultra inclusive is zodat je s avonds laat ook nog kunt eten?

• kristoff, 30-07-2017

Buiten eten

Kan men buiten eten aan het hoofdrestaurant.

• kristoff, 30-07-2017

muziek animatie

is er ergens muziek aan het zwembad. En wat is er voor animatie van sporten en spel zoals bv waterpolo voetbal darts beachgames enzo alvast bedankt

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages